🚨🚨🚨باید از خجالتِ مخالفت با نظر علی الأصولِ رهبری آب می شدند و به زمین می رفتند!
💥 اما پر زدند و به سوئیس رفتند!
😒😒😒 پاسخ های عجیب به پیام صریح رهبری و اصرار بر ادامه این روند غیر اصولی با وجود نقض مکرر دشمن، نشانه عدم پشیمانی و ارتکاب اشتباهی بزرگ تر است!
🤲 باید ما و ایشان آیه ۱۱۸ سوره توبه را به یاد بیاوریم!
@emptyy
🔴🔴🔴 یه بارم تو موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدید دختر مردم رو کشتید!
♦️🔸نه برنامه قطع شد ، نه خبر احتمال دستگیری اون نماینده منتشر شد ، نه رئیس شبکه خبر استعفاء داد و نه هیچ چیز دیگه...
💥 فقط روی آتش اغتشاشات بنزین پاشیده شد!
#نبویان
@emptyy
🚨🚨🚨پزشکیان:
♦️🔸«مشخص است چه کسانی از این گفتوگو و مذاکره ناراضی هستند و این مذاکرات چه دستاوردهایی برای مردم و کشور خواهد داشت. آنچه در توافقات نوشته شده، در بخش عمدهای از موارد به نفع کشور است.»
✍ یکی از کسانی که مخالف بود، امام بود.
♦️🔸شما و آقای قالیباف و عراقچی فهمیدی که فایده داره امام نفهمید؟
@emptyy