eitaa logo
معارف اعتقادی
2.7هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.9هزار ویدیو
467 فایل
✅ متعلق به موسسه فرهنگی اعتقادی احیاء. #تبیین_معارف_اعتقادی #پاسخ_به_شبهات_اعتقادی #نقد_فرقه‌های_انحرافی @Alizamani110 پاسخ به شبهات 🔹️ 🔹️ تبلیغ و‌ تبادل @Haghgoo_110313 🔹️مدیریت @sadid20
مشاهده در ایتا
دانلود
🪴شعری به ترتیب حروف الفبا در وصف حضرت معصومه سلام الله علیها ا) ای خاک درت تاج سرم خواهر سلطان ب) بیمه شده با فیض دمت کشورِ ایران پ) پیوسته به پابوسِ تو آیند ملائک ت) تردید ندارم که توئی مریم دوران ث) ثابت قدمم کرده دعاهای تو بانو ج) جبریل برد سجده به خاکِ تو کماکان چ) چون بوسه زنم بر در و دیوار حریمت ح) حس میکنم اینجاست همان مرقدِ پنهان خ) خوبانِ جهان در حرمت جمله گدایند د) دم می زند از نام تو سلطانِ خراسان ذ) ذکرش همه دم نَقلِ کرامات تو گشته است ر) رَه یافته هر کس که در آن روضه‌ی رضوان ز) زوار تو آری همه از اهل بهشتند ژ) ژرف است کلامِ تو چنان آیه‌ی قران س) سائل نکند ثانیه ای رو به اجانب ش) شد زانکه نمک‌گیر تو ای حضرتِ باران ص) صحن تو جلا داده دل و دیده ی ما را ض) ضمنا شده حاتم ز کراماتِ تو حیران ط) طوفِ حرمت را ز خدا خواسته مریم ظ) ظاهر شده تا اینکه مقاماتِ تو بر آن ع) عمریست که از قلبِ محبانِ خود از لطف غ) غم برده‌ای ای مرجعِ تقلیدِ کریمان ف) فرمود چه خوش عالمی از جنس حقیقت ق) قم گشته ز فیض حرمت مرکز ایمان ک) کی دم بتوان زد ، زِ تو با مصرع شعری گ) گر إذن به شاعر ندهد خالقِ منان ل) لطف و کرم و جود تو هرگز مگذارد م) محشر بشود دیده ی ما چون همه گریان ن) نتوان که مرا خواند غلامِ تو یقینا و) وقتی که غلامانِ تو هستند بزرگان ه) هستیِ غریب الغربا ، عمه‌ی سادات ی) یک لحظه از این بی سر و پا روی مگردان ‌‌‌ @arabsalehi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌حضرت (س) راوی یکی از نکات برجسته در زندگی حضرت معصومه(س)، بودن ایشان بود. آن حضرت روایاتی در فضائل و مناقب اهل بیت(ع) از جمله را نقل کرده است: حدثتنی فاطمه وزینب و ام کلثوم بنات موسی بن جعفر علیهما السلام قلن: حدثتنا فاطمه بنت جعفر بن محمّد الصادق علیه السلام حدثتنی فاطمه بنت محمّد بن علی علیهما السلام حدثتنی فاطمه بنت علی بن الحسین علیهما السلام حدثتنی فاطمه و سکینه ابنتا الحسین بن علی علیهما السلام عن ام کلثوم بنت فاطمه بنت النبی صلی الله علیه وآله، قالت: " أنسیتم قول رسول الله یوم غدیرخم: من کنت مولاه فعلیٌ مولاه و قوله: أنت منّی بمنزله هارون من موسی علیه السلام" 📚امینی، الغدیر، ج۲، ص۱۷۹ 👇👇 🌻 @ahlebait110 🏴 وفات کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) تسلیت باد. https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌀 🌀 🌀 🌀 🌀 🌀 🌀 🌀 🌀 ⁉️ چرا خدا با اینکه می‌داند در دل ما چه می‌گذرد و از همه‌ی امور ما آگاه است، باز ما را امتحان می‌کند؟ 1⃣ معرفت ما به ناشناخته‌های درون‌مان خدای سبحان بندگان را امتحان می‌کند تا مومنان واقعی، از مدعیان ایمان، تمییز و تشخیص داده‌شوند. خداوند بواسطه‌ی امتحان، پرده از اسرار درون ما برمی‌دارد تا به ناشناخته‌های درون‌مان واقف گردیم؛ به بیان عامیانه ببینیم چند مَرده حلاج‌ایم و بالانس‌ شویم. به عنوان مثال گاهی ما می‌گوئیم اگر من به جای فلانی بودم، فلان کار را انجام و یا ترک می‌‌کردم. به زعم حقیر، امتحانات الهی دست ما را برای خودمان، رو می‌کند نه برای خداوند. حقیر هرگاه امتحان درسی خصوصا اگر مصاحبه‌ی باشد، به نقاط ضعف و قوت‌ام واقف می‌گردم. به نظر می‌رسد امتحانات الهی می‌خواهد نقاط قوت‌ ما را تثبیت و نقاط ضعف‌‌مان را محو سازد؛ تا از نردبان ایمان یک پله بالاتر برویم. آدمی به دلیل حب ذات، معتقد است فرد خوبی‌ست اما آنگاه که خدای متعال گوی و میدان را برای امتحان او، مهیا می‌کند بر انسان، معلوم می‌گردد چه مقدار نیتش با عملش یکسان است‌. پس خداوند می‌خواهد به ما نشان دهد کدامیک از ما الکی و کدامیک راستکی خوب هستیم😉 2⃣ مزد آن گرفت جانِ برادر که کار کرد اگر یک شخص به ما بگوید شغلش، 👕 خیاطی، 🏡 بنایی و یا 🪵 نجّاری است؛ تا وقتی برای‌مان لباس ندوزد، خانه و در و پنجره‌ای نسازد از مزد خبری نیست؛ بلکه بعد از آنکه عمل دوختن و ساختن به سرانجام رسید (امتحانش را پس داد) مزد می‌‌گیرد.🧮 بنابراین مقایسه کردن امتحان الهی با امتحانات انسانی، قیاس مع‌‌الفارق است. خداوند برای مزد دادن، نیاز به امتحان گرفتن ندارد بلکه از اعمال و نیات بندگان آگاه است و حتی به نیّات پاک بندگان نیز پاداش می‌دهد و این ما هستیم که برای پاداش دادن به انسان‌ها، مجبوریم آنها را در شرایطِ عمل قرار دهیم تا صدق و یا کذب گفتارشان بر ما آشکار گردد. ♻️نتیجه اینکه: ۱) ماهیت امتحانات الهی با امتحانات بندگان با یکدیگر متفاوت است. ۲) مفهوم امتحان، آن گونه كه در بین بندگان مطرح است، براى خداوند معنا ندارد. ۳) امتحان گرفتن‌های بندگان از یکدیگر، براى رفع جهل، شناخت اشيا و اشخاص است در حالیکه امتحاناتی که خداوند انسان‌ها را در معرض آن قرار می‌دهد چنین معنایی ندارد زیرا خداوند عالم به غيب و شهود است و از درون و بیرون او آگاه. 🖋نویسنده: مرضیه رمضان‌قاسم https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
هدایت شده از مرضیه رمضان‌قاسم
1_4563039700.mp3
4.77M
سلام ۳دقیقه با هم در محضر قرآن و تقدیم کنیم به ساحت مقدس امام زمان 🇵🇸 ╰┈➤Ⓜ️@ramezan_ghasem110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر صبح طلوع چشمانت سلام آقای مهربونی ها💔 🔹دلمان به مستحبی خوش است،که جوابش واجب است: عجل لولیک الفرج https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
‼️آیا امام زمان (عج)در حال حاضر نائب دارد؟ 💠نائب به معنای جانشین است.نیابت به صورت خاص و عام است. 🔹 در دوران غیبت صغرا، امام مهدی(ع) از طریق نواب اربعه با شیعیان ارتباط داشت. پس از درگذشت علی بن محمد سَمَری، چهارمین نایب خاص امام زمان(ع)، در سال ۳۲۹ق، نماینده دیگری منصوب نشد و ارتباطات مستقیم امام دوازدهم شیعیان با مردم و همچنین دوران وکالت مستقیم امام مهدی پایان یافت. 🔹نیابت عامه به معنای جانشینی عموم فقیهان ،به جای امام معصوم پس از پایان دوران نیابت خاصه است. 🔹کلمه «عام» در «نیابت عامه» در برابر «خاص» است؛ به این معنا که پس از چهار نائب خاص، هیچ فرد خاصی نیابت مشخص از امام مهدی ندارد؛ بلکه هرکس دارای شرایط نیابت (مثل فقاهت و عدالت و ...) باشد، جانشین امام معصوم محسوب شده و دارای اختیارات و وظایف مشخصی خواهد بود. 🔹در احادیث شیعه، کسانی که منصب نیابت عامه را برعهده می‌گیرند، با عناوینی مثل راویان حدیث، کسانی که حلال و حرام را می‌شناسند، فقیهان و علما معرفی شده‌اند. 🔹بر اساس این احادیث، در دوران غیبت، فقیهان و عالمان شیعه جانشینی امامان را برعهده دارند. محمد سَنَد این احادیث را در کتاب دعوی السفارة فی الغیبة الکبری،جمع آوری کرده است. ♻️معارف اعتقادی را با لینک زیر منتشر کنید 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
🔴 زیارت امام زمان علیه السلام در روز جمعه 🔵 اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا حُجَّةَ اللهِ في اَرْضِهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْنَ اللهِ في خَلْقِهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا نُورَ اللهِ الَّذي يَهْتَدي بِهِ الْمُهْتَدُونَ، وَيُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخآئِفُ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْوَلِيُّ النّاصِحُ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا سَفينَةَ النَّجاةِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْنَ الْحَيوةِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ صَلَّي اللهُ عَلَيْكَ وَعَلي آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبينَ الطّاهِرينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ عَجَّلَ اللهُ لَكَ ما وَعَدَكَ مِنَ النَّصْرِ وَظُهُورِ الاَْمْرِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يامَوْلايَ، اَنـَا مَوْلاكَ عارِفٌ بِاُوليكَ وَاُخْريكَ، اَتَقَرَّبُ اِلَي اللهِ تَعالي بِكَ وَبِآلِ بَيْتِكَ، وَاَنْتَظِرُ ظُهُورَكَ، وَظُهُورَ الْحَقِّ عَلي يَدَيْكَ، وَاَسْئَلُ اللهَ اَنْ يُصَلِّيَ عَلي مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد، وَاَنْ يَجْعَلَني مِنَ الْمُنْتَظِرينَ لَكَ وَالتّابِعينَ وَالنّاصِرينَ لَكَ عَلي اَعْدآئِكَ، وَالْمُسْتَشْهَدينَ بَيْنَ يَدَيْكَ في جُمْلَةِ اَوْلِيآئِكَ، يا مَوْلايَ يا صاحِبَ الزَّمانِ صَلَواتُ اللهِ عَلَيْكَ وَعَلي آلِ بَيْتِكَ، هذا يَوْمُ الْجُمُعَةِ وَهُوَ يَوْمُكَ، الْمُتَوَقَّعُ فيهِ ظُهُورُكَ، َالْفَرَجُ فيهِ لِلْمُؤْمِنينَ عَلي يَدَيْكَ، وَقَتْلُ الْكافِرينَ بِسَيْفِكَ، وَاَنَا يا مَوْلايَ فيهِ ضَيْفُكَ وَجارُكَ، وَاَنْتَ يا مَوْلايَ كَريمٌ مِنْ اَوْلادِ الْكِرامِ، وَمَأْمُورٌ بِالضِّيافَةِ وَالاِْجارَةِ، فَاَضِفْني وَ اَجِرْني، صَلَواتُ اللهِ عَلَيْكَ وَعَلي اَهْلِ بَيْتِكَ الطّاهِرينَ. ♻️معارف اعتقاری را یا لینک زیر منتشر فرمایید.👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
♻️معارف اعتقاری را یا لینک زیر منتشر فرمایید.👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
🔻 قورباغه آرام پز؛ تکنیک داغ فرقه ها برای جذب 🔸 اگر قورباغه را روی سطح آب داغ رها کنید به محض احساس حرارت، از آب بیرون می پرد. اما اگر همین قورباغه را در قابلمه آب سردی قرار دهیم و و حرارت را به تدریج بالا ببریم، زمانی متوجه قضیه می شود که دیگر کار از کار گذشته؛ میخواهد خیز بردارد و خود را از مهلکه نجات دهد اما دیگر فلج شده و فقط می تواند سرش را تکان دهد... 🔸هیچ فرد و جامعه ای، یک شبه دچار تغییر فکر یا تغییر هویت نمی شود. 🔸فرقه ها برای جذب دیگران، از تکنیک هایی استفاده می کنند تا ابتدا اطمینان و اعتماد سوژه خود را جلب کنند، وابستگی عاطفی افراد، باعث می شود کلام او را بپذیرند و از آن ایدئولوژی به دلیل وابستگی به آن فرد، استقبال می کنند. 🔸فکر، سبک زندگی و ایدئولوژی بصورت تدریجی و نامحسوس وارد زندگی افراد میشود، اما نشانه اول این است که حساسیت افراد نسبت به موضوعات کم می شود و ترکیب بی تفاوتی، نبود حساسیت و علاقمندی، درجه های حرارتی هستند که به تدریج زیاد میشود 🔸گاهی بدلیل علاقه به یک دوست، حرفهایش را زندگی می کنیم و زمانی متوجه خطر آن میشویم که راه برگشتی نمی یابیم... ♻️معارف اعتقاری را یا لینک زیر منتشر فرمایید.👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
لینک ثبت‌نام 👇🌷 https://formafzar.com/form/h21pj
📌متمایز شدن شیعه به دینداری و پایبندی به آن است. امام حسن (ع) برای متمایز کردن جامعه اعتقادی از دیگران، به اسحاق بن اسماعیل نیشابوری که در دینداری کوتاهی کرده بود، تذکر داده و خطاب به جامعه شیعه فرمود: «شیعیان- اعتقادی- کسانی هستند که از احادیث ما کرده، در تمام و از ما می کنند و کسانی که در بسیاری از دستورات الهی با ما مخالفت کنند، شیعه نیستند.» 📚ابن شعبه حرّانى، تحف العقول عن آل الرسول، ص484، ص487؛ 📚قطب راوندی، الخرائج و الجرائح، ج2، ص684. 👇👇 🌸@ahlebait110 ♻️معارف اعتقاری را یا لینک زیر منتشر فرمایید.👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
حکمت الهی قتل کودکان چیست؟ ✳️ حمید پارسانیا در فص موسوی کتاب «فصوص الحکم»، ابن‌عربی در مورد حکمت قتل کودکان توسط فرعون و نسبت آن با جامعۀ بنی اسرائیل بحث می‌کند. همانطور که می‌دانیم فرعون با خبر می‌شود که فرزندی خواهد آمد که قدرت او را متزلزل می‌کند. او هم برای جلوگیری از به دنیا آمدن موسی (ع)، فرزندان بنی‌اسرائیل را قتل‌عام می‌کند. اینجا سوالی که به وجود می‌آید این است که اگر عالم صحنۀ حکمت الهی است آیا این حادثه و قتل کودکان از باب تصادف است؟ زمانی هست که ما در سطح خرد مساله را نگاه می‌کنیم و فقط اراده، قدرت و اقتدار فرعون و ظلمی که انجام می‌دهد را ملاحظه می‌کنیم اما اگر در عالم همه جنود و کارگزار الهی هستند و از یک منظر الهی به مساله نگاه کنیم خود این امر هم در طرح حکیمانه الهی و نظام احسن نقشی ایفا نمی‌کند؟ ابن‌عربی در این فص و در توضیح این مطلب - به تعبیر بنده- بیان می‌کند که این «اخذ عزیز مقتدر» است که با دست خود فرعون دارد او را به نابودی می‌کشد و با همان ظلمی که دارد انجام می‌دهد، امت موسی (ع) در حال شکل گیری است. چون این کودکان که به تعبیری «حدیث العهد بالرّب» هستند و به واسطه حدیث‌العهد بودن به پروردگار و قربی که به خداوند دارند، پدر، مادر و بزرگان را به تسخیر خود درمی‌آورند و جامعه را به خدمت خود می‌گیرند. ضرورت این به خدمت درآوردن این است که عُلّوی در کار باشد و این علّو را کودکان به خاطر نزدیکی به خداوند دارند و همین موضوع باعث می‌شود که در دیگران اثر بگذارند و آنها را به تسخیر خود درآورند. اگر کسی پدر و مادر را از خواب بیدار کند، خودشان ناراحت می‌شوند و تحملش را ندارند اما تا از فرزند سرفه‌ای سر می‌زند یا ناآرام می‌شود با همه وجود از خواب برمی‌خیزند و در خدمت کودک قرار می‌گیرند. این در واقع منزلتی است که خداوند به کودک داده است که اینگونه می‌تواند مادر و پیرامون را تسخیر کند. کودکانی که حدیث العهد هستند وقتی که به مقتل برده می‌شوند نفس دارند و از بین نمی‌روند. ظلمی که به این‌ها می‌شود و انتقام و قصاصی که نسبت به این خون می‌شود باعث انباشت می‌شود. این کودکان با روحانیتی که دارند در یک حقیقت روحانی برتر اجتماع پیدا می‌کنند که همان تشکیل امت موسی است. همین مساله در سنت الهی عمل می‌کند و در نهایت فرعون را از بین می‌برد. امروز حوادثی که در غزه رخ می‌دهد و قتل‌عام کودکان بی‌گناه رخ می‌دهد کافی است که سنت الهی عمل کند و دست انتقام الهی با متن همین ظلم دارد قدرت و قوت می‌گیرد تا گریبان ظالم با آن گرفته شود. کسانی که به قتل می‌رسند کلمه توحید را بر زبان می‌آورند و ربّ خود را فرا می‌خوانند. فقط این کودکان نیستند که به مقتل برده می‌شوند و سنت خدا با آنها عمل می‌کند. این مقاومت و استقامت و توجه و عنایتی که به خداوند دارند و این ظلمی که به حیثیت الهی اینها می‌شود، مسبب تکوین امت اسلامی است که در حال رخ دادن است. گاهی حوادث را در ظرف مسائل طبیعی و دنیوی می‌بینیم و قواعد و سنن را در این افق در نظر می‌گیریم اما نظام عالم یک نظامی است که روابط دنیوی ظاهر اوست و ارتباطات وجودی در سطح عمیق‌تری شکل می‌گیرد و هویت امت و جامعه فقط در این روابط نیست بلکه در سطح معانی و حقایقی است که وجود دارد. بنابراین اگر مرگی اینجا وجود دارد فقط در نسبت این بدن هست و حقیقت اینها از بین نمیرود: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.» ارتباط وجودی انسان‌ها در حوزه معنایی و روحانی آن‌هاست پس قاعدتاً این ارواح حاضر هستند و وجود دارند و خود بخشی از سنت الهی است که به دست خود ظالم عمل می‌کند تا ان‌شاالله انتقام مظلوم گرفته شود. ⭕️ @parsania_net https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
🔍آیا امام حسن علیه السلام در صلح با معاویه رفراندوم انجام داد!؟ ✍️در طول تاریخ پس از اسلام یکی از مباحث مهم که نظریه های گوناگونی را به خود اختصاص داده است، سخن پیرامون حاکمیت و منشأ مشروعیت حکومت و هر نظام سیاسی است. به طور حتم هر نظام سیاسی باید پاسخگوی منشأ حاکمیت و مشروعیت خود باشد. در این میان همیشه سوالات و نظراتی نسبت به صلح امام حسن علیه السلام و معاویه اذهان را به خود مشغول نموده است؛ آیا امام حسن علیه السلام در صلح با معاویه با رفراندوم حکومت اسلامی را تحویل داد!؟... 🖇یادداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق قماشی را در پایگاه جامع اطلاع‌رسانی امامت ببینید. https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰نقد و بررسی روز جهانی کوروش هخامنشی 💠 روز ۷ آبان در تاریخ 💠 اولین بار در اوایل دهه ی ۸۰ مطرح شد. 💠 بررسی در وب سایت های رسمی جهانی 💠 تاریخ مقبره و سرگذشت آن 💠 جریان مرگ و دفن کوروش دوم هخامنشی 👇🌷 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فيلترينگ؛ پرسش‌ها و پاسخ‌ها.pdf
1.06M
⏹ فایل pdf کتابچه "فیلترینگ؛ پرسشها و پاسخها" و مبانی آن 🔵پاسخ‌هاي کوتاه و مستدل به شبهات درباره فيلترينگ ✍️ به کوشش جمعی از کارشناسان فضای مجازی ✅بخشي از عقب‌ماندگي و وابستگي فضاي مجازي ايران، نشئت‌گرفته از ابهامات و پرسش‌هايي است که نه‌تنها ذهن عامه مردم، بلکه ذهن نخبگان و تصميم‌گيران را به خود مشغول کرده است. اين شبهات مانند سدي در برابر کسب مؤلفه‌هاي قدرت در عرصه فضاي مجازي عمل مي‌کنند. ✅ از مباحث و مسائل مهم ‌درباره فضاي مجازي، موضوع فیلترینگ و مبانی آن است. سؤالات و شبهات درباره فيلتر برخي امکانات فضاي مجازي، با توجه به شرايط خاصي که در نتيجه اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در ايران شکل گرفت و دو سکوي مهم خارجي (اينستاگرام و واتساپ) مسدود گرديد، گسترش يافت و با برخي پرسش‌هاي موردي و مصداقي ناظر به شرايط ايجادشده همراه گرديد. ✅در چنين شرايطي، بررسي شبهات کلي و موردي در زمينه فيلترينگ و مبانی آن ضرورت و اولويت پيدا کرد و کتابچه "فيلترينگ؛ پرسش‌ها و پاسخها" در پاسخ به اين نياز (و با بررسی بیش از ۳۰ سوال و شبهه)، توسط برخي کارشناسان فضاي مجازي و فعالان فرهنگی تدوين شد. این اثر، با تایید "مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه" در زمستان سال ۱۴۰۱ از سوی نشر عاکف در ۶۰ صفحه رقعی به صورت رسمی انتشار یافت. ✅با توجه به لزوم نشر گسترده پاسخ به شبهات درباره فضای مجازی، فایل pdf کتاب به صورت رایگان تقدیم می‌شود. لطفا در نشر آن اهتمام نمایید. 🚨 کانال تخصصی ضد شایعات: @zshayeat 👇🌷 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدرسه چهارباغ اصفهان😍 و نشانه‌ای از بزرگی و زیبایی آفریننده اوست، از این رو‌ گهگاه این نشانه‌ها رو به‌ ساحت چشمانتان تقدیم می‌کنیم. 🍃 ‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎ https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن فلسطینی ها زمین هاشون رو فروختن به اسرائیلیها....خب با این وجود اشغالگر اینا هستن چرا من ایرانی و باید از اینا حمایت کنم؟؟؟ تعصب رو بذار کنار 🎥 ۴۰ ثانیه وقت بذار و جوابی متفاوت و حیرت انگیز رو ببین 👇🌷 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
پاک از خطا.pdf
28.07M
📗پاک از خطا 📝مولف: محمد بن حسن حر عاملی (شیخ حرعاملی) تعداد صفحات:۱۷۳ زبان:فارسی 🔹توضیح: مؤلف محترم در این کتاب که به نام دوازده امام، مشتمل بر دوازده فصل می‌باشد، نظر خود را درباره نفی سهو از اهل بیت (علیهم السلام) بیان میدارد و همچنین احادیثی که به ظاهر دلالت بر سهو دارد را همراه با دلایل عقلی و نقلی رد می‌کند. لینک دانلود مستقیم ♻️معارف اعتقاری را یا لینک زیر منتشر فرمایید.👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3353018433Cb6f9c7903b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا