eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.2هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
689 ویدیو
16 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طب سنتی | دکتر مرادی
21.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«من دوست دارم یه کاری برای ایران انجام بدم، اما نمی‌دونم چی کار...» اگر شما هم این جمله را با خودتان گفته‌اید، این ویدئو را ببینید. ‌ بعد از دیدن ویدئو اگر مایل به همراهی در این گروه بودید، از طریق این لینک وارد گروه شوید و با نوشتن عبارت "من حاضرم" آمادگی خود را اعلام کنید. ادمین‌ها به صورت خصوصی به شما پیام می‌دهند. ble.ir/join/6QcF4pjYm2
هدایت شده از خبر فوری
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️فردای بعد از جمهوری اسلامی دو اتفاق می‌افتد اول حمام خون و دوم تجزیه ایران؛ این حرف‌ها را داریوش همایون زده که به پهلوی دوم نزدیک بود @AkhbareFori | khabarfoori.com
یادش بخیر... این دعا رو قبل شروع ویزیت ،هر روز صبح توی کربلا میخوندم... عادت بهش کنین،اثرشو توی قلبتون میبینین باذن الله❤️ https://eitaa.com/madarokoodakeiran
از وقتی رفتی...دنیا یه جور دیگه شد🥹 داری از اون بالا می‌بینی مارو؟... دلهامونو قوی کن...الان که دستت بازتره...
هدایت شده از خبر فوری
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️تصاویری از اقامه نماز حاج قاسم سلیمانی در یکی از ماموریت های برون مرزی @AkhbareFori | khabarfoori.com
علی فانیDua-Alqama.mp3
زمان: حجم: 14.3M
چله دعای علقمه، روز بیست و هشتم 🍃🍃🍃🍃🍃 روز و شب‌های مهمی رو داریم سپری می‌کنیم؛ این روزها می‌طلبه که با یه توجه ویژه‌ای علقمه رو بخونیم 🙏🏻 دعوت دیگران به چله رو یادتون نره... https://eitaa.com/madarokoodakeiran
هدایت شده از مدرسه نویسندگی مبنا
اگر خیالمان جمع است، به‌خاطر حضور اوست. حضرت صاحب الامر(عج) در حدیثی به ما دل‌گرمی داده‌اند که: «من ختم‌کنندهٔ راه اوصیا هستم و به وسیلهٔ من خدا بلاها را از اهل بیت من و شیعیانم دفع می‌نماید.» 🎉 پنج روز تا میلاد منجی عالم | @mabnaschoole |
هدی بیوتی، بلاگر و میک‍اپ آرتیست 💄 اگه این روزها به اینستاگرام وصل بشی بازار لوازم آرایـشی هـدی بیوتی که توی سطل زباله ریخته میشه داغ شده ... ⁉️ حالا داستان چیه ؟؟؟ این بنده خدا امریکایی -عراقیه نه حجاب داره نه حزب اللهیه اما شرف داره ... نشانه‌اش این که از فلســطـین هم حــرف زد. ✅ اسمش هدی کتانه با ۵۷ میلیون فالوور... چـــون طــبق تجـربه تاریخی خودش از عراق گفته که اگه آمریکا بخواد تو ایران تداخل کنه و رژیمی رو عوض کنه چیز ترسناکیه. 👈🏻 ایرانی‌های جاوید شاهی ریختن به فحش دادن و به‌صورت نمادین محصولات و لوازم آرایشی برندش رو شکوندن 👉🏻 اینا هنوز به حکومت نرسیده،چقدر دیکتاتورند!!! ❌ فقط ادای دموکراسی و آزادی‌ رو درمیارن. https://eitaa.com/madarokoodakeiran
چله دعای علقمه، شب بیست و نهم 🌻 ای خدا، ای خدا، ای خدا، تو را سپاس و شکر 🤲🏻🤲🏻 شکایت تنها به سوی توست و تویی که به یاری و کــمــک خواسـته‌شده‌ای، از تـو می‌خواهم ای خـدا، ای خـدا، ای خـدا، به حق محمّد و خاندان محمّد که بر محمّد و خاندان محمّد درود فرستی و اندوه، نگرانی و پریشانی مرا در این حالت برطرف کنی 🍃🍃🍃🍃 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سلام و نور و عافیت از اول هفته خوب دیگه امروز خلوت تره برم سراغ افتتاح دستگاه بعدی✅️✅️ یعنی فتوتراپی خانگی... میدونین زردی روزهای اول خیلی شایعه درمان علمی اش هم فتوتراپیه اما مشکل اینجاست مادر نالان و دردمنده...پس خدا خیر بده به اون کسی که این دستگاه رو اختراع کرد تا بچه راحت کنار مادر دراز بکشه و نور درمانی بگیره👏👏👏 من هم رضایت مادران رو دیدم یکی گرفتم برای مطب که قرض بدیم به بچه های زرد تا هم از مادر جدا نشن هم مادر تو خونه استراحت کنه هم هزینه کمتری نسبت به بستری بیمارستان بپزدازند🫶🫶 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
گفتگوهای داخل باشگاه: خانوم a:شایدم شد،شاید ایشاالله صبح بیدار شدیم دیدیم آمریکا حمله کرده و همشونو کشته خانوم b: خسته شدم از "ای کاش" یا اینور/یا اونور! خانوم c:آره مرگ یه بار/شیون یه بار شما بودین چی بهشون میگفتین؟برام بنویسین👇👇👇👇 @tasnim7 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
جنگ، جنگ رسانه است ⚔️ فکر می‌کنیم نشستیم تو ایتا و کاری از دستمون برنمیاد، آیا طرفدارای چاهزاده هم هیچ‌کاری نمی‌کنند؟ حواسمون باشه که رهـبر معـظم انقلاب فرمودند: جنگِ امروز، جنگ رسانه‌ایه. تاریخ لیبی به‌روشنی نشون داد که چطور با شایـعه‌ پراکنی و فریب افـکار عمومی، زمینه صدور قطـعنامه‌ها فراهـم شد و در آخر یک کشور از هم پاشید. ( اینجا کاری به شیوه حکومت قذافی نداریم ) واقعیت اینه هر حکومتی، با هر میزان خطا، از هـرج‌ومـرج و بمباران و نا امنی بهتره. پس اگر توانش رو دارید، وارد پلتفرم‌های بین‌المللی بشید و انزجار خودتون رو از این گروه‌ها و جریان‌های مخرب اعلام کنید. یکی از راه‌هاش هم پیوستن به این گروه‌ و فعالیت رسانه‌ای هدفمنده 👇🏻👇🏻