#معاونت_آموزش_مرکز
🔻معاون آموزش حوزههای علمیه خواهران:
🔹واکسیناسیون طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران با قوت پیگیری میشود.
💢 مشاهده در سایت
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
🔻سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم به همراه جمعی از مسئولان مرکز مدیریت و استان قم از مدارس علمیه خواهران کاشان بازدید کردند.
💢 مشاهده در سایت
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
💎 6 نکته برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی
🖥 💻 📱
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات✿═
#حوزه_علمیه_خواهران_کردستان
🔸حضور اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه استان کردستان، در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
#خبر_مرکز
#گزارش
🔻 مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران را بهتر بشناسیم
🔹 تاریخ تشیع شاهد نقشآفرینی زنان عالمهای است که منشأ آثاری گرانسنگ در فرهنگ دینی جهان اسلام بودهاند و شکلگیری حوزههای علمیه خواهران به عنوان پدیدهای نو و مبارک تأثیرات ارزشمندی در توسعه این فرهنگ بر جای نهاده است.
🔹 با توسعه حوزههای علمیه خواهران در سراسر کشور، شورای عالی حوزههای علمیه در سال 1375 تصمیم گرفت ساماندهی این مدارس را به نهادی مستقل بسپارد و با تأسیس مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران و برداشتن گامهایی مؤثر در جهت توسعه و هماهنگی و ارتقای مدارس علمیه، نقطه عطف دیگری در تحولات حوزههای علمیه خواهران روی داد.
🔹 مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در 28 استان کشور، مدیریت استانی و نمایندگی دارد و در 3 مقطع تحصیلی به صورت ناپیوسته طلبه می پذیرد.
🔹 این مرکز در حال حاضر 412 مدرسه علمیه سطح دو، 86 مرکز یا مؤسسه تخصصی حوزوی سطح سه و 19 مرکز یا مؤسسه تخصصی حوزوی سطح چهار را در کشور تحت پوشش دارد.
متن کامل:
http://news.whc.ir/news/view/113432
کانال رسمی حوزههای علمیه خواهران | 🌸 @kowsarnews
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
🔻به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد:
🔹ادامه سلسله نشست های هفتگی مدیر حوزه های علمیه خواهران با کارشناسان و مشاور آموزشی
💢 مشاهده در سایت
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
#آداب_تعلیم_وتعلم2️⃣
#منیة_المرید
👥 آداب مشترک بین استاد و شاگرد (آداب فارغ از مجلس درس):
2️⃣ ادب دوم: عمل به علم
🔹و قَدْ رُوِيَ عَنْ علی أَنَّهُ قال قال رسول الله صلوات الله علیهما: الْعُلَماءُ رَجُلانِ رَجُلٌ عالِمٌ آخِذٌ بِعِلْمِهِ فَهَذَا ناجٍ وَ عالِمٌ تَارِكٌ لِعِلْمِهِ فَهذا هَالِكٌ
و إِنَّ أَهْلَ النّارِ لَيَتَأَذَّوْنَ مِن رِيحِ الْعَالِمِ التَّارِكِ لِعِلمِه
و إِنَّ أَشَدَّ أَهْلِ النَّارِ نَدَامَةً و حَسْرَةً رَجُلٌ دَعا عَبْداً إِلَى اللَّهِ تَبارَكَ وَ تَعالى فَاسْتَجابَ لَهُ وَ قَبِلَ مِنْهُ فَأَطاعَ اللَّهَ فَأَدْخَلَهُ الْجَنَّةَ و أَدْخَلَ الدَّاعِيَ النّارَ بِتَرْكِهِ عِلْمَهُ وَ اتِّبَاعِهِ الْهَوَى و طُولِ الْأَمَلِ
أَمَّا اتِّبَاعُ الْهَوَى فَيَصُدُّ عَنِ الْحَقِّ وَ طُولُ الْأَمَلِ يُنْسِي الْآخِرَة.
🔸 رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
علماء دو دسته اند، دسته ای عالم و دانشمند که به علم خود عمل میکنند؛ اینان ناجی و رستگارند و دسته دوم که تارک عمل اند ایشان هالک اند.
و همانا اهل آتش از بوی عالمی که به وظیفۀ علمی خود عمل ننماید اذیت می شوند.
و سخت ترین مردم از نظر حسرت و پشیمانی در روز قیامت، فردی است که بنده ای را به سوی خدا بخواند و او سخنش را بپذیرد و راه خدای پیشه نماید و طبق دستور او به اطاعت کردگار عالم قیام کند؛ روز جزا او را به بهشت برند، و آن فرد بر اثر ترک عمل و پیروی از هوای نفس و بسیاری امل و آرزو به د وزخ روانه شود.
📚 منیة المرید، شهید ثانی، ص146
═✿๑؛📚معاونت آموزش مرکز✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات✿═
#حوزه_علمیه_خواهران_کرمان
♦️کارگاه مجازی
♦️با موضوع : احکام بانوان
با حضور : سرکار خانم محمد لو
🗓زمان : سه شنبه ۱۸آبان ماه ساعت ۱۵
♦️لینک:
https://b2n.ir/f78901
مدرسه علمیه فاطمیه کهنوج کرمان
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز