eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
62.3هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
36 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5881747009366393976.mp3
1.25M
✅فضل خداوند،تنهادستاویزانسان (شرح دعای مکارم الاخلاق) 🔸استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad
ریشه های انتظار2⃣ 🔶استاد علی صفایی حائری: ريشۀ ديگر انتظار در ساخت و بافت انسانِ‌ بيشتر طلب و ساخت و بافت جهانِ‌ چهار فصل و متحوّل نهفته است. آدمى دلى دارد كه با شهادت اين عالم تأمين نمى‌شود، كه دل آدمى بزرگتر از محدودۀ اين زندگى است. و همين دل بزرگ، گرايش به غيب را دارد. و همين گرايش به غيب، انتظار را مى‌آورد، كه در واقع ربط‌ ايمان و غيب و انتظار است. ايمان به غيب بر چهار عامل تكيه دارد كه دو تاى آن معرفتى و شناختى است: يكى شناخت قدر و اندازۀ وجودى انسان كه به ارزش‌هاى جديد و هدف‌هاى جديد و به برنامه‌ريزى و تقدير جديد و تدبير و مديريت جديد و تربيت و آموزش جديد و تشكّل و سازماندهى جديد مى‌انجامد. ديگر، شناخت و يا احتمال دنياهاى گسترده‌تر و احساس محدوديت و تنگنا در اين دنياى موجود. كسى كه از وسعت دنياها خبر مى‌شنود آرام نمى‌گيرد و هجرت مى‌نمايد. عامل سوم، كنجكاوى و احساس بى‌قرارى آدمى است كه سر از پنجرۀ هستى بيرون مى‌آورد و بر ديوارها مى‌كوبد تا حصارها را بردارد. عامل چهارم، انفجار نيروها ست. شبيه حالتى كه اوايل بلوغ براى جوان روى مى‌دهد؛ كه مشت بر ديوار مى‌كوبد و با هر چيزى درگير مى‌شود و چه بسا كه نمى‌داند چه اتفاق افتاده ولى رويش جديد و تپش جديدى را زير پوست و همراه هر ذره ذرۀ وجودش احساس مى‌كند. اين تلقى از انسان، او را به غيب، به روز ديگر ، به الله و به وحى و به حجّت گره مى‌زند و انتظار را تفسير جديد و عميقى مى‌كند، كه حتى در متن رفاه و عدل و در متن سامان و فراغت، آدمى را بى‌قرار و منتظر مى‌سازد و در متن نظام نوين جهانى و با دستيابى هر فردى به سيستم‌هاى پيشرفته، باز او را به غربت، به ديوار و حتى به التهاب و دلهره گره مى‌زند؛ چون مى‌داند كه از اين همه رفاه و عيش و راحت بايد جدا شود، كه تحول نعمت‌ها و تحول حالت‌ها را مى‌شناسد و محوّل الحول و الاحوال ١ را مى‌بيند. و همين معنا، اساس گرايش انسان مقتدر و دانشمند و مسلط‌ را به مذهب توضيح مى‌دهد؛ چون بر فرض حيرت زدايى علم و اشتغال قدرت و صنعت، آدمى با اين امكانات زودتر به محدوده‌ها مى‌رسد و ديوارها را تجربه مى‌كند و احساس غربت و تنهايى، فريادش را بلند مى‌نمايد. 📚 تو مي آيي ، صفحه 16 🌿 @einsad
✅ خصومت با اولياى خدا از ما دور نيست اگر... 🔶استاد علی صفایی حائری: مى‌شود، همراه همۀ مراحلى كه از محبت و مودت اهل بيت داريم، كار ما به جايى برسد كه راهمان و مقصدمان از آنها جدا شود، منافعمان جدا شود و با آنچه از آنها آموخته‌ايم در برابر همانها بايستيم. خيلى حرف است!!خصومت با اولياى خدا از ما دور نيست و دشمنى با اولياء خدا و خصومت با محمد و آل محمد، همراه تحوّل مقاصد و يا جا به جايى منافع، طبيعى است. 📚 خط انتقال معارف، صفحه 32 🌿 @einsad
❤️ این خانه برای دیگران بزرگ است... 🔶 استاد علی صفایی حائری 🌿 @einsad
✅ چرا ملاك‌ها جا به جا مى‌شوند؟ 🔶استاد علی صفایی حائری: چرا ملاك‌ها جا به جا مى‌شوند؟چرا ملاك‌ها در هم ريخته شده است‌؟ چرا خوب‌ها با بدها جايشان عوض شده است‌؟ چرا به فلانى كه تا ديروز خوب بوده امروز مى‌گوييم بد؟ چرا به فلانى كه تا ديروز بد بوده امروز مى‌گوييم خوب‌؟ تحوّل آدم‌ها، به هم ريخته شدن ملاك‌هاى خوبى و بدى به خاطر تحوّل در اهداف است. مادامى كه اهداف را رها نكرده‌ايد و پشت سر نينداخته‌ايد مسأله‌اى نيست ولى وقتى كه اهداف پشت سر انداخته شد خواه ناخواه موازين از دست مى‌رود. لازمه تحوّل در ملاك‌ها اين است كه تحولى در اهداف رخ داده باشد. اگر جامعه‌اى اهدافش را پشت سر بگذارد و از خواسته‌هاى ديروزش چشم بپوشد، خواه و ناخواه چيزهايى كه ديروز خوب بوده امروز بد خواهد شد. 📚 روزگار ستمگر، صفحه 28 🌿 @einsad
4_5891045080986289113.mp3
949.9K
✅زمینه رضا و انس باخدا 🔸استادعلی صفائی حائری (عین.صاد) 🌿 @einsad
✅ روی موج خانه نساز 🔸استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) این چنین خدایی، خدای طلوع و غروب، خدای آوردها و بردها، خدای حرکت ها را، تکیه گاه خود قرار بده و روی موج خانه نساز . ما به چه دل بسته ایم؟ به چه تکیه کرده ایم؟ به پدری که یک سیگار برایش بیاوریم یا نیاوریم، کم و زیاد می شود. به همسری که نمی شود اعتماد کرد . به شغلی که با یک امضاء می آید و با یک امضاء می رود. به نفسی که در یک لحظه بالا می آید و یک دفعه قطع می شود؟ به چه تکیه کرده ایم؟؟؟... 📚حرکت ، صفحه 195 🌿 @einsad
4_5890949904511009937.mp3
505.5K
✅ویژگی معاشرت صحیح 🎤 : استادعلی صفائی حائری 🌿 @einsad
✅ کتاب جرعه‌ای از چشمه جاری منتشر شد؛ ۹۰۰ نکته ناب از آثار استاد علی صفایی حائری 👇 🌿 @einsad
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم ✅ معرفی کتاب جرعه ای از چشمه جاری استاد صفایی: «آتش سوزى هاى بزرگ از جرقه هاى كوچك آغاز مى شود و سيلابها از قطره ها سر مى گيرند». 1 ـ کسانی که علاقه مند به مطالعه آثار استاد صفایی هستند، اما نمی دانند از کجا شروع کنند. 2 ـ کسانی که می خواهند دیگران را با آثار استاد آشنا کنند، اما راهش را بلد نیستند. 3 ـ کسانی که آثار استاد را خوانده و دوست دارند هر روز با نکاتی از ایشان مأنوس باشند. 4 ـ کسانی که دوست دارند آثار استاد را بخوانند ولی حال خواندن تمام کتاب ها ایشان را ندارند. 5 ـ کسانی که دوست دارند خلاصه ای از اندیشه استاد صفایی را در دست داشته باشند. پیشنهاد: بعد از هفت دور مطالعه آثار استاد صفایی، نکات کلیدی و ناب و تأثیر گذار ایشان، در قالب بیش از 900 نکته، از کل کتاب ها، جمع آورش شده و با عنوان «جرعه ای از چشمه جاری» تقدیم شده است. که انشاء الله بتواند پاسخ مناسبی به نیاز علاقه مندان استاد صفایی باشد. آدرس انتشارات بنی الزهراء: قم ـ خیابان ارم ـ پاساژ قدس ـ طبقه همکف ـ پلاک 92 تلفن انتشارات: 02537836300 02537731752 ـ 09127462153 آیدی مؤلف در پیام رسان های ایتا و سروش و تلگرام: @davood_ch1363 ✅ مقدمه کتاب: کم نیستند کسانی که با یک آیه، یک حدیث یا یک شعر یا یک جمله زیبا، تحولی بزرگ در زندگی یافتند. کسانی که پیامبر (صلّی الله علیه و آله) با خواندن یک آیه و دریافت آن از سوی شنونده، فرمودند:«او فقیه شد!». حرفهایی هستند که ملّت ها را به خروش و جنب و جوش می آورند و حرکتی نوین آغاز می شود. حرفهای استاد صفایی (رحمة الله علیه) از این نوع هستند. باید خاطره ای بگویم. دوستی مى گفت: در اوج شور جوانی و دعوتهای رنگارنگ، یکی از عوامل گروه هایی که در اندیشه و سلوک خویش مشکلات جدّی دارند، به من نزدیک شد. او یک خانم بود و برای آنکه دعوتش به آسانی به ثمر برسد با صراحت از داشتن خانه و امکانات و حتی رابطه خودش گفت، زیبا بود و جذاب. من به یاد جمله ای افتادم که استاد فرموده بود:«ببین اینها چه مى دهند و چه مى گیرند!». جدالی کوتاه درونم در گرفت، دیدم آنها لذّتی کوتاه مى دهند اما هستی ام، حیثیت انسانی ام، هدف بلند زندگی، همه و همه برباد می روند. زود از جدال پیروز در آمدم. گفتم برو این دام بر مرغ دگر نه. مى بینید یک جمله کوتاه استاد چه شور و تصمیمی مى آفریند؟! ارزش این حرف ها که سرشار از روح و زیبایی و تحرّک اند، به این است که ریشه در وحی و کلام معصومین (علیهم السلام) دارد و به شدّت به فرهنگ اصیل دینی متّکی است. چنانکه خود استاد صفایی (رحمة الله علیه) گفته است وامدار کسی جز حضرت علی (علیه السلام) نیست. مجموعه نکته های ناب که پیش رو دارید با تلاش برادر سخت کوش آقای چراغ سپهر و حمایت برخی دوستان آماده شده است. ایشان در گذشته کاری شایسته به نام «تولّدی دوباره» با چندین بار خواندن آثار استاد به صحنه فرهنگ دینی تقدیم داشته است، و این مجموعه دارای شیرینی و عطری دیگر است. عزیز الله حیدری ( نویسنده مشهور آسمان) 🌿 @einsad
✅ «اِنَّ‌ الى‌ رَبَّكَ‌ الْمُنْتَهى‌» 🔶استاد علی صفایی حائری: پسرم محمّد! اگر تمامى آنچه را كه همه‌ى آدم‌ها در طول تاريخ به‌دست آورده‌اند و اگر تمامى ثروت و قدرت و رفاه و لذّتِ‌ تمامى آن‌ها را، تو به تنهايى صاحب شوى،بدان، اين همه از تو كوچك‌تر و بى‌ارزش‌تر است، كه تو يك لحظه‌ات را براى آن فدا كنى. اين‌ها همه، براى تو و به‌خاطر تو بوده‌اند و سزاوار نيست كه تو عمر خودت و وجود خودت را براى آن‌ها بگذارى؛ كه امام اولياء، على مى‌فرمود و با تعبيرهاى گوناگون مى‌فرمود:به خدا، دنياى شما در نظر من، از آب بينى بز، از استخوان ليسيده در دست جذامى، از يك لنگه كفش پاره، بى‌ارزش‌تر است؛ «اِلاّ انْ‌ اقيمَ‌ حَقّاً اوْ أَدْفَعَ‌ باطِلاً»؛ ١ مگر اين‌كه حقّى را به پا و يا باطلى را سرنگون سازم. تمامى هستى به تو منتهى مى‌شود و تو بايد به خداى هستى منتهى شوى: «اِنَّ‌ الى‌ رَبَّكَ‌ الْمُنْتَهى‌»؛ ٢ كه اين آيه درخور تأمل بسيار است. 📚 نامه های بلوغ، صفحه 23 🌿 @einsad
🌿 ویژگی‌های مربی آگاه استاد علی صفایی حائری 🌿 @einsad
✅ گاهى آدمى با تمامى راحتى‌ها در رنج است 🔶استاد علی صفایی حائری: به همان اندازه كه ازدواج دو نفر ارزش پيدا مى‌كند،به همان اندازه وسوسه و حسادت دوست و دشمن زياد مى‌شود، كه درگيرى‌ها را زيادتر مى‌كند. پس به گونه‌اى تظاهر نبايد كرد كه حسادت و دشمنى‌ها بجنبد و سر بردارد، كه اگر اين حسادت‌ها به زندگى تو آسيب نزند،باعث از هم پاشيدگى زندگى ديگران مى‌تواند باشد. تو در جمع آنها به گونه‌اى سخن بگو كه توقع‌ها كم و تحمل‌ها زياد بشود و از مشكلات زندگى بهره بردارند و با سختى‌ها هم راحت باشند، چون؛ رنج و راحتى، در ظرفيت قلبى و در پختگى برخوردها است. گاهى آدمى با تمامى راحتى‌ها در رنج است و غصه مى‌خورد و گاهى با همه‌ى رنج‌ها راحت است و بهره برمى‌دارد و پاداش مى‌گيرد. 📚 روابط متکامل زن و مرد، صفحه 15 🌿 @einsad
4_5877739658850337660.mp3
785K
✅ معنای حالت ورع 🎤 : استاد علی صفایی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad
ریشه های انتظار3⃣ 🔶استاد علی صفایی حائری: ريشۀ سوم انتظار، در دعوت‌ها و هدايت‌هايى است كه مستمر و در قطعه قطعۀ زمان و فصل فصل تاريخ، آدم‌هايى را بيدار مى‌كند و صدا مى‌زند و به ديدار مى‌رساند و از جام ملاقات سرشار مى‌سازد. اين سنت خداست كه در متن غفلت، صيحۀ بيدارى و فرياد دعوت بلند شود. شما مى‌بينيد كه در متن گرايش‌هاى الحادى و مادّى، كشش‌هاى جديدى شكل گرفته و آدمى با طرح‌هايى از قدرت‌هاى روح و روان و يا گوشه‌هايى از روابط‌ مجهول و تسخيرهاى غير طبيعى و نمودهايى از توانمندى انسان، آشنا مى‌شود كه هنوز بودش را نمى‌شناسد ولى از نمودش و از آثارش مى‌تواند بهره بگيرد و استفاده ببرد. در تاريخ، در متن انكار معاد و رستاخيز، بازگشت اصحاب كهف مطرح مى‌شود و امروز هم به شهادت دايرة المعارف، ١ در پرتقال شهر فاطيما شكل مى‌گيرد، كه هفتاد سال پيش و در هنگامۀ ماركسيسم و الحاد، ٢ شبحى سفيد پوش چوپان‌هايى را به ساختن معبدى شفا دهنده دستور مى‌دهد و با پشت‌گوش اندازى واتيكان عاقبت با هفده سال تأخير، بناى معبدى گذاشته مى‌شود كه بزرگ‌ترين اجتماعات و همايش كاتوليك‌ها در آنجا برگزار مى‌شود و هر سال از سيزدهم ماه مى تا سه روز، كيلومترها راه را با زانو طى مى‌كنند تا به معبد فاطمه دختر محمّد برسند و شفا بگيرند. اين رگه‌هاى دعوت در متن غفلت و اين جلوه‌هاى هدايت در دل ديجور شب‌هاى ضلال و ظلمات، ريشۀ انتظار را آبيارى مى‌نمايد و بارور مى‌سازد. اين همه كتاب‌ها و داستان‌هاى ملاقات با مردى كه خصوصيت مهدىِ‌ فاطمه را دارد و يا مردانى كه با او هستند و از او بهره مى‌گيرند، از اين هدايت و دعوت حكايت مى‌نمايد. 📚 تو مي آيي ، صفحه 17 🌿 @einsad
✅ رسالت جمهوری اسلامی 🔸 استاد علی صفایی حائری اکنون این جمهوری اسلامی و این حکومت اسلامی است که ریشه گرفته و ″حوادث″ و ″مسائل″ و ″روابط جدیدی″ را مطرح نموده و این حکومت اسلامی است که در برابر حکومت های ممالک اسلامی و حکومت های الحادی و نیرومند شرق و غرب باید نه تنها به ″جواب مسائل″ و ″تنظیم روابط″، که به «تبیین طرحی جامع و اجراء و مدیریتی هماهنگ» که بتواند در برابر طرح های تربیتی و فلسفی و اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و حقوقی و قضایی موجود سرفراز و مسلط باشد، بپردازد. 📚 درآمدی بر علم اصول، ص ۶۹ 🌿 @einsad
✅عمل به تکلیف درهرحال 🔸استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad
✅ چگونه میتوان برای اهل عالم هدایتی داشت؟ 🔶استاد علی صفایی حائری: اگر بنا شد ما باشيم با رسالتى از دين و رسالتى از ولايت كه روى دوش ما هست «إِنّا سَنُلْقِي عَلَيْكَ‌ قَوْلاً ثَقِيلاً ١» اگر اين بار سنگين از رسالت را روى شانه‌هاى خودتان احساس مى‌كنيد، اين بار سنگين از رسالت، اگر وسعت رسالت را داشته باشد و شما بخواهيد براى همه مردم (للناس) و براى اهل عالم (للعالمين) حرفى داشته باشيد و هدايتى براى همه مردم و رحمتى براى همه عالميان داشته باشيد، لازمه‌اش اين است كه شما با اين مخاطب‌هاى گسترده‌تان، زبان مشتركى پيدا كنيد. روش‌هاى جديد را تجربه كنيد تا بتوانيد حرف‌ها را به نحو مناسب‌ترى گفتگو كنيد. 📚 روزگار ستمگر، صفحه 24 🌿 @einsad
4_5909131175384843629.mp3
2.08M
✅ویژگیهای شیعه حقیقی 🎤 : استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad
✅ حقوق مسلم بر مسلم از دیدگاه علیه‌السلام 🔸 استاد علی صفایی حائری معلّى بن خُنيس از امام صادق، از حق مسلم بر مسلم سؤال مى كند و حضرت مى فرمايد: اين حقوق هفت تاست. 👈 هر كس يكى از آنها را ضايع كند از ولايت خدا خارج شده و ديگر در او سعى براى خدا نيست. معلّى مى پرسد اين حقوق چه هستند و امام صادق مى فرمايد: من بر تو دلسوز هستم و مى ترسم اين حقوق را ضايع كنى و حفظ ننمايى و عمل نكنى. معلّى مى گويد: «لا قوة الا باللّه» و حضرت حقوق را مى شمارند. 1⃣ ساده ترين اين حقوق اين است كه براى او دوست داشته باشى آنچه براى خود مى خواهى، و براى او نخواهى آنچه براى خودت نمى پسندى. 2⃣ و حق دوم اين كه از سخط دورى كنى و به دنبال رضا و خشنودى او باشى و امر او را اطاعت نمايى. 3⃣ و حق سوم اين كه او را با جان و مال و زبان و دست و پاى خودت يارى كنى. 4⃣ و حق چهارم اين كه چشم و راهنما و آيينه او باشى. 5⃣ و حق پنجم اين كه تو سير نباشى او گرسنه بشود و تو سيراب نباشى و او تشنگى ببرد و تو نپوشى و او عريان بگردد. 6⃣ و حق ششم اين كه اگر تو خادمى دارى و امكان دارى و برادر تو خادمى ندارد، پس خادم خود را براى او آماده كنى تا لباسش را بشويد و غذايش را بسازد و فراش او را آماده سازد. 7⃣ و حق هفتم اين كه تعهدات او را به عهده بگيرى و دعوتش را اجابت كنى و بيمارش را عيادت نمايى و بر جنازه اش حاضر باشى و اگر فهميدى كه نيازى دارد و حاجتى دارد، براى انجامش بشتابى و او را مجبور به سؤال ننمايى. اگر اين كارها را انجام دادى، «وَصَلَت وِلايَتُكَ بِوِلايَتِه وَ وِلايَتَهُ بِوِلايَتِكَ»؛ ولايت خود را با ولايت او پيوند زده اى. 👈و در حديث ديگرى آمده است كه اگر در نزد برادرت اظهار ناراحتى كنى و بگويى افّ، يعنى ناراحتم، رابطه ولايتى شما بريده مى شود. «انْقَطَعَ ما بَيْنَهُما مِنَ الْوِلايَة» و يا «لَيْسَ بَيْنَهُما وِلايَةٌ». ... در سوره انفال آمده «الّا تَفْعَلُوهُ تَكُنْ فِتْنَةً فِى الْارْض وَ فسادٌ كَبيرٌ»:اگر در برابر ولايتهاى كفر و پيوندهاى آنان شما به اين پيوند ولايت و نصرت روى نياوريد و اين ارتباط را عملى نكنيد، در زمين فتنه ها تحقق مى يابد و فساد كبير، ثبات مى گيرد. روى آوردن به ولايت و نصرت، فتنه و فساد را برطرف مى سازد. فتنه در انسان بلاء و آزمايش اوست و در زمين درگيرى ها و خونريزى هاست و فساد به هم ريختن نظام و چشم پوشى از مصالح عمومى و كلى است: مصالح عمومى، در جامعه و مصالح كلى در جهان. آنچه در برابر كفر و فتنه و فساد آن، نيرومند مى ايستد، ايمانى است كه به قدرت تبديل شده و به محبت و ولايت و به سرپرستى و ولايت گره خورده است. مادام كه ايمان به ولايت مبدل نشود، نيروى جلوگير و مصلح نخواهد بود. اگر ما چهار نفر هر كدام از ليوان خودش دفاع و حفاظت كند، پس هر ليوان يك محافظ بيشتر نخواهد داشت؛ اما اگر هركس از همه ليوانها حفاظت نمايد، پس هر ليوان چهار محافظ خواهد داشت و هر خانه و هر فرزند و هر خانواده محافظهاى زيادترى خواهند داشت. و همين باعث قدرت تو و ترس دشمن و نگهدارى از مصالح عمومى و كلى خواهد بود. 📚 از معرفت دینی تا حکومت دینی، ص 38 🌿 @einsad
📣 نكوداشت نوزدهمين سالروز درگذشت استاد علي صفايی حائری(ع.ص) ⏰ پنجشنبه 97/4/21 ساعت 21 📍 قم، خ طالقانی، ک 87، پ19، موسسه ليلةالقدر 🌿 @einsad
✅انسان مؤمن برای هر حرکتش حساب باز می کند 🔸استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) چه کسی می تواند کلیه اعمالش را کنترل کند؟ آن کسی که مؤمن باشد، زیرا وقتی انسان همه هستی را هماهنگ و یگانه و همراه و همساز می بیند، وقتی که می بیند ، هیچ حرکتی، بی حساب در هستی صورت نمی گیرد، او هم که جزو این مجموعه است و روی به سمت واحدِ احد دارد، نمی تواند بی حساب حرکت کند. انسان مؤمن برای هر حرکتش حساب باز می کند. در هستی‌ِ منظمِ هدف دار، بی هدف گام برنمی دارد. هرکاری که می کند با توجه به مبدأ واحد است. و شاید گام اول توحید این باشد، این باشد که انسان به توحیدِ با خویش برسد، ظاهر و باطنش را یکی کند. واقعیت موجود خویش را با حقیقت متعالی انسان، یگانه کند. 📚تربیت کودک ص١٤ 🌿 @einsad
4_454890886946357329.MP3
1.24M
✅رضایت به حیات دنیا 🎤 : استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad
استاد علی صفایی حائری
📣 نكوداشت نوزدهمين سالروز درگذشت استاد علي صفايی حائری(ع.ص) ⏰ پنجشنبه 97/4/21 ساعت 21 📍 قم، خ طالقا
📣 برنامه هاي نكوداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال استاد علي صفايي حائري(ع-ص) ✅ پنجشنبه ١٣٩٧/٠٤/٢١ ١- سیره تربیتی استاد هاشمي ارسنجانی (مولف خاطرات ردپای نور) ساعت ١٠تا١١ ٢- مناظره ي طرحِ كتاب اندیشه هاي پنهان با طرح های مشابه ساعت ١١تا١٣ ٣- حلقه گفتگو ساعت ١٧-١٩ با حضور اساتید فاطمی نسب و لاجوردی ٤- سخنراني استاد پور سيد آقايي بعد از نماز مغرب و عشا مكان: قم خ طالقاني، ك ٨٧،پ ١٩ موسسه ليلةالقدر 🌿 @einsad
✅ملاک انتخاب همسر ❇️استادعلی صفائی حائری(عین.صاد) 🌿 @einsad