eitaa logo
احسان کفشدارطوسی
4.9هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
5.1هزار ویدیو
41 فایل
نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه 🔹ایتا👇 https://eitaa.com/ekafshdar 🔹روبیکا👇 https://rubika.ir/ekafshdar 🔹اینستاگرام👇 Instagram.com/ekafshdar 🔹ویراستی👇 https://virasty.com/ekafshdar 🔹سبک زندگی سایبری👇 @jebreil1 🔶️پل ارتباطی👇 @Yaali1411
مشاهده در ایتا
دانلود
5.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو دنیا همه مردم باید حق انتخاب داشته باشن! حالا شما هم دوست داری انتخاب کنی یا نه؟! ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯
6.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کثیف ترین کار دنیا 👆😔😔😔😔 ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯
7.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بانوی ۱۱۰ ساله خمینی روستای جلماجرد مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد هرکس را ببینم می‌گویم «برو رأی بده» ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯
💢تبلیغ در شبکه‌های مجازی فیلتر شده، جرم‌انگاری نشده است 🔺معاون دادستان مشهد: شبکه‌های مجازی همچون تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام که فیلتر شده‌اند برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها ممنوع اعلام شده اما در این خصوص جرم‌انگاری نشده است. ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯
🔺لایف‌وب محتوای انتخابات مجلس را بررسی کرد 🔹لایف‌وب ۲ میلیون و دویست هزار محتوای انتخابات مجلس را در بازۀ زمانی اول بهمن تا ۷ اسفند در ایکس، تلگرام و خبرگزاری‌ها بررسی کرد. 🔍در این پایش و تحلیل تقابل بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و دسته دیگر تقابل بین محتوای دعوت به مشارکت یا مشارکت نکردن تحلیل شدند. اصولگرایان در هر سه بستر محتوای بیشتری نسبت به اصلاح‌طلبان دارند. 🟢۶۸% از محتوای انتخاباتی دعوت به مشارکت و ۱۱% دعوت به مشارکت نکردن بود. 📊هشتگ انتخاب_مردم با بیش از یک میلیون تکرار، ۲۰ هزار کاربر و بیش از یک میلیون و سیصدهزار لایک پرتکرارترین هشتگ انتخاباتی است. بین هشتگ‌هایی که مشارکت نکردن را نشان می‌دهند، بیشترین میزان محتوا را دارد که ۱۴.۸ هزار کاربر و ۴۱۲ هزار لایک دریافت کرده است. 📈از بین تمامیِ محتوای انتخاباتیِ پایش و بررسی شده، ۴۱% اصولگرا ۸۱% از محتوا را تولید کردند. اصلاح‌طلبان و روزمره‌نویس‌ها به ترتیب ۱۰ و ۱۷ درصد از کاربران بودند که در کنار هم ۴% از مجموع محتوا را داشتند. در طرف مقابلِ اصولگرایان، براندازان ۳۲% از کاربران و ۱۵% از محتوا را داشتند. مطالعه مقاله کامل🔗 ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجید اسماعیلی: ریشۀ مدیریت صحیح فضای مجازی از تربیت‌هایی است که از خانه شروع می‌شود 🔹ما مدام تاکید می‌کنیم که باید قانونِ سخت‌افزاری بگذاریم تا افراد را مدیریت کنیم، درحالی‌که روش خودمدیریتی موثرتر است و آن را هم باید از کودکی به بچه‌ها یاد بدهیم. ╭•┅•🔸─────────•┅•╮ 🌐احسان کفشدارطوسی 🔻 https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49 ╰•┅•─────────🔹•┅•╯