6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گریه کولیک به دلیل هماهنگی مغز با اعضای بدن است
- مادری که آرام باشد گریههای کولیک فرزند کمتر است
+ صدیقه طاهره طهرانچی، متخصص نوزادان
#شیر_مادر #نوزادان #صبحانه_ایرانی
🔴 @sobhaneye_irani
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
و اخرش خداحافظی و سلفی با المیرا خانوم...توی اینستا نوشته بودم دوستش دارم...نمیدونم چرا...فالورمم نیس و محبت یه طرفه است.دیدم اومده تو پیج دیده😁
مهمترین انگیزه انسان، یافتن معنا در زندگیست ✅
کتاب معروف انسان در جستجوی معنا
از ویکتور فرانکل در حوزه روانشناسی و
فلسفه ...
👈🏻 در این کتاب، نویسـنده تجربههای
خود را از زنـدانهای نازی و اردوگـاههای
مرگ شرح میدهد و توضیح میدهد که
چگونه میتوان در شـرایط سخـت و حتی
در مواجهه با مرگ، به زندگی معنا داد 👉🏻
🏆 جمله طلایی: افرادی که در جستجوی
معنای زندگی خود هستند، حتی در بدترین
شرایط میتوانند زنده بمانند و امـیـد خود را
از دست ندهند.
🍃🍃🍃🍃🍃
عضو شو تا کلی مطالب علمی و متنوع یاد بگیری👇🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
✍در پاسخ به یک مغالطه پرتکرار که میگویند ژاپن و آلمان پس از حمله آمریکا به توسعه رسیدند باید بگویم که بهتر است چند خط از وضعیت این کشورها پیش از جنگ را مطالعه کنند!
آلمان و ژاپن هردو با سطح بالایی از تکنولوژی روز جهان، آمریکا و انگلیس را به ستوه آورده بودند و غرب از تمام حربههای جنگی و ترور را علیه آلمان و در نهایت بمب اتم را بر ضد ژاپن بهکار برد.
بدیهیست پس از استقرار نظام سیاسی پس از جنگ [و البته کمک نیروهای خارجی]، امکان توسعه همچنان برای آن کشورها موجود بود.
در واقع این دو کشور استثنا بودند.
ایران هرگز در چنین سطحی نبوده و نیست.
مقایسه سرنوشت ایران پساجمهوری اسلامی و جنگ، تنها با وضعیت سوریه و لیبی و عراق و افغانستان منطقی است.
سرنوشتی جز جنگ داخلی و تجزیه به مدت حداقل ده سال نصیب ما نخواهد شد.
در کشوری که در شرایط صلح، سرانه کار مفید و مطالعه آن جزو حداقلیترین های جهان است و در حال حاضر نسبت سرانه تولید ناخالص به نسبت جمعیت ۸۸ ام جهان است، با کدام منطق میتواند پس از جنگ رشد کند؟!
نیکارام حقیقت گو | سواد
متخصص ارتباطات و مطالعات رسانه
برای ارتباط با من به این آی دی پیام بدین:
@Nikaramsmedia
https://eitaa.com/Niikaramsmedia
دکتر صدیقه طهرانچی
✍در پاسخ به یک مغالطه پرتکرار که میگویند ژاپن و آلمان پس از حمله آمریکا به توسعه رسیدند باید بگویم
عزيزانم، ایشون دوست من هستند و خوندن نوشته هاشون، سواد رسانه ما رو بالا میبره و قدرت جوابدهی رو بالا میبره
پس فالو کنید❤️❤️❤️❤️
دکتر صدیقه طهرانچی
فوق تخصص نوزادان،متخصص اطفال،استادیار سابق دانشگاه،بورد فوق تخصصی و تخصصی https://redl.ink/Dr.sedigh
فردا مطب ۸و نیم تا ۱۲ و نیم در خدمتم❤️
آدرس مطب
کانالهامون
و...
تو این لینک موجوده
چله دعای علقمه ، شب سی و یکم 💚
دوست داری این شبایی که نزدیک به
تولد آقامون هستیم یه نیتی کنیم؟
هر کار مثبتی که این روزا میکنی به
نیت ظهور آقا امام زمان انجامش بده ...
اگه بچه شیر میدی ...
اگه به درس بچت رسیدگی میکنی ...
اگه کارای خونه رو سر و سامون میدی ...
اگه سر کار میری ...
و ...
نیت برای ظهور آقامون 🤲🏻💚
🍃🍃🍃🍃
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سلام..وقتتون بخیر
کدومشو شما میپسندین؟
من چی؟اگه گفتین؟😁
اینا برای اینه که دلبند شما از معاینه نترسه...زنان سرپرست خانوار برام بافتند🤩https://eitaa.com/madarokoodakeiran
#قرتی بازی در مطب
معنای زندگی، راز شکست نخوردن ⁉️
انسان ممکن است همهچیز را از دست بدهد، اما اگر «معنا» را حفظ کند، هنوز
شکست نخورده است.
👈🏻 در شرایط سخت و حتی در مواجهه
با مرگ، میتوان به زندگی معنا داد. 👉🏻
جستجوی معنا و مفهوم در زندگی بهلحاظ روانشـناسـی، کاربردی گـسـتـرده در درمـان افسردگی، سوگ، غـمهای جمعی و الـهام
بخش در شرایط بحرانهای اجتماعی، جنگ و فقدان است.
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
سه راه اصلی یافتن معنا (بهگفتهٔ فرانکل):
_ آفرینش یا کار (خلق چیزی ارزشمند)
_ تجربهٔ عشق (دیدن معنا در دیگری)
_ نگرش به رنج (وقتی رنج اجتنابناپذیر است)
" انسان در جستجوی معنا" از ویکتور فرانکل
🍃🍃🍃🍃🍃
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
💥💥پست های آموزشی در روبیکا گذاشته میشه. یادتون نره فالو کنین
https://rubika.ir/dr_stehranchi
دیشب یه صدایی اومد...توی اتاقش بود .پرید بیرون و گفت یا ابالفضل!! بمبه.
گفتم نه بابا ترقه است.توی بغلم آروم گرفت و گفت نمیدونستم ایران اغتشاشگر داره..اگه کربلا هم بودیم داشت؟گفتم آره! یادته یه بار اولهای سفرمون کربلا هم درگیری بود؟
گفتم نگران نباش!من و بابا مراقبتونیم.خدا هم از همه طرف مواظبته،بالا پایین چپ و راست.
گفت پس چرا خدا مراقب فلسطینی ها نبود که همه شون مردند...
ناگهان با حیرت پقی زدم زیر خنده گفتم
مامان جون ما تو یه منطقه ای زندگی میکنیم که پر نعمته.نفت و...آدم بدا میخوان از ما بگیرنش!
گفت پس کاشکی اینا رو نداشتیم!!
این بارم خندم گرفت ولی جلوی خودمو نگه داشتم...
گفتم من نمیدونم!جوابی ندارم برات!میپرسم بهت میگم
💥💥 حالا شما کمک کنید: چی بگم بهش؟😬😬😬😬کمممممممککک
به ادمین جوابتونو بنویسین
@Usefi1376
https://eitaa.com/madarokoodakeiran