eitaa logo
🇮🇷علوم غریبه و خفیه اسلامی 🇸🇩
129 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.4هزار ویدیو
110 فایل
●□●●●محقق علوم ماورا ♤♧♤♧ فروش کتب ارزشمند pdf علوم غ*ریبه وموفقیت و متافیزیک وسفارش نوشتن ادعیه قرآنی حرز امام جواد علیه السلام و احراز دیگر امامان، باضمانت رعایت آداب عمومی و اختصاصی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
🟣🟣دعایی جهت ✔️ حضرت خاتم الانبیاء (ص) به اصحاب صفه در زمانی که از تنگدستی خویش شکایت کردند این دعا را تعلیم ایشان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد: 🟢🟢 اَللّهُمَّ رَبِّ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ اَغْنِنا مِنَ الْفَقْر در ثواب انتشار این مطلب شریک باشید 💯حاجت روا باشید
🟣🟣علامه امینی 🔰🔰روز قیامت از آن دو نفر نزد خدا شکایت می.کنم چون عمری را که باید صرف نوشتن فضائل امیرالمومنین علیه) ✅ السلام میکردم تا مردم با آن آشنا گردند صرف اثبات حقانیت مولا کردم اگر ماموریت نداشتم همه ی کارهایم را کنار میگذاشتم و شبانه روز بر مظلوميت اميرالمومنين عليه السلام میگریستم!!!
ختم برای روزی بی رنج هر روز 350 مرتبه این آیه را بخواند که از مجربات است : سوره آل عمران بخشی از آیه 73 : قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ منبع : الصحیفة المهدیه ص ۱۲۶
ختم جهت تسخیر مَلِک عطارد در نزد اهلش معروف است که تسخیر ملک عطارد به واسطه این اسم میسر است و آن چنان است که با رعایت شرایط و قواعد 60 روز و اگر قواعد را ملاحظه نکند 90 روز و در هر شبانه روز 10000 بار در محل خلوتی نشسته و به نیت تسخیر عطارد بخواند (یعنی یا مُذِل بگوید ) و چون شرایط را ملحوظ دارد در شب سی و یکم ملک عطارد به صورت خوبی بر او ظاهر می شود و با عامل اظهار دوستی کند و الا در روز نودم و گاهی در روز شصتم حاضر می گردد و گوید : ای بنده خدا از احضار من مقصودت چیست ؟ باید بگوید : مراد من طرح مودت با تو است و از او علم و هنر بخواهد . اگر آن موکل قبول کند باید او را نشانی بطلبد و به او نگینی بدهد که اسمی در آن نوشته باشد و اسمی را نیز تعلیمش کند تا هر موقع بخواهد حاضر شود . آن اسم را هفت بار ذکر کند تا مهم او را کفایت کند و این از خواص اسم مذل است و بهتر است با حرف ندا بخواند یعنی یا مُذِل منبع : بحرالغرائب ص 53
‍ سلام بر حضرت محمد(ص)، پیامبری که: روزی شتری را دید که زانوهایش بسته شده و هنوز بار سنگینی برروی آن است . گفت به صاحب شتر بگویید خود را برای مواخذه خداوند در روز قیامت آماده کند. کافری را که در جنگ اسیر شده بود، آزاد کرد زیرا اعتقاد داشت که او مرد خوش اخلاقی است که همواره با عفت رفتار می کند. مردی بادیه نشین در زمانی که او در مدینه هم پیامبر و هم حاکم بود، به سراغش آمد و یقه او را گرفت که باید خرماهایی که از من قرض گرفته بودی، برگردانی. اصحاب عصبانی شدند و خواستند با آن مرد برخورد کنند. پیامبر برآشفته شد و گفت شماها باید طرف صاحب حق را بگیرید. من برای همین مبعوث شده ام تا هرکسی بتواند حق خود را از حاکم بدون لرزش صدا بگیرد. گفت اگر در حال کاشتن نهالی بودید و علائم روز قیامت فرا رسید، به کار خود ادامه دهید و نهال را بکارید. گروهی از اصحاب خود را برای تبلیغ اسلام به منطقه ای دیگر فرستاد. قبل از سفر از او پرسیدند تا چگونه این کار را انجام دهند. گفت تعلیمشان دهید و آسان بگیرید. سه بار از او این را پرسیدند و هر بار جواب همین بود. بارها گفت که بر مردم آسان بگیرید زیرا مبعوث نشده ام تا آن ها را به زحمت بیاندازم. گفت مبادا قبل از ذبح گوسفند، در جلوی چشمان گوسفند چاقو را تیز کنید. بدانید که حیوان هم می فهمد ،حق ندارید در دل حیوان غصه بیاندازید. گفت زنی به بهشت رفت و تنها کار خوبش این بود که به گربه ای غذا می داد. روزی مردی را دید که ژولیده است. گفت آیا در خانه ات روغن نبود تا با آن موهای خود را مرتب کنی؟ گفت اسراف همیشه حرام است مگر برای خرید و استفاده از عطر. خودش همیشه عطر گل بنفشه می زد و در سفر هم همواره آن را با خود می برد. می گفت ریش های خود را کوتاه نگه دارید زیرا به تمرکز و حافظه تان می افزاید. در زمانی که قدری با کفار صلح شده بود. به قصد خریدن زمینی در منطقه خوش آب و هوای طائف، عازم انجا شد. چند روز بعد برگشت و گفت که قبلا همه زمین ها را مردم خریده اند... نخواست بعنوان حاکم به زور چیزی را تصاحب کند. در زمانی که دختران سنگسار می شدند، دختران خود را برروی زانو می نشاند و در جلوی دیگران آن ها می بوسید تا محبت را بیاموزند. از او پرسیدند فرزند پسر بهتر است یا دختر؟ گفت هر دو خوبند اما دختر ریحانه است، برگ گل است. وقتی پسرش ابراهیم در سن خردسالی فوت کرد، بسیار گریست. گفتند چرا اینقدر بی تابی می کنی؟ گفت گریه از رحم است. کسی که رحم ندارد، خدا هم به او رحم نمی کند. هنگام دفن پسرش ابراهیم، کسوف شد. همه مردم این را بدلیل مصیبتی دانستند که به پیامبر وارد شده، حتی کفار هم کم کم داشتند ایمان می آوردند اما او از این موقعیت استفاده نکرد. به بالای منبر رفت و گفت: خورشید نه برای من و نه برای هیچ کس دیگر نمی گیرد و نخواهد گرفت. خورشید گرفتگی نشانه قدرت خداوند است. روزی در حال عبور از حاشیه شهر به گروهی یهودی برخورد که در حال ساز زدن و خواندن بودند، او را به بزم خود دعوت کردند و او پذیرفت. شخصی از اصحاب او را دید و به یهودیان حمله کرد که چرا با این کار به پیامبر خدا اهانت می کنید. پیامبر بر آشفت و به صحابی گفت که آن ها قصد محبت داشته اند و باید از آن ها عذر بخواهد. گل را می بویید و می گفت که این بوی بهشت است و باید به گل ها و درخت ها احترام بگذارید. به او گفتند این که در قرآن آمده است که مسیحیان و یهودیان، کشیشان و احبار (علمای دین یهود) را به جای خدا می پرستند، به چه معنا است؟ گفت همین که حرف های علمای دین خود را به عنوان حرف خدا می پذیرند و تحقیق نمی کنند، یعنی پرستش. به اصحاب گفت که هر چه بر سر یهود و مسیحیت آمده، بر سر امت من هم خواهد آمد و زمانی می رسد که آن ها نیز، علمای دینشان را بجای خدا بپرستند. او پیام آور اسلام بود، رحمة للمومنین، رحمتی برای جهان(رحمه للعالمین)بود و هست. مهم نیست که امروز بعضی به نام او و مکتب او با نشان دادن چنگ و دندان بر مردمان سخت می گیرند. بگذار اسلام ستیزان ناجوانمردانه علیه او بگویند. گذشت زمان، حقیقت را آشکار خواهد کرد. مهم آن است که او پیغام آور اخلاق و رحمت بود. اما کفار و منافقین با ساختن داعش و القاعده و طالبان و امثالهم سعی در تخریب چهره پیروان راستین محمد رسول الله (ص) یعنی شیعیان کنند و نادانان با جهالت کامل سعی در این دارند تا این فرقه های غیر شیعه و حتی غیر اسلامی، ساخت آمریکا و انگلیس و اسراییل را بعنوان نماینده خدا و پیامبر و قرآن معرفی کنند. يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند. سوره توبه آیه ۳۲
۱۵ابان ۱۴۰۱ الی ۱۶ابان ساعت ۷صبح قمر در منزله الصرفه در برج سنبله زمان برای حاجات رزق و دفع غم ۲رکعت نماز حاجت یا لطیف ۱۲۹ مرتبه الله لطیف بعباده برزق من یشا و هو القوی العزیز (در سجده ) الستغفار ۷۰مرتبه صلوات ۱۲۹مرتبه
11.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢عکسی که خیلی زود در تاریخ فراموش شد، اما این روزها بشدت برای محکوم کردن جنایات اسرائیل کاربردی است..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸از آیت الله شیخ جعفر توسلی رضوان الله علیه برای تقویت حافظه دستوری طلب شد، فرمودند: «در یک لیوان آب، ذکر را همرا با «وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ» بدمید و آن را بیاشامید»؛ [در سفارش دیگر فرمودند:]«دست تان را روی سر بگذارید و آیت الکرسی را بخوانید». 📚عالم سالک، صفحه ۸۰. 🦋🦋💞💙💙 ✨گفتم صلوات و دیده ام روشن شد 🌸گفتم صلوات و لعن بر دشمن شد ✨بر خوان ولایت علی بنشستم 🌸گفتم صلوات و کور اهریمن شد 🦋🦋💞💙💙 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم.
💠امام صادق علیه‌السلام: هرکس چهل صبحگاه این دعا را بخواند، از یاوران (عج) خواهد بود و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خدای تعالی او را زنده خواهد کرد، تا در رکاب آن حضرت جهاد نماید و(برای خواننده آن) به تعداد هر کلمه از آن: هزار حسنه برایش نوشته می‌شود و هزار کار بد از او محو می‌گردد 📚مفاتیح در موجود است سعی کنیم ان‌شاءالله، هیچ روز ترک نشود تا بدینوسیله هر روز صبح با کرده باشیم 🍃🌸🍃
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 در قبول شدن عملت شک نکن - ۱ ☀️ عمل خیری که خداوند توفیق انجامش را به تو داد، در قبول شدنش شک نکن. اگر خدا نمی‎خواست قبول کند، توفیق انجامش را نمی‎داد. کارهایت را باید خودت قبول کنی و تا خودت قبول نکنی، مقبول واقع نمی‎شود. 🎤 استاد مهدی طیّب
🌸 امام صادق علیه السلام : «اگر کسی نسبت به نماز سست است سوره مؤمنون را خالصانه و باتوجه به معنی ۷ بار بخواند نسبت به نماز راغب گردد» 📚 خواص آیات قرآن ۱۱۴
🔆کعب بن عجزه می گوید: به پیامبر(صلى الله علیه وآله) عرض کردیم، بر شما اهل بیت چگونه درود بفرستیم، در حالى که از کیفیت دادن سلام بر شما آگاهیم؟ پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) فرمود:بگوئید: 🌸 «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ عَلى آلِ مُحَمَّد، کَما صَلَّیْتَ عَلى إِبْراهیمَ وَ عَلى آلِ إِبْراهیمَ إنَّکَ حَمیدٌ مَجیدٌ، اللّهُمَّ بارِکْ عَلى مُحَمَّد وَعَلى آلِ مُحَمَّد کَما بارَکْتَ عَلى إِبْراهیمَ وَ آلِ إِبْراهیمَ إِنَّکَ حَمیدٌ مَجیدٌ» 🌸 📚 صحیح بخارى، ج 4، ص 118، کتاب بدء الخلق و ج6، ص27، باب تفسیر سوره احزاب و ج 7، ص 157، کتاب الاموات.