eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
667 ویدیو
15 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین به‌رسم پنجشنبه های امام حسینی حسین جانم، ما خودمون رو ملت شما می‌دونیم و همه جا فریاد می‌زنیم که ما ملت امام حسینیم، اگه شما هم ما رو قابل می‌دونید دست حمایتتون رو از سرمون برندارید 🤲🏼💚 یادتونه که همیشه موکبمون تو کربلا برقرار می‌شد؟ ولی فعلا بخاطر شرایطی که داریم به جای کربلا در ایران برگزار میشه، به نیت ظهور صاحب و مولا و آقامون ان‌شاءالله. التماس دعا 🤲🏼💚
۶۲۷۴۱۲۱۱۶۶۰۸۶۶۹۴
صدیقه طهرانچی https://eitaa.com/madarokoodakeiran
اگر خواستین شریک بشین ،همین شمارست👆👆👆👆👆
شما شما سلام عزیزم شبتون بخیر🌹 من دو هفته دیگه زایمان دارم داشتم می‌خوندم نکاتو (قبلش حتما ب خانم دکتر بگین خیلی روزانه نویسی هاشونو دوست دارم لذت میبرم از قلمشون😍 و اینکه من از اول اکثر شبها برای تجمعات رفتم و میرم ، خواستم بدونن ما هم مثل ایشون جون میدیم🥰)
اینو خوندم خواستم خواهش کنم یرای مادران باردار که اجر چند بر ابر دارند،دعا کنیم و سعی کنیم بهشون بپیوندیم🥰😄
دیگه ساعت 12 شده و دارن بساط موکب رو جمع میکنن...اما ..هر دری بسته شود جز در پر فیض حسین...🥹🥹
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایی دیگه 12 به بعد بوق و صدای بلند نداره بچه ها میترسن،متنفر میشن ما که نمیخواهیم هموطنامون رو بترسونیم...همینها برای اونایی که کمی شک داشته باشند،تبدیل به عقده و خشم میشه مهربان باشیم
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها قصه دوست دارن... ایرانی ها قصه دوست دارن...🇮🇷❤️ بچه های ایرانی عاشق قصه اند...😍 برایشان از این روزها و از او بیشتر بگویید...🥹 🫶 آنها روزی،قصه تاب آوری و عظمت ایران را برای. بچه ها و نوه هایشان خواهند‌سرود... #چهلم عزیز دلمان https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
زیارت ششم امیرالمومنین
شب سی و ششم چله زیارت ششم امیرالمومنین علی علیه السلام التماس دعا اللهم عجل لولیک الفرج 🙏🇮🇷
⛔️⛔️⛔️♥️♥️امروز از 8 و نیم تا 12 مطبم
نویسی جمعه روز 42 جنگ میدانم!باید به زندگی عادی برگردم!حتی وقتی معلم ورزشم پیام داد که "فردا باشگاه میای؟"شوکه شدم...چطور برم باشگاه؟امادگی روحی؟جسمی؟تحمل کسانی که هیچ درکی از شهادت و دشمن و استکبار ندارند؟اصلا ابهامی ساده تر:الان رفتم حمام ،بعد از ان لباس سیاه بپوشم؟یا رنگی؟آرایشگاه چی؟ما ایرانیها،اولین مهارتی که باید به بچه هایمان یاد بدهیم و خودمان هم استادش شویم،زندگی در ابهام است..تاب آوریست! از واضح ترها شروع کردم...آرایشگاه را می روم.بعد نشستم دو دو تا چهارتا کردم،دیدم دلم هنوز عزادار است.درست است سید مجتبا در بیانیه اش تلویحا به عنوان صاحب عزا اجازه داد مشکی را در بیاورم،ولی هنوز حتی جسم پاکش داخل خاک نیاسوده...پس لباس مشکی را در نمی اورم.اما روسری ؟نمیدانم..ولم کن...باشگاه را می روم.و نيز روتین های فراموش شده ای مثل داروها و روتین پوست هم باید برگردند.باید حجم اخبار را کمی کم کنم.پس نشستم و یک پاکسازی در کانالهایم انجام دادم.عقلم می گوید این استراحت بین دو نیمه است! و جنگ وجودی تمام نمی شود.میسپرم به خدا ویاد حرف خواهر راه دورم می افتم که گفت" میخوام این دو هفته رو لذت ببری."..من هم ایموجی در حال خنده و تعجب گذاشتم.خواهرجان،لذت ما نوعش ،فرق کرده است!همیینکه آب گرم از دوش می اید،همینکه موقع پایین آمدن از آن سراشیب،پرچم ایران با الله دارد زلف بر باد میدهد و دلبری میکند، همینکه دوستان و خانواده ام زنده اند و جواب پیامک "چطوری" را میدهند لذت است.راستی گفتم دوش...امروز به خودم جایزه دادم!جایزه نصرت!چند دقیقه زیر دوش آب گرم بدون عذاب وجدان!اخر من عادت کرده ام برای صرفه جویی، تشت را پر از آب میکنم و با کاسه،روی سرم میریزم.چون آب کمتری مصرف میکند.اما باز در حمام برایت گریه کردم عزیز دلم.یاد عشایر عراق افتادم که شنیدم پیام دادند،قائد شهید،کربلا و نجف نیامد..دلش میخواست.اما مسائل امنیتی اجازه نمیداد..لطفا جسم ایشان را بیاوردید کربلا زیارت.عزیز دلم،این هفته کتابی که نوشته بودی را کمتر مطالعه کردم اما قول میدهم هفته پیش رو با افکار قوی و متجدد تو بیشتر آشنا شوم. شب برای تجمعات برای اولین بار به میدان شهدا رفتم.به نظرم جالب است که انسان در یک مکان،محدود نشود و هر شب یک جا باشد! اما میدانها باید خلاق تر شوند،فرصتی برای مهارت آموزی شوند...برای همین بارش فکری راه انداختم و بی صبرانه منتظر جواب فالورها هستم.دوباره شب است و موقع استراحت...شب بخیر دخترکان مینابیِ همراه رییس مجلس به اسلام آباد.خوب بخوابید...کمک کنید انتقامتان را با بند یند آن ده ماده بگیریم. @madarokoodakeiran