گفتگوهای داخل باشگاه:
خانوم a:شایدم شد،شاید ایشاالله صبح بیدار شدیم دیدیم آمریکا حمله کرده و همشونو کشته
خانوم b: خسته شدم از "ای کاش"
یا اینور/یا اونور!
خانوم c:آره مرگ یه بار/شیون یه بار
شما بودین چی بهشون میگفتین؟برام بنویسین👇👇👇👇
@tasnim7
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
جنگ، جنگ رسانه است ⚔️
فکر میکنیم نشستیم تو ایتا و کاری از دستمون برنمیاد، آیا طرفدارای چاهزاده
هم هیچکاری نمیکنند؟
حواسمون باشه که رهـبر معـظم انقلاب
فرمودند:
جنگِ امروز، جنگ رسانهایه.
تاریخ لیبی بهروشنی نشون داد که چطور با شایـعه پراکنی و فریب افـکار عمومی، زمینه صدور قطـعنامهها فراهـم شد و در آخر یک کشور از هم پاشید.
( اینجا کاری به شیوه حکومت قذافی نداریم )
واقعیت اینه هر حکومتی، با هر میزان خطا، از هـرجومـرج و بمباران و نا امنی
بهتره.
پس اگر توانش رو دارید، وارد پلتفرمهای
بینالمللی بشید و انزجار خودتون رو از این
گروهها و جریانهای مخرب اعلام کنید.
یکی از راههاش هم پیوستن به این گروه و
فعالیت رسانهای هدفمنده 👇🏻👇🏻
21.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«من دوست دارم یه کاری برای ایران انجام بدم، اما نمیدونم چی کار...»
اگر شما هم این جمله را با خودتان گفتهاید، این ویدئو را ببینید.
بعد از دیدن ویدئو اگر مایل به همراهی در این گروه بودید، از طریق این لینک وارد گروه شوید و با نوشتن عبارت "من حاضرم" آمادگی خود را اعلام کنید. ادمینها به صورت خصوصی به شما پیام میدهند.
ble.ir/join/6QcF4pjYm2
نه گفتن را یاد بگیر ✅
هر "بله" به یک چیز، یعنی "نه" گفتن به
چیزهای دیگر ...
بیخیالیِ هوشمندانه یعنی انرژیت را فقط
صرف چیزهایی کنید که واقعاً برایتان مهم
است.
"هنر ظریف بیخیالی" از مارک مانسون
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این سکانس قراره چشم و گوشت
رو باز کنه 👁️
نیروی دریایی آمریکا برای انتخاب افسران
برگزیده یه تستی داره ...
👈🏻 میبینه وقتی اون افسر به صفر رسید و دیگه هــیـــچ جون و توانی نداره،چـــقـــدر ادامه میده!! اوناییکه ادامه میدن، انتخاب میشن 👉🏻
✅ این تست منو یاد پرتاب اخرین چوب
توسط یحیا سنوار میندازه
✅ یاد اخرین نبرد تو فیلم ارباب حلقهها
مابرگزیدگان تازه نفسیم، اول راهیم، راه
حفظ خاکمون، ایرانمون🇮🇷 مشعلی مثل
مشعل المپیک که پیشینیان ما دست به
دست دادند تا به ما رسید...
چند بار در عمرمان گفتیم کاش...
کاش کاری از دستم بر می آمد...
کاش یار امام زمان بشم...
بابي انت و امي...
حالا این ما و این فرصت کمیاب
شجاعت، استمرار، بصيرت، ايثار و...
تو چه فرصتی در شرایط کنونی ما میبینی؟
بنویس برام👇👇👇👇
@Usefi1376 @tasnim7
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
هدایت شده از صبحانه ایرانی
بسته عکس برنامه صبحانه ایرانی
🟠 شنبه | ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
🔴 @sobhaneye_irani