#تقویم_آموزشی
بازه زمانی #حذف_ترم در سیستم گلستان ۱۹ الی ۳۰ آذر ماه است.
دانشجویان متقاضی حذف ترم در پیشخوان خدمت، بررسی مشکلات آموزشی، درخواست جدید، نوع درخواست حذف ترم را انتخاب نمایند.
پس از ثبت درخواست در قسمت عملیات #تیک_سبز را بزنید تا به کارشناس مربوطه ارجاع شود. همواره میتوانید گردش کار درخواست خود را در قسمت عملیات ملاحظه کنید.
#حذف_ترم
#دانشکده_علوم_اقتصادی_و_اداری
#تقویم_آموزشی
بازه زمانی #حذف_تکدرس در سیستم گلستان ۲۶ آذر ماه الی ۷ دی ماه است.
دانشجویان متقاضی حذف تکدرس (حذف اضطراری) در پیشخوان خدمت، بررسی مشکلات آموزشی، درخواست جدید، نوع درخواست #حذف_اضطراری را انتخاب نمایند.
پس از ثبت درخواست در قسمت عملیات #تیک_سبز را بزنید تا به کارشناس مربوطه ارجاع شود. همواره میتوانید گردش کار درخواست خود را در قسمت عملیات ملاحظه کنید.
#حذف_اضطراری
#دانشکده_اقتصاد_و_مدیریت
روند مشابهت یابی.pdf
22K
روند جدید مشابهت یابی پایان نامه برای دانشجویانی که درخواست دفاع دارند.
با سلام
برای برخی از دانشجویان دسترسی های سیستم گلستان محدود است؛ علت نقص مدارک ثبت نامی است که باید رفع شود. (علت در اطلاعات جامع درج شده است) دانشجویانی که تاییدیه تحصیلی ندارند از سایت زیر اقدام کنند.
emt.medu.ir
✅چگونه #تمدید_سنوات انجام دهیم؟
در سیستم گلستان، پیشخوان خدمت، بررسی مشکلات آموزشی، درخواست جدید، تمدید سنوات را انتخاب نمایید.
#بازه زمانی ثبت درخواست تمدید سنوات در سیستم گلستان از سوم دی ماه شروع شده است و تا شانزدهم اسفند ماه ادامه دارد. شایسته است دانشجویان نیازمند #تمدید_سنوات هر چه سریعتر و پیش از شروع #انتخاب_واحد نسبت به تمدید ترم خود اقدام کنند.
#برد_مجازی_دانشکده_مدیریت
#تمدید_سنوات
#تمدید_سنوات
برای دانشجویان مقطع #ارشد تمدید سنوات ترمهای ۵ و ۶ و برای دانشجویان مقطع #کارشناسی ترمهای ۹ و ۱۰ سیستمی است.(در پیشخوان خدمت)
بیشتر از این باید جهت طرح در #کمیسیون_موارد_خاص درخواست داده شود و تمدید سنوات منوط به موافقت کمیسیون است.
لذا دانشجویان ابتدا باید در سامانه سجاد درخواست خود را ثبت نمایند و تصویر(اسکرین شات بگیرید!) کد رهگیری را از سامانه سجاد بگیرند.
سپس درخواست خود را در سیستم گلستان پیشخوان خدمت، درخواست جدید، بررسی مشکلات آموزشی، درخواست بررسی کمیسیون موارد خاص ثبت نمایند و همچنین تصویر کد رهگیری دریافتی از سامانه سجاد بارگذاری شود.
دانشجویانی که تمدید سنواتشان به کمیسیون میرود باید مبلغ 10 هزار تومان را به شماره حساب 0110808399004 بانک مرکزی واریز و در سامانه سجاد فیش واریزی را ثبت نمایند.
#برد_مجازی_دانشکده_مدیریت
🔻دوستان این گزارش ۴۲۸ خیلی مهم است.
اگر احیانا تغییری در ساعات امتحانات بوده رو متوجه میشین و هم اینکه دقیقا سالن امتحان و شماره صندلی در آن درج شده است.
حتما ارزشیابی رو انجام بدید و بعد این گزارش رو بگیرید.
#برد_مجازی_دانشکده_مدیریت
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه
سیستم گلستان 》 آموزش 》 برنامه هفتگی و امتحان 》 برنامه امتحان پایان ترم دانشجو 》 در پایین صفحه مشاهده گزارش رو بزنید و از صفحه پرینت بگیرید
یه راه آسون تر هم هست
وقتی وارد سیستم گلستان شدید در پایین صفحه کد ۴۲۸ رو سرچ کنید براتون کارت ورود به جلسه میاد
برنامه امتحان همون کارت ورود به جلسه است 😉
#نحوه_دریافت_کارت_ورود_به_جلسه
#برد_مجازی_دانشکده
ارزشیابی اساتید .pdf
1.15M
دانشجویان عزیز برای انجام ارزشیابی اساتید برای هر یک از دروس باید مراحل را جداگانه انجام دهید. روبروی درس سه کادر کوچک وجود دارد که علامت سوال دارند. با کلیک بر روی علامت سوالها به ترتیب کد دانشکده، کد رشته تحصیلی و کد درس را انتخاب نمایید. سپس روی علامت سوال کادر استاد کلیک نمایید تا استاد مربوطه نمایش داده شود. حتما نوع درس را تئوری انتخاب نمایید(چنانچه درس عملی است"عملی" را انتخاب نمایید)و در نهایت در پایین صفحه روی جستجو کلیک نمایید تا سوالات مربوطه برای شما نمایش داده شود و نهایتا بعد از پاسخ به سوالات اعمال تغییرات را در پایین بزنید. برای سایر دروس در پایین صفحه شروع مجدد را انتخاب نمایید و مراحل را عینا تکرار نمایید. چنانچه با مشکل مواجه شدید صفحه را رفرش کنید.
#برد_مجازی_دانشکده_مدیریت
#ارزشیابی_اساتید
یکی از مسائلی که دانشجویان بخصوص ورودیهای جدید پیام میدهند خطای ارزشیابی است. دوستان دقت کنند باید #ارزشیابی را انجام دهید نه نظرسنجی را.
ارزشیابی اساتید مشکلی ندارد و طبق روند که در بالا توضیح داده شد قابل دسترسی و انجام است.
سپاس
بعد از ارزشیابی چنانچه با مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد میشوید در سیستم گلستان کلیک راست کرده و refresh نمایید. اگر با مرورگر کروم وارد میشوید کلیک راست و reload frame کنید.
✅ با این عملیات دسترسی گلستان برای شما فعال میشود.
#برد_مجازی_دانشکده_مدیریت
❗️قابل توجه دانشجویان عزیز در ساختمان امام خامنهای؛
۱- لطفا قبل از ورود به سالنها در برد امتحانات واقع در طبقه همکف راهرو سمت چپ (همون راهرویی که سلف و انتشارات هست) شماره صندلیتون رو ببینید تا در سالنها سردرگم نشوید.
۲- سالنهای شماره یک (طبقه اول)، سه (طبقه دوم) و پنج(طبقه سوم) در راهروهای سمت راست و سالنهای شماره دو(طبقه اول)، چهار(طبقه دوم) و شش(طبقه سوم)، (که شامل دو بخش الف و ب میباشند) در راهروهای سمت چپ واقع شدهاند.
✅ با توجه به اینکه وسایل درب ورودی تحویل گرفته میشود لطفا ۲۰ دقیقه زودتر در حوزه امتحان حاضر شوید تا از ترافیک درب ورودی جلوگیری شود.
🍃ضمن آرزوی موفقیت، از همکاری و همراهی شما سپاسگزاریم🌹
#امتحانات
#ساختمان_امام_خامنه_ای
#هم_رسانی_کنید