May 11
1_1041162086 (1).pdf
1.8M
شبهات انتخاباتی و پاسخ های آقای راجی
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
هدایت شده از حسن مرادی
1_1040796171 (1).pdf
217K
هشت شبه انتخاباتی و پاسخ ها
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
هدایت شده از A.GHASEMI
بسته ی انتخاباتی مدار تحول - 2.pdf
4.03M
💫 #مدار_تحول شماره ٢
💥بسته محتوایی انتخاباتی ویژه مبلغین
حاوی:
🔹آخرین شبهات
🔸بررسی کارنامه آیت الله رئیسی
🔹چهارراه انتخاب: مقایسه توانمندیهای کاندیداها
🔸اکسیر: نکات تاریخی و روایی پیرامون انتخاب اصلح
🔹اقناع اندیشه: متن سخنرانی کوتاه
🔸کوتاه و گویا: جملات کوتاه ویژه تویتر، استوری و عکس نوشته
کمیته تخصصی "کانونهای تبلیغی" ستاد مرکزی آیت الله رئیسی
هدایت شده از A.GHASEMI
بسته ی انتخاباتی مدار تحول - 1.pdf
4.27M
💫 #مدار_تحول شماره ۱
💥بسته محتوایی انتخاباتی ویژه مبلغین
حاوی:
🔹آخرین شبهات
🔸بررسی کارنامه آیت الله رئیسی
🔹چهارراه انتخاب: مقایسه توانمندیهای کاندیداها
🔸اکسیر: نکات تاریخی و روایی پیرامون انتخاب اصلح
🔹اقناع اندیشه: متن سخنرانی کوتاه
🔸کوتاه و گویا: جملات کوتاه ویژه تویتر، استوری و عکس نوشته
کمیته تخصصی "کانونهای تبلیغی" ستاد مرکزی آیت الله رئیسی
اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی (1).pdf
725K
اقدامات آیت الله رئیسی در قوه قضاییه
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
راهنمای کامل قدم به قدم گفتگو با واجدین رای (2).pdf
1.23M
راهنمای گام به گام بحث های انتخاباتی
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
دفترچه راهنمای ستاد رأی اولی های سید ابراهیم رئیسی (1).pdf
2.8M
ایده های برای رای اولی ها
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
10.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با یک دوربین به خیابان بروید و با مردم مصاحبه کنید
بسیاری از مطالب را می توانید از طریق مصاحبه به مخاطب منتقل کنید.
مصاحبه گرفتن یکی از راه های خوب برای شروع بحث و ارتباط گیری با مردم در هر نقطه ای می باشد
نیازی نیست که فیلم ها حتما تدوین و تبدیل به کلیپ شود، اگرچه می توان از مصاحبه ها کلیپ های بسیار تاثیرگذار و زیبایی ساخت.
به این نکته هم توجه فرمایید که هر چه سناریو شما دقیق تر و غیر مستقیم تر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر است
خیلی اوقات لازم نیست به نتیجه دلخواه (مثل این کلیپ)تصریح کنید، بلکه آماده سازی مقدمات در ذهن مخاطب ، او را به نتیجه خواهد رساند.
در فضاهای پر جمعیت، اطراف دوربین گاهی بحث های خوبی شکل می گیرد، که اگر افراد توانمند در پاسخ گویی همراهتان باشد، فرصت های خوبی برای بحث و اقناع ایجاد می نماید.
پ ن: کلیپ بالا زحمت آقای علی رضا تابش و محمد مهدی صفایی از طلبه های #مدرسه_علمیه_امام_خمینی_ره_۲ می باشد که در پارک محله و با امکانات اولیه ساخته اند.مهمتر از این کلیپ، گپ و گفتگوی آن ها با مردم محله است.
البته کار آن ها منحصر در این کلیپ نیست و هر روز چند ساعتی به خیابان و پارک می روند و به بهانه مصاحبه به بحث و تبادل نظر با همشهریان خود در موضوع انتخابات می پردازند و به نوبه خود در ایجاد فضای انتخاباتی مشارکت می کنند.
کانال ایده ها و محتواها
@eideha_farhangi
#ایده_های_انتخاباتی (۳)
یک ماشین، یک اکودستی کوچک، یک فلش سرودهای حماسی، مقداری بادکنک، تعدادی پوستر وسائل لازم برای یک #ستاد_سیار_انتخاباتی است.
شب ها،طلبه ها یک ماشین را با عکس های آقای رئیسی تزیین می کنند و بعد در خیابان های پر تردد و دارای ترافیک حرکت می کنند، و صوت حماسی پخش می کنند.
عقب ماشین دو نفر بادکنک باد می کنند و روی آن شعارهای تبلیغاتی می نویسند.و به بچه هایی که در ماشین ها هستند و در ترافیک گیر کرده اند، هدیه می دهند، باور نمی کنید، خانواده ها چه قدر تشکر می کنند.و بچه ها چه قدر خوشحال می شوند. در هنگام دادن بادکنک به کودکان ، روز انتخابات فراموش نشود و با بابا و مامان بیا و ... هم گفته می شود.
ماشین ها هم دو دسته اند، بعضی تحویل می گیرند و دمتون گرم می گویند، که از آن ها تقاضا می کنیم که عکس بچسبانند و اگر قبول کردند، سریع برایشان عکس می زنیم.
بعضی هم بد و بیراه می گویند که آن ها را بیشتر تحویل می گیریم و با خطاب های زیبا مثل هموطن و ... با آن ها صحبت می کنیم که معمولا دستی تکان می دهند و با شرمندگی می روند.
این ماشین را می توان برای رفتن به روستاها هم استفاده کرد، به این نحو که با پخش صوت به محل تجمع اهالی می روید، سریع چند نفر به مغازه ها پوستر می دهند و مردم را دعوت می کنند و بعد چند دقیقه صحبت در نهایت پاسخ به سوالات و نشستن پای درد و دل مردم...
در خانه نمانید، حضرت آقا فرمان تبلیغات دادند، مگر نمی گفتیم از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن...
کار از اشاره گذشت، تصریح کردند، یا علی
پ ن: عکس ها برای دیشب بلوار اندرزگو است
@eideha_farhangi
روش های فعالیت انتخاباتی
۱.ارتباط گیری با فامیل و دوستان و تشویق به شرکت در انتخابات(گروه خانوادگی، تماس تلفنی)
۲.برگزاری همایش رای اولی ها با دعوت از سخنرانان مطرح و هنرمندان و ورزشکاران مطرح
۳.مصاحبه با افراد شاخص دور و بر و توزیع در فضای مجازی(رووسای ادیان، افراد شاخص و ...)
۴.القای مطلب از طریق مصاحبه
۵.تئاتر خیابانی
۶.اجرای پرده خوانی در محل های تجمع
۷.راه اندازی ستاد سیار و رفتن به روستاها
۸. بحث کردن دو نفره در فضاهای شلوغ در مترو، نانوایی، اتوبوس و کشیدن بحث به مردم
۹.هیئت های سیاسی در بیرون و فضاهای عمومی
۱۰.مسافرکشی و صحبت با مردم در مسیر
۱۱.تولید محتوای مناسب مثل مقایسه بین وزیر مسکنی که منزلش لواسان است و افتخارش نساختن مسکن مهر است، وزیر مسکنی که به دنبال ساختن مسکن است.
۱۲.نصب پوستر کاندیداها در میادین پشت ماشین ها که جو انتخاباتی ایجاد می کند
۱۳.سی دی های مناسب و جذب کننده برای پخش در مسافرکش های انقلابی
۱۴.موکب بصیرت با قرار دادن جزوه های انگیزشی و تبلیغات تمامی نامزدها و در صورت امکان هماهنکی با ستادها و قرار دادن میز برای نماینده تمام نامزدها برای پاسخگویی به سوالات مردم
۱۵.ساخت طنز و کاریکاتور در مورد انتخابات
۱۶.تماس تلفنی با افراد مثل جزوه یک میلیون رای، یکمیلیون تماس ستاد آقای روحانی در دوره قبل
۱۷.تماس با مردم،از طرف ستاد آقای رئیسی زنگ می زنم، مشکل شما چیست ؟ مثلا اگر گفت مسکن، میگی بله اتفاقا در برنامه ایشان هم هست و ...
۱۸. در فضای مجازی هشتگ ها و جملات کلیدی را بلد بکنیم
۱۹. برگزاری همایش برای مبلغین، طلاب ، جهادی ها در مورد نحوه فعالیت و کار میدانی و بیان مطالب محتوایی و انگیزشی
@eideha_farhangi