🚨🚨🚨توهّمنامه 😏😏😏
♦️🔸تفاهمنامۀ بین رئیسجمهوران ایران و امریکا را چند روز است که سگِ هار امریکا با بمبهای فسفریاش به آتش کشیده و «فسخ» و «منهدم» و «نسخ» کرده و دیگر تفاهمنامهای در کار نیست!!
🔴 نقض؛ یعنی لغو، یعنی باطل، یعنی اقاله و یعنی تمام.
♦️🔸این آقای قالیباف و عراقچی و همتی و رفقایشان، برای دستیابی به آرزوهای دستنیافتنی و بر اساس وهم و خیالهای در ذهن خودشان به سوئیس رفتهاند، اگر نه قانوناً و عقلاً و شرافتاً، دیگر تفاهمنامهای در کار نیست که بخواهیم به آن پایبند باشیم!
♦️🔸این آقایان، از همان اول، با دلسوزی و حسن نظر، قدم در راهِ خلاف اصول و نظر امام و خلاف عقل و شرف و هوشمندی گذاشتهاند و تا ثریا میرود دیوار کج!!
@emptyy
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 باج دادن به امریکا شروع شد؟ با رسم شکل، توضیح دهید❗با گستاخی میگه آمریکا باید در نتیجه مذاکرات سود ببره‼️
@emptyy
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨خانعلیزاده، عضو همراه تیم مذاکرهکننده و استاد روابط بینالملل:
♦️🔸«شعام به رهبری فشار آورد» «ایشان حتی با فرایند مذاکرات هم مخالف بودند، نه فقط با تفاهمنامه!!
و فرمودند نه خیر دنیای شما در آنست نه خیر آخرتتان!!!!!»
♦️🔸خدا ازتون نگذره که ولی خدا رو در مضیغه گذاشتید!! و حتما این عمل خلاف #اصول خسارات فراوانی درپی خواهد داشت.
@emptyy
🚨🚨🚨باید از خجالتِ مخالفت با نظر علی الأصولِ رهبری آب می شدند و به زمین می رفتند!
💥 اما پر زدند و به سوئیس رفتند!
😒😒😒 پاسخ های عجیب به پیام صریح رهبری و اصرار بر ادامه این روند غیر اصولی با وجود نقض مکرر دشمن، نشانه عدم پشیمانی و ارتکاب اشتباهی بزرگ تر است!
🤲 باید ما و ایشان آیه ۱۱۸ سوره توبه را به یاد بیاوریم!
@emptyy
🔴🔴🔴 یه بارم تو موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدید دختر مردم رو کشتید!
♦️🔸نه برنامه قطع شد ، نه خبر احتمال دستگیری اون نماینده منتشر شد ، نه رئیس شبکه خبر استعفاء داد و نه هیچ چیز دیگه...
💥 فقط روی آتش اغتشاشات بنزین پاشیده شد!
#نبویان
@emptyy
🚨🚨🚨پزشکیان:
♦️🔸«مشخص است چه کسانی از این گفتوگو و مذاکره ناراضی هستند و این مذاکرات چه دستاوردهایی برای مردم و کشور خواهد داشت. آنچه در توافقات نوشته شده، در بخش عمدهای از موارد به نفع کشور است.»
✍ یکی از کسانی که مخالف بود، امام بود.
♦️🔸شما و آقای قالیباف و عراقچی فهمیدی که فایده داره امام نفهمید؟
@emptyy