eitaa logo
ایتوییتر | #جنگ_توییت
16.7هزار دنبال‌کننده
48هزار عکس
9.3هزار ویدیو
17 فایل
ایتوییتر .مرجع توییت های خاص و جنجالی.. . کانال های دیگه ما: 1. @sho_hadaa به رنگ شهدا 2. @zangeitaa زنگ موبایل 3. @labkhand_pluss ـ مثبت لبخند
مشاهده در ایتا
دانلود
. نه که بگم ذهنم فقیره‌ها، ولی ولنجک که رفته بودم برای دانشگاه داشتم از یه benz g class  فیلم می‌گرفتم صاحبش فهمید با دست اشاره کرد بهم که بیا، رفتم پیشش گفت: بیا بشین پشت فرمون گوشیتو بده من ازت بگیرم من فک کردم می‌خواد گوشیمو بدزده 😂 🆔 @eittwitter soha
سلطنت طلبا ناراحتن که چرا ‌ به فرودگاه کویت که مبدا بمباران کشورمون بوده حمله کرده که آره این ‌ غیرنظامی بوده! ولی تا همین اواخر نیروگاه برق و آب شیرین‌کن و پل و بیمارستان و مدرسه و فرودگاههای ایران زیرساخت غیرنظامی نبودن! زیرساخت عربا خوبه، زیرساخت ایرانیا بد؟! 🆔 @eittwitter mo mahdinejad
هدایت شده از به رنگ شهدا 🌹
حاج قاسم: «چرا امام (ره) فرمود، دفاع از نظام از اوجب واجبات است و هیچ واجبی به پای دفاع از نظام نمی‌رسد؟ آن را از نماز واجب‌تر دانست، چون اگر نماز قضا شد، امکان تجدید آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید، نماز و دین آسیب می‌بیند. به همین دلیل، امام (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات و واجب تر از نماز دانستند، این هدف، هدف بزرگی بود. با این هدف‌، این انگیزه و شوق در پدرها و مادرها به وجود آمد که فرزندان خود را به جبهه‌ها بفرستند.» ره ‌‌🪧@Sho_hadaA
. ‌یه عکس از خودم گذاشتم یکی کامنت داد چقدر زشت افتادی ... گفتم از بابات که خوش قیافه ترم گفت حاجی بابام فوت کرده گفتم معذرت میخوام خدا بیامرزدتش کی فوت کردن؟ گفت همین که عکستو دید سکته کرد مرد ... 🆔 @eittwitter mehdi
دانش آموزم قبل امتحان اینو فرستاده برام و رسما داره میگه تقلب می کنیم ما:) 🆔 @eittwitter حسین مهدوی
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ای مردم مسلمان ‌ را فراموش نکنید. الله اکبر شما بود که هیچ سلاحی در مقابل آن طاقت نیاورد. دشمن هرچه داشته باشد در مقابل این ‌سلاح عاجز و بی دفاع است.» سیدعلی خامنه‌ای ۱۳۵۹/۰۷/۱۸ 🆔 @eittwitter خط رهبری
. تا سوار تاکسی شدم، به راننده گفتم: چقدر می‌شه؟ گفت: ۶۰ تومن. گفتم: می‌تونم تو چهار قسط پرداخت کنم؟ گفت: آره، فقط الان پیاده شو؛ هر وقت قسط چهارمتو ریختی بیا برسونمت. 😂 🆔 @eittwitter ژنرال
‌از الان تا آخر جام‌جهانی هر اتفاقی تو مکزیک بیوفته...یه جوری به تیم ملی ربطش میدن :))) 🆔 @eittwitter سردار
. ‌میگفتند‌ اداره های پلیس و امبولانس و ماشین اتش نشانی رو تو ۱۸ و ۱۹ دی ماه خود بسیجیا اتیش میزدن بعد یهو جنگ شد اسرائیل دقیقا همونجارو زد 😂😂😂😂😂 روشون میشد بازم میگفتن خود ج ا داره موشک میزنه !! 🆔 @eittwitter ترنج
فقط خواستم بگم چرا تا بحال ارزش پیاز را تا این حد نمیدونستیم!! ای پیاز ما را حلال کن 😔 قیمتت هرچی باشه ارزش داری👌 اشکم در اومد😭😭 🆔 @eittwitter عمو مصطفی