eitaa logo
محمود عیسوی
368 دنبال‌کننده
755 عکس
1.8هزار ویدیو
125 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
9.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نوحه ای مناسب برای نوحه سراسری در شب عاشورا در دفاع از حجاب وعفاف زینب من مدافع حرم باش مراقب چادر دخترم باش 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
53813836707.pdf
6.32M
53813836707.pdf 🔴 آیا تورم در ایران یک پدیده پولی است؟ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
🔴 از میراث هایک تا سرمایه‌داری رفاقتی! هفته‌نامه تجارت فردا در شماره ۴۹۹ خود با عنوان میراث هایک ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرده است. اینکه جهان توسعه یافته، آزادی انتخاب را مدیون آموزه‌های فردریش فون هایک است! برخلاف ادعای هفته‌نامه تجارت فردا نظرات هایک در باره "آزادی انتخاب" علت شکل‌گیری جهان توسعه یافته نیست و در کشورهای توسعه یافته اساسا چیزی با عنوان آزادی انتخاب وجود ندارد زیرا: ۱. از زمان آدام اسمیت که حدود 170 سال قبل از هایک زندگی می‌کرد، بازارهای آزاد و رقابتی به معنای امروزی آن مطرح بوده است. دستاورد هایک عمدتا در مبارزه با نظریات کینز درباره لزوم دخالت دولت به ویژه برنامه‌ریزی‌های دولتی برای تثبیت و رشد اقتصادی بود که بلافاصله بعد از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۶ آغاز شد. ۲. اهداف اصلی مکتب اتریش به ویژه فون میزس و دستیارش هایک این بود که با دخالت‌های اساسیِ دولت در اقتصاد از جمله استقرار عدالت اجتماعی مخالفت کنند. با وجود این عملا موفق نشدند و هنوز هم موفق نیستند. هم اکنون هیچ کشوری در جهان نیست که سیاست‌های پولی و مالی را رها کرده باشد و در پی عدالت اجتماعی نباشد. ۳. برخلاف ادعای تجارت فردا هیچ اقتصاددانی در جهان را نمی‌توان نام برد که رشد سریع اقتصادی غرب بعد از جنگ جهانی دوم را ناشی از "آزادی انتخاب" بداند. بلکه اجماع اقتصاددانان بر این است که آموزه های کینز و پیروان او موجب شد که کشورهای سرمایه‌داری از طریق برنامه‌ریزی‌های دولتی به رشد سریع اقتصادی دست یابند. این رشد سریع را می توان در دهه های ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰ ملاحظه کرد. ۴. بازگشت به سیاست‌های اقتصادی که قبل از کینز رایج بود از دوران خانم تاچر در انگلستان و ریگان در آمریکا آغاز شد که تا به امروز همچنان ادامه دارد. دلائل این چرخش مفصل است که در این مختصر نمی گنجد. ۵. در دهه های اخیر نظریات هایک و هایکی‌ها که سرسختانه از سرمایه‌داری دفاع می‌کنند رو به گسترش است. حمایت‌های مالی و معنوی انجمن مونت پلرین (Mont Pelerin Society) که هایک موسس آن بود و نیز موسسه فون میزس (Mises Institute) در آمریکا موجب شده است که این نظریات در سطح گسترده‌ای در کشورهای مختلف از جمله در ایران تبلیغ و ترویج شود. ۶. تلاش‌های دکتر غنی‌نژاد در ترجمه کتاب هایک در سه مجلد و مخالفت صریح او با عدالت اجتماعی که در مناظره با پرفسور درخشان صراحتا بیان شد ثمره چنین کوشش‌ها و تلاش‌هاست. هدف غایی انجمن مونت پلِرین و موسسه میزس این است که با شعارهای "آزادی"، "بازار آزاد"، "رقابت" و همچنین بوسیله مخالفت با برنامه‌ریزی‌های دولتی برای رشد و تثبیت اقتصادی بتوانند با "پیشرفت همراه با عدالت اجتماعی" و تامین منافع محرومین مخالفت نموده و ثروت‌های غارت شده توسط سرمایه‌داران را توجیه اقتصادی کنند. ۷. راهبردهای هایک و مکتب اتریش و کوشش‌های دکتر غنی‌نژاد و امثال آنها در ترویج این نظریات و حمایت نشریات و رسانه‌های حامی آنان قطعا همسو با سیاست‌هایی است که قصد تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند زیرا که نظام اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در کشور ما بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفته و معتقد به دخالت حکومت اسلامی برای تحقق عدالت اجتماعی و سایر ارزش های والای اسلامی است. ۸. بی‌دلیل نیست که پرفسور مسعود درخشان لیبرالیسم را فریب بزرگ نامیده است و در مناظره خود با دکتر غنی‌نژاد رسانه‌های معتقد به چنین آموزه‌های لیبرالیستی را منحط می‌داند زیرا که چنین رسانه‌هایی با تبلیغ و ترویج این آموزه‌های فریبنده موجب می‌شوند که طرز فکر جوانان و دانشگاهیان و سبک زندگی اقتصادی جامعه به انحطاط کشانده شود. اینان در نخستین گام می‌کوشند که عدالت اجتماعی را همچنان که هایک توصیف کرده و آقای دکتر غنی نژاد در مناظره صراحتا آن را تایید کردند سرابی بیش ندانند. ۹. دولتمردان و دانشجویان و دانشگاهیان و رسانه های انقلابی و در یک کلمه روشنفکران اسلامی چشم هایشان را باز کنند و چهره واقعی لیبرالیسم و مدافعان آن را برای توده های مردم به تصویر بکشند. ۱۰. میراث هایک را می‌توان در "نساختن مسکن"، "مزخرف خواندن خودکفایی"، "فاجعه آبان ۹۸"، "افزایش شکاف طبقاتی در دهه نود"، "نابود کردن میلیاردها دلار ارز و ده‌ها تن طلا در عرض چند ماه"، "وابستگی به دلار"، "حاکم کردن رکود بر اقتصاد کشور"، "خلق پول فاجعه بار بانک‌های خصوصی"، "گره زدن اقتصاد کشور به برجام"، "بحران گاز"، "وابستگی در تامین کالاهای اساسی"، "کاهش قدرت خرید مردم" و در یک کلام گسترش سرمایه‌داری رانتی و رفاقتی مشاهده کرد که حاصل هم‌نشینی "صاحبان سرمایه و بانک‌های خصوصی"، "رسانه‌های منحط" و "دانشگاه‌های مرتبط" با این جریان قدرت، ثروت و رسانه است. طرح‌جلد۴۹۹ مُنحطّ|ترجمان رسانه‌های لیبرال 💢 @monhaTT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
8.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 زوال و سقوط دلار آمریکا 🔹اندیشکده آمریکایی بنیاد هریتیج در تازه‌ترین گزارش و جمع‌بندی خود درباره اعتبار بین المللی دلار آمریکا اعلام کرد دلار آمریکا در مسیر زوال و سقوط قرار دارد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
⚫️ آیا امام حسین (ع) توسط شیعیان به شهادت رسیده است ؟ ✍عباس نصیری فرد ♦️یکی از شبهاتی که در مورد قیام امام حسین علیه السلام مطرح می شود اینکه؛ قیام حسین بن علی (ع)حرکتی بود که مورد قبول مردم زمان خودش نبوده و حتی شیعیان هم این قیام را قبول نداشتند و امام حسین(ع) توسط کوفیان که از شیعیان پیروان پدرش علی ابن ابیطالب(ع) بودند به شهادت رسید؟ استدلال این افراد بر این است که مردم کوفه شیعه بودند و امام حسین (ع)را کوفیان به شهادت رساند پس نتیجه می گیریم امام حسین(ع) توسط شیعیان به شهادت رسید.!! اما این استدلال به چند دلیل صحیح نمی باشد. 1⃣ در عصر امامت امام حسین (ع) به جهت تبلیغات ۲۰ ساله معاویه(هنگام خلافتش) بر علیه امام علی (ع) و همچنین سرکوب و کشتار شیعیان، شیعه در تمام شهرها در اقلیت بود،بگونه ای که بافت مذهبی شهرهای مهم اسلامی بدینگونه بود: مدینه عمدتا پیرو ابوبکر و عمر بودند،مکه اموی بودند،بصره عثمانی و شام یزیدی بودند.اما کوفه به جهت منطقه سوق الجیشی ، مخلوطی از همه ادیان و مذاهب بود. 2⃣ تناسب جمعیتی کوفه به لحاظ تفکر و اندیشه مذهبی و دینی اینگونه نبود که همه شیعه و یا حتی همه مسلمان باشند. یهودیان و مسیحیان نیز در کوفه زندگی می‌کردند. هیچ آمار دقیقی که جمعیت کوفه که همه شیعه بودند وجود ندارد، حتی برخی گفته‌اند که شیعیان در اقلیت بودند، در حدود ثلث یا ربع جمعیت (اطلس شیعه، رسول جعفریان) 3⃣ امام در روز عاشورا در مقابل لشکر یزید که همه از کوفیان بودند فرمودند : وَيْلَكُمْ يا شيعَةَ آلِ أَبي سُفْيانَ(لهوف - ۱۴۷) یعنی؛ وای بر شما ای شیعیان آل ابی سفیان ، در کربلا مردم مقابل امام شامیان نبودند بلکه کوفیان بودند که حضرت آنها را آل ابوسفیان خطاب فرمودند. 4⃣ امام حسین (ع) در روز عاشورا خطاب به کوفیان فرمودند: چرا با من می جنگید آیا حقی از شما را ضایع کردم ... کوفیان در جواب حضرت گفتند : «إِنّا نَقْتُلُكَ بُغْضاً لاَِبِيكَ»؛ ( به خاطر كينه اى كه از پدرت علی به دل داريم، با تو مى جنگيم و تو را مى كشيم.) اگر اینها شیعه علی ابن ابیطالب (ع) بودند یقینا نمی گفتند؛ بغضا لابیک، پس معلوم است که اینهایی که در کربلا برای قتل امام حسین(ع) تجمع نمودند شیعه نبودند. 5⃣ وقتی به اسامی فرمانده هان و ارکان سپاه کوفیان در صحرای کربلا نگاه می کنیم، اسمی از بزرگان و معاریف و رجال شیعه در آنها وجود ندارد لذا معلوم میشود شیعیان نقشی نداشتند. 6⃣ عبید الله ابن زیاد بسیاری از مردان کوفه که قدرت جنگیدن داشتند را با تطمیع و تهدید گروه گروه رهسپار کربلا می کرد ، اما خیلی از آنها در بین راه فرار می کردند و از روبرویی با امام حسین (ع) حذر می نمودند که گفته میشود بعضا از یک گروه بزرگ جزء تعداد کمی بیشتر به کربلا نمی رسیدند و بقیه فرار می کردند که یقینا در بین اینها شیعیان بودند، البته از این نکته هم نباید غافل بود که همه شیعیان کوفه امام را یاری نکردند، مانند برخی از توابین، اما از رودرویی و شرکت در شهادت امام هم حذر نمودند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
شمربن ذی الجوشن.mp3
2.18M
⚫️پاسخ به شبهه و شایعه‌ای فراگیر در باره شمر بن ذی الحوشن ♦️ احمد عابدی 🔹 آیا شمر در جنگ صفین از اصحاب امیرالمومنین علیه السلام بوده یا در لشکر معاویه؟ پاسخ: 🔹 شمر از برپاکنندگان جنگ علیه امیرالمومنین(ع) 🔹 پاسخ امیرالمومنین علیه السلام به نامه معاویه و ... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
🛑 یزید دقیقا همان چیزی است که شماها امروز میخواهید 🔸اهل عشق و حال است. عرق‌ ناب ایتالیایی میخورد و ادکلن‌های اروپایی میزند. لباس‌های جذاب می‌پوشد و خوشتیپ است. پارتنر چشم‌آبی خارجی دارد. مشاوران کروات‌بسته رومی دارد. پِت و حیوان‌خانگی دارد؛ انیمال‌لاوِر است. 🔹اهل شعر و شاعری است و عاشقی دل‌خسته. روشنفکر است و به مردم‌اش آزادی‌های فردی و جمعی می‌دهد. دیسکوها و کلاب‌های بزرگ برای جوان‌ها ساخته. به عقاید همه اقشار احترام میگذارد. 🔸میخواهی عابد و عارفی سینه‌سوخته با پیشانی پینه‌بسته در مدینه و بصره باش یا جوانی آتئیست و اهل دنس و کلوپ در دمشق. همه را در دایره اسلام خود نگه‌ می‌دارد. 🔹 میگوید کسی را طرد نکنید. دوقطبی درست نکنید. برای بت‌پرست‌های شام، بت‌های بزرگ و طلایی از شرق‌آسیا وارد میکند و برای مسلمان‌های دوآتیشه، مسجد‌های متنوع و مختلف می‌سازد. 🔸وفادار به آرمان «عیسی به دین خود، موسی به دین خود». دین را قاطی سیاست‌ نمیکند. از یهودی و مسیحی و مسلمان به یک اندازه در دربار خود استفاده می‌کند. معتقد به دولت فراگیر و پلورالیسم دینی است. 🔹برای سلبریتی‌ها ارزش و احترام قائل است و هوای‌شان را دارد. به سفارش یک‌ سلبریتی، مهم‌ترین زندانی سیاسی خود را آزاد میکند. یزید تمام صفاتی که در جهان مدرن امروز به‌عنوان «ارزش» شناخته می‌شوند را دارد. 🔸 هرازگاهی نگاهی به ارزش‌هایتان بیندازید. رسانه در بلندمدت صفاتی را که قبلا تف و لعن می‌کردید به‌عنوان ارزش و نقطه‌قوت به‌ خوردتان می‌دهد. به خودتان که می‌آیید می‌بینید عاشق ویژگی‌های دیو کودکی‌هایتان شده‌اید! ✍ عجم علوی ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز 🆘@sabreenS1_official 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
1_5929921815.pdf
270.6K
⚫️ لایحه حجاب کمیسیون قضایی مجلس سلام و تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام ♦️فایل بالا لایحه حجاب است که در کمیسیون قضایی مجلس بازسازی کلی و برای صحن مجلس آماده شده است. نمایندگان مجلس تا جمعه هفته بعد فرصت پیشنهاد اصلاحی دارند. ♦️ اگر پیشنهاد اصلاحی دارید به نمایندگان محترم ارسال فرمایید. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
⚫️ عاشورا، حذف شدنی نیست ، اما تحریف شدنی هست. غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم ♦️ تنها روز بی مانندی، که از ابتدا تا پایان آفرینش کون و مکان و زیست بوم جغرافیای مکانی و سیاسی ابناء بشر، نظیر و مانندی برای آن نمی توان یافت،،روز عاشورا و زمین کربلا است. میرزا حسین محدّث نوری، در کتاب «مستدرک الوسائل»، از امام صادق (ع)، به نقل از: رسول خدا (ع)، چنین نقل کرده است: «إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرارَهٌ فی قُلُوبِ الْمُؤْمِنینَ لا تَبْرُدُ أبَداً. کشته شدن حسین (ع)، حرارتی در دل­های مؤمنان ایجاد کرده است که هرگز سرد نمی شود. امام حسن (ع): هیچ روزی، مانند روز تو (روز عاشورا) نیست ای اباعبدالله! ♦️این که چرا عاشورا و کربلا بی همتا و یکتا است، می تواند موضوع تحقیقات دانشمندان در علوم مرتبط با عاشورا پژوهی و شناخت مکتب و فرهنگ حسینی قرار گیرد و جای آن مانند مظلومیت خود امام حسبن عليه السلام، مظلوم و غریب است. ♦️پرسش هایی را می توان در باره شناخت چرایی و چیستی فلسفه عاشورا ، مطرح کرد: ۰۱ آیا به دلیل بی همتایی امام حسین( ع) ویاران با وفایش است؟ ۰۲ آیا به دلیل انحصار مکانی سرزمین کربلا است؟ ۰۳ آیا به دلیل انحصار در شرایط سیاسی و اجتماعی زمانه و دوره عاشوراست؟ ۰۴ آیا به دلیل انحصار در فلسفه عاشوراست که انحصارا مختص به امام حسین( ع) است؟ ۰۵. آیا به دلیل انحصار در قاتلان امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش است؟ ۰۶ آیا به دلیل انحصار در ایفای نقش الگو دهی مکتب و فرهنگ عاشورا برای مبارزان و جهادگران پسا عاشورا است؟ ۰۷ آیا به دلیل کیفیت و شرایط خاص اهل البیت همراه با امام حسین عليه السلام در روز عاشورا است؟ ۰۸ آیا به دلیل انحصار در کیفیت به شهادت رسیدن اصحاب و یاران امام حسین( ع) است؟ ۰۹ آیا به دلیل نسبت خاص امام حسین علیه السلام با جدشان پیامبر اکرم( ص ) است ؟ ۰۱۰ آیا به دلایل معرفتی، فکری، اعتقادی و ارزشی و سیاسی است که تنها در کسی چون امام‌حسین(ع) یافت می شود؟ ۰۱۱ آیا به دلیل معرفت، شور و عشق مشترکی است که خداوند در قلوب مؤمنین نسبت به عاشورا و امام حسین‌ (ع)‌ قرار داده است؟ ♦️سهم و نقش هریک از این پرسش ها و پرسش هایی از این دست در قیام عاشورا و چیستی و فلسفه آن ، چیست؟ این پرسش ها میتواند آغازی برای عاشورا پژوهی و کربلا شناسی باشد. مطالعه ای تطبیقی برای آن چه اکنون در ایران، در منطقه و در جهان می گذرد و بلا شک جغرافیای سیاسی آینده جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. اما هر چه باشد، آن چه تاریخ نگاشته است و خاصه امروز می بینیم، تاکنون هیچ واقعه ای نتوانسته است و شواهد موجود نیز نشان می دهد نمیتواند، جای عاشورا و مکتب و فرهنگ حسینی را بگیرد. مکتب و فرهنگ حسینی، زنده، پویا، بدون جایگزین، بی همتا در معرفت، در شور و شوق و عشق، در به حرکت درآوردن مردم، در الگودهی و الگوگیری، و در مبارزه با جهل و ظلم و بی‌عدالتی است. لذا این مکتب حذف شدنی نیست، اما تحریف شدنی هست، باید مراقب باشیم با پول سفارتخانه ها و اندیشکده های آمریکایی و انگلیسی فلسفه سیاسی و معرفتی و اجتماعی و مکتبی، مکتب و فرهنگ حسینی، تحریف نشود. ♦️گواه گویای آن تلاش هایی است که امروزه در فضای مجازی از سوی منحرفان آگاه و نا آگاه و غافل و دست های پنهان و آشکار نفوذ در عاشورای ۱۴۰۲ در ایران می بینیم. ♦️دلیل اصلی آن روشن است، زیرا با تحریف عاشورا و فرهنگ و مکتب حسینی، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ابتدا تحریف و سپس کنار گذاشته می شود. همان گونه که خود عاشورا، نتیجه و محصول تحریفی بود که ریشه های اصلی آن را باید در سقیفه جست و جو کرد. ♦️همیشه با بدلسازی و تولید بدلیجات در مکتب، در دین، در رهبری، در سیاست، در فرهنگ، در اقتصاد و جامعه میتوان مکتب انحرافی، دین انحرافی، رهبر انحرافی، سیاست و فرهنگ و اجتماع و اقتصاد انحرافی را تولید و به خورد جامعه و مردم داد تا بتوان بهتر منابع زیرزمینی و رو زمینی را غارت کرد. ♦️پس یکی از مهم ترین درسهای عاشورا و محرم ۱۴۵۵ و ۱۴۰۲ برای ما ایرانیان، تمییز بین اسلام آمریکایی، بدل اسلام ناب محمدی، و تمییز بین رهبری ساخته دست اتاق های فکر و رسانه های صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی با رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران است. به هوش باشیم، طلای ناب خود را با بدل آن جابجا نکنیم. کوفیان تا زمانی که درست تشخیص دادند، در کنار مسلم و امام خود بودند، اما زمانی که با جنگ شناختی و ترکیبی دستگاه اموی و خاصه اقدامات همه جانبه یزید، در شناخت خود نسبت به مسلم و نسبت به امام تردید کردند، جنگ پیروزمندانه خود را وانهادند و شکست و خفت و لعنت ابدی را برای خود رقم زدند. ✍ ابوالقاسم فاتحی دهاقانی ، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، جمعه، ششم مرداد ۱۴۰۲ ‌و عاشورای ۱۴۴۵ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
17.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ أحنف بن قیس نمونه ای از مذهبی های محافظه کار 🎙ناصر یوسفی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
🔸چند کلمه درباره حجاب 🔹 خطاب به عزاداران حسینی و هر کسی که خودش را در جبهه ایمانی می‌بیند. ✍ سید علی سیدان ♦️از مسئول و سیاست‌مداری در جمهوری اسلامی که دفاع از اجرای حکم حجاب براش مسئله نیست، بترسید و سعی کنید از صحنه خارجش کنید؛ چه اصلاح‌طلب باشد چه اصولگرا. کسی که به خاطر خوشامد یا سرزنش دیگران، از حکم خدا تنازل می‌کند، قطعاً در اجرای احکام عادلانه دیگر هم سستی یا خیانت خواهد کرد. ♦️پافشاری جمهوری اسلامی بر حجاب، غیر از آنکه تکلیف ذاتی او به عنوان یک حکومت دینی، آن هم در مواجهه با تمدن اباحی‌گر و سکولار است، پیامی است روشن به بعضی نیروهای داخلی نظام که بدشان نمی‌آید با تنازل از اسلام، راه توجیه انواع قدرت‌پرستی و فساد و تبعیض ظالمانه و بی‌عدالتی باز شود. ♦️همین نیروها هستند که دست سرمایه‌داری جهانی را برای چپاول خاک و ناموس ما باز خواهند گذاشت؛ همجنس‌گرایی را موجه و قانونی خواهند کرد؛ سرکوب کارگر را با «بهره‌وری» رنگ می‌کنند و به ما می‌فروشند؛ قصاص حیات‌بخش را از بین می‌برند؛ مترفین را برای جمع مال و مانور عیش‌ونوش آزاد می‌گذارند. ♦️جمهوری اسلامی، می‌داند که وقتی در اجرای حکم حجاب بی‌ملاحظه عمل کند، خواهند گفت: «پس مفاسد دیگر چه می‌شود؟» و جمهوری اسلامی از این پرسش استقبال می‌کند! چون بنا دارد گفتمان ضدفساد در جامعه حاکم باشد تا عرصه برای نیروهای مشروعیت‌بخش به فساد و بی‌عدالتی تنگ شود. ♦️حجاب، همان عدالت است؛ و این حجاب که در نظر متحجرانِ تجددزده یک فرع فقهی کم‌اهمیت است، امروز در مواجهه با نیروی سکولار، آنچنان مرتبه‌ای یافته که حمل‌کننده معنای مبارزه جمهوری اسلامی با همه مفاسد شده است. دشمن اصلی و واقعی ما، این را از هر کسی بهتر فهمیده است. ♦️تصور نکنید در حکومتی دینی که حکم حجاب توسط مدیرانش مُلغیٰ شود یا تلاشی در حد وسع، برای اجرای آن نشود، فقط حجاب از دست می‌رود. اگر این اتفاق بیفتد، گفتمان دینیِ ضدفساد، آنچنان ضعیف می‌شود که یا شاهد هرج‌ومرج خواهیم بود یا شاهد برآمدن یک حکومتِ اساساً سکولار، زورگو و سرمایه‌سالار. ♦️آی جماعت مذهبی که در پرتو مجاهدت مجاهدان، در حال اجرای مناسک دینی و عزاداری محرم هستید! حکومت سکولار، به‌ویژه در ایران، آنقدر مهربان نیست که حتی به اسلامِ فردی شما اجازه نفس کشیدن بدهد. اگر بحث نظری شما را قانع نمی‌کند، دست‌کم به تجربه مشروطه و حکومت پهلوی نگاه کنید/ پایان 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
⚫️ مجلس عزای امام حسین(ع) پذیرای همه نوع افکار است، اما نه همه نوع ابزار ✍ یادداشت وارده ♦️شراب خوار هم شاید به مجلس امام حسین بیاید اما نه با شیشه شراب، قمارباز هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما نه با آلات قمار آن سگ‌باز و میمون‌باز هم می‌توانند به مجلس امام حسین بیایند اما نه با سگ و میمون طبیعتا آن کسی هم که کاشف حجاب است و در خیابان‌ها تن‌نمایی می‌‌کند هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما وقتی به مجلس امام حسین وارد شد حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه یعنی با سر لخت و یا تن لخت وارد شود. پس حتماً باید آداب پوشش را رعایت کند. ♦️ بله دستگاه امام حسین بزرگ است ‌و پذیرای همه افکار و ادیان است. ولی قائده و قانون دارد، احترام دارد. همه نوع آدمی حق دارد وارد مجلس امام حسین شود،حتی آن گنهکار هم حق دارد، اما هیچ‌کس حق ندارد آداب این مجلس را به سخره گرفته و بی‌حرمتی کند. هیچ کس حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه وارد این مجلس شود و حرمت این مجلس را بشکند و قبح زدایی کند. مهمان حرمت دارد به شرط اینکه حرمت صاحب خانه را حفظ کند. وقتی که در یک مسئله کوچک مانند سیگار کشیدن صاحبخانه و یا میهمان به علت حساس بودن و مشکل با دود سیگار مراعات همدیگر را می کنند اما چطور مدعی دوستی اهل بیت و امام حسین و ائمه اطهار علیهم السلام حاضر نیستند حجاب و یا عادت بد و خلاف شرع و گناه را چند ساعتی رعایت کند؟!!! 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim