eitaa logo
مجتمع امام هادی(ع)
509 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
154 ویدیو
0 فایل
﷽ • ابتدایی دوره اول • ابتدایی دوره دوم • متوسطه دوره اول • متوسطه دوره دوم • https://emamhadischool.com
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 جلسه شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی ناحیه ۲ شیراز در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار شد 📅 در روز ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۴، جلسه شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی ناحیه ۲ شیراز با حضور آقای دکتر غلامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲، و مهندس محسن هادیان، رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی ناحیه ۲، برگزار گردید. 👥 در این نشست که با حضور اعضای محترم شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی تشکیل شد، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های پیش‌روی مدارس غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت. موضوعاتی همچون: ارتقای کیفیت آموزشی 🎓 برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید 📚 تقویت تعامل با اولیا 🤝 حمایت از نوآوری‌های آموزشی 💡 در دستور کار جلسه قرار داشت. 🗣 دکتر غلامی در سخنان خود بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری مؤثر میان مدارس غیردولتی و مجموعه آموزش و پرورش تأکید نمود و خواستار ارتقای سطح تعاملات در راستای رشد و بالندگی نظام آموزشی شد. 🙏 همچنین مهندس هادیان ضمن قدردانی از همراهی مدیران مدارس و حمایت‌های اداره آموزش و پرورش، بر اهمیت نقش شورای هماهنگی در انسجام‌بخشی فعالیت‌ها و پیگیری مطالبات قانونی مدارس غیردولتی تأکید کرد. ✅ در پایان این جلسه، تصمیماتی برای بهبود فرآیندهای آموزشی و مدیریتی اتخاذ گردید و مقرر شد هفته آینده گردهمایی مؤسسان و مدیران مدارس غیردولتی ناحیه ۲ با حضور مهندس کلاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز برگزار شود.
📸 گزارش تصویری | جلسه شورای آموزگاران ابتدایی (دوره اول و دوم) | ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ به گزارش واحد رسانه و سایبری مجتمع آموزشی امام هادی(ع)، روز شنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ جلسه شورای آموزگاران ابتدایی (دوره اول و دوم) با حضور آموزگاران پایه‌های اول تا ششم برگزار شد. 👨‍🏫 در این نشست که با حضور مهندس هادیان (مؤسس و مدیرعامل مجتمع امام هادی(ع))، دکتر هوشیار (رئیس مجتمع امام هادی(ع)) و مهندس مختاری (مدیر داخلی مجتمع امام هادی(ع)) همراه بود، موضوعات آموزشی و پرورشی سال تحصیلی پیش‌ِرو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 🎯 این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر میان کادر آموزشی و مدیریت و نیز ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی برگزار شد.
📸 گزارش تصویری | جلسه شورای دبیران متوسطه دوره دوم | ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۴ به گزارش واحد رسانه و سایبری مجتمع آموزشی امام هادی(ع)، روز دوشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۴ جلسه شورای دبیران متوسطه دوره دوم با حضور دبیران محترم این مقطع برگزار شد. 👩‍🏫👨‍🏫 این نشست با حضور مهندس هادیان (مؤسس و مدیرعامل مجتمع امام هادی(ع))، دکتر هوشیار (رئیس مجتمع امام هادی(ع)) و مهندس مختاری (مدیر داخلی مجتمع امام هادی(ع)) همراه بود. 📚 در این جلسه، ضمن بررسی راهبردهای آموزشی و پرورشی سال تحصیلی جدید، بر تقویت تعامل سازنده میان مدیریت و کادر دبیران تأکید شد.
✦ جلسه مدیران مجتمع آموزشی فرهنگی ورزشی امام هادی(ع) روز ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد. در این نشست، موضوعات کلان آموزشی و فرهنگی بررسی و آمادگی مقاطع مختلف برای آغاز سال تحصیلی جدید ارزیابی گردید. 🔹 تکمیل برنامه‌های هفتگی 🔹 آماده‌سازی کلاس‌ها و فضاهای آموزشی 🔹 تقویت فعالیت‌های پرورشی و ورزشی مدیران مجتمع تأکید کردند سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ با انرژی، نظم و برنامه‌ریزی دقیق آغاز خواهد شد. 🌱📚✨ بیشتر بخوانید … https://emamhadischool.com/site/content/136913