eitaa logo
تهی
3.4هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
3.8هزار ویدیو
22 فایل
مدیر👇 @admin40 ارسال سوژه و انتقاد و پیشنهاد👇 @ghorbani261 کانال در سروش👇 https://splus.ir/bohloool کانال دیگه در ایتا👇 @bohlool
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨🚨این اظهار نظر قالیباف رو بذارید کنار رای ۱۱ به ۱ خلاف نظر رهبری در شعام 🔴🔴🔴 و جمله رهبری که فرمودن: «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» تا متوجه بشید قصه، قصه یک اختلاف نظر معمولی نیست آقای قالیباف و آقای پزشکیان در جمهوری اسلامی یک کودتای ایدئولوژیک راه انداختن 💥 کودتای آدم‌های خسته از مبارزه 💥 کودتای آدم‌هایی که مثل هاشمی رفسنجانی به نقطه‌ای رسیدن که سهمشون رو از انقلاب می‌خوان هاشمی معتقد بود سهمش از انقلاب جایگاه رهبریه قالیباف هم جایگاه ریاست‌جمهوری رو می‌خواد آقای قالیباف به پایان هاشمی نگاه کن و عبرت بگیر @emptyy
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨برگردیم به نظر امام جامعه @emptyy
🚨🚨🚨آقایان ، به جای اینکه هزار تا صغری کبری بچینید تا روی مواضع قبلی خودتان ماله بکشید و از این پیام صریح رهبری هم ، هماهنگی همه چیز با رهبری رو برداشت کنید و به خورد ملت بدهید، همان تکلیف نظارتی که رهبر بر عهده‌ی مردم گذاشت را انجام بدهید ♦️🔸شما هم جزو همین مردم هستید، مگر نمی‌بینید لبنان زیر بمباران است، ترامپ همچنان در حالت تهدید ماست 😳😳😳 خب چرا از مسئولان عمل به تعهدشان را پیگیری نمی‌کنید؟ ♦️🔸دشمن تفاهم نامه را عملا پاره کرده، شما هنوز به دنبال اثبات این هستید که حالا چیز خیلی بدی هم نبود؟ دیدید کاپیتولاسیون نبود؟ دیدید مستعمره نشدیم؟ ♦️🔸خب شما هم دیدید صلح حدیبیه نبود و دقیقا حکمیّت بود که تکرار شد؟ 🤔🤔🤔 چرا همیشه چند قدم عقب هستید؟ @emptyy
🔴🔴🔴 دستاوردهای تفاهم با امریکا ♦️🔸قالیباف:هر آنچه را که می‌خواستیم با اقدام نظامی به دست بیاوریم،چندین برابر آن را که اصلا قابل قیاس نیست از طریق مذاکره به دست آوردیم. (۲۷ خرداد ۱۴۰۵) 🛎🛎😒😒 دستاوردهای مورد نظر آقای قالیباف تا امروز (۳۰ خرداد ۱۴۰۵) : ♦️🔸دادن آزادی عمل به رژیم صهیونی برای کشتار شیعیان مظلوم جنوب لبنان و به تعبیر شیخ نعیم قاسم وارد کردن حزب الله لبنان به نبرد عاشورایی! ♦️🔸عبور آزاد و رایگان همه شناورها از تنگه هرمز.به گفته نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حتی شناورهای دشمن صهیونی هم شامل این امکان شده اند! ♦️🔸تاکیدات مکرر ترامپ و برخی از اعضای دولت او بر عدم پرداخت حتی ۱۰ سنت به جمهوری اسلامی در توافق ! ♦️🔸این حجم از دستاوردهای مهم آن هم طی۳ روز پس از امضای یادداشت تفاهم با آمریکا،مؤید سخن جناب قالیباف و در نوع خود بی نظیر است و به نظر می رسد رکورد دستاوردهای توافق ترکمانچای را هم شکسته است! @emptyy
🚨🚨🚨عمه ش براش بمیره که انقدر مظلومه!!! 😏😏😏 خوارج کسانی بودن که جنگ برده رو به قرارداد مرده تبدیل کردن @emptyy
هدایت شده از حمید رسایی
‌ ♻️ مروری بر شش دوره تعطیلی و انحلال مجلس در تاریخ ایران 🔰 حمید رسایی: سوگمندانه بدون دلیل موجهی ۱۰۹ روز است که مجلس پلمپ شده. این اتفاق پس از انقلاب اسلامی برای بار اول در دوره ریاست قالیباف اتفاق افتاد! تعطیلی و انحلال مجلس ۵ بار قبل از انقلاب اسلامی رخ داده. ۱. به توپ بستن مجلس (دوره اول، ۱۲۸۷) نوع: انحلال نظامی-کودتا علت: مخالفت محمدعلی شاه با مشروطه نتیجه: بمباران مجلس توسط نیروهای قزاق به فرماندهی لیاخوف، آغاز دوره استبداد صغیر. ۲. تعطیلی مجلس (دوره دوم، ۱۲۹۰) نوع: تعطیلی با زور خارجی علت: اولتیماتوم روسیه تزاری و اشغال شمال ایران نتیجه: نیروهای روسی مجلس را بستند و نمایندگان متواری شدند. ۳. تعطیلی عملی (دوره سوم، ۱۲۹۴) نوع: تعطیلی ناشی از اشغال نظامی علت: اشغال ایران توسط نیروهای متخاصم در جنگ جهانی اول نتیجه: فعالیت متوقف شد وجلسات برگزار نشد. ۴. انحلال رسمی (دوره هفدهم، ۱۳۳۲) نوع: انحلال با همه‌پرسی علت: بن‌بست سیاسی بین مصدق و مجلس مخالف نتیجه: پس از همه‌پرسی و کودتای ۲۸ مرداد، شاه فرمان انحلال را امضا کرد. ۵. انحلال در جریان انقلاب (دوره بیست و چهارم ۱۳۵۷) نوع: انحلال در پی تغییر نظام علت: پیروزی انقلاب و پایان نظام پادشاهی نتیجه: مجلس عملاً منحل شد. ۶. تعطیلی ۱۰۹ روزه مجلس (از اسفند ۱۴۰۴ تا زمان انتشار یادداشت در ۲۵ خرداد ۱۴۰۵) نوع: تعطیلی جلسات صحن و سؤال و بررسی طرح و لوایح در کمیسیون‌ها برای بار اول پس از انقلاب اسلامی بهانه: احتمال حمله نظامی آمریکا و اسراییل هدف: امضای تفاهم‌نامه مذاکرات با آمریکا بعد از شهادت امام خامنه‌ای 🇮🇷 کانال حمید رسایی: 🇮🇷 @rasaee
🚨🚨🚨 شروع مذاکرات پیش از تحقق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، یقیناً خلاف تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند. ⭐ امام خامنه‌ای در پیام اخیر فرمودند که: «رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده تعهد داده‌اند.» (۱۴۰۵/۰۳/۲۸) ♦️🔸 طبق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، شروع مذاکرات مشروط به شروع و تداوم اجرای بندهای ۱ و ۴ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ است. ♦️🔸 این در حالی است که رژیم صهیونیستی از خاک لبنان عقب‌نشینی نکرده، لذا بند ۱ تفاهم‌نامه یقیناً اجرا نشده است. ♦️🔸 درنتیجه شروع مذاکرات در چنین شرایطی برخلاف بند ۱۳ بوده و با پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت منافات داشته و یقیناً نقض تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند. ♦️🔸 ما مردم ایران به عنوان ناظران تحقق شروط گفته‌شده، در خصوص این نقض عهد به اعضای شعام هشدار می‌دهیم و از آنها انتظار داریم با حاضر نشدن پای میز مذاکرات، به تعهدی که به امام خامنه‌ای داده‌اند پایبند باشند. @emptyy
🚨🚨🚨توهّم‌نامه 😏😏😏 ♦️🔸تفاهم‌نامۀ بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا را چند روز است که سگِ هار امریکا با بمب‌های فسفری‌اش به آتش کشیده و «فسخ» و «منهدم» و «نسخ» کرده و دیگر تفاهم‌نامه‌ای در کار نیست!! 🔴 نقض؛ یعنی لغو، یعنی باطل، یعنی اقاله و یعنی تمام. ♦️🔸این آقای قالیباف و عراقچی و همتی و رفقایشان، برای دستیابی به آرزوهای دست‌نیافتنی و بر اساس وهم و خیال‌های در ذهن خودشان به سوئیس رفته‌اند، اگر نه قانوناً و عقلاً و شرافتاً، دیگر تفاهم‌نامه‌ای در کار نیست که بخواهیم به آن پایبند باشیم! ♦️🔸این آقایان، از همان اول، با دلسوزی و حسن نظر، قدم در راهِ خلاف اصول و نظر امام و خلاف عقل و شرف و هوشمندی گذاشته‌اند و تا ثریا می‌رود دیوار کج!! @emptyy