eitaa logo
تهی
3.4هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
3.8هزار ویدیو
22 فایل
مدیر👇 @admin40 ارسال سوژه و انتقاد و پیشنهاد👇 @ghorbani261 کانال در سروش👇 https://splus.ir/bohloool کانال دیگه در ایتا👇 @bohlool
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨🚨 شروع مذاکرات پیش از تحقق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، یقیناً خلاف تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند. ⭐ امام خامنه‌ای در پیام اخیر فرمودند که: «رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده تعهد داده‌اند.» (۱۴۰۵/۰۳/۲۸) ♦️🔸 طبق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، شروع مذاکرات مشروط به شروع و تداوم اجرای بندهای ۱ و ۴ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ است. ♦️🔸 این در حالی است که رژیم صهیونیستی از خاک لبنان عقب‌نشینی نکرده، لذا بند ۱ تفاهم‌نامه یقیناً اجرا نشده است. ♦️🔸 درنتیجه شروع مذاکرات در چنین شرایطی برخلاف بند ۱۳ بوده و با پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت منافات داشته و یقیناً نقض تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند. ♦️🔸 ما مردم ایران به عنوان ناظران تحقق شروط گفته‌شده، در خصوص این نقض عهد به اعضای شعام هشدار می‌دهیم و از آنها انتظار داریم با حاضر نشدن پای میز مذاکرات، به تعهدی که به امام خامنه‌ای داده‌اند پایبند باشند. @emptyy
🚨🚨🚨توهّم‌نامه 😏😏😏 ♦️🔸تفاهم‌نامۀ بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا را چند روز است که سگِ هار امریکا با بمب‌های فسفری‌اش به آتش کشیده و «فسخ» و «منهدم» و «نسخ» کرده و دیگر تفاهم‌نامه‌ای در کار نیست!! 🔴 نقض؛ یعنی لغو، یعنی باطل، یعنی اقاله و یعنی تمام. ♦️🔸این آقای قالیباف و عراقچی و همتی و رفقایشان، برای دستیابی به آرزوهای دست‌نیافتنی و بر اساس وهم و خیال‌های در ذهن خودشان به سوئیس رفته‌اند، اگر نه قانوناً و عقلاً و شرافتاً، دیگر تفاهم‌نامه‌ای در کار نیست که بخواهیم به آن پایبند باشیم! ♦️🔸این آقایان، از همان اول، با دلسوزی و حسن نظر، قدم در راهِ خلاف اصول و نظر امام و خلاف عقل و شرف و هوشمندی گذاشته‌اند و تا ثریا می‌رود دیوار کج!! @emptyy
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 باج دادن به امریکا شروع شد؟ با رسم شکل، توضیح دهید❗با گستاخی میگه آمریکا باید در نتیجه مذاکرات  سود ببره‼️ @emptyy
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨خانعلی‌زاده، عضو همراه تیم مذاکره‌کننده و استاد روابط بین‌الملل: ♦️🔸«شعام به رهبری فشار آورد» «ایشان حتی با فرایند مذاکرات هم مخالف بودند، نه فقط با تفاهم‌نامه!! و فرمودند نه خیر دنیای شما در آنست نه خیر آخرتتان!!!!!» ♦️🔸خدا ازتون نگذره که ولی خدا رو در مضیغه گذاشتید!! و حتما این عمل خلاف خسارات فراوانی درپی خواهد داشت. @emptyy
🚨🚨🚨معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جعفر قائم‌پناه: ♦️🔸 قالیباف نقش کلیدی در قانع کردن مقامات ارشد نظامی برای موافقت با تفاهم‌نامه داشت!! @emptyy
🚨🚨🚨 پیام ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره قطع برنامه جناب آقای نبویان. ♦️🔸آنچه آقای نبویان گفت، افشای بخشی از توطئه شبه کودتای سیاسی علیه رهبری نظام بود. @emptyy
🚨🚨🚨باید از خجالتِ مخالفت با نظر علی الأصولِ رهبری آب می شدند و به زمین می رفتند! 💥 اما پر زدند و به سوئیس رفتند! 😒😒😒 پاسخ های عجیب به پیام صریح رهبری و اصرار بر ادامه این روند غیر اصولی با وجود نقض مکرر دشمن، نشانه عدم پشیمانی و ارتکاب اشتباهی بزرگ تر است! 🤲 باید ما و ایشان آیه ‌۱۱۸ سوره توبه را به یاد بیاوریم! @emptyy
🚨🚨🚨معصیت بزرگ، اختلاف نظر با رهبری نیست. ♦️🔸معصیت بزرگ، حتی جلب رضایت رهبری درباره نظر خودتان هم نیست. ♦️🔸معصیت بزرگ این است که نظر خودتان را به عنوان نظر رهبری در جامعه جار بزنید و مدعی شوید همه چیز طبق نظر رهبری پیش می‌رود و هیچ کس حق ندارد دم بزند و نقد کند. @emptyy
🔴🔴🔴 یه بارم تو موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدید دختر مردم رو کشتید! ♦️🔸نه برنامه قطع شد ، نه خبر احتمال دستگیری اون نماینده منتشر شد ، نه رئیس شبکه خبر استعفاء داد و نه هیچ چیز دیگه... 💥 فقط روی آتش اغتشاشات بنزین پاشیده شد! @emptyy
🚨🚨🚨یادمونه همین پزشکیان اومد تو صدا و سیما و تو اون شرایط حساس کشور درباره مهسا امینی به نظام دروغ بست ‼️ 😒😒😒 ولی خودش پیگیر قضایی نشد و مدیر شبکه‌‌ای هم استعفا نشد‼️ @emptyy
🚨🚨🚨‌پزشکیان: ♦️🔸«مشخص است چه کسانی از این گفت‌وگو و مذاکره ناراضی هستند و این مذاکرات چه دستاوردهایی برای مردم و کشور خواهد داشت. آنچه در توافقات نوشته شده، در بخش عمده‌ای از موارد به نفع کشور است.» ✍ یکی از کسانی که مخالف بود، امام بود. ♦️🔸شما و آقای قالیباف و عراقچی فهمیدی که فایده داره امام نفهمید؟ @emptyy