eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
668 ویدیو
15 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی که امشب اومدیم،بچه ها بدجور مشغول نقاشی اند @madarokoodakeiran
اتوبوس مطالعه بچه ها👌👌👌 @madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
زیارت ششم امیرالمومنین
شب سی و هفتم چله زیارت ششم امیرالمومنین علی علیه السلام برای پیروزی ایران عزیزمون و هرچه برای این مملکت امام زمان عجل الله خیر و برکت باشد دعا می‌کنیم اللهم عجل لولیک الفرج 🙏🇮🇷
نویسی شنبه روز 43 جنگ: اولین روز تصمیم برای طبیعی تر شدن زندگی،زیادی موفقیت آمیز بود!از 8 صبح تا 11 شب بیرون بودم!!!به خدا درست است به قول همسرم:تو هیچ وقت زن خانه نشین نبودی!!! ولی انقدرها هم دَدری نبودم!زیست در کف خیابان،ما را بدجوری گرفتار گیسوی چون کمندش کرده است! صبح ،مظهر ،اولین روز باشگاه،درحالیکه دوست داشتم ،وسط آهنگ های دیش دارام دیرام،گریه کنم!اچون یاد آخرین روزهای بهمن افتادم که با این آهنگ ها ورزش میکردیم و عزیز دلمان،زنده بود... مثل همیشه،حتی برای این حرکات نسبتا موزون،نیت میکنم و چون شنبه است ثواب آنرا به رسول الله تقدیم میکنم.و خواهش میکنم،سرداران میز مذاکره را چون سرداران میدان،سربلند به وطن برگرداند. اما من یک فرقی کرده ام! دیگر حتی با خودم هم تعارف ندارم و سختگیرانه، حرکات ورزشی را محکم و با صلابت، انجام میدهم.از بعد از شهادت رهبر ،اینگونه شده ام!که علت روانشناسی اش را نمیدانم...تعارف کمتری با آدمها دارم، تیزتر شده ام! بعد از اتمام جلسه اول ورزش که انگار ،ساعتها طول کشید،زهرا دنبالم آمد و یعد حدود 60 روز رفتم آرایشگاه!بعد از آن تا شب، با هم بودیم و از دیدن شکیب و رفتن به پاساژ و خرید برای ملاقات فردا برای مادری که یک کودک شهید و یک جانباز دارد،گرفته تا استامبولی پلو و ترشی خوردن و بعد تجمع شبانه...تازه کلی هم محتوا ضبط کردم که باید برای ادیت بدهم.به قول قدیمی ها چار ستون بدنت سالم باشد و بدو !! دویدن یک طرف،استرس مذاکرات یک طرف دیگر!!خدایا میدانیم ما ایرانیها باید هنر کنار آمدن با ابهام را هر روز تمرین و زندگی کنیم ولی تا چه حد و مرتبه؟؟نه به آن ترامپ اپستینی اعتماد دارم که میگوید هرمز را مین برداری کرده، نه داخلی ها شفافیت و سرعت لازم را با ما دارند!!! اما ترجیح میدهم به داخل،گوش کنم. با وجود اسراییل خبیث،فقط خدا باید این گروه مذاکره را به سلامت به وطن برساند.فالله خیر حافظا و هو اذحم الراحمین. @madarokoodakeiran
خوب خوب...مذاکره هم که موفقیت امیز نبود...نه نه اتفاقا موفقیت امیز بود!!!چون، خط قرمزهای ما رو میخواستند زد کنند هرمز باز.. غنی سازی صفر... و... موفقیت این بود که با عزت برگردند باورتون میشه کل دیشب رو خوابم نبرده؟؟؟ اینو ببین حالت عوض شه😄👇👇👇
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌نه تنها وکیلید... شما همه زندگی من هستید ♥️ اونا همه زندگی منو ازم گرفتند🥹 دکتر طهرانچی،فوق تخصص نوزادان 📺🎬تکه ای از برنامه تلویزیونی ماه ماه از شبکه نسیم دوم فروردین ماه https://eitaa.com/madarokoodakeiran
امشب،بیمارستانم به جای منم کارهای خوب بکنید توی خیابون... کتابی بخونید دسته جمعی... شعاری بدید... دعایی برای فرج بکنید.. من هم روحم کنار شماست.🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مامان بستریه و تازه زایمان کرده.رفتم بچشو ببینم.علی آقا... میگه من تا دیدم دارین از شیرمادر خوبیهاشو میگین و بد شیرخشک رو میگین فهمیدم دکتر طهرانچی این🤣🤣🤣 @madarokoodakeiran