حرز حضرت فاطمه زهرا (س):
بِسْمِ اللَّه الرَّحْمنِ الرَّحیمِ یا حَىُّ یا قَیُّومُ بِرَحْمَتِکَ اَسْتَغیثُ فَاَغِثْنى وَلا تَکِلْنى اِلى نَفْسى طَرْفَهَ عَیْنِ اَبَداً وَ اَصْلِحْ لى شَاْنى کُلَّهُ
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانیاش همیشگى است، اى زنده، اى پاینده، به رحمتت فریادرسى میطلبم، پس به فریادم برس، و مرا هرگز چشم برهم نهادنى به خود وامگذار، و همه کارهایم را اصلاح فرما.
فضیلتهای حرز حضرت فاطمه (س):
حرز حضرت فاطمه (س) فضیلتهای بسیاری دارد که از فضیلتهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• برای برطرف شدن بلایا
• اصلاح شدن روابط زناشویی
• برای حل مشکلات
• سبب باطل شدن دائمی قویترین سحرها و جادوها و چشم زخمها
• دوری از غضب و خشم خداوند
• برای گشایش بخت
• آسان شدن ازدواج
• گشایش در کارهای زندگی
• برطرف کردن کامل نحسی طالع
• سبب افزایش رزق و روزی میشود
• حفاظت در برابر بیماریها
• حصار قوی در مقابل بوجود آمدن هرگونه جن زدگی و سحر و چشم زخم
• حفاظت در برابر بلایای طبیعی و فتنهی دشمنان
منبع:بیتوته
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
🔴✴️فروش کتب ارزشمند pdf علوم غریبه وموفقیت و متافیزیک وسفارش نوشتن ادعیه های قرآنی خصوصا حرز امام جواد علیه السلام و احراز دیگر امامان باضمانت رعایت آداب عمومی و اختصاصی
🔴ارتباط با ما در تلگرام 👇👇
https://t.me/ebnesinaigharn1
🔴ارتباط با ما درایتا 👇👇
@ebnesenaigharn1
🔴ارتباط باما در روبیکا 👇👇👇
@ebnesenaigharn1
🌏🌎آدرس سایت 👇👇👇
http://ebnesinaigharn.ir
🔘✍🏼 اعمالے ڪه موجب بے برڪتے ، فقر و قفل شدن زندگے میشوند
🔺نوشیدن درحالت ایستاده
▫️خوردن نوشیدن درحالٺ جنابٺ
▪️استفاده از ظروف شڪسته
▪️قطع ڪردن نان با دندانـــــ
▫️خوابیدن بین مغرب وعشاء
🔻خوابیدن بعد نماز صبح تا طلوع خورشید
🔺غذا خوردن بدون شستن دسٺ
🔅غذا خوردن بدون گفتن بسم الله
🔅غذا خوردن در تاریڪے
🔻غذا خوردن درحالٺ تڪیه
🔺ادرار نمودن زیردرخٺ
🔅ادرار نمودن درحالٺ ایستاد
🔻ادرار نمودن درحمام
🔺جارو زدن منزل موقع شب
▫️دعا نڪردن براے پدر مادر
▪️ڪوتاه ڪردن ناخن با دندان
▪️صدا زدن پدر مادر با اسم آنها
▫️گذاشتن تار عنڪبوٺ در خانه
🔻شانه ڪردن زنان سر خود را درحالٺ ایستاده
✅حکمت رشد مو و ناخن
مفضّل مىگويد: به امام صادق عليه السّلام عرض كردم : چه مىشد اگر خداوند موهای بدن و ناخن ها را چنان مىآفريد كه رشد نکنند تا آدمى به اصلاح و كوتاه كردن نيازمند نباشد.؟
امام صادق عليه السّلام فرمود: خداوند متعال در اين كار، نعمت هايى نهاده كه آدمى از آنها آگاه نيست تا سپاس گويد.
آگاه باش! دردهاى بدن با خروج مو از منافذ بدن و با خروج ناخن از سر انگشتان خارج مىگردد؛ از اين رو به انسان فرمان داده شده كه هر هفته با مو تراشيدن و كوتاه كردن ناخن ها به اين كار اقدام كند. اين كار باعث مىشود كه موى و ناخن با شتاب بيشترى برويند و دردها و بيماري ها را سريعتر خارج كنند. اگر شخص چنين نكند، رشد آنها كوتاه و اندك مىشود، در نتيجه، دردها در بدن مىماند و بيماري هاى مختلف پديد مىآيد.
📚شگفتیهای آفرینش (ترجمه توحید مفضل
😣دفع اندوه
⭐️رسول اللّه صلى الله عليه و آله :«لا إِلهَ إِلَا اللّهُ» تَدفَعُ عَن قائِلِها تِسعَةً وتِسعينَ بابا مِنَ البَلاءِ ، أَدناهَا الهَمُّ
✍️پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :«لا إله إلّا اللّه » ، نَود و نُه گونه بلا را از گوينده خود دور مى كند كه كمترين آنها اندوه است.
📚دانشنامه قرآن و حدیث/محمدی ری شهری/ج5/
🔻جلب رزق و روزی
از کارهایی که باعث افزایش رزق و روزی می شود، کوتاه کردن ناخن و سبیل است.
امام صادق علیه السلام به کسی که دعایی برای طلب روزی خواسته بود، فرمود: در هرجمعه، سبیل و ناخن هایت را کوتاه کن. مکارم الاخلاق/ص137
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: چیدن ناخن ها، روزى را فراوان می سازد.
📚کافی/ج6/ص490/ح1
#رزق
هدایت شده از شاهرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل خطاب به نماینده رژیم تروریستی اسرائیل که اظهاراتی علیه ایران کرده بود: ای اشغالگر، ای قاتل کودکان! کیفت را بردار و از این مجلس برو بیرون (گورت را گم کن)
هدایت شده از شاهرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نابودی یک تمدن از بیرون گذاشتن دو تا تار مو شروع میشه و به از بین رفتن خانواده و همه چیز منجر خواهد شد...😳
ـ
هدایت شده از شاهرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شباهت خیرهکننده کربلا و دوران غیبت!
هدایت شده از شاهرخ
﷽
🖼 طعنه تندوتیز بلاگر لبنانی به سران عرب
✅ چیزی که رهبران عرب گذاشتند روی سرشون رو ایرانیها انداختند زیر پایشون...
مرگ براسرائیل جنایتکار
#وعده_صادق
#انتقام_سخت👌💪👍
هدایت شده از شاهرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استاد_شجاعی
«شریک جرم» در
• شهادت تمام معصومین علیهمالسلام
• وقتی توی نامه ی اعمال هزاران قتل نوشته شده است
به همین راحتی ‼️😱
هدایت شده از شاهرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گرانترین رادار آمریکایی چطور در اسرائیل منهدم شد؟!!!!!!!
📅 #تقویم_روز
🗓 #دوشنبه ۳ اردیبهشت | ثور ۱۴۰۳
🗓 ۱۳ شوال ۱۴۴۵
🗓 22 آوریل 2024
🌹 امروز متعلق است به:
🔸سبط النبي حضرت امام حسن مجتبی علیه السّلام
🔸سیدالشهدا و سفينة النجاة حضرت امام حسین علیهما السّلام
📆 روزشمار:
▪️2 روز تا شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام
▪️12 روز تا شهادت امام صادق علیه السلام
▪️17 روز تا ولادت حضرت فاطمه معصومه س و آغاز دهه کرامت
▪️27 روز تا ولادت امام رضا علیه السلام
▪️46 روز تا شهادت امام جواد علیه السلام
❇️ #ذکر روز #دوشنبه ۱۰۰ مرتبه: یا قاضیَ الحاجات "ای برآورنده حاجت ها"
❇️ این #ذکر که مختص روز #دوشنبه میباشد خواندنش موجب افزایش مال میشود ذکر روز دوشنبه به نام امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام میباشد روایت شده است #زیارت آن دو بزرگوار در این روز خوانده شود #ثواب بسیار بالایی دارد.
❇️ #ذکر (یا #لطیف) ۱۲۹ مرتبه بعد از نماز صبح موجب #یافتن_مال_کثیر میشود.
✅ برای #حجامت و #خون دادن روز مناسبی است.
⛔️ برای #اصلاح #سر و #صورت روز مناسبی نیست.
✅ برای گرفتن #ناخن روز مناسبی است.
✅ برای #ازدواج و #خواستگاری روز مناسبی است.
✅ برای #زایمان روز مناسبی است.
✅ برای #برش و #دوخت #لباس روز مناسبی است.
✅ امشب برای #مباشرت خوب است.
⛔️ برای #مسافرت رفتن روز مناسبی نیست.
🔰 زمان #استخاره :از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر.
🔹 امروز روز خوب و نیکویی است.
🔸امروز برای شروع کارها خوب است.
🔸دید وبازدید با دوستان و خویشاوندان خوب است.
🔸کسی که در این روز بیمار شود نیاز به مراقبت دارد.
🔹کسی که امروز گم شود، به لطف خدا زود پیدا میشود.
🔹قرض دادن و قرض گرفتن خوب است.
🔹کشاورزی و باغبانی وآبیاری و خرید و فروش محصولات زراعی خوب است.
🔹خرید و فروش و تجارت، موجب سود است.
🔸میانجیگیری برای اصلاح ذات البین و رفع اختلافات دوستان و خویشاوندان خوب است.
🔸کسی که در این روز متولد شود، سعادتمند خواهدشد. اگر خدا بخواهد.
🔸رسیدگی به ایتام ونیازمندان و بیچارگان خوب است.
🔸صدقه دادن خوب است.
🔹رَک اَرقنوع یا به اصطلاح ماه ترکی، قوت روح، امروز در « صورت چپ » است.باید مراقب بود که امروز به آن آسیبی نرسد.
🔹 تعبیر خواب این شب با تأخیر همراه است.
🔹مسیر رجال الغیب از سمت جنوب میباشد.بهتر است هنگام حرکت به سمت محل کار یا در مکانی که حاجتی دارید رو به این سمت نهاده و از ایشان یاری بطلبید. چون کسی در نزد شروع در شغلی و سفری روی خود را به طرف ایشان کند و همت از ایشان طلبد، بدین نهج (صورت):بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم، اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا رِجالُ الغَیبِ. اَلسَّلامُ عَلَیکَ اَیَّتُهاَ الاَرواحُ المُقَدَّسَةِ. اَغیثُونی بِغَوثِهِ و اُنظُروُا اِلَیَّ بِنَظرَةٍ یا رُقَبا یا نُقَبا یا نُجَبا یا اَبدالَ یا اَوتادَ یا غَوث َیا قُطُب و به هر زبانی که خواهد، مطلب خواهد و شروع در مدعا کند، البته به مقصود رسد.
☜ #اوقات_شرعی_به_افق_تهران
☜ اذان صبح 3:52 اذان ظهر 12:03
☜ اذان مغرب 19:03 طلوع آفتاب 05:23
☜ غروب آفتاب 18:44 نیمه شب 0:18
🔮 #رفع_تمامی_گرفتاری_ها
🔮 امام موسی بن جعفر(ع)از پدران گرامی اش روایت می کند که پیامبر خدا(ص)به امام علی(ع)فرمودند:یا علی،هرگاه سختی وناگواری به تو روی آورد،بگو: «اللَّهُمَّ إِنّی أَسئَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ،وَ آلِ مُحَمَّدٍ أَن تُصَلِّی عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَأَن تُنجِیَنی مِن هذَا الغَمِّ»
🗓 #ذات_الکرسی مخصوص روز #دوشنبه است.
⏰ ذات الکرسی عمود ۱:۵۶ #صبح
🤲 دعا خواندن در زمان ذات الکرسی #مستجاب میشود.
ﷺدعا و اذکار کارگشاﷺ
#حجاب #وعده_صادق #امام_زمان #طرح_نور #سپاه_مردم
🔸خدا شاهکار میکنه😍
🔹میگویند یونس وقتی از همه جا ناامید شده بود، همان زمانی که خود را در تاریکیهای شکم ماهی دید و در پریشانی و بیتابی فرو رفت به خدا گفت:
لاالهالاانت سبحانک انی کنت من الظالمین ...
"یعنی که خدای من هیچ خدایی جز تو نیست، تو منزهی و من از ظالمین و ستمکاران بودم. به خودم قبل از همه ستم کردم...
🔹یونس وقتی دلش را صاف کرد، وقتی تقصیراتش را پذیرفت، خدا نجاتش داد ... و ادامهاش که میگویند:
فستجبناله و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین ...
یعنی ما مومنین را اینگونه نجات میدهیم ...
🔹وقتی که غم سراسر وجودشان را فرا گرفت، وقتی پریشان شدند ...
یعنی بنشین گوشهای و دلت را با خدا صاف کن مثل یونس...
💚
علایم طلسم ها درزیر
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
نگرانی بی دلیل
سردرد ومریضی بی دلیل
برهم خوردن ازدواج
شانس نیاوردن
دعوادرخانه مثلا چنددقیقه درخانه دعوامیشه بعداروم میشن
زشت امدن ازنظرمردم که مربوط به طلسم سیاه که خطرناک
جابجاشدن وسایل خانه
اگراین علایم رادارید هرروزتاروز40 بخوانید سوره فلق وناس و ابودجانه یکبار وبعدش هرطلسمی داشته باشیدباطل خواهدشد
علایم طلسم شدن به زبان ساده👆👆👆👆
#مردان.بی ادعا
رجال الغیب» اصطلاحی عرفانی است که
در چهار معنا به کار رفته:
به انسان هایی اطلاق می شود که از چشمان مردمان پنهان هستند
گروهی که علم و رزق خود را از طریق محسوس و عادی کسب نمی کنند بلکه روزی و علم را از غیب می گیرند،
کسانی که زیر مجموعه انبیا و اولیای الهی، و در زمان ما زیر مجموعة حضرت ولی الله الاعظم، امام زمان(ع) هستند و به دستور ایشان رفتار می کنند.
«ابن عربی» تأکید دارد که آنها در هر دوره، ده نفر هستند.
ویژگی های رجال الغیب
برخی از صفات آنها بدین شرح است:
. اهل خشوع اند و آهسته سخن می گویند، زیرا در همه حالات تجلی رحمان بر آنها غلبه دارد:
صداها در مقابل خدای رحمان خاشع می گردد و جز صدایی آهسته نمی شنوی.
. از چشم مردمان پنهان هستند و تنها حضرت حق است که آنها را می شناسد. او شاهد آنهاست و زیر زمین و آسمان از نگاه و شناخت دیگران نهانند.
فقط خدای سبحان را می خوانند.
مصداق این آیة شریفه هستند که می فرماید: «بندگان خدای رحمان کسانی اند که روی زمین به نرمی گام برمی دارند و چون نادانان ایشان را طرف خطاب قرار دهند با ملایمت پاسخ می دهند».2
روش آنها حیاء است، به حدی که از کسی که در هنگام سخن، صدایش بلند می شود و رگ گردنش از غضب باد می کند، تعجب می کنند. دلیل این تعجب این است که حال جذبه چنان بر آنها غلبه دارد که تصور می کنند که این تجلی که موجب خشوع و حیا می شود برای همگان حاصل است.
آنها وقتی می بینند که قرآن دستور صریح داده است که صدای خود را نزد پیامبر اکرم(ص) بالا نبرید و فرموده: « ای مؤمنان، صدایتان را بلندتر از صدای پیامبر مکنید و همچنان که گروهی از شما با گروهی دیگر بلند سخن می گویید، با او با صدای بلند سخن مگویید، مبادا بی آنکه بدانید کرده هایتان تباه شود».3
وقتی چنین است که ما از بالا بردن صدای خود بر صدای پیامبر اکرم(ص) نهی شده ایم و این موجب تباهی کردار ما می شود، در حالی که آن حضرت پیامبر خدا و مبلغ دستورات الهی است، پایین آوردن صدا در هنگام شنیدن قرآن و خواندن دعا از تأکید بیشتری برخوردار است. این مقام رجال الغیب است که عالم را محضر خداوند می دانند و همواره صدایشان آهسته است و ادب و خشوع را محضر الهی رعایت می کنند. زیرا آنها به این آیة قرآن ایمان دارند که «مگر ندانسته که خدا می بیند».4
آن کس که می داند که همواره در منظر و مأوای الهی است جز حیاء و خشوع و سخن بر اساس آداب چه رفتاری دارد؟ و رجال الغیب در نهایت حیاء و خشوع و رعایت آداب و سخن گفتن بسنده هستند.
6. رجال الغیب در مقابل رجال الظاهر قرار دارند. رجال الظاهر، مردان الهی هستند که کمر به امر الهی بسته اند و در ظاهر و باطن به خدا دعوت می کنند. رجال الغیب نیز دو ظهور دارند:
الف) مردان الهی که در عالم ارواح سیر می کنند و فقط برای خداوند متعال ظاهرند و فقط خداوند متعال و امام کامل آنها را می شناسند. آنها از دیدگان مخلوقات پنهان هستند.
ب) مردان الهی که در عالم شهادت جولان می دهند و در عالم اعلی ظاهرند. پس در مجموع رجال غیب ظهور دارند، اما از عامه مردم پنهانند.
7. رجال الغیب به دلیل اینکه مستقیماً حقایق را شهود می کنند، بدون اینکه دچار اشتباه شوند، معانی و حقیقت آن را ادراک می کنند. آنها صاحب کشف هستند و هر صاحب کشفی نیز از آنها استفاده می کند و رجال الغیب هستند که اخبار اصحاب کشف و مؤمنان خالص را در جهان منتشر می کنند و احوال آنها را به جماعتی که اهلیتش را دارند می شناسانند.
به این دلیل آنها به منزله وزرا و مأموران امام زمان(ع) هستند که به رفع حوائج معنوی و الهی مردم قیام می کنند، اما نه به گونه ای که شناخته شوند و دیگران آنها را بشناسند.5
سیر آنها در جهان نیز به همین منظور است تا چه دستوری رسد و چه مأموریتی بر دوش داشته باشند. آنها خود را دربست در اختیار فرامین الهی قرار داده اند تا چه دستور داده شود و چه سیری برای آنها معین شود.
روشن است که این افراد و روش زندگانی و سیر زمانی آنها برای ما مکشوف نیست و بلکه در نهایت پوشیدگی است و آنها هیچ گاه ادعا نمی کنند که رجال الغیب هستند بلکه هیچ ادعایی ندارند که در حدیث قدسی آمده است:
دوستان من زیر جبة من هستند و به جز من کسی آنها را نمی شناسد.6
و اگر کسی ادعا داشته باشد که جزء رجال الغیب است همین ادعا نشانة دروغ بودن مدّعای اوست.
پی نوشت ها:
1. سورة طه(20)؛ آیة 108.
2. سورة فرقان (25)؛ آیة 63.
3. سورة حجرات (49)، آیة 2.
4. سورة علق(96)، آیة 14
5. برای پاسخ به این پرسش از فتوحات المکیه ابن عربی، ج 2، صص 11ـ 12 و ج 3، صص 331 ـ 328 استفاده شده است.
6. حاجی سبزواری، ملاهادی، حدیث قدسی، شرح الاسماء الحسنی، ج 3، ص 4.