#بشارتهای_قرآنی۱۳
💠 «سرعت در اعطای پاداش»
🔆 «مَّن ذَا الَّذِى یقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَیضَاعِفَهُ لَهُ أَضْعَافًا كَثِیرَةً وَ اللَّهُ یقْبِضُ وَ یبْسُطُ وَ إِلَیهِ تُرْجَعُون»
🔆 «كیست كه به خداوند وامى نیكو دهد تا خداوند آن را براى او چندین برابر بیافزاید و خداوند (روزى بندگان را) محدود و گسترده مىسازد و به سوى او بازگردانده مىشوید.»
📗 سوره بقره، آیه۲۴۵
✍🏼 بشارت در این آیه با توجه به فعل «فَیُضاعِفُه» بهدست میآید. حرف «فاء» در این فعل بیانگر آن است که خداوند پاداش عمل خالصانه را فوراً پرداخت میکند و مضارع بودن آن نشان میدهد که اعطای پاداش، تنها در یک مرحله و یک زمان نیست؛ بلکه جریان خواهد داشت.
🔷 با آن که بنده، با انجام کار خیر هرگز طالب چنین پاداشی نیست، لکن کرامت الهی اقتضا میکند که موجودی او را چند برابر کند.
🔶 بشارت بعدی در این آیه عبارت «اللَّهُ یقْبِضُ وَ یبْسُطُ» است؛ به این معنا که خداوند کار خیر را میپذیرد و آن را در عالم پخش میکند.
🔷 قبولی عمل خیر توسط خداوند بشارت عظیمی است. زمانی که بنده به این باور برسد که هر عمل خیر او در قبضۀ خداوند قرار میگیرد؛ با انجام یک خیر، سرور بسیاری در وجود او شکل میگیرد. اگر بنده امیدی به قبولی عمل خود نداشته باشد؛ انگیزۀ خود را برای انجام آن از دست میدهد.
🔶 با توجه به این مفهوم که عمل از عامل خود جدا نیست نکتۀ لطیفی در این جا به دست میآید و آن اینکه با قرار گرفتن عمل در قبضۀ الهی، بنده نیز در قبضۀ مهر الهی قرار خواهد گرفت و این امر خود بشارت دیگریست که موجب خوشی دوچندان فرد خواهد شد.
🔷 خداوند بعد از پذیرش عمل خیر، آن را در عالم منتشر میکند و به همه اعلام میدارد که این بنده فعل خیری انجام داده است. برای مثال شهدای کربلا، با آن که دیگر جسم آنان در این عالم وجود ندارد، لکن نام و کار خیری که انجام دادند برای همیشه در تاریخ ثبت شده و تا ابد آوازهچۀ آنان باقی خواهد ماند.
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
*#مرحله_اول_ثبتنام_ترم_ دوم_سال_تحصیلی
١٤٠٣-١٤٠٤*
💢 *ویژه بانوان*
💠 با سلام و احترام
به اطلاع میرساند: ثبت نام ترم دوم سال تحصیلی ١٤٠٣-١٤٠٤ *از تاريخ شنبه ۲۴/آذر تا پایان روز جمعه ١٤ دی ماه میباشد.*
🌺🌺🌺
تخفیف ثبت نام :
*چنانچه شما شش کلاس روزهای زوج را در یک مرحله ثبت نام کنید،هزینه یک کلاس محاسبه نمی شود.
📣♦️ *تخفيف ویژه* ثبت نام از تاریخ *شنبه ۲۴/آذر تا جمعه ۷/دی ماه* فعال است
🗓️ مدت زمان ترم دوم سال تحصیلی از شنبه ۶/بهمن ماه تا چهارشنبه ۷/ خرداد میباشد.
🔹 شنبه
🔸 تفسير بخشي از آيات سوره حشر
🔸 تربیت اجتماعی ( صحيفه سجاديه)
🔹 دوشنبه
🔸 دستاوردهای ماندگار (نهج البلاغه)
🔸 برخی از راهكارهاي امام خميني (كتاب چهل حديث)
🔹 سهشنبه
🔸 شرح مثنوی معنوی
🔹 چهارشنبه
🔸 امام زمان شناسی (وظايف منتظر)
🔸شرح برخي از فرازهاي جوشن كبير
✳️ کلیه کلاسها توسط استاد زهره بروجردی برگزار میشود.
• لینک ثبت نام👇
https://emamraoof.com/store
باتشکر
🌐 «واحدپشتیبانی ثبتنام موسسه علمیه السلطانعلیبنموسیالرضا علیهالسلام»
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
📣📣📣📣📣
*مراحل ثبت نام کلاس:*
*کاربر گرامی باسلام واحترام
برای ثبت نام آسان تر لطفا مراحل زیر را ملاحظه فرمایید*
🔹 *مرحله اول* : برای انتخاب کلاس های مورد نظر خود ، مربع کنار هر کلاس را علامت بزنید. (در صورتی که می خواهید همه کلاس ها را انتخاب کنید ، می توانید از گزینه انتخاب همه استفاده کنید . با این کار همه کلاس های روزهای زوج و کلاس مثنوی انتخاب می شود .)
🔹 *مرحله دوم* : بر روی دکمه افزودن به سبدخرید انگشت بزنید و منتظر بمانید .
توجه کنید این مرحله چند ثانیه زمان می برد . لطفا صبور باشید و اقدام دیگری انجام ندهید.
🔹 *مرحله سوم* : صفحه سبد خرید باز می شود و شما می توانید کلاس هایی را که انتخاب کرده اید، مشاهده کنید . در پایین صفحه روی دکمه اقدام به پرداخت انگشت بزنید .
🔹 *مرحله چهارم* : با وارد کردن شماره موبایل به پنل کاربری خود وارد می شوید (چنانچه برای اولین بار می خواهیدکلاس ها را ثبت نام کنیدو در پنل کاربری عضویت ندارید بایدبا وارد کردن شماره موبایل عضو شوید تاپنلی مخصوص شما ایجاد شود.)
🔹 *مرحله پنجم* : اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و تیک پذیرفتن قوانین را بزنید و دکمه پرداخت را فشار دهید.
🔹 *مرحله ششم* : در نهایت وارد درگاه بانک می شود . از کارتی استفاده کنید که رمز دوم (رمز پویا) آن فعال باشد.
🔺 *توجه داشته باشید* اگر برای کاربر دیگری می خواهید ثبت نام کنید ابتدا از پنل کاربری خود خارج شویدو ثبت نام رابا وارد كردن شماره موبایل آن شخص آغاز کنید.
📞 در صورت هر گونه سوال میتوانید از طریق پیامک يا پیام رسان بله ازشنبه تا چهارشنبه ساعت ٨ تا ١٦ به شماره موبايل 09209208205 پیام نوشتاری ارسال نمایید
همجنين در اين زمان مي توان با شماره تلفن موسسه ٢٢٥٥٧٠٩٢ داخلي ١٠٥ تماس حاصل فرماييد.
باتشکر
واحد پشتیبانی ثبت نام
#شرح_دعای_بستشیر ۸۳
🔅 *«أَنْتَ الْعَزِيزُ وَأَنَا الذَّلِيلُ»*
🔅 *«خدایا! تو نفوذ ناپذیری و من نفوذپذیر.»*
🔶🔸 عزیز چند معنی دارد:
🔸۱. بیمانند؛ یعنی «لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ»؛
🔸۲. محترم و مکرّم؛
🔸۳ . نفوذناپذیر.
❇️ این معنای سوم با توجه به معنای مقابلش که دربارۀ ماست، قابل استفادهتر است. خدایا! تو نفوذناپذیری و شیطان بر تو نمیتواند غالب بشود. تو غالب غیر مغلوبی.
❇️ عزیز یعنی «یا غالِبٌ غَیْرَ مَغْلُوبٍ» غالبی که هیچ وقت مغلوب نمیشود. اما شیطان میتواند بر من مسلط بشود، نفس اماره میتواند بر من مسلط بشود، هر کس بخواهد میتواند در من نفوذ کند؛ اما خدایا! تو گفتی که عزت را برای مؤمنین قرار میدهی:
🔆 *«وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ»*
🔆 *«عزت تنها برای خدا و رسولش و مؤمنین است.»*
📗 سوره منافقون، آیه ۸
❇️ خدای سبحان عزت را برای کسانی قرار میدهد که دلدادۀ او هستند. *من نفوذپذیرم؛ اما میخواهم نفوذناپذیر شوم،* تحت نفوذ اجنبی قرار نگیرم، فقط تحت نفوذ خدای سبحان قرار بگیرم.
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
#دعای_صبحگاهی
🔆 *دعای صبحگاهی روز پنج شنبه* را میتوانید در لینک زیر قرائت فرمایید:
🌐 https://emamraoof.com/?p=34997
#حدیث_روز
💠 *«اصول پرورش فضائل اخلاقی در فرزندان برمبنای سیره تربیتی حضرت زهرا علیهاالسلام»۱۱*
🔶 *ج) اصول ناظر به عمل تربیتی*
🔸 *۵. تحریک حقطلبی (مسئولیت)*
❇️ یکی از گرایشهای اصیل فطری در نهاد انسان حقیقتطلبی است. قرآن وجود این گرایش را در انسان تأیید و بر آن به منزلۀ یک اصل تربیتی تأکید کرده است.
🔷 تحریک حقطلبی ازآن رو میتواند اصل تربیتی باشد که از یک سو با مبانی انسانشناختی تربیت پیوند دارد و ناظر به گرایش فطری حقیقتطلبی است و ازسوی دیگر، اهداف تربیتی را تحقق میبخشد.
❇️ افزون بر این، حقطلبی گزارهای تجویزی و کلی است که میتواند ناظر به روشهایی مانند دعوت به ایمان، ابتلا و... باشد.
🔷 تأکید بر حقطلبی در سیرۀ تربیتی حضرت زهرا علیهاالسلام نیز نمود دارد. حضرت، در خطبۀ «فدکیه»، با سرزنش انصار به تحریک حقطلبی آنها پرداخت.
❇️ همچنین، در ماجرای غصب فدک، هنگامی که حضرت فاطمه علیهاالسلام و حضرت امیرالمؤمنین به خانههای مهاجرین و انصار میرفتند تا آنها را به یاری بطلبند، حسنین علیهماالسلام را نیز بههمراه خود میبرد. این همراهی، احساس مسئولیت و الزام درونی را در فرزندان برمیانگیزد.
📚 «حوزه.نت»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
#محبوبترینها۱۰
🔅 *«فَقَرَّبَ عَلَى نَفْسِهِ الْبَعِيدَ وَ هَوَّنَ الشَّدِيدَ؛ نَظَرَ فَأَبْصَرَ وَ ذَكَرَ فَاسْتَكْثَرَ وَ ارْتَوَى مِنْ عَذْبٍ»*
🔅 *«بنده بر خود نزدیک میکند آن امر دور را و آسان میکند آن امور سخت را...»*
✍🏼 در قسمتهای گذشته در محضر حضرت امیرالمؤمنین و در خطبه ۸۶ نهجالبلاغه به بررسی معانی (شدید) پرداختیم و اکنون معنایی دیگر:
🔷 *۴. حساب پس دادن:
🔹 حسابرسی الهی امری بسیار سخت است؛ اما اگر قرار فرد بر محاسبۀ دائم خود باشد و بداند که هر حرف و هر فکر او حساب دارد، این مرحله را برخود سهل میکند.
🔸 دنیای او محاسبه دارد و نیک میداند *هرجا که بر خود تکیه کند تمام امور بر او قفل میشود* و اگر همۀ امور را از جانب خداوند سبحان بداند بهخوبی پیش خواهدرفت.
🔹 *اعتماد صادقانه و جدی بر خداوند بالاترین رتبه را نصیب او میکند* پس قرار گرفتن در یوم الحساب و عبور از صراط بر او دشوار نخواهد بود.
🔸 در مرحلۀ میزان که عیار فرد را میسنجند، باز هم سرافراز است. او میداند ارزش اعمال او به نگاه ولیّ خدا و عنایت پروردگار است و در غیر این صورت هیچ عملی از او پذیرفته نخواهدشد و جایگاهی نخواهد داشت.
🔹 فردی با چنین تفکر سختیها را بر خود آسان کرده و در زمره محبوبترینها قرار گرفته است.
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
#ارتباط_سازنده۹
🟩 *«اصول ارتباط سازنده»۲*
🔷 *«مثبت اندیشی»*
🔹 گام دوم در ارتباطات این است که افراد در مواجهه با یکدیگر، هیچ پیشینۀ نامناسبی در نظر نگیرند و در ابتدا، ذهنیتی مثبت نسبت به یکدیگر داشته باشند.
🔹 البته اگر در زمانهای زتدگی میکنیم که بدی بر مردم حاکم است، نمیتوانیم به همه خوشبین باشیم. امیرالمومنین میفرماید:
🔅 *«إِذَا اسْتَوْلَى الْفَسَادُ عَلَى الزَّمَانِ وَ أَهْلِهِ فَأَحْسَنَ رَجُلٌ الظَّنَّ بِرَجُلٍ فَقَدْ غَرَّرَ»*
🔅 *«اگر بدى بر زمانه و مردم آن غالب شود، و كسى به ديگرى خوشگمان باشد، خود را فريب داده است.»*
📘 نهج البلاغه، حکمت ۱۱۴
⏪️ اگر فساد بر مردمانی مستولی بود، در آن زمان، حق نداریم هر کسی را با ذهنیت مثبت بپذیریم؛ اما در جمعهای محدود که شناخت افراد از یکدیگر بیشتر است، اساس ارتباط بر مثبتاندیشی است و باید از هرگونه قضاوت شتابزده، ذهنیت منفی و کنکاش و جستجوی امور منفی افراد، اجتناب کرد.
⏪️ *روایات، تأکید زیادی دارند که اگر سوءظنی نسبت به طرف مقابل برای مؤمن ایجاد شد، هفتاد مرتبه، حمل بر صحت کند. در حالیکه بسیاری از مردم، حتی سه مرتبه نیز، فرصت به یکدیگر نمیدهند!*
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
#گزارش_قربانی_جهت_سلامتی_مقام_معظم_رهبری
💠 *باسلام و احترام خدمت كاربران گرامی*
🍃 *به اطلاع ميرساند با همراهي شما بزرگواران براي سلامتي كامل و عافيت دائم مقام معظم رهبري تاکنون نه رأس گوسفند و دو نفر شتر قرباني و در ميان خانوادههاي مؤمن كممعيشت استان قم و تهران توزيع شده است*.
🍃 *موسسه علميه السلطان عليبنموسيالرضا عليهالسلام از همراهي شما در اين امر خداپسندانه تشكر وقدرداني ميكند*.
🌐 * روابط عمومی موسسه علمیه السلطان علی بن موسی الرضا علیهالسلام*
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
لینک ثبت نام كلاس هاي ترم دوم استادبروجردي
👇
https://emamraoof.com/store
باتشکر
🌐 «واحدپشتیبانی ثبتنام موسسه علمیه السلطانعلیبنموسیالرضا علیهالسلام»
🔶 پرس لاین چهارشنبه ۵/دی ماه
https://survey.porsline.ir/s/0PsEpLr
👆 کلاس امام زمان شناسی
--------------------------------------
https://survey.porsline.ir/s/uQ7N1qh
کلاس شرح دعای جوشن کبیر👆
#در_محضر_امام_حسین۳۴
💢 *«زشتترین امور!»*
🍃 روزی مردی خدمت اباعبدالله الحسین علیهالسلام آمد و پرسید:
🔅 *«فَمَا أَقْبَحُ شَیءٍ؟ قَالَ: الْفِسْقُ فِی الشَّیخِ قَبِیحٌ وَ الْحِدَّةُ فِی السُّلْطَانِ قَبِیحَةٌ وَ الْكَذِبُ فِی ذِی الْحَسَبِ قَبِیحٌ وَ الْبُخْلُ فِی ذِی الْغَنَاءِ وَ الْحِرْصُ فِی الْعَالِم»*
🔅 *«قبیحترین امر چیست؟ حضرت فرمود: فسق برای پیر، تندی و خشم برای سلطان، دروغ برای فرد باشخصیت (خانوادهدار)، تنگنظری و خساست برای ثروتمند و حریص بودن برای عالِم بسیار زشت است.»*
📘 بحارالانوار، ج ۳۶، ص ۳۸۴
🔷🔹 قبیح ترین امر در مورد افراد مختلف، متفاوت است. *قبیحترین امور در نگاه اباعبدالله عبارتاست از:*
🔹 ۱. سالخوردهای که فاسق باشد؛ فاسق، کسی است که آشکارا در امور دینی لاابالیگری دارد و از او گناه دیده میشود؛
🔹۲. سلطانی که با خشم و غرور برخورد کند؛ سلطان صرفاً بهمعنای کسی که بر مملکتی حکمرانی میکند نیست؛ هر فردی که به طور نسبی از توانمندیهایی برخوردار است و با توجه به جایگاههای متفاوتی که دارد بر برخی افراد و امور سلطه داشته باشد؛ سلطان است. برای مثال، مادر، سلطان خانه است و عصبانیت و انجام برخوردهایی که زدگی ایجاد کند برای او بسیار قبیح است.
🔹۳. شخص خانوادهدار و باآبرویی که دروغ میگوید نیز کار بسیار قبیحی انجام میدهد. سایر افراد برای کسب اعتبار و آبرو دروغ میگویند؛ به همین دلیل دروغ از فردی که اعتبار و آبرو دارد بسیار عجیب و قبیح است؛ او که از امتیازات مادی و معنوی برخوردار است چرا دروغ بگوید؟
🔹 ۴. بخیل بودن فرد غنی نیز بسیار زشت است.
🔹 ۵. حریص بودن عالم نیز قبیح است؛ چرا که عالِم به رزاقیت و قدرت الهی و به محدودیت دنیا و ابدی نبودن زندگی در آن، آگاه است؛ به همین دلیل بسیار ناپسند است که نسبت به کسب مادیات حریص باشد.
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
#دعای_صبحگاهی
🔆 *دعای صبحگاهی روز جمعه* را میتوانید در لینک زیر قرائت فرمایید:
🌐 https://emamraoof.com/?p=34999
#حدیث_روز
💠 *«اصول پرورش فضائل اخلاقی در فرزندان برمبنای سیره تربیتی حضرت زهرا علیهاالسلام»۱۲*
🔶 *ج) اصول ناظر به عمل تربیتی*
🔸*۶. کرامتپروری*
✍🏼 ازنظر استاد مطهری عزت و کرامت نفس، امالمسائل اخلاقی است. در احادیث بر اهمیت و کارکردهای تربیتی کرامت نفس تأکید شده است.
🍃 امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود:
🔅 *«مَن کرُمَت عَلَیهِ نَفْسُهُ هانَت عَلیهِ شَهَواتُهُ»*
🔅*«هرکس نفسش کرامت پیدا کرد، شهواتش در نظرش کوچک میشوند»*
📘 نهجالبلاغه،حکمت ۱۵۵
✴️ *اوج عزتدهی را میتوان در سبک تعامل حضرت زهرا علیهاالسلام با فرزندانش یافت. آن حضرت با خطابهای محبتآمیزی که موجب تقویت کرامت و عزت فرزندانش میشد، با آنان سخن میگفت.*
✳️ در حدیث شریف کساء آمده است: ناگاه فرزندم، حسن، وارد شد و گفت: ای مادر، سلام بر شما. گفتم: سلام بر تو، ای روشنی چشم و میوۀ دل من.»
🔸*۷. کردار، مؤثرتر از گفتار*
✍🏼 به اعتقاد علامه جعفری *بهترین راه شکل دادن به رفتار متربی، اقدام عملی مربی است؛* چراکه عمل نسبت به آموزش و گفتار تحقق عینیتری دارد، درحالیکه الفاظ صرفاً آیینههایی هستند که مفاهیم را نشان میدهند و اگر بایسته و شایسته باشند ممکن است در متربی مؤثر افتند.
✴️ علاوه بر اینکه عمل مربی، به آموزش.های تربیتی جنبۀ عینی می.دهد، موجب ایجاد انگیزه و تحریک عاطفی در متربی میشود؛ چراکه عمل نشان میدهد عمل.کننده به کاری که انجام میدهد معتقد است.
✳️ بنابراین کردار عینی مربی میتواند اصلی مهم در فرایند تربیت باشد و بخشی از اهداف تربیتی را محقق کند.
✳️ *فرزندان فاطمه علیهاالسلام همیشه شاهد بودند که مادرشان به مردم کمک میکرد و خود گرسنه میماند و به قیمت گرسنگی خود دیگران را سیر میکرد.*
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
#امام_زمان_شناسی۲۱۸
🔅 *«وَ مَنْ إِلَيْهِ الرُّجْعَى وَ الْمُنْتَهَى»*
🔅 *«ای خدایی که بازگشت و سرانجام همه بهسوی اوست.»*
✍🏼 این عبارت دعا یادآور این آیۀ آشناست:
🔅 *«إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُون»*
🔅 *«بازگشت همۀ ما بهسوی خداست»*
◀️ اما این رجعت، مربوط به پایان عمر ما نیست.
«راجع» اسم فاعل است و نشان از استمرار کار دارد. ما لحظهبهلحظه در حال رجوع به خداوند هستیم.
🔷 میدانیم که به سوی خدا میرویم؛ ولی میخواهیم با امام خود، به خدا رجوع کنیم. اگر بدون امام بهسوی خدا برگردیم، رجوعمان قهری و اجباری است و برای ما لذتی ندارد.
🔶 اگر با امام نباشیم و از او دور شویم، به بیراهه رفتهایم و در مسیری انحرافی پیش میرویم که ما را به خداوند نمیرساند.
🔷 پس به درگاه حضرت حق عرض مىكنيم: «ای خدایی که باید رجوع به تو را اختیار کنم عاجزانه از تو میخواهم مولای این بنده را به او نشان دهی تا در رجوع به تو، از مسیر منحرف نشود و رجعتش، عاشقانه و همراه با لذت و حلاوت باشد.»
🔶 خدایا! میدانم در نهایت باید به تو برسم؛ ولی میخواهم در این سِیر، با امامم همراه باشم. *اگر بدون امام به سویات بیایم، همۀ سرمایه عمرم را از دست خواهم داد و از مصادیق «إِنَّ الْإِنْسانَ لَفي خُسْر» خواهم بود.*
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
📣📣📣📣📣
🍃 *باسلام واحترام*
*موسسه علمیه السلطان علی بن موسی الرضاعلیه السلام قصد دارد برای حفظ سلامتی وعافیت كامل و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمى خامنه ای(حفظه الله تعالي ) بیش از گذشته قربانی کندچنانچه شما کاربران گرامی علاقمند به همراهی هستید شماره های زیر به این امر اختصاص دارد*
◻️5022291312675026
◻️ 2238100152926991
◻️IR040570022381015292699101
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
*آخرین روز تخفیف ثبت نام*
لینک ثبت نام👇
https://emamraoof.com/store
باتشکر
🌐 «واحدپشتیبانی ثبتنام موسسه علمیه السلطانعلیبنموسیالرضا علیهالسلام»
#تفکر صحیح و ناصحیح ۹
«تفکر صحیح:درخواست امور ممکن»
«وَإِذْ يَرْفَعُ إِبْرَاهِيمُ الْقَوَاعِدَ مِنَ الْبَيْتِ وَإِسْمَاعِيلُ رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ»
«و هنگامى كه ابراهيم و اسماعيل پايههاى خانه (كعبه) را بالا مىبردند (مىگفتند) اى پروردگار ما، از ما بپذير كه در حقيقت تو شنواى دانايى.»
سوره بقره، آیه۱۲۷
در تفکر صحیح از خداوند درخواست اموری را میکنیم که از لحاظ عقلی ممکن و شدنی است نه محال و نشدنی.
هرچند خداوند بر هر امری قادر و تواناست؛ اما باید درخواست تحقق امور ممکنالوقوع را کرد، نه امور محال و ناممکن را.
در تفکر صحیح باور داریم خداوند صدای درخواستهای زبانی و حتی قلبیمان را میشنود؛ بنابراین درخواستهایمان بجا و حساب شده است.
📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی»
🌐 موسسه علمیه السلطان علیبنموسیالرضا علیهالسلام در فضای مجازی:
سایت
| بله | ایتا | تلگرام
هدایت شده از امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
#صلوات_ضراب_اصفهانی
#عصر_جمعه
🔆 *یادآوری صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی در عصر روز جمعه*
💢 در اعمال عصر روز جمعه گفته شده اگر ترک کردی تعقیب عصر روز جمعه را به جهت عذری اما ترک مکن صلوات ضراب اصفهانی را.
💠 متن صلوات را در مفاتیح قرائت بفرمایید.
🌐 emamraoof.com