eitaa logo
🇮🇷علوم غریبه و خفیه اسلامی 🇸🇩
131 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.3هزار ویدیو
110 فایل
●□●●●محقق علم شریف رمل وعلوم ماورا ♤♧♤♧ فروش کتب ارزشمند pdf علوم غ*ریبه وموفقیت و متافیزیک وسفارش نوشتن ادعیه قرآنی حرز امام جواد علیه السلام و احراز دیگر امامان، باضمانت رعایت آداب عمومی و اختصاصی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
تصمیم مریخ و شمس ۲۷ابان ۱۴۰۲ مریخ و شمس در یک درجه باهم در ۲۵درجه برج عقرب باهم صمیمی میشوند ساعت بسیار سعد و نیکی که اوج ان ۸صبح هست و طبق محاسبات زمان مناسبی برای ازدیاد قدرت و توانایی جنگ اوری موفقیت توان و نیرومندی شجاعت درایت و هوشیاری مردانگی جنگاوری رزم شکار رویابینی اینه و گوی بینی جنسی مریخ حاکم برج حمل و عقرب هست و فرمانروای این دو برج مهم و قدرتمند پس به اتش سوزی و جراحی هم منسوب است بر پوست شکار حیوانات درنده فلز اهن و سنگ های مرجانی صلابت میل شدید به پرخاشگری و زنجبیل عمل روحانی زبان بند عقد اهن و تیغ بند مقهوریت دشمن عملیات مخصوص تصمیم مریخ وفق مخمس هست و سنگ مورد علاقه یاقوت قرمز هست
⚖جلب سارق 📜این جلب عظیم و صحیح و مجربی هست این وفق مدور را بکش و دور ان بنویسید یس ﴿١﴾ وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ ﴿٢﴾ إِنَّکَ لَمِنَ الْمُرْسَلِینَ ﴿٣﴾ عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿٤﴾ تَنْزِیلَ الْعَزِیزِ الرَّحِیمِ ﴿٥﴾ لِتُنْذِرَ قَوْمًا مَا أُنْذِرَ آبَاؤُهُمْ فَهُمْ غَافِلُونَ ﴿٦﴾ لَقَدْ حَقَّ الْقَوْلُ عَلَى أَکْثَرِهِمْ فَهُمْ لا یُؤْمِنُونَ ﴿٧﴾ إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلالا فَهِیَ إِلَى الأذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ ﴿٨﴾ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لا یُبْصِرُونَ ﴿٩﴾ وَسَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا یُؤْمِنُونَ ﴿١٠﴾ إِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَخَشِیَ الرَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَةٍ وَأَجْرٍ کَرِیمٍ ﴿١١﴾ إِنَّا نَحْنُ نُحْیِی الْمَوْتَى وَنَکْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ وَکُلَّ شَیْءٍ أحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُبِینٍ ﴿١٢﴾ وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا أَصْحَابَ الْقَرْیَةِ إِذْ جَاءَهَا الْمُرْسَلُونَ ﴿١٣﴾ إِذْ أَرْسَلْنَا إِلَیْهِمُ اثْنَیْنِ فَکَذَّبُوهُمَا فَعَزَّزْنَا بِثَالِثٍ فَقَالُوا إِنَّا إِلَیْکُمْ مُرْسَلُونَ ﴿١٤﴾ قَالُوا مَا أَنْتُمْ إِلا بَشَرٌ مِثْلُنَا وَمَا أَنْزَلَ الرَّحْمَنُ مِنْ شَیْءٍ إِنْ أَنْتُمْ إِلا تَکْذِبُونَ ﴿١٥﴾ قَالُوا رَبُّنَا یَعْلَمُ إِنَّا إِلَیْکُمْ لَمُرْسَلُونَ ﴿١٦﴾ وَمَا عَلَیْنَا إِلا الْبَلاغُ الْمُبِینُ ﴿١٧﴾ قَالُوا إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ لَئِنْ لَمْ تَنْتَهُوا لَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُمْ مِنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ ﴿١٨﴾ قَالُوا طَائِرُکُمْ مَعَکُمْ أَئِنْ ذُکِّرْتُمْ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ ﴿١٩﴾ وَجَاءَ مِنْ أَقْصَى الْمَدِینَةِ رَجُلٌ یَسْعَى قَالَ یَا قَوْمِ اتَّبِعُوا الْمُرْسَلِینَ ﴿٢٠﴾ اتَّبِعُوا مَنْ لا یَسْأَلُکُمْ أَجْرًا وَهُمْ مُهْتَدُونَ ﴿٢١﴾ وَمَا لِیَ لا أَعْبُدُ الَّذِی فَطَرَنِی وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ ﴿٢٢﴾ أَأَتَّخِذُ مِنْ دُونِهِ آلِهَةً إِنْ یُرِدْنِ الرَّحْمَنُ بِضُرٍّ لا تُغْنِ عَنِّی شَفَاعَتُهُمْ شَیْئًا وَلا یُنْقِذُونِ ﴿٢٣﴾ إِنِّی إِذًا لَفِی ضَلالٍ مُبِینٍ ﴿٢٤﴾ إِنِّی آمَنْتُ بِرَبِّکُمْ فَاسْمَعُونِ ﴿٢٥﴾ قِیلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ قَالَ یَا لَیْتَ قَوْمِی یَعْلَمُونَ ﴿٢٦﴾ بِمَا غَفَرَ لِی رَبِّی وَجَعَلَنِی مِنَ الْمُکْرَمِینَ ﴿٢٧﴾ وَمَا أَنْزَلْنَا عَلَى قَوْمِهِ مِنْ بَعْدِهِ مِنْ جُنْدٍ مِنَ السَّمَاءِ وَمَا کُنَّا مُنْزِلِینَ ﴿٢٨﴾ إِنْ کَانَتْ إِلا صَیْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ ﴿٢٩﴾ یَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا یَأْتِیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُونَ ﴿٣٠﴾ أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَیْهِمْ لا یَرْجِعُونَ ﴿٣١﴾ وَإِنْ کُلٌّ لَمَّا جَمِیعٌ لَدَیْنَا مُحْضَرُونَ 📍و در هوا اویزان کند سارق در اسرع وقت برمیگردد
💟دعوت یونسیه برای محبت💟 ❇️ اگر حاجتی پیش شخصی دارید و میخواهید براورده کند و محبت شدید به شما داشته باشد 🕯️ شب جمعه در یک مجلس این آیه را ۱۱۱ مرتبه بخوانید: ﴿وَذَا ٱلنُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَٰضِبٗا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقۡدِرَ عَلَيۡهِ فَنَادَىٰ فِي ٱلظُّلُمَٰتِ أَن لَّآ إِلَٰهَ إِلَّآ أَنتَ سُبۡحَٰنَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ ٱلظَّـٰلِمِينَ فَٱسۡتَجَبۡنَا لَهُۥ وَنَجَّيۡنَٰهُ مِنَ ٱلۡغَمِّۚ وَكَذَٰلِكَ نُـۨجِي ٱلۡمُؤۡمِنِينَ﴾ ❣️ صبح که به سوی حاجتش برود براورده شود.
امام صادق(ع) از پیامبر گرامی اسلام(ص) نقل می‌کند:  «عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (ع) قَالَ قَالَ النَّبِیُّ (ص) مَنْ أَرَادَ شَیْئاً مِنْ قِیَامِ اللَّیْلِ وَ أَخَذَ مَضْجَعَهُ فَلْیَقُلْ- بِسْمِ اللَّهِ اللَّهُمَّ لَا تُؤْمِنِّی مَکْرَکَ وَ لَا تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لَا تَجْعَلْنِی مِنَ الْغَافِلِینَ أَقُومُ سَاعَةَ کَذَا وَ کَذَا إِلَّا وَکَّلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ مَلَکاً یُنَبِّهُهُ تِلْکَ السَّاعَةَ» هر کس که بخواهد شب برای عبادت برخیزد؛ چون در بستر خود خوابید بگوید: (بسم اللَّه) بار خدایا مرا از مکرِ خود آسوده مدار، یاد خودت را از خاطرم مبر و مرا در گروه غافلان قرار مده، من در فلان ساعت برخیزم. محققاً خدای متعال برای او فرشته‌‌‏اى می‌گمارد که او را همان ساعت بیدار کند. ((بِسْمِ اللَّهِ اللَّهُمَّ لَا تُؤْمِنِّی مَکْرَکَ وَ لَا تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لَا تَجْعَلْنِی مِنَ الْغَافِلِینَ أَقُومُ سَاعَةَ اَلسّابِعَةِ))
در فقه الرّضا علیه السّلام مذکور است که در وقت انگشتر در دست کردن بگو : اَلّلهُمَّ سُمْنى بِسیماءِ اْلایمانِ وَاخْتمْ لى بِخَیْرٍ وَاجْعَلْ عاقِبَتى اِلى خَیْرِ اِنّکَ اَنْتَ الْعَزیزُ اْلاَکْرَمُ . و ابن طاوس علیه الرّحمه روایت کرده است که این دعا بخواند : اَلّلهُمَّ سُمنى بسیماءِ الاِیْمانِ وَ تَوِّجنى بِتاجِ الْکَرامَةِ وَقَلِّدْنى حَبْلَ اْلاِسلا مِ وَلا تَخْلَعْ رِبْقَةَ اْلایم انِ مِنْ عُنُقىِ.
می‌گویند ابجد و علم اعداد چه حجیتی در تحلیل قرآن دارد.. در احوالات عارف بزرگ شیخ جعفر مجتهدی آمده...  یک روز که مشغول تلاوت قرآن بودم به این آیه برخورد نمودم که : « کُلُّ نَفْسٍ بِمَا کَسَبَتْ رَهِینَةٌ إِلَّا أَصْحَابَ الْیَمِینِ »  به فکر افتادم که اصحاب یمین چه کسانی هستند که در روز قیامت همه در گرو اعمالشان می باشند الا آنها؟هر چه جستجو کرده و مراجعه نمودم متوجه این مطلب نشدم. تا اینکه نجف خدمت حضرت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام رسیدم و به آقا عرض کردم مولای من اصحاب یمین چه کسانی هستند که در گرو عملشان نمی باشند؟ حضرت در عالم مکاشفه فرمودند: شیخ جعفر شما که اهل حساب و عدد هستید چطور کلمه یمین را "حساب"نکردید؟ هنگامی که کلمه یمین را "حساب" کردم متوجه شدم حاصل آن میشود عدد ۱۱۰. در آن موقع فهمیدم که کُلُّ نَفْسٍ بِمَا کَسَبَتْ رَهِینَةٌ إِلَّا شیعیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام یعنی فردای قیامت همه گرفتار حساب و کتاب اعمالشان هستند مگر شیعیان و پیروان امیر المومنین که به عنایت و شفاعت حضرت مولا حساب و کتابی بر آنها نیست. منبع: لاله ای از ملکوت / چاپ چهارم / کمال الملک / قم / ۱۴۲۳ / ص ۵۴ و ۵
خاصیت سوره های قرآنی: 🔻واقعه: مانع فقر 🔻کوثر: مانع خصومت 🔻ملک: مانع عذاب قبر 🔻فاتحه: مانع خشم خدا 🔻سوره محمد برای اخلاق 🔻سوره جن برای وسوسه 🔻سوره حجر برای برکت مال 🔻کافرون: مانع کفر وقت مرگ 🔻دخان: مانع ترس روز قیامت 🔻سوره تغابن برای ادای قرض 🔻سوره کهف برای بیدار شدن 🔻سوره فتح برای گشایش کار 🔻سوره صف برای فتح و پیروزی 🔻سوره مزمل برای مهر و محبت 🔻سوره حج برای کامل شدن دین 🔻سوره مریم برای هدایت دختران 🔻سوره احزاب برای گشایش بخت 🔻سوره یونس برای بچه دار شدن 🔻سوره جمعه برای پیدا شدن مال 🔻یاسین: مانع تشنگی روز قیامت 🔻سوره اعلی برای هدایت جوانان 🔻سوره حجرات برای زیاد شدن مال 🔻سوره یوسف برای عظمت و بزرگی 🔻سوره مومنون برای به راه راست رفتن 🔻سوره طور برای پایدار بودن و برگشت مال 🔻سوره انبیا برای رها شدن از بند و گرفتاری 🔻سوره اسرا برای شفای مریض و بهانه گیری 🔻سوره حدید برای محکم شدن و آرامش بدن 🔻سوره مجادله برای برای مهر و محبت و معامله 🔻سوره ن والقلم برای آسان شدن و درس خواندن 🔻سوره نمل برای شفا مریض و برآوردن هر حاجتی
اما موارد زیر از خواص همراه داشتن دعای حرز چهارده معصوم (ع) می باشد خواص حرز رسول اکرم ص • جلوگیری از چشم زخم • جلوگیری از گزند درندگان • رها شدن از شر سحر و جن • ایمن ماندن از سرقت ، یا آتش سوزی یا بلایای مشابه • ایمن داشتن زنان در ایامِ نفاس • دفع حسد • محافظت از کودک • دفع ضرر در خواب و بیداری خواص حرز امیرالمومنین (ع) : • دفع بیماری • دفع شر پادشاهان و ستمگران خواص حرز حضرت زهرا (س) : • دفع بیماری • دفع شر پادشاهان و ستمگرانخواص حرز امام حسن (ع) : • آسان شدن کارها و رفع سختی از آن خواص حرز امام حسین (ع) : • رفع غم و اندوه • طهارت صُلب و نسل شخص خواص حرز امام سجاد (ع) : دفع شر انس و جن و شیاطین و ساحران و ابلیس های جنی و انسی • دفع شر حکمرانان و کارفرمایان آنها هفتمین حرز از این چهارده حرز مجرب حرز امام محمد باقر(ع) می باشد: خواص حرز امام باقر (ع) : • آسان شدن امور • رفع غم و اندوه از شخص خواص حرز امام صادق (ع) : • انجام گرفتن کارها با عنایات خداوند خواص حرز امام کاظم (ع) : • دور شدن غم و اندوه و ترس و جزع از شخص خواص حرز امام جواد (ع) : • دفع چشم زخم • دفع سحر و طلسم • آرامش و رفع اضطراب خواص حرز امام رضا (ع) : • مشمول مغفرت الهی شدن خواص حرز امام هادی (ع) : • عزیز شدن در نزد مردم • موید شدن به نصرت الهی • دوری از وسوسه های شیاطین • قرار گرفتن از خوبان خلق خواص حرز امام حسن عسکری (ع) : • حفاظت الهی از شخص خواص حرز امام زمان (عج) : • گره گشائی و فراهم شدن
استخراج ذکر اختصاصی چیست؟ بنا به مشکلات و حوائج شخص آیه ای از آیات به عدد خاص برای شخص تجویز میشود در کنار آن اسمی از اسماءالله و نام موکلین ( با پسوند ئیل که از ملائک نگهبان خود شخص هستند ) که بعضاً به عدد خاص باید صدا بزند تا باذن الله در امورات به شخص کمک کنند. نکته این ملائک مثل خادمین جن نیستند و بعضا در گرفتاریهای دنیوی وقتی که ملک را به تعداد معین صدا میزنیم باذن الله بسرعت سنگینی آن امر به سمت سبکی و گشایش میرود. این ملک هم از،مخلوقات الله عزوجل هست و هیچگاه نباید بخاطر یاری گرفتن از آن ملک از یاد الله عزوجل غفلت کرد.
✅چگونه امامان یا اموات را در خواب ببینیم ؟ شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از شیخ کفعمی در مصباح و محدّث فیض در خلاصه الأذکار فرموده است: «دیدم در بعضی کتب اصحاب امامیه که هر کسی خواسته باشد در خواب، یکی از پیامبران (ع) و امامان (ع) را یا یکی از نزدیکان و والدین خود را ببیند، سوره‌های شمس، لیل، قدر، کافرون، اخلاص و معوذتین (فلق و ناس) را بخواند، سپس صد مرتبه سوره توحید بخواند، سپس صد مرتبه صلوات بر پیامبر (ص) و آل او بفرستد، آنگاه با وضو و به جانب راست بخوابد، ان شاءالله خواهد دید هر که را اراده کرده باشد و با او تکلّم خواهد کرد.»همچنین در نسخه‌های دیگر آمده است: این عمل را به جا آورد در هفت شب، بعد از آن که این دعا را بخواند: (ان شاالله خواهد دید هر که را اراده کرده باشد)؛ «اللّهمّ انت الحیّ الّذی لا یوصف ـ. و الایمان یُعرف منه، منک بدت الاشیاءُ و إلیک تعود، فما اقبل منها کنت ملجاهُ و منجاهُ و ما أدْبر منها لم یکن له ملجأٌ و لا ملجا منک إلاّ الیک فإسئلک بلا اله إلاّ أنت و أسئلک ببسم الله الرّحمن الرّحیم و بحقّ حبیبک محمدٍ (ص) سیّد النّبیین و بحقّ علیِّ خیر الوصیّین و بحقّ فاطمة سیّدة نساء العالمین و بحقّ الحسن (ع) و الحسین (ع) اللّذین جعلت‌ها سیّدی شباب أهل الجنّة علیهم أجمعین السّلام أنْ تصلّی علی محمّدٍ و آل محمّد (ص) و أن ترینی میّتی (إمامی) فی الحال الّتی هو فی‌ها» (۱) همچنین از امام کاظم علیه السلام روایت شده که روح اموات به بازماندگان سر می‌زند. (۲) پی نوشت: (۱) شیخ عباس قمی (ره) ـ. کلیات مفاتیح الجنان، حاشیه، ص. ۹۶۴ ـ. ۹۶۰ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌