eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
668 ویدیو
15 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
نویسی یکشنبه روز 44 جنگ: جنگ،آدم را عوض میکند! قبل جنگ،إفه داشتم که نمیتوانم زیاد تایپ کنم!با قلم روی کاغذ مینوشتم و بعد سرفرصت ،منتقل میکردم! اما الان!وقت کو؟همه را تایپ میکنم و تمام! جنگ آدم را عوض میکند...الان داشتم به همسرم پیامک میزدم که دلم گرفته!میخواهم کارهای بزرگی برای کشورم ،انجام بدهم...اما دست بسته است..خدا شاهد است دیشب را اصلاعمیق نخوابیدم..فقط دعا میکردم، گروه استشهادی مذاکره،که جانشان کف دستشان است،به سلامت برگردند! آخر،آن خبیثان ،نه پیمانی میشناسند و نه مهمانی!!! .امروز صبح با فرض دیدن امیرحسین روی تخت ،با پوشک،بدون تکلم،بدون برقراری ارتباط چشمی، بدون بلع در حالیکه غذایش برایش گاواژ میشود(یعنی از لوله بینی-معده ای) رفتم بیمارستان.اما در کمال معجزه!شنیدم دارد مرخص می شود.گفتم لابد با گاواژ مرخص میشود!رفتم و دیدم نه!!میخورد،حرف میزند،راه میرود،به من لبخند میزند... امیرحسین!تو معجزه خدایی! امیرحسین، در شمال تهران،در بمباران، هم از طبقه پنجم پرت شد و هم زیر آوار ماند.خواهرش شهید شد،پدر سوختگی شدید و مادر مجروح...مادرش،فرشته توکل بود.به ما درس صبر میداد...به زودی روایتش را خواهم گذاشت.... انشالله. ظهر به سمت برگزاری کشیکم رفتم....اما دلم و فکر و ذکرم با امیرحسین بود...نگران بودم در هلهله ی شادی ترخیص،داروهایش را یادشان رفته باشد.پس به مادرش زنگ زدم. گفت حمام رفته بود و امیرحسین را هم حمام برده است.خانه شان که تل خرابه ایست.خانه اقوامشان بود.تصمیم گرفتم پای کارش بمانم.تصمیم گرفتم پای زخم ها و فراز وفرود درمانش بمانم.مثل ایران...مثل وطن... همه از امیرحسین دل بریده بودند و میگفتند وضعش خراب است و بچه عادی ای نمیشود! اما پرسنل بیمارستان و مادر ،پای او ایستادند و تسلیم نشدند...مثل مردمی که پای خیابان ایستاده اند! اصلا مادر،همین است!از بچه اش ،کوتاه نمی آید...مثل ما که داریم تلاش میکنیم برای ایران،مادری کنیم!!!! راستی،امشب ،خیابان ،نیستم.در خیابان،دل بی قرارم،حالش بهتر است. امشب دلم میخواهد با خدا نجوا کنم و زار بزنم که "انت القوی و انا الضعیف فهل یرحم الضعیف الا القوی..." جنگ آدم را عوض میکند...زار زدنم، التماسم به درگاهش بیشتر شده...جنگ،باید آدم را عوض کند!جنگی که خون قائد شهید و 168 دختر مینابی شروع شده باشد، باید بتواند خونها را به جوش بیاورد!ای خون رگهای من، بجوش و بجوشان...بروی و برویان!باذن الله تعالی @madarokoidakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
زیارت ششم امیرالمومنین
شب سی و هشتم چله زیارت ششم امیرالمومنین امام علی علیه السلام کم کم این چله مون هم رو به پایانه🥹 چله ای که راس حاجت مون فرج مولامون «مهدی فاطمه» منتغم مظلومان جهانه..🙏 چله ای که شروعش برای نابودی کفر و ظلم یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل و خونخواهی پدرامت« رهبر عزیزمون» بود ‌و‌پیروزی ایران اسلامی مقتدر🌹🇮🇷 التماس دعا
⛔️ فردا دوشنبه ۱۴۰۵/۱/۲۴ ساعت۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ مطب هستم انشالله شبتون خوش🌹
زنده ایم مثل امید! چند ماه پیش ناگهان فهمید سرطان تیرویید داره اصلا همونجا با هم دوست شدیم... مجبور بود بخاطر درمان،بچشو از شیر بگیره...خیلی ناراحت بود...سعی کردم در رد شدن از این عذاب وجدان، کمکش کنم .. حالا بچشو آورده...دیدم وسط بحبوحه جنگ قبل آتش بس،رفته گوششو سوراخ کرده کلی خندیدیم گفتم آفرین...همون جمله "زندگی جریان داره دیگه!" گفت آره @madarokoodakeiran
مردم برای تیپت که مادر جان ماشاالله و لاحول و لا قوة الا بالله
دوستم👇👇👇
هدایت شده از Momy.doctor
من یه دوره ی رایگان قطع شیر شب دارم خیلی دوسش دارم چون بیش از ۴۰ ،۵۰ هزار نفر،شایدم بیشتر، دیدنش و از اون مهم تر، بیش از ۱۰۰۰ نفر نتایج شگفت انگیز گرفتن ازش بتازگی هم اپدیتش کردم خیلی خفنه برای دیدنش اینجا بزنید زکات علمم که نشر ان است 😁یادتون نره @momydoctor
اونایی که تاریخ بالا یعنی دسامبر 2024 با من در کربلا،مجازی همراه بودند،یادشونه روایت سقوط سوریه و درد و ذوب شدن سوریه ایها(البته وطن دوست هاشونو) رو دیدم! باهاشون گریه کردم،و هرجور میتونستم هموطنانمو از درد این موضوع آگاه کردم... الان به شما افتخار میکنم و ازتون خواهش میکنم برنامه مدون برای رشد روحی و جسمی و اعتقادی تون داشته باشین! یه قول رهبر شهید"ایمان فراگیر و ابوذری" اگر از حال سوری ها بپرسین،بهتون میگم که هنوز هم همش استاتوس از گل و بلبل میذارند! و هنوز هم ،همه چیز رو دست خدا میسپرند! بدون تلاشی برای رشد آگاهی! آیا واقعا این معنای توکل است؟ @madarokoodakeiran
نویسی دوشنبه روز 45 جنگ توی بیمارستان از 6، زندگی و جنب و جوش عملا شروع میشود!دیگر انقدر سرو صداست که نمیگذارند بخوابی!فکر کنم هم برای مریض ها هم دکترها همین است!به زور بلند شدم و صبحانه مجلل پنیر کاله یک نفره با مربا را خوردم.بدم می اید از نان پاپتی!یا همان لواش!دقت کنید مثل پاپت است.این را از دخترم یاد گرفتم😁 دو روز است به فکر همکلاس اش ط هستم که پدربزرگش شهید شده و سر کلاسهای آنلاین نمی آید! عجب! دخترم اول سال میگفت ط در گوشم گفته پدربزرگش با حاج قاسم بوده!من فکر کردم پز کودکانه است.دخترک کلاس سومی،چه حجمی از درد و رنج و سوگ را باید تحمل کند😭 البته فکرهایی برایش دارم!یادم می آید، همکلاسی پسرم ،کلاس اول دبستان از سرطان خون فوت شد و مدرسه چقدر زیبا،سوگ و  اولین مواجهه پسرم با مرگ را رقم زد. امروز میخواستم بعد از مطب، به مزار شهدا بروم.اما قسمت نبود.بهانه ی قسمت نشدن، دیر کردن آخرین مریض بود....اما دلم قطعه ٤٢ بود...این روزها،با اخبار عجیب و پر از جنگ رسانه ی ایران و امریکا میگذرد.یادم هست،دبستان که بودم در مسابقه حدیث، معصومی فرموده بود خدا وقتی بخواهد مورچه ای را از بین ببرد، به او بال میدهد تا خوراک پرندگان هوا شود!نمیتوانم  شادی و افتخارم از کارهای لگویی ایران را مخفی کنم! و هر وقت،خدا قسمت میکند و وصل شوم،نظرات مردم جهان درباره انیمیشن های لگویی را میبینم و برای سلامتی آن جوانان،دعا میکنم.شب موقع انجام فریضه"خیابان گردی"عجب بادی می آمد!از خستگی،بدن درد دارم.باید بروم بخوابم.فردا روز خداست!و شهادت امام صادق و ناگهان به ذهنم می آید تا چند روز دیگر که امریکا احتمالا دوباره حمله میکند،اسمش وعده صادق 5 میشود؟من باشم که همان 4 حسابش میکنم...به قول بچه های ریز و درشتی که امشب صف طویل بسته بودند تا شعار بدهند:بجنگ تا بجنگیم! @madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
زیارت ششم امیرالمومنین
رسیدیم به شب سی و‌نه چله مون.. تنها یک شب به پایان این چله نورانی از امام علی علیه السلام مونده... ان شاالله پایان چله مون با پایان کفر و ظلم آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل مصادف بشه... ان شاالله اللهم عجل لولیک فرج
طلوع یک قدرت بزرگ 📃 امروز طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است. ✍🏼 بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای | ۲۰/فروردین/۱۴۰۵ https://eitaa.com/madarokoodakeiran