گروه سنجش شهرستانهای تهران برگزار میکند
مطالعه و دانشافزایی: ارتقاء دانش و مهارتهای حرفهای دبیران پیرامون موضوع سنجش از طریق مطالعه
دبیران محترم میتوانند با مطالعه محتواهای ارسالی در هر ماه و شرکت در آزمون پایانی آن که در یک زمان مشخص برگزار خواهد شد، گواهی “دانشافزایی” دریافت نمایند.
موضوع ماه آبان 1403: سنجش آغازین، چیست و چرا؟
زمان آزمون: پایان آبانماه
منبع مطالعه 👇👇👇👇👇👇
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه اول
How Learners Learn
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
تمایز بین فراگیری زبان و یادگیری زبان و تأثیر آنها بر تدریس.
مسائل کلیدی در یادگیری زبان و تاثیر آنها بر فراگیری زبان آموزان را بشناسید.
استراتژی هایی را برای افزایش سطح انگلیسی زبان آموزان اجرا کنید.
https://www.aparat.com/v/krk0gc6
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه دوم
عنوان جلسه: Learners' Characteristics and Needs
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
ویژگی های یادگیرنده و تأثیر آنها بر تدریس را درک کنید.
شناسایی سبک های یادگیری و اهمیت آنها در تدریس موثر.
نقش راهبردهای یادگیری را در فرآیند یادگیری درک کنند.
استقلال یادگیرنده و نقش معلم در تقویت آن را توضیح دهد.
شناسایی و رفع نیازهای فراگیران به طور موثر در زمینه تدریس.
https://www.aparat.com/v/glg0x75
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه سوم (بخش اول)
موضوع: Teaching Alphabet Letters (R-W)
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
شناسایی سه رویکرد برای آموزش تحقیق و توسعه
حروف الفبا را بر اساس هر رویکرد آموزش دهید
از فعالیت های مختلف برای آموزش حروف الفبا استفاده کنید
https://www.aparat.com/v/syw2595
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه سوم (بخش دوم)
موضوع: Teaching Alphabet Letters (R-W)
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
شناسایی سه رویکرد برای آموزش تحقیق و توسعه
حروف الفبا را بر اساس هر رویکرد آموزش دهید
از فعالیت های مختلف برای آموزش حروف الفبا استفاده کنید
https://www.aparat.com/v/oyr0m08
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه چهارم
موضوع: How to Teach Conversation
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
اهداف مکالمه را شناسایی کنید
چند استراتژی مکالمه را فهرست کنید
بر مهارت های زبانی که در پشت مکالمه هستند، تأکید کنید
آموزش مکالمه در سه مرحله
https://www.aparat.com/v/lwpop68
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه پنجم
موضوع: Teaching Speaking
اهداف: شرکتکنندگان در پایان کارگاه خواهند توانست:
مشکلات کلاس درس را شناسایی کرده و راههای برخورد با آنها را بیاموزند.
با ابزارهای گفتاری آشنا شوند و نحوه آموزش آنها را یاد بگیرند.
فعالیتهای گفتاری را به درستی آغاز کنند، پیش ببرند و توسعه دهند.
https://www.aparat.com/v/eycw5k7
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه ششم
موضوع: Practice Activities Tasks
اهداف: شرکتکنندگان در پایان کارگاه خواهند توانست:
تعریف و اهمیت فعالیتهای تمرینی را درک کنند.
سه نوع اصلی فعالیتهای تمرینی را شناسایی کنند.
با توجه به دقت و تسلط زبانآموزان، فعالیتهای تمرینی مناسب را انتخاب کنند.
بر اساس نیازهای خاص زبانآموزان انگلیسی، فعالیتهای مناسب طراحی کنند.
https://www.aparat.com/v/vddp729
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه هفتم
موضوع: Teaching Vocabulary
اهداف: شرکتکنندگان در پایان کارگاه خواهند توانست:
سه رویکرد اصلی در آموزش واژگان را شناسایی کنند.
مشخص کنند که چه واژگانی باید برای آموزش ارائه شود.
از تکنیکهای مناسب برای استخراج معنای واژگان استفاده کنند.
از انواع فعالیتهای مرتبط با املای واژگان بهره ببرند.
به زبانآموزان در بازیافت و تقویت واژگان کمک کنند.
فعالیتهای واژگانی را بهطور مؤثر طراحی و اجرا کنند.
https://www.aparat.com/v/gpc80i6
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه هشتم
موضوع: Teaching Grammar
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
سه رویکرد برای آموزش گرامر را شناسایی کنید
MFP را شناسایی کنید و در آموزش گرامر از آنها پیروی کنید
تکنیک های موثر برای ارائه MFP را فهرست کرده و به کار ببرید
https://www.aparat.com/v/cnwy21n
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
دوره تربیت معلم زبان انگلیسی - جلسه نهم
موضوع : Errors and Mistakes
اهداف: شرکت کنندگان در پایان کارگاه قادر خواهند بود:
بین خطاها و اشتباهات تمایز قائل شوید
شناسایی اشتباهات رایج زبان آموزان
تجزیه و تحلیل علل خطاهای زبان آموزان انگلیسی (ELLs)
تعیین کنید که چه کسی باید مسئول اصلاح اشتباهات باشد و چه زمانی و چگونه باید اصلاح شود
https://www.aparat.com/v/zby335n
#وبینار #آموزش_معلمان #معلم_حرفهای #روش_تدریس #تربیت_معلم #TTC
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
هدایت شده از مسجد فاطمیه لواسان۱
1_2070670076.pdf
12.27M
#بسیارـمهم
📒 نکاتی از کتاب پروتکلهای صهیون در قالب یک فایل پیدیاف
مطالعه این متن خلاصه را از دست ندهید.
🖇 لطفا برای دیگران هم ارسال فرمایید.
Materials for EFL Teachers
گروه سنجش شهرستانهای تهران برگزار میکند مطالعه و دانشافزایی: ارتقاء دانش و مهارتهای حرفهای دبی
با سلام. همکارانی که تمایل به شرکت در آزمون این دوره دانشافزایی دارند میتوانند تا پایان آبان ماه (30 آبان، ساعت 12 شب)، ضمن پاسخگویی صحیح به 20 سوال، از گواهی دوره بهرهمند شوند.
https://B2n.ir/s65475
گواهیها به محض صدور توسط اداره کل، در هیمن گروه ارسال خواهد شد.
Materials for EFL Teachers
گروه زبان شهرستانهای تهران برگزار میکند Professional Growth for English Teachers 📕ارتقاء دانش و
با سلام. همکارانی که تمایل به شرکت در آزمون این دوره دانشافزایی دارند میتوانند تا پایان آبان ماه (30 آبان، ساعت 12 شب)، ضمن پاسخگویی صحیح به 20 سوال، از گواهی دوره بهرهمند شوند.
https://B2n.ir/a56640
گواهیها به محض صدور توسط اداره کل، در هیمن گروه ارسال خواهد شد. (شرکت بر همه دبیران دوره اول و دوم متوسطه مجاز است)
Materials for EFL Teachers
با سلام. همکارانی که تمایل به شرکت در آزمون این دوره دانشافزایی دارند میتوانند تا پایان آبان ماه (
Professional Growth for English Teachers: Teaching Grammar
ضمن عرض پوزش فراوان، این آزمون در محاسبه امتیاز مشکلی داشت که مرتفع شد. خواهشمند است همکارانی که شرکت کرده بودند، مجدد شرکت نمایند.
https://b2n.ir/a56640
15.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش استفاده از کدهای هدیه اپلیکیشنهای آموزشی
نکته: حتما و حتما از مایکت باید اقدام به نصب شود
گروه زبان شهرستانهای تهران برگزار میکند
دوره دوم از:
Professional Growth for English Teachers
📕ارتقاء دانش و مهارتهای حرفهای مدرسان زبان انگلیسی از طریق مطالعه
📲مدرسان زبان انگلیسی میتوانند با مطالعه کتابهای معرفی شده در هر ماه و شرکت در آزمون پایانی آن که در یک زمان مشخص برگزار خواهد شد، گواهی “دانشافزایی” دریافت نمایند.
زمان آزمون:پایان آذر ماه
لینک آزمون در پایان آذرماه در همین کانال قرار داده میشود.
کتاب ماه آذر 1403
Mastering Vocabulary:
The Ultimate Guide to Effective Teaching
دریافت کتاب 👇👇👇👇👇
Mastering Vocabulary .pdf
621.4K
دوره دوم از:
Professional Growth for English Teachers
کتاب ماه آذر 1403
Mastering Vocabulary:
The Ultimate Guide to Effective Teaching
گروه سنجش شهرستانهای تهران برگزار میکند
مطالعه و دانشافزایی: ارتقاء دانش و مهارتهای حرفهای دبیران پیرامون موضوع سنجش از طریق مطالعه
دبیران محترم میتوانند با مطالعه محتواهای ارسالی در هر ماه و شرکت در آزمون پایانی آن که در یک زمان مشخص برگزار خواهد شد، گواهی “دانشافزایی” دریافت نمایند.
موضوع آذر آبان 1403: سنجش تکوینی، چیست و چرا؟
زمان آزمون: پایان آذرماه
منبع مطالعه 👇👇👇👇👇👇
Sanjesh 2.pdf
853.4K
مطالعه و دانشافزایی: ارتقاء دانش و مهارتهای حرفهای دبیران پیرامون موضوع سنجش از طریق مطالعه
سنجش تکوینی (تداومبخش)
با سلام خدمت شما
سه کانال محتوای تدرس برای مدرسان زدیم.
هزینه عضویت و استفاده از محتوا:
هفتم: 800
هشتم: 700
نهم: 900
اگر همکاری میخواهد در هر سه کانال عضو شود، میتواند در سه قسط پرداخت داشته باشد.
✍️محتوای کانال فقط مختص اعضایی است که حق عضویت پرداخت کرده اند.
✍️استفاده از محتوای کانال برای غیر اعضا مجاز و مورد رضایت نمیباشد.
✍️فروش و یا ارسال محتوا به دیگران جایز و مورد رضایت نمیباشد.
✍️ محتوای این کانال تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۴ در دسترس بوده و حاوی:
💥پاورپوینت تدریس هر درس
💥طرح درس بر اساس محتوای ارایه شده
💥فعالیت مختلف آموزشی
💥 تمرینهای شنیداری
💥سوالات درس به درس
و ....
میباشد;
نکته: محتواها به مرور زمان آپلود میشود.
هزینه را به شماره کارت زیر واریز کنید تا لینک ارسال بشه
6219861033919498
همکارانی که خواهان دو دوره و یا سه دور هستند، میتوانند هزینه را در دو و سه قسط پرداخت کنند.
پس از واریز پیام دهید تا لینک کانال که در "ایتا" است ارسال شود.
@Abolfazl_ghanbary
در خصوص سوالات مفهومی در زبان انگلیسی
برای طراحی سوالات بر اساس سطح *مفهوم* در طبقهبندی بلوم (*Bloom's Taxonomy*)، سوالات باید بر توانایی دانشآموز درک ایدهها، تفسیر اطلاعات، و توضیح مفاهیم تمرکز کنند. این نوع سوالات بر سطح دوم طبقهبندی بلوم یعنی "درک" (*Understanding*) تمرکز دارند. این سطح شامل تواناییهایی مانند تفسیر، تشریح، طبقهبندی، مقایسه و توضیح است.
### مثالهایی از سوالات مفهوم در زبان انگلیسی:
1. تفسیر متن یا جمله:
*"What does the phrase 'breaking the ice' mean in the context of the passage?"*
این سوال بررسی میکند که آیا دانشآموز مفهوم اصطلاح را درک کرده است.
2. توضیح ارتباط بین ایدهها:
*"How does the author support their argument about climate change in the second paragraph?"*
این سوال به بررسی توانایی دانشآموز درک ارتباط بین ایدهها یا جملات میپردازد.
3. طبقهبندی یا دستهبندی اطلاعات:
*"Classify the following sentences as facts or opinions."*
این نوع سوال از دانشآموز میخواهد اطلاعات را دستهبندی کند.
4. توضیح یک مفهوم زبانی:
*"Explain the difference between 'simple past' and 'present perfect' with an example."*
این سوال توانایی دانشآموز درک و بیان تفاوت بین دو مفهوم گرامری را میسنجد.
### ویژگی سوالات در سطح مفهوم:
- شامل بازآفرینی اطلاعات به زبان دانشآموز است.
- به دانشآموز اجازه میدهد ایدههای جدید را توضیح دهد یا تفسیر کند.
- ممکن است دانشآموز را ملزم کند که مثال بزند یا ایدههای موجود را بازنویسی کند.
### منابع معتبر:
1. Anderson, L.W., & Krathwohl, D.R. (2001). *A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives.*
این کتاب، بازنگری شدهی طبقهبندی بلوم را ارائه میدهد و توضیحاتی درباره سطحهای مختلف شناختی از جمله سطح مفهوم دارد.
2. Brown, H. Douglas (2004). *Language Assessment: Principles and Classroom Practices.*
این کتاب برای طراحی سوالات زبان انگلیسی مناسب بوده و درک مفاهیم زبانی و سوالات مرتبط را توضیح میدهد.
3. Bloom, B.S. (1956). *Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals.*
کتاب اصلی طبقهبندی بلوم که پایه و اساس طراحی سوالات بر اساس سطوح مختلف شناختی است.