فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
❌پول هیئت رو بدید فقرا❌
💯پنج جواب درجه یک به این شبهه رایج💯
👌رفقا تا جایی که میتونید منتشر کنید
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
سلام
میشه این پوستر رو در گروهها و دوستان و فامیل و آشناهاتون ارسال کنید
ممنون میشم
چون الان مدارس تعطیل میشه و کنکور هم تموم بشه کلی کتاب میره تو سطل آشغال
فقط تاکید کنید که لازم نیست به جایی تحویل بدن
فقط جمع آوری کنن و به شماره های داخل پوستر پیام بدن
باهاشون هماهنگ میشه و میان از درب منزل تحویل میگیرن
از کلیه شهرستانهای ایران پذیرش کتاب داریم
حتی اگر یک جلد کتاب باشه
در ضمن کیف و مداد خودکار مداد رنگی و کلیه ملزومات مدرسه حتی دسته دوم هم پذیرفته میشود
32.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه جذاب و شنیدنی خانم فاطمه مهیمی شهروند جیرفتی مقیم آمریکا در مورد حجاب ...
...
PPP.pdf
115.4K
#جلسه_دوازدهم
PPP stands for Presentation, Practice, and Production. It is a widely used teaching model in English Language Teaching (ELT). Here is a brief explanation of each stage:
Presentation: In this stage, the teacher introduces new language concepts (such as vocabulary, grammar, or functional language) in a context that makes sense to the students. This can be done through various means such as stories, dialogues, videos, or texts.
Practice: During this phase, students engage in activities that help them practice the new language in a controlled environment. Activities typically include drills, gap-fill exercises, or structured speaking tasks where students can repeat and use the language with guidance from the teacher.
Production: In the final stage, students use the new language more freely and creatively in less controlled activities. This can involve role-plays, discussions, writing tasks, or other communicative activities where students have the opportunity to produce the language independently.
The PPP model is designed to help learners move from understanding new language concepts to being able to use them confidently in real-life situations.
#مهارت_های_معلمی
#دانش_معلمی
#دوره_معلمی
#توسعه_حرفهای
ویدئوهای زیر را در باره PPPمشاهده نمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اشبه الناس خَلقاً و خُلقاً و منطقاً برسولک
ای یل کربلا، ای علی اکبرم...
165_60868904543889.pdf
580.8K
گواهی حضور وبینار شش اردیبهشت
فقط برای همکاران شهرستان های تهران صادر شده است و برای بقیه حاضرین صادر نمیشود
50.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معنا و حقیقت «لَعَنَ الله اُمّةً اسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَتَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ» در زیارت عاشورا
التماس دعا😭
♻️ پذیرایی از عزاداران در میشیگان آمریکا شبیه پیاده روی اربعین
فتأمل....
.
♻️ تا حالا تیتر رسانههای ۱۴۰۰ سال قبل را تصور کردهاید که چگونه واقعه عاشورا را روایت میکردند!
#روزنامه_های_اموی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مکتب زینبی در کاخ یزید زمانه
عزاداری بانوان عفیف مسلمانان در قلب اورپا
🌀 همین صحنهها در دل تمدن کثیف غربی، هراس در دل یهود انداخته که اولویتش میشود از بین بردن عفت جامعه.
- اغتشاشات ۱۴۰۱ و جنبش ززا واکنش غرب است نه یک کنش، واکنشی بر بیداری مردم عالم و پناه بردنشان به زندگی عفیفانه...
#مکتب_زینبی
دختر آرایش کرده در حالی که سگی بغلش بود در صف نذورات ایستاده بود خانمی تذکر داد؛دیگری برآشفت که چرا می خواهید #امام_حسین را مصادره کنید ؛درب این دستگاه بر همه باز است ؛حتی بی حجاب و #شرابخوار ؛ مادر پیری با صدای لرزان گفت :
پس امام حسین بی خود #شهید شد؛ چون یزید ایرادی نداشت ؛ کمی مست بود؛ #زن_باز بود و #سگ_باز
🇮🇷کانال بصائر
@basaeer14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیروی انتشار فیلمی از مثلا عزاداری بی حجابها برای حضرت ارباب
🎥 از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) که درس نمیگیرند، از یزید حداقل درس بگیرند.
#فراموشی
هرم آبنگهاوس، معرفی شده توسط هرمان آبنگهاوس، مدل نظریای است که نحوه نگهداری و فراموشی اطلاعات در حافظه انسان را نشان میدهد. این مدل، به ویژه منحنی فراموشی، بیان میکند که اطلاعات به سرعت پس از یادگیری اولیه فراموش میشوند مگر اینکه مرور و تکرار شوند.
وظایف معلم در خصوص هرم آبنگهاوس:
تکرار و مرور مداوم: مرور منظم مطالب برای جلوگیری از فراموشی.
استفاده از تکنیکهای متنوع یادگیری: بهرهگیری از روشهای مختلف یادگیری مانند جلسات گروهی و پروژههای عملی.
ارائه بازخورد سریع: تصحیح فوری اشتباهات و ارائه بازخورد مؤثر.
فراهم کردن محیط یادگیری مناسب: ایجاد محیطی بدون استرس و جذاب برای دانشآموزان.
ترویج یادگیری فعال: تشویق دانشآموزان به مشارکت فعال در فرآیند یادگیری.
اجرای این راهبردها به دانشآموزان کمک میکند تا اطلاعات را بهتر و برای مدت طولانیتری به خاطر بسپارند.
#مهارت_های_معلمی
#دانش_معلمی
#دوره_معلمی
#توسعه_حرفهای