eitaa logo
حوزه علمیه امام رضا علیه السلام شهرستان شازند
122 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
کانال رسمی مدرسه علمیۀ امام رضا علیه السلام شهرستان شازند @emamreza_Shazand eitaa.com/joinchat/4015456276C9a9ff210b9
مشاهده در ایتا
دانلود
960709_Panahian_HeiatNoor_Taghva.mp3
3.99M
🔉 #تقوا_طرحی_برای_اداره_جامعه(۱۰) 📅 جلسه ۱۰ | ۹۶/۷/۹ #هیئت_نور ‌ 🔍 #محرم #استاد_پناهیان ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👇کانال سخنرانی تاثیرگذار👇👇 👌رسانه دینی 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
960710_Panahian_HeiatNoor_Taghva.mp3
7.81M
🔉 #تقوا_طرحی_برای_اداره_جامعه(۱۱) 📅 جلسه ۱۱ | ۹۶/۷/۱۰ #هیئت_نور ‌ 🔍 #محرم #استاد_پناهیان ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👇کانال سخنرانی تاثیرگذار👇👇 👌رسانه دینی 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5816566594272232728.mp3
14.71M
#عوامل_ماندگاری_کربلا_1 ✅بیت آیت الله بروجردی #استاد_رفیعی #منبر_کامل #محرم_97 📢تبلیغ چند رسانه ای 📢 👌👌رسانه دینی 👇👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5821144432409314400.mp3
14.4M
#عوامل_ماندگاری_کربلا_2 #استاد_رفیعی ✅بیت آیت الله بروجردی #منبر_کامل #محرم_97 📢تبلیغ چند رسانه ای 📢 👌👌رسانه دینی 👇👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5823396232222999366.mp3
13.87M
#عوامل_ماندگاری_کربلا_3 ✅بیت آیت الله بروجردی #استاد_رفیعی #منبر_کامل #محرم_97 📢تبلیغ چند رسانه ای 📢 👌👌رسانه دینی 👇👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۴.mp3
15.97M
#عوامل_ماندگاری_کربلا_4 ✅بیت آیت الله بروجردی #استاد_رفیعی #منبر_کامل #محرم_97 📢تبلیغ چند رسانه ای 📢 👌👌رسانه دینی 👇👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۵ روز.mp3
15.69M
#عوامل_ماندگاری_کربلا_5 ✅بیت آیت الله بروجردی #استاد_رفیعی #منبر_کامل #محرم_97 📢تبلیغ چند رسانه ای 📢 👌👌رسانه دینی 👇👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @mediamenbar ╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ 🔸 علیهم السلام 🔸 👤 حجت الاسلام ✔️يکي از مصداق با ائمه بودن زيارت آنها است . وقتي ما به حرم امام رضا (ع) مي رويم با امام رضا (ع) هستيم . وقتي حرم پيامبر مي رويم با پيامبر هستيم . ما در روايت داريم که با اينکه آن شخص از دنيا رفته ولي جسم او آنجاست ولي روح و آن چهره ي برزخي او در سر قبرش حضور دارد . خيلي ها سوال مي کنند که پدر ما از دنيا رفته است و او را در تهران دفن کرده اند و من در مشهد هستم مشود همانجا فاتحه بخوانم و سر قبرش نيايم؟ و چرا سر قبر آمدن تاکيد شده است ؟ چون آنجايي که جسد دفن است روح در آنجا حضور دارد . داريم که در قبور ائمه ملائکه مي آيند . يکي از مکان هايي که ملائکه هستند قبور ائمه است . و خود معصوم در آنجا نظارت دارد . در زيارت امام رضا (ع) مي خوانيم : تو داري من را مي بيني ، صداي من را مي شنوي و جواب سلام من را مي دهي . ✅پس ما به زيارت مي رويم تا با ائمه باشيم . نکته ي بعدي اين است که قرآن مي فرمايد : انسانها وقتي به صحراي محشر مي آيند حسرت مي خورند . انسانها به چيزهاي مختلفي حسرت مي خورند . يکي از اسامي قيامت يوم الحسرة است . مي گويند خدايا ما بخاطر کوتاهي هايي که نسبت به تو کرديم حسرت مي خوريم . جنب الله يعني پهلوي خدا البته خدا پهلو ندارد يا عين الله يعني چشم خدا و خدا چشم ندارد و اين ها کنايه است . امام صادق (ع) فرمود : نحن جنب الله . در زيارت حضرت امير در نجف مي خوانيم : انت جنب الله . يکي از مصاديق جنب الله نزديکي به خداست و کسي که از همه به خدا نزديکتر است پيامبر ، ائمه هستند . کسي به خدا از همه نزديکتر است که معصوم است و گناه نمي کند و عبادت خدا را مي کند . و اين ها همان معصومين هستند. پس رفتن به زيارت آنها همان جنب الله است و نرفتن به زيارت آنها يک نوع کوتاهي است . 🌟امام رضا (ع) فرمودند : هر کس نسبت به امام وظيفه اي دارد و يک از نشانه هاي وفاداري به امام زيارت کردن قبر آنها است. فردي خدمت امام صادق (ع) آمد و گفت : من مدتي است که نتوانسته ام زيارت جد شما بروم و در زيارت کوتاهي کرده ام . امام فرمود : خيلي بدکاري کردي . تو مي توانستي زيارت بروي و نرفتي . اگر از ما نبودي و با ما ارتباط نداشتي ، من اصلا به تو توجه نمي کردم . آيا سزاوار نيست کسي را زيارت کني که خدا ، انبياء و ملائکه او را زيارت مي کنند ؟ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ✅ ایتا JOin↶ http://eitaa.com/joinchat/2642477059C7af752f8f9
❤️ آشنایی با خانواده ١٨ نفره روحانی ٣٧ ساله👇👇👇😊 akharinkhabar.ir/girly/5465202 🌺👏آفرین به این سرباز امام زمان عج
مهندسی فکر_19.mp3
7.61M
#مهندسی_فکر ۱۹ ▫️طلاق ▫️بهم خوردن شراکت ▫️استعفا و تغییر محل کار ▫️تغییر محل زندگی و همسایه ها همیشه راه حلِ صحیح و کارآمد نیست! بسیاری ازمشکلات شما، فقط یک راه حل دارند؛ ❌ تغییر نظام تفکر تان ❌ @ostad_shojae @Allah_Almighty
با چه آدمی ازدواج کنیم - رائفی پور.mp3
14.63M
#صوتی باچه شخصی ازدواج کنیم؟! 💜 ازدواج طلاب و متدینین @ezdevage_talabe
درس نامه تحلیلی گام دوم.pdf
16.38M
🔴 #پاورپوینت_درسنامه_تحلیلی گام دوم انقلاب اسلامی 🔹 مشتمل بر ۲۰۲ صفحه 🔸 آماده جهت تدریس 🔹 جامع و کامل 🔸 جهت استفاده اساتیدمحترم دانشگاه؛ تحلیلگران سیاسی؛ طلاب و نخبگان محترم ؛ ( برای نخبگان ارسال شود) ✔️ با تشکر از استاد : #منصوری ___ 🔻اگر تحلیلگر و نخبه سیاسی هستید 🔸اگر تحلیل های راهبردی می خوانید 🔹 اگر ادمین کانال سیاسی هستید 🔸 اگر شخصیتی #خوشه_چین دارید 🔹اگر طالب #اخبار_ویژه هستید...👇 eitaa.com/salehinrasad sapp.ir/salehinrasad
💠نوع فايل بسته زيپ🔰 #احكام #حج موضوع:مناسك حج(1) *دراين بسته 5 فايل پاورپوينت قرار گرفته است ، باكيفيت عالي✅ 👇👇👇 @bankpowerpoint
مناسک حج تمتع 1.rar
29.95M
✳️پاورپوینت مناسک حج 📚کانال بانک پاورپوینت👇 @bankpowerpoint ✳️برای دوستان خودفورواردکنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🌼 استاد صمدی آملی: اگر کسی می خواهد بداند که درمسیر خودسازی قرار گرفته یا نه ، ببیند که نسبت به اطرافیانش بدگمان است یا نه؟! اگر بد گمان بود بداند که در سیرانسان سازی نیست. اولین پله‌ای که انسان را درمسیر خودسازی قرار می دهد ، خوش بینی[نسبت به خدا و اطرافیان] است.
. ♻️ متولد اورشلیم 🔹قسمت دوم 🔰 حمید رسایی: .... سکانس های انتخاب شده برای تیزر تبلیغاتی، (چایی خوردن دلاوری در خانه یک اسرائیلی) به بیننده القا می‌کند که سازندگان مستند به داخل اسرائیل سفر کرده اند! در حالی که با دیدن فیلم، مشخص می‌شود که بخش اصلی مستند، گفتگو با یهودیان صهیونیست ساکن در آلمان است. این اولین ضربه به اعتماد مخاطب نسبت به مستند و پیامی است که می‌خواهد منتقل کند. چهار نفری که در این مستند رو در روی راوی قرار گرفته اند، در یک موضوع اشتراک نظر دارند: «یهودی‌ها حق داشتن سرزمین دارند.» هر کدام برای خودشان استدلاهایی دارند و در برابر این سئوال راوی مستند که می‌پرسد آیا این حق به شما اجازه می‌دهد که سرزمینی را با زور اشغال کنید، درمانده اند. از این جهت مستند موفق بوده ولی نمی‌دانم چرا راوی این مستند از هیچ کدام نمی‌پرسد که اگر مطابق افسانه هولوکاست، اروپایی ها اجداد شما را سوزانده اند، چرا فلسطینی‌ها باید تاوان آن را پس بدهند. در لایه هایی از این مستند، تفکیک مردم اسرائیل از حاکمیت اسرائیل دیده می شود که به نوعی تقویت و تایید ایده غلط و انحرافی «دوستی با مردم اسرائیل» در ذهن تداعی می‌شود. اینکه بیننده در پایان داستان، ذهنش با کنعان یهودی صهیونیست بی اعتقاد به خدا، اهل زورگویی و کشتار مردم درگیر می‌شود یا با دختری به نام اسوتا که گوشت مصرف نمی‌کند و گیاه خوار است، منتقد رژیم صهیونیستی و اشغالگری آنهاست اما اصرار دارد چای اسرائیلی مصرف کند و به خودش حق می‌دهد که کشور مستقلی به نام اسرائیل داشته باشد، محل تردید است و کارگردان مخاطب را رها کرده تا خودش به نتیجه برسد و این با هدف اولیه ای که مستند برای آن ساخته شده، همسو نیست. هر چند دلاوری، مستند را با دیالوگی درباره دنیایی که زور حرف اول را در آن می‌زند، ختم می‌کند اما کلیت فیلم، نتوانسته به سئوال ابتدایی مستند پاسخ انگیزشی بدهد حتی در بخش‌هایی مخاطب با یهودیان صهیونیست، همزاد پنداری می‌کند و همراه می‌شود. در بخشی از فیلم، وقتی دلاوری ایمیل ناشناسی برای ملاقات با یک صهیونیست یهودی دریافت می کند و سر قرار با یک او حاضر می شود و مورد تهدید قرار می‌گیرد که باید ادامه ساخت مستند را رها کند، یاد مرحوم سلحشور و آقای شورجه می‌افتم که هر دو بعد از پرداختن به ساخت سریال حضرت موسی (ع) به شکل مرموزی در بستر بیماری قرار گرفتند و سلحشور عزیز به شهادت رسید. با این وجود، به نظرم متولد اورشلیم هر چند مستندی سطحی است و عمق ندارد و به اندازه اسم و ادعایی که در تیزر تبلیغاتی اش شده، جسورانه نیست اما حتما ارزش دیدن و نقد کردن را دارد. 🔺قسمت اول یادداشت را اینجا بخوانید👇 eitaa.com/rasaee/2497 اگر خواستید فیلم را ببینید حتما از طریق قانونی و از لینک زیر آن را تهیه کنید تا از این گروه مستند ساز جوان حمایت شود. 1film.ir/Movie?Movie=17 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
♻️ نقد و بررسی مستند متولد اورشلیم 🔸 به قلم حمید رسایی را اینجا بخوانید eitaa.com/rasaee/2497 🔺برای تهیه فیلم کلیک کنید🔻 1film.ir/Movie?Movie=17
. ♻️ متولد اورشلیم 🔹قسمت اول 🔰 حمید رسایی: مستند «متولد اورشلیم» را با دعوت برخی دوستان دیدم. پیش از این وقتی در تیزر مستند، دیده بودم آقای دلاوری لیوان چای را رو به دوربین گرفته و می‌گوید: فکرش را بکن من در خانه یک اسرائیلی، دارم چای اسرائیلی میخورم ... با خودم گفتم این دوستان چطور توانسته اند به اسرائیل بروند؟! به اعتبار کارهای قبلی این گروه مستند ساز (آرمان مدیا) می‌دانستم متولد اورشلیم ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. تولیدات تیم آرمان مدیا تاکنون از جسارت، جذابیت و قوت (البته در حد و اندازه خود) برخوردار بوده اما در مستندهای اخیر، با انتخاب هوشمندانه دلاوری به عنوان راوی، توانسته ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار کند. در این مستند ۴۷ دقیقه ای، راوی با چهار یهودی و صهیونیست مواجه رو در رو دارد، با یک استاد دانشگاه صهیونیست متولد اورشلیم گفتگوی اینترنتی و با یک صهیونیست مرموز، در درون یک کافه مواجه ای رمز آلود که فقط صدای او شنیده می شود. چهار یهودی هر کدام طیفی را نمایندگی می کنند: آمنون، خاخام صهیونیست نماد جریان مذهبی؛ آصف، یهودی صهیونیستی که اعتقاداتش را با تاریخ همراه کرده نماد جریان اجتماعی؛ اسوتا، دختر خواننده یهودی ای که معترض نظام سیاسی اسرائیل است نماد هنرمندان و کنعان، ارتشی یهودی صهیونیستی که نماد نزادپرستان افراطی است. فیلم در ورود به جشن پوریم یهودیان جسارت به خرج داده و راوی مستند در مواجه دیالوگی با مخاطبان صهیونیست اش به جای تهاجم، سعی کرده فقط سئوال کننده باشد برای همین در برقراری ارتباط با آنها موفق است و توانسته تصویر درستی از واقعیت لایه های فکری همفکران صهیونیستی رژیم اسرائیل نشان دهد. از بخش‌های موفق دیگر مستند، نشان دادن کوره های آدم سوزی مشهور به هولوکاست و تصاویر قدیمی است که با توضیحات دلاوری، مخاطب را نسبت به واقعیت این کوره ها و افسانه هولوکاست نزدیک می‌کند. مستند در قسمت پایانی، وقتی وارد گفتگو با کنعان (ارتشی و خبرنگاری که در کشتار مردم فلسطین نقش داشته) می‌شود، تصویر جامعی از رژیم صهیونیستی در برابر مخاطب شکل می‌گیرد. کنعان خود را یهودی و صهیونیستی معرفی می‌کند که به خدا اعتقاد ندارد و باورش این است که هر کس زور دارد، پس حق دارد! وقاحت این صهیونیست تا جایی است که از آدم کشی ابایی ندارد. دقیقا نماد حاکمان رژیم صهیونیستی. با این وجود، سئوال اساسی این است که سازندگان مستند به دنبال چه بودند و آیا در انتقال این هدف، به مخاطب خود موفق شده اند؟حسین شمقدری، کارگردان مستند می‌گوید: «ما در این مستند بدنبال مدلی از شناخت اسرائیلی ها به مفهوم دشمن شناسی بودیم. لازم است که در جنگ نرم هم بر اسرائیل غلبه کنیم و این مستند، گامی برای رسیدن به این هدف است.» اما آیا این مستند توانسته این گام را به درستی بردارد؟ از طرفی، راوی مستند در ابتدای آن با اشاره به سابقه مذهبی خانوادگی و حضورش در راهپیمایی های روز قدس (به نوعی به نمایندگی از مخاطب)، از تردیدش نسبت به شنیدهای دوران کودکی اش نسبت به رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید و ادعا می‌کند که می‌خواهد با صهیونیست‌هایی که از کودکی علیه شان شعار داده، رو در رو شود. تیم مستندساز قاعدتا می‌خواهند دلایل دشمنی انقلاب اسلامی با رژیم صهیونیستی و تفکر اشغالگری و زورگویی (و نه یهود) را در قالب گفتگو با صهیونیست های یهودی به مخاطب منتقل کنند اما آیا موفق بوده اند؟! 🔺قسمت دوم یادداشت را اینجا بخوانید🔻 eitaa.com/rasaee/2498