مهربونها حالا که کتابهای درسی تان رادریافت کرده اید لطفا از شنبه طبق برنامه ای که روز قبل داخل کانال قرار میدهم کتاب و دفتر مربوطه را به همراه داشته باشید .
شنبه ۷/۱۶
قرآن
ریاضی
ریاضی
فارسی(خوانداری)
نگارش(نوشتاری)
لطفا توجه کنید
چینه ، چوب خط ، مداد رنگی و لوازم التحریر مورد نیاز +کتاب و دفتر مطابق با برنامه (همراه با برچسب نام ) لوازمی است که هر روز باید هنگام ورود به کلاس به همراه دانش آموز باشد .
سپاس از همراهی شما
ریاضی
#الگو_یابی
#عددی
#هندسی
#تقارن
#داستان_مهمانی
#ایجاد_انگیزه
امروز فصل اول کتاب ریاضی مبحث الگوها تدریس شد .
درقالب داستان مهمانی ارزش و کاربرد الگوها در زندگی بیان شد .
تصویر ابتدای فصل توضیح داده شدو با نگاه به اطراف و بدنمان پی به نظم و هماهنگی آفرینش و وجود خالق دانا بردیم .
صفحه ۷ و۸ و۹ تدریس و در کلاس با همکاری عزیزانم کامل شد .
فارسی
#ستایش
شعر ستایش تدریس و روخوانی شد .
هر کدام از بچه ها تک خوانی کردند و دسته جمعه همراه با هم خواندیم و کلمات هم معنی علامت زده و از قسمت واژه ها معانی آنها نوشته شد .
زنگ آخر به مناسبت زعامت امام زمان عجل الله نقاشی داشتیم و در این مورد با هم صحبت کردیم .
یک شنبه ۷/۱۷
پسر گلم
فارسی:
از روی متن درس محّله ی ما یک بار با دقّت بخوان.
از شعر خداوند رنگین کمان یک بار خوش خط و تمیز بنویس.
از درس محلّه ی ما کلماتی که ۴ و ۵ نقطه دارند را پیدا کن ودر دفتر مشق بنویس و با مداد رنگی بین آنها فاصله بگذار.
ریاضی:
از عدد۵۰ ،۲تا ۲تا به عقب بشمار و به عددبنویس
از عدد ۵۰۰شروع کن و تا ۷۰۰ ده تا ده تا بشمار و به عدد بنویس.
یکشنبه۱۷/۷
🔸قرآن
🔹علوم درس اول تدریس شد
🔸فارسی درس محله ی ما تدریس شد .ابتدا کلیپ انگیزشی مربوط به محله پخش کردیم و در مورد هر آنچه در محله وجود دارد با هم گفتگو کردیم.
از روی درس خوانده شد و کلمات سخت و هم معنی مشخص شد .
🔹اجتماعی درس اول من به دنیا آمدم تدریس شد
در ابتدا در مورد مراحل رشد انسان صحبت کردیم عزیزانم از خاطرات خواهر و برادرهای کوچکترشان گفتند و از روی درس خواندیم و قرار شد جدول آخر درس ۱ را با توجه به شناسنامه در منزل کامل کنند .
🔸ساعت آخر املا و کاردستی مناسبتی روز پست را انجام دادیم
#زنگ_علوم
#انگیزشی
#روش_های_جمع_آوری_اطلاعات
#مراحل_کار_دانشمندان
#طرح_پرسش
#بارش_فکری
#خوردنی_های_مفید
#خوراکی_های_مضر
در ابتدا جهت ایجاد انگیزه با سینی صبحانه مقوی وارد کلاس شدم. برای همه عزیزانم سوال پیش آمد که در این سینی چیست و چرا به کلاس آورده شده ؟
خواستم کمی صبر کنند اگر پاسخ خود را در بین تدریس یا تا آخر ساعت نیافتند برای آنان توضیح می دهم.
ابتدا از خوراکی هایی که داشتیم شروع کردیم و سپس خوشمزه های دوست داشتنی مان را روی تخته نوشتیم.
از فواید خوراکی های مفید و مضرات خوراکی هایی که برای بدن ضرر دارند صحبت کردیم و با هم شروع به دسته بندی آن چه که روی تخته نوشته بودیم کردیم و جالب این بود که بچه ها به خوبی می دانستند کدام خوراکی مفید و کدام خوراکی ویتامین مورد نیاز بدن را ندارد .
درس اول تدریس شد و پرسشگران کوچک من پاسخ سوال خود را دریافت کردند .حالا نوبت دانشمندان کوچک بود تا با توجه به مراحل کاری بیان شده ابتدا طرح پرسش کنند و بعد از طریق دوستانشان اطلاعات جمع آوری کرده و در جدول ابتدایی درس بنویسند حالا این اطلاعات را جدول دوم دسته بندی کردند .