eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.2هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
692 ویدیو
16 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام..وقتتون بخیر کدومشو شما میپسندین؟ من چی؟اگه گفتین؟😁 اینا برای اینه که دلبند شما از معاینه نترسه...زنان سرپرست خانوار برام بافتند🤩https://eitaa.com/madarokoodakeiran بازی در مطب
معنای زندگی، راز شکست نخوردن ⁉️ انسان ممکن است همه‌چیز را از دست بدهد، اما اگر «معنا» را حفظ کند، هنوز شکست نخورده است. 👈🏻 در شرایط سخت و حتی در مواجهه با مرگ، می‌توان به زندگی معنا داد. 👉🏻 جستجوی معنا و مفهوم در زندگی به‌لحاظ روانشـناسـی، کاربردی گـسـتـرده در درمـان افسردگی، سوگ، غـم‌های جمعی و الـهام‌ بخش در شرایط بحران‌های اجتماعی، جنگ و فقدان است. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 سه راه اصلی یافتن معنا (به‌گفتهٔ فرانکل): _ آفرینش یا کار (خلق چیزی ارزشمند) _ تجربهٔ عشق (دیدن معنا در دیگری) _ نگرش به رنج (وقتی رنج اجتناب‌ناپذیر است) " انسان در جستجوی معنا" از ویکتور فرانکل 🍃🍃🍃🍃🍃 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
💥💥پست های آموزشی در روبیکا گذاشته میشه. یادتون نره فالو کنین https://rubika.ir/dr_stehranchi
دیشب یه صدایی اومد...توی اتاقش بود .پرید بیرون و گفت یا ابالفضل!! بمبه. گفتم نه بابا ترقه است.توی بغلم آروم گرفت و گفت نمیدونستم ایران اغتشاشگر داره..اگه کربلا هم بودیم داشت؟گفتم آره! یادته یه بار اولهای سفرمون کربلا هم درگیری بود؟ گفتم نگران نباش!من و بابا مراقبتونیم.خدا هم از همه طرف مواظبته،بالا پایین چپ و راست. گفت پس چرا خدا مراقب فلسطینی ها نبود که همه شون مردند... ناگهان با حیرت پقی زدم زیر خنده گفتم مامان جون ما تو یه منطقه ای زندگی میکنیم که پر نعمته.نفت و...آدم بدا میخوان از ما بگیرنش! گفت پس کاشکی اینا رو نداشتیم!! این بارم خندم گرفت ولی جلوی خودمو نگه داشتم... گفتم من نمیدونم!جوابی ندارم برات!میپرسم بهت میگم 💥💥 حالا شما کمک کنید: چی بگم بهش؟😬😬😬😬کمممممممککک به ادمین جوابتونو بنویسین @Usefi1376 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
به به👏👏👏👏👇👇👇توصیه میکنم شرکت کنین
تو این روزها که خیلی‌هامون درگیر خشم‌های فروخورده، اضطراب و ناامیدی‌ایم… همه‌چیز شلوغه، ذهن‌ها خسته‌ان و دل‌ها سنگین. من اینجام تا کنار هم، فقط برای یک ساعت از این فشار فاصله بگیریم و حالِ بهتری رو تجربه کنیم 🌿 لایو رایگان ما فردا ساعت: ساعت۱۶همین کانال منتظرت هستم 🫂✨ https://eitaa.com/khaleghieitaa/2455 حاضرین همه غایبین رو خبر کنند.
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چله دعای علقمه، شب سی و دوم 💚 ارسالی از قم، خیابان پیامبر اعظم ( حرم تا حرم )، دو روز مانده تا نیمه شعبان شما باور می‌کنید حوادث اخیر کوچکترین ارتباطی با منتظران خوب آقا داشته باشه؟ ملتِ ما ملت آبادانی و همدلیه نه ویرانی https://eitaa.com/madarokoodakeiran
من این حس رو و برداشت رو کرده بودم!! این که فرسوده مون دارند میکنند...ببین👇👇
🔴 ✳️ تحلیل فتنه شبه‌ کودتا () ✍ تحلیل این سخن مقام معظم رهبری که "این فتنه شبیه کودتا بود" از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است بخصوص که تأکید کردند در آینده هم رخ خواهد داد لذا باید این پدیده را بخوبی شناخت. در ادامه نگاهی تحلیلی به این سخن ارائه می‌شود. ▪️در دکترین‌های نوین بی‌ثبات‌سازی، کودتا دیگر الزاماً به خیانت نخبگان حاکم یا شکاف در رأس قدرت وابسته نیست. الگوی غالب امروز، «کودتای ترکیبیِ بدون انشقاق در حاکمیت» است؛ الگویی که به‌جای تصرف مستقیم رأس هرم قدرت، بر ازکارانداختن تدریجی کارکردها در بدنه و لایه‌های میانی نظام حکمرانی متمرکز می‌شود. ▪️در این چارچوب، هدف اصلی نه براندازی فوری، بلکه فلج‌سازی تدریجی دولت و حاکمیت از طریق ضربه هم‌زمان به گره‌های حیاتی اداره کشور است: تضعیف نیروهای حافظ نظم و امنیت مانند پلیس و سپاه و دستگاه‌های دیگر، اخلال در سازوکار تصمیم‌گیری مراکز دولتی، و بی‌ثبات‌سازی شریان‌های اعتماد و گردش اقتصادی از مسیر حمله به بانک‌ها. این همان منطق «فلج‌سازی دولت» است؛ الگویی که بدون نیاز به همراهی درون‌حاکمیتی، توان حکمرانی را آرام‌آرام از درون فرسوده می‌کند. ▪️لایه مکمل این الگو، جنگ مشروعیت و معناست. حمله به مسجد و قرآن و مراکز دینی، در این دکترین، اقدامی صرفاً احساسی یا نمادین نیست، بلکه کنشی هدفمند برای گسستن پیوند میان حاکمیت و منابع هویتی _ معنوی جامعه به‌شمار می‌آید. در نظریه‌های جنگ شناختیِ مشروعیت‌زدا، فروپاشی از جایی آغاز می‌شود که نظام، حتی با حفظ انسجام ساختاری، از پشتوانه معناییِ مولد اقتدار تهی شود. ▪️از این منظر، شباهت این فتنه به کودتا نه در کلاسیک‌بودن ابزارها، بلکه در ماهیت مأموریت آن است: ایجاد خلأ اقتدار، بی‌نظمی پایدار و فرسایش حکمرانی، بی‌آنکه لزوماً کودتاگرانِ آشکار یا خائنانِ مستقر در قدرت حضور داشته باشند. دقیقاً در همین نقطه است که «فتنه»، در منطق دکترین‌های نوین، به «کودتا» تبدیل می‌شود. 📚 https://eitaa.com/derangha
هدایت شده از کانال حمید کثیری
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محمدحسین مهدویان: برخی به‌خاطر تاریخ جعلی که برایشان ساختند به خیابان آمدند و کشته شدند. هر فردی کمی تاریخ معاصر بخواند [به این جعل پی می‌برد.] الان سهراب‌کشان به ما تحمیل شد. در داستان رستم و سهراب، افراسیاب، سهراب را به جنگ با رستم می‌فرستد. رستم دل خوشی از حاکمیت ندارد اما باید از ایران و خاکش دفاع کند ولو تقدیر تاریخی تلخ شکل بگیرد و خون سهراب ریخته شود. این خدعۀ افراسیاب بود. @hamidkasiri_ir
سلام مامانها❤️❤️این خانوم دکتر،دوستمه.حتما بچه سومم رو با کلاسهای ایشون خوابشو تنظیم میکنم 😬😬😬 طرف مادری که ۳ سال شبها بیدار بود
تقریبا هر بار که توی یه جمعی با یه مادر باردار قرار میگیرم ،میشنوم که بقیه ی مادرا ، به مادر باردار استرس میدن که تا بدنیا نیومده خوابهات رو بکن ،که وقتی بدنیا بیاد دیگه خواب نداری😐 در حالی که این حرف از بیخ غلطه 😎 درسته بچه کولیک داره،ریفلاکس داره،مریض میشه ،و خیلی مسایل دیگه ممکنه براش پیش بیاد ،بالاخره بزرگ کردن فرزند ادمیزاد به این راحتیا نیست 😅 ولی قرار هم نیست وقتی بچه داری دیگه زندگی نداشته باشی، خواب نداشته باشی من دکتر بحرینی ام👩‍⚕ ،پزشک عمومی و متخصص خواب کودکان ( با مدرک بین المللی) 👶 مامی دکتر ،خونه ی مادراییه که میخوان با خیال راحت ،و بدون استرس ، بچه هاشون رو بزرگ کنن .🫂 خواب راحت ، و روزایی پر نشاط با فرزندشون داشته باشن اگه خسته ای و بی خواب ،به کلوپ مادرای اگاه خوش اومدی 😍😍 روی ایدی پایین‌ کلیک کن ، و اگه سوالی درمورد خواب فرزندت داری خصوصی بپرس @momydoctor