eitaa logo
Materials for EFL Teachers
3.7هزار دنبال‌کننده
374 عکس
306 ویدیو
672 فایل
🆔ارتباط با ادمین @Abolfazl_ghanbary 📱شماره تماس 09197951247 🛍️ فروشگاه basalam.com/elt 🚹 Teacher Trainer, CELTA Holder, IELTS Instructor Abolfazl Ghanbari Resume: https://cvresume.ir/r/22z1lT80EkaYvFxNkgu2PQ
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷 اولین همایش ملی هوش‌مصنوعی در آموزش و یادگیری 🔷 ᘜ⋆⃟݊🌺•✿❅⊰━━━•─ 📌 اطلاعیه برگزاری کارگاه های آموزشی اولین همایش ملی هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری به اطلاع می‌رساند که سری کارگاه‌های تخصصی در زمینه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در آموزش و یادگیری به زودی برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با فناوری‌های نوظهور و تبادل نظر با متخصصان این حوزه است. 🔶️برگزاری به صورت مجازی در بستر اسکای روم 🔶️با ارائه گواهی معتبر 🔶️دسترسی آفلاین به فیلم کارگاه ᘜ⋆⃟݊🌺•✿❅⊰━━━•─ 🔷️ ثبت نام از طریق 👇🏻 aiedu.atu.ac.ir ᘜ⋆⃟݊🌺•✿❅⊰━━━•─
[ Photo ] ☀️منتشر شد 💥نقشه گنج یادگیری، راهنمای سنجش در کلاس درس 💥قابل استفاده کلیه دبیران و مدرسان دروس مختلف آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی ✍️خرید کتاب 🔗https://basalam.com/elt/product/16348027 فصل اول و فهرست مطالب کتاب 👇👇👇
نقشه گنج یادگیری.pdf
383.8K
در این کتاب، همراه من در سفری خواهید بود که از سنجش تشخیصی (آغازین) آغاز می‌شود. گویی در ابتدای یک جاده خاکی ایستاده‌ایم و با دقت به ردپاها و نشانه‌های موجود، وضعیت فعلی دانش‌آموزان را در هر درس و مبحث بررسی می‌کنیم. این گام نخستین، به ما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف هر دانش‌آموز را به درستی شناسایی کرده و برای هر کدام، نقشه‌ای منحصر به فرد ترسیم کنیم. اما این سفر، به سنجش تشخیصی ختم نمی‌شود. گویی در طول مسیر، با فراز و نشیب‌های متعددی روبرو می‌شویم و در هر مرحله، نیازمند سنجش تکوینی هستیم. در این گام، با ابزارهای متنوع، به طور مستمر وضعیت یادگیری دانش‌آموزان را رصد می‌کنیم و از میزان پیشرفت آنها در هر درس و مبحث آگاه می‌شویم. این بازخوردهای ارزشمند، چراغ راه ما در مسیر تدریس هستند و به ما کمک می‌کنند تا در صورت نیاز، مسیر خود را اصلاح کرده و به سوی اهدافمان گام برداریم. در نهایت، به سنجش تراکمی (پایانی) می‌رسیم. گویی به پایان جاده‌ای پرماجرا رسیده‌ایم و اکنون زمان آن فرا رسیده است تا دستاوردهای دانش‌آموزان را به طور جامع ارزیابی کنیم. در این مرحله، با استفاده از روش‌های مختلف سنجش، به درک عمیق‌تری از میزان یادگیری هر دانش‌آموز در هر درس و مبحث دست پیدا می‌کنیم و می‌توانیم گواهینامه‌ای معتبر از تلاش‌ها و پیشرفت‌هایش به او اعطا کنیم. خرید کتاب 🔗https://basalam.com/elt/product/16348027
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه هفتم دانلود از مایکت: https://myket.ir/app/ir.ganjedu.letsstart دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.letsstart
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه هشتم دانلود از مایکت: https://myket.ir/app/ir.ganjedu.letsmove دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.letsmove
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه نهم دانلود از مایکت: https://myket.ir/app/ir.ganjedu.letsrun دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.letsrun
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
فلش‌کارت لغات انگلیسی متوسطه اول دانلود از مایکت: https://myket.ir/app/ir.ganjedu.prospectflashcards دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.prospectflashcards
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه دهم دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.vision1
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه یازدهم دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.vision2
هدایت شده از Materials for EFL Teachers
آموزش زبان انگلیسی پایه دوازدهم دانلود از بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.ganjedu.vision3
سوال یکی از همکاران سلام و خدا قوت استاد به نظر شما ،کلمات فتو دیکشنری که کلمات جدید هر درس هستن رو قبل از شروع درس مربوطه آموزش بدیم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید پاسخ: There are three main approaches to teaching vocabulary: 1. Teacher-Led Instruction 2. Student-Centered Tasks 3. Using Context to Guess Meaning The first approach, Teacher-Led Instruction, is typically used for speaking or writing lessons, where the teacher introduces the key vocabulary needed for students to express themselves. The second approach, Student-Centered Tasks, is applied when reading or listening to a text. If there are important words in the text that are crucial for understanding, the task will focus on learning these words. The third approach, Using Context to Guess Meaning, is also used in reading or listening. However, this method is for situations where the unfamiliar words are not critical for understanding the overall message, and students can guess the meanings from the context. In modern teaching, new vocabulary should be introduced at the appropriate time, using these three methods. Teaching every word in a textbook or focusing on words that don't enhance understanding is not effective. As for how many words to teach in a single session, researchers agree that the optimal number is 8 to 10 words. The brain can effectively process and retain this amount in one session. Teaching more than that can overwhelm students.