14.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای هر لحظه ی بچه ها باید برنامه داشته باشیم...👌
اگر ما برای اونها برنامه نداشته باشیم،خودشون برنامه می چینن و ممکنه آسیب زا باشه..،😞
راستی شما وقتی بیرون هستین برای بچه ها سرگرمی مناسب سراغ دارین؟
گوشی هم یه نوع سرگرمی هست،ولی محدود باید استفاده بشه.
🗃 #مرور | این هفته در نو+جوان چه گذشت؟
😇 مروری کوتاه بر منتخبی از مطالبی که شما دیدید و پسندیدید
✅ شما میتوانید نسخه باکیفیت این محصولات را به آسانی از سایت یا #نرمافزار_موبایلی نو+جوان دریافت کنید.👇
🌐 صفحه اصلی سایت
➡️ nojavan.khamenei.ir
❤️ #مأموریت | حسینیه دل
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23117
✌️ #دستچین | بوی محرمش میاد
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23116
🎨 #داستان_مصور | روز کاشانی
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23119
🍃 #کارستون ۶ | باغچه شیشهای با گلهای واقعی
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20872
🖼️ #شنیدنی | ما مثل غربیها نیستیم
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23057
😇 #شوخی | حسش نی!
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=17727
🗂️ #تماشایی | تابستانت را رنگی کن
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20928
🍟 #کارستون ۷ | درآمدزایی با چیپس و شمع
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20871
☀️ #کارستون ۸ | فصل کار
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20870
🎧 #شنیدنی | حسین، احیاگر اسلام
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=18455
💸 #کارستون ۹ | سرمایه یاب!
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20334
◼️ #تماشایی | سلام بر محرم
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=22181
🖼️ #دیدنی | نجاتدهندگان تاریخ
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=22184
🎥 #تماشایی | دو دسته خواص
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=18298
🎥 #تماشایی | باهوشترین
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=21305
♥️ #کارستون ۱۰ | مشتری، ضربان قلب کسب و کار
↪️ nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=20651
⬅️ نصب یا بروزرسانی نرم افزار موبایلی نو+جوان
↪️ http://cafebazaar.ir/app/?id=com.rayanehsabz.nojavan&ref=share
💎 شما میتوانید این محصولات را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید یا در اندازه دلخواه چاپ کرده و در مسجد، هیئت، محله یا حتی اتاق خودتان نصب کنید.
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
هدایت شده از کلیپ آموز | تربیت رسانه
☝️ آرمی های عزیز ما عاشقتونیم - موج کره ای | قسمت ششم
📙 توضیحات : 📘
🔘 نویسنده متن های ترانه BTS کی هست ؟
🔘 آیا اعضاء BTS شیطان پرست هستند ؟ 🔘 آرمی ها بعد از تحقیق به چند دسته تقسیم می شوند ؟
🔘 اثر نماد های فراماسونری و شیطان پرستی روی کجاست ؟
🔘 چطوری نقد سریال ها را انجام دهیم ؟
شما به تماشای ویدیو در آپارات دعوت شده اید.
🎥 برای دیدن کلیپ لینک 👇👇👇👇👇
https://www.aparat.com/v/B1PXi
💢چگونه در فضای مجازی #شایعه را از #واقعیت تشخیص دهیم؟
🔽«منبع معتبر»: اگر مطلبی منبع معتبر نداشت به راحتی باور نکنید. داشتن یک لینک اینترنتی به عنوان منبع، سادهترین کاری است که انتشار دهنده خبر میتواند برای اعتباربخشی به خبرش در متن بگذارد.
🔽قطعه فیلم و تکه عکس اصلیترین ابزار شایعهسازها: زاویه خاص فیلمبرداری یا عکسبرداری، مشخص نبودن اتفاقات قبل و بعد از آن تکه جدا شده از فیلم، ربط دادن عکس به مطلب نامرتبط، دستکاری عکس و فیلم،کیفیتهای پایین و نامشخص بودن جزئیات و… فرصت را برای داستانسرایی و شایعهپردازی روی آن ایجاد میکند.
🔽 قسم دادن، التماس کردن، وعدهدادن، ارعاب یا تهدید برای انتشار مطلب.
🔽 اعلام زمانهای نسبی به جای ذکر تاریخ مشخص.
🔽عباراتی که نشان میدهد رازی مخوف یا سندی فوقمحرمانه کشف شده است.
🔽 جملات خبری شبهعلمی و مبهم: دانشمندان کشف کردهاند، آخرین دستاوردهای پزشکی نشان میدهد و... کدام پزشکان؟ کدام دانشمندان؟ عرفان کوانتومی، قانون راز، شعور آب و … نمونههایی از این ادعا هستند.
🔽 ارجاع به منابع غیرواقعی با اسم های عجیب و غریب و پرابهت شبکه خبری
🔽تبلیغ یا ضدتبلیغ عقیدتی و نژادپرستانه برای یک فرقه خاص ۹۰ نفر وهابی…، دانشمندی که شیعه شد، یک بهایی و ...
🔽عدم ارتباط منطقی و تخصصی منبع با متن:رئیس مرکز «قلب» ژاپن گفته است سیگنال موبایل برای «مغز» مضر است.
🔽 اینترنت و گوگل منبع نیستند:اینها ابزارهای ارتباطی و جستجو هستند. هر چیزی در آن پیدا شود درست نیست حتی اگر در چندین جای آن تکرار شده بود.
🔽آیا می دانیدها.
🔽 توصیه های اکید و هشدارهای عجیب.
🔽 تعدد انتساب مطالب به یک شخصیت معروف.
♨️قبل از کپی و ارسال، #مکث، #فکر و سپس #منتشر کنید.
💢 دهگانه قوی شدن در فضای مجازی
1⃣ مسأله شناس باشیم. به جای تمرکز بر حواشی، زنجیره ها و مسائل را دقیق بشناسیم.
2⃣ روایت ساز باشیم نه روایت گر. این یعنی یک قدم جلوتر بودن، یعنی کنشگری نه واکنش داشتن.
3⃣ ورود سریع و جذاب به موضوعات دو اصل ضروری و حیاتی هستند
4⃣ آشنایی با الزامات، روش ها و تکنیک های تولید محتوا در فضای مجازی. با شیوه سنتی در فضای مدرن کار کردن یعنی خداحافظ مخاطب.
5⃣ برای قوی شدن در فضای مجازی باید مخاطب قوی نیز داشت. مخاطبان با آموزش و ارتقای #سوادرسانهای و هوشمند شدن قوی خواهند شد. جهش مخاطب در فضای رسانهای با سواد رسانهای محقق خواهد شد.
6⃣ خوب ببینیم، خوب بشنویم و خوب تحلیل کنیم. برای این امر باید به هنگام بود. هدر رفت وقت ممنوع. جریان شناسی و دشمن شناسی اهمیت استراتژیک دارد.
7⃣ هم افزایی نکته کلیدی است، اقدامات را تقویت کنیم نه خنثی و بی اعتبار.
8⃣ ادبیات و فنون اقناع را بدانیم. حرف خوب را با ادبیات دقیق باید گفت.
9⃣ در دام فضاسازی های گمراه کننده و ساخته شده توسط دشمن داخلی و خارجی قرار نگیریم.
🔟 به وظیفه و تکلیف مان مومن و معتقد باشیم. بدون بینش و معرفت نسبت به هدف، اقداماتمان اثرگذار نخواهد بود.
پنج ویژگی #مخاطب_فعال که او را از مخاطب منفعل جدا میکند
✅گزینش گر است: یعنی خود مخاطب، پیام موردنظر را از بین مجموعه پیام هایی که از طریق رسانهها فرستاده میشود، انتخاب میکند.
✅فایده گرا است: یعنی پیامهایی را انتخاب میکند که برایش سود داشته باشد، یا نیازی را از او برطرف کند.
✅هدفمند است: یعنی بطور آگاهانه و ارادی و براساس طرح ذهنی خود، رسانهای را برای استفاده و دریافت پیام انتخاب میکند.
✅خود را با رویدادها درگیر میکند: یعنی فکر میکند و دنبال تکمیل یا توقف اطلاعات است. در واقع بعد از فکر کردن و درگیری با خبر، بهره لازم را از آن میبرد.
✅در برابر نفوذ رسانهها مقاومت میکند: یعنی نفوذ رسانه در او بسیار کم است، مقاومت میکند، انتخاب میکند و متفاوت عمل میکند
⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜