فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رمز...
این کلیپ رو فرستادم برای عزیزان و بزرگوارانی که امروز باهاشون کلاس داشتم.
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
#کشته_سازی
@emswar
💢 بنی صدر وقتی از کشور فرار کرد و رسید فرانسه، به خبرنگارها گفت که ۹۰ درصد مردم با من هستن و من به زودی بر میگردم.
یه خبرنگار فرانسوی بهش تیکه انداخت و گفت : «پس از ترس ۱۰ درصد در رفتی؟»
🔹 رونوشت به علی کریمی، حمید فرخ نژاد و سایر سلبریتی های دوزاری.
پ. ن
انقلاب که اینجوری نیست که....
انقلاب میخوای بکنی باید قلب مردم رو تسخیر کنی، باید باهات باشند، باید حسابی هواتو داشته باشند، باید از جنس اونا باشی، باید ادم حسابی باشی....
یه مشت دلال دلار و همجنسباز و فاسد اخلاقی که بالاترین مدرکشون دیپلم مشروط هنر هست، شدند تئوریسین و اندیشمند تغییر گفتمان اصیل الهی🤣
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
@emswar
1الفبای نویسندگی.pdf
193.4K
جزوه اموزش نویسندگی
برای مبتدی ها
دکتر مؤمنی
https://eitaa.com/joinchat/30015669Ce2e1b2ef42
@emswar
📍این کتاب، جدیدترین اثر گلدستون، از سرشناسترین جامعه شناسان در زمینه ی انقلابها است. یک فصل این کتاب در مورد جنبش سبز در ایران است. گلدستون مهمترین عامل ناکامی جنبش سبز در ایران را «عدم تردید حکومت برای جمع کردنش» میداند.
🔹گلدستون یک جمله کلیدی داره: «انقلاب ها را انقلابیون به پیروزی نمیرسانند، ضعف نشان دادن حکومت ها باعث پیروزیشان میشود». /ابراهیم معلم
#پایان_مماشات
@emswar
مدعیان آزادی بیان و اندیشه این روزها یا فحش میدهند یا بلاک میکنند😂😂😂
توهم آزادی
توهم انقلاب
توهم مبارزه
توهم چریکی گری
توهم در توهم
#جنگ_روایتها
#جنگ_شناختی
@emswar
🔹 بر اساس یک مطالعه روی مدخل های تاریخی ویکی پدیا، سردار سلیمانی پربازدیدترین مدخل را به خود اختصاص داده است. سید علی خامنه ای و ایران دو مدخل پربازدید بعدی هستند.
🔸 رضاشاه و محمدرضا پهلوی با اختلاف زیاد در رتبه های پایین بوده و در حال رقابت با عبدالمالک ریگی و حسن روحانی هستند.
ستون های جدول به ترتیب عبارتند از: تعداد ادیت، ادیت کننده و بازدید.
@emswar
#یادداشت
⚠️زن و آزادی، از عصر مدرن تا فروشنده
🔻چارلی چاپلین در فیلم عصر مدرن(the modern time)، به ظاهر غرب سرمایه داری را به چالش میکشد.
او در این فیلم معروف، از حقوق کارگران دفاع و البته با زیرکی تمام، بر حقوق زنان نیز تأکید میکند.
نقش مکمل چارلی چاپلین در این اثر سینمایی را دختری جوان بر عهده دارد.
دختری که از طبقه فرودستان است به طوری که از شدت گرسنگی مجبور به دزدیدن نان از نانوایی شده و چارلی چاپلین تلاش میکند تا او به زندان نرود.
با این حال، در انتهای فیلم او در کنار چارلی چاپلین میرقصد، مشروب مینوشد، لباسهای شیک به تن میکند و به #آزادی می رسد!
۱. غرب با استفاده از ابزار هنر، برداشت خود از مفهوم آزادی را به دنیا صادر کرد.
از منظر تمدن غرب، آزادی برابر است با «اباحیگری»، انسان موجودی آزاد است و هیچ چارچوبی نمیتواند او را محدود کند.
انسان آزاد است تا هر کار که میخواهد بکند، هر جور که دوست دارد لباس بپوشد، با هر فردی که تمایل دارد رابطه داشته باشد و هیچ کس حق مخالفت با او را ندارد!
۲. شعار آزادی به معنای غربی آن، از زمان #مشروطه وارد ایران شد. در آن مقطع، روشنفکران غرب زده، مخالفین آزادی را، مستبد مینامیدند!
بنابراین هر کس با شعار آزادی مخالف بود، از نظر آنها فردی عقب مانده، متحجر و حتی مستبد بود.
۳. نمیدانم چرا اما حداقل در صد سال اخیر، چه در ایران و چه در غرب، همیشه اینگونه بوده که هر جا شعار آزادی سر داده شده، کنار آن مفهوم "زن" نیز بکار رفته است! شاید بگویید از سر اتفاق بوده اما بعید به نظر میرسد که این حد از باهم بودن شعار «آزادی و زن» اتفاقی بوده باشد.
۴. وقتی برای اولین بار سینما به ایران آمد، رضا شاه شخصاً به سینما رفت تا اولین فیلم سینمایی را در کنار مردم ببیند، فیلم سینمایی «دختر لُر» که از قضا ماجرای زنی را به تصویر میکشید که در انتهای فیلم به #آزادی میرسید! زنی که از جامعه سنتی به سمت جامعه مدرن با محوریت آزادی به پیش میرفت و در این مسیر هیچ چیز جلودارش نبود!
۵. با نگاهی گذرا به سینمای قبل از انقلاب و حتی -با کمال تأسف- سینمای بعد از انقلاب، شاهد این هستیم که مفهوم زن در دایره پرگار آزادی قرار گرفته، گویی مراد از آزادی چیزی جز آزادی زن و یا بهتر بگویم، آزادی دسترسی به زن نمیباشد!
قطعا سینمای منحط قبل از انقلاب را نمیتوان با سینمای ارزشی بعد از انقلاب مقایسه کرد اما اگر بخواهیم قدری با عینک واقع بینی نگاه کنیم، باید بگوییم که رد پای جریان روشنفکری غربگرا همچنان در آثار سینمایی بعد از انقلاب نیز دیده میشود. تقریبا در عمده آثار سینمایی چند دهه اخیر، ظلم به زن، احیای حقوق زنان، آزادی زنان و موضوعاتی از این دست، محور کار فیلم سازان بوده است.
۶. نسل نوجوان و جوان کنونی که بخشی از آنها حاصل تربیت اشتباه رسانه و ولنگاری شبکههای اجتماعی در دو دهه اخیر هستند، متاسفانه در آشوب ها و اغتشاشات اخیر نیز حضوری پر رنگ داشتند.
اگر بپذیریم که رسانه و شبکههای اجتماعی صرفاً زمینه و بستری هستند برای انتقال پیام، بنابراین منشأ و محل پیدایش مفاهیم و شعارهایی همچون «آزادی و زن» را باید در جایی دیگر جستجو کرد، جایی که با استفاده از ابزار هنر و رسانه، برای مخاطب خود #انگاره_سازی میکند و تصویری نوین از زن و آزادی خلق میکند و آن چیزی نیست جز #سینما.
۷. سینما -که متأسفانه همچنان از اهمیت آن غافل هستیم- نقش بسیار مهمی در تولید محتوا، تولید ادبیات و خلق رفتار دارد.
سینما قدرت این را دارد که ذهن را مسخ کند و با انس و تکرار و تلقین، برای مخاطبش ذهنیت، زاویه نگاه و در نهایت، تصمیم و رفتار خلق کند.
۸. متأسفانه تصویری که امروز بوسیله سینما از جایگاه زن در جامعه کنونی ایران به دنیا منتقل میشود، تصویری سرد و تاریک و بعضاً همراه با لودگی و تمسخر است، از فیلمی مانند فروشنده، که اساساً بر همین مبنا ساخته شده، تا فیلم هایی مانند هزارپا، آنتن و ده ها فیلم دیگر.
آیا براستی مقام و منزلت زن در ایران امروز، اینگونه است؟
@emswar
##پیشنهاد_روشنگری
🔴اینجا تایلند، و ایشون پادشاه تایلنده!
زنان کشورش در حال ادای احترام با ذلیلانه ترین شکل به پادشاه و حتی به تصویر پادشاه 👆👆
🔹️تا حالا شنیدید سازمانهای حقوق بشری اسمی از تایلند ببرن؟!
نه! چون مردم و زنان دقیق در جایگاه مورد پسند غرب قرار دارن
___________
┄┄┅┅❅.🌹.❅┅┅┅┄
@Pishnahadatevijeh1401
@emswar
براندازها بدجووور ترسیدند. چرا؟؟
من تازه فهمیدم چرا وقتی که ترانه علیدوستی دستگیر شد، این همه بازیگر رفتند جلو زندان.
خیرخواهانه نبوده. از ترس خودشونه😂
گویا اکانت برانداز پامکین متعلق به ترانه علیدوستی بوده که دیگه نمیتونه ترانه بنوازد :)))))
@emswar
قصه همون قصست
فقط بازیگراش عوض میشه
جنگ همون جنگه...
ادما همونا
جنگ بین حق و باطل، خیر و شر، عقل و جهل...
اخرشم همه این زباله ها و متعفنین، اسیر خاک و خوراک مار و مور میشند و جمهوری اسلامی میمونه. زنده، پر قدرت، با صلابی، با پرچمی تمام افراشته
@emswar
🔴با عرض پوزش بسیار زیاد از همه فرهیختگان عزیز...
درصد بچههای حرامزاده اروپایی که خارج از ازدواج متولد شدهاند.
توی کلاس روز پنجشنبه ازم امار دقیق خواسته بودید، اینم امار و رفرنس.
#زن_زندگی_آزادی
#جنگ_روایتها
@emswar
🇮🇷
♦️ تا ابد مدیون کسانی هستیم که زمین رو از لوث وجود این عناصر پاکسازی کردهاند و خواهند کرد
نذارید جای جلاد و شهید جابجا بشه.
@emswar
پ.ن 1
قطعا هر تیمی باید همیشه به فکر تکمیل و ترمیم خود باشد اما وقتی فردی بلافاصله بعد از کنار گذاشته شدن از یک مجموعه (دولت)، زبان به انتقاد باز میکند باید به افکار عمومی حق بدهد که او را متهم به سکوت و عافیت طلبی در گذشته، تلافی و فرار از پاسخگویی در زمان حال و زرنگ بازی برای بهره برداری سیاسی در آینده (احتمالا انتخابات مجلس) کنند!
پ. ن 2
به شخصه از این ادم و اطرافیانش(علیهم ما علیهم الی یوم الدین) ازین چیزا کم ندیدم.
افراد بیماری که در جهل مرکبشون الی یوم الدین، یخوضون...
سعی کردم کمکشون کنم ولی قابلیتِ قابل نبود.
اللهم اهدنا الی سواالصراط...
#جنگ_روایتها
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
@emswar
⭕ فوری
تیم هکری آنانیموس با نفوذ به سیستم های #سپاه_پاسداران توانست به نقشهی انبار مهمات این سازمان دست یابد.
جزئیات این حمله هکری در تصویر بالا نشانگر تسلط کافی بر موقعیت های نظامی ایران است. 😉
"طالبان تحصیل در دانشگاه رو برای دختران ممنوع کرد.."
رسانه های دنیا به بهانه تحمیل حجاب
علیه ایران بسیج شدن
اما برای تحصیل دختران افغانی صدا از کسی در نیومد
چرا برای حجاب غوغا کردن و برای دانش سکوت؟
چون زنان رو برهنه میخوان نه باشعور
#جنگ_شناختی
#جنگ_رسانه
#عملیات_فریب
@emswar
هاسبارا ماشین جنگ شناختی یا هنر فریب.pdf
221.3K
#یادداشت
*هاسبارا ماشین جنگ شناختی یا هنر فریب ؛
«کنترل روایت به عنوان عنصری از استراتژی»
#محمود_کشاورز
@emswar
🔴وحشتناکترین گزارش از جنایات سربازان امریکایی در شرق آسیا
♻️ قتل عام می لای (My Lai)
‼️ ۱۶ مارس سال ۱۹۶۸ میلادی سربازان آمریکایی در یک روستای ویتنام اعمالی مرتکب شدند که حتی با معیارهای قرون وسطایی هم وحشیگری محسوب میشد. بلایی که آن روز سر ساکنان روستای «مِیلای» آمد «شوکآورترین واقعه جنگ ویتنام» نام گرفت.
❌رایند هور افسر آمریکایی:
❗️در روستا خیلی از مادر ها سعی میکردند کودکان شان را بغل کنند و مانع تیر خوردن آنها بشوند اما فایده ای نداشت، ما بعد از کشتن مادر ها بچه ها را هم کشتیم!😔
❗️بعد از قتل عام زنان و کودکان باقیمانده در وسطِ روستا، مشغول خوردن ناهار شدیم اما صدای زخمی ها مزاحم استراحت مان بود بلند شدیم و همه ی زخمی ها را هم کشتیم!😞
📚کتاب: "زندگی، جنگ و دیگر هیچ"،(ص ۳۲۲)
👤اوریانا فالاچی
https://b2n.ir/f57198
🚨لطفا روی پیوستن بزنید
⭕️غرب امروز هم همان خویِ وحشی گری را دارد فقط کافیست زورش بچربد.
#غارت_شرق_آسیا
#غارت_ویتنام
#کشتار_می_لای
💯مطالب کانال حاصل بیش از پنج سال پژوهش تیم متخصص با مدیریت ✅دکتر مهدی سعیدی و بررسی بیش از 400 کتاب و هزاران سند منتشر شده از نویسندگان غربی میباشد
@emswar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 برگ جدیدی از آرشیو تروریسم دولتی رژیم کریا
🔶 بارها در همین کانال نوشتیم که اسرائیل نام بزرگترین #ماشین_ترور در قرن بیستم است. ماشین تروریسم که برای مأموریتی ویژه در غرب آسیا تأسیس شد.
🔶 حالا مستند #طنطوره بخشی از این خونآشامی این ماشین ترور را بازنمایی کرده است.
▫️یوسف دیامنت، سرباز تیپ السکندرونی (۱۹۴۸) : طنطوره فلسطین، روستایی بزرگ با خانههایی زیبا بود.مردم آن مثل اروپایی ها زندگی میکردند.
‼️در میان ما یک پسر جوانی بود که خیلی وحشی بود.او یک قفس بزرگی درست کرده بود و مردم را در آن میانداخت،و بعدآنها را میکشت.
🔥برخی از سربازان اسرائیلی هم شعلهافکن برمیداشتند و دنبال ساکنان روستا میکردند و بعد از اینکه آنها را میگرفتند، زنده زنده میسوزاندنشان،صحنه وحشتناکی بود.
🔴 من نیز سه چهار ماه اول، فقط میکشتم و قاتل بودم. مردم و دانشآموزان حتی اگر تسلیم هم میشدند، توجهی نمیکردم.همه آنها را برروی زمین میخواباندم، و بعد همه را میکشتم.
⁉️ چند نفر را کشتید؟ نمیدانم چون آنها را نمیشمردم.من یک اسلحه با 250 گلوله داخلش داشتم، فقط شلیک میکردم و همه را میکشتم.
@emswar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به به عجب صحنه هایی
آدم لذت میبره😋
دقیقا همان بلایی که بر سر ماشین پلیس ما و مامورین ما اوردن داره به سر خودشون میاد
براندازان عزیز حالا واقعا متوجه شدید که خدا پشت ماست و از حکومت جمهوری اسلامی محافظت میکنه.
@emswar