eitaa logo
مجتمع امام هادی(ع)
509 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
154 ویدیو
0 فایل
﷽ • ابتدایی دوره اول • ابتدایی دوره دوم • متوسطه دوره اول • متوسطه دوره دوم • https://emamhadischool.com
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 برگزاری نخستین جلسه انجمن اولیا و مربیان پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی نخستین جلسه اولیا و مربیان پایه‌های اول، دوم و سوم مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید با حضور اولیای گرامی و آموزگاران محترم برگزار شد. در این نشست، ضمن معرفی مدرسه و آموزگاران پایه‌های جدید، برنامه‌های راهبردی آموزشی و تربیتی سال جاری تشریح گردید. مدیریت و آموزگاران مقطع ابتدایی با تأکید بر همکاری و هم‌افزایی میان خانه و مدرسه، بر نقش مؤثر مشارکت اولیا در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی تأکید کردند. همچنین مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی سال تحصیلی جدید در راستای ارتقای کیفیت یادگیری و پرورش همه‌جانبه دانش‌آموزان ارائه شد. این جلسه با طرح دیدگاه‌ها، پرسش‌ها و تبادل نظر سازنده میان اولیا و مربیان به پایان رسید.
در واپسین روزهای تابستان، آخرین جلسه ضمن خدمت همکاران مجتمع آموزشی فرهنگی ورزشی امام هادی(ع) برگزار شد. این نشست با موضوع «اقناع» به مدیریت و تدریس مهندس محسن هادیان، مدیرعامل مؤسسه رهروان مکتب امام هادی(ع)، به پایان رسید. اقناع به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی، نقش بسزایی در تعامل سازنده میان مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و اولیا دارد. این مهارت به معنای توانایی در ایجاد باور و پذیرش در مخاطب از طریق منطق، احساس و اعتماد است و می‌تواند بسترساز همدلی و همگرایی بیشتر در محیط‌های آموزشی باشد. مهندس هادیان در این جلسه با بیان نمونه‌های کاربردی، اهمیت اقناع در فرآیند آموزش و پرورش را برای همکاران تبیین کرد. همچنین، جلسه شورای مجتمع با هدف بررسی راهبردهای کلان آغاز سال تحصیلی جدید و تقویت هماهنگی بین واحدهای آموزشی و فرهنگی برگزار گردید. اعضای شورا ضمن مرور برنامه‌های پیش‌ِرو، بر آمادگی کامل مجموعه برای استقبال از سال تحصیلی و ایجاد محیطی بانشاط و هدفمند برای دانش‌آموزان تأکید کردند. در پایان این نشست، مراسم معارفه مهندس خدامی به عنوان مدیر مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) مجتمع انجام شد. ایشان با ابراز قدردانی از اعتماد مدیران، بر تلاش خود برای ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی در مقطع ابتدایی تأکید کردند. این سلسله جلسات، نمادی از انسجام و هم‌افزایی تیم امام هادی(ع) در آستانه سال تحصیلی جدید بود که چشم‌اندازی روشن برای تحقق اهداف تربیتی و آموزشی رقم می‌زند.
24.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پوشش خبری | اخبار ساعت ۲۳:۰۰ تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۴ جلسه گردهمایی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی شیراز با حضور مهندس کلاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، دکتر غلامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، مهندس هادیان، رئیس شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی ناحیه ۲ شیراز، جمعی از مدیران اداره آموزش و پرورش و موسسان مراکز برگزار شد. در این نشست، مهندس هادیان با اشاره به ضرورت تحول در شیوه‌های آموزشی، افزودند: «امروز نمی‌توانیم با ابزار و روش‌های دیروز، نسلی را برای فردا تربیت کنیم.»
📚✨ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مبارک ✨📚 با شروع سال تحصیلی جدید، بار دیگر طنین زنگ علم و تلاش در فضای مدرسه پیچید.این آغاز خجسته را به دانش‌آموزان عزیز، اولیای گرامی و همکاران ارجمند تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سالی سرشار از موفقیت، بالندگی و افتخار در کنار یکدیگر رقم بخورد. 🌱 در پرتو همدلی خانه و مدرسه، گام‌هایی استوار برای آینده‌ای روشن‌تر برخواهیم داشت.
پیام مهندس هادیان، مدیرعامل مؤسسه رهروان مکتب امام هادی(ع) و دکتر هوشیار، رئیس مجتمع امام هادی(ع)