eitaa logo
جنگ شناختی ترکیبی
28.3هزار دنبال‌کننده
15.7هزار عکس
10هزار ویدیو
115 فایل
#جنگ_شناختی (اصلی) تخصصی ترین کانال آموزش و ارائه محتوا در راستای #جهادتبیین 🎬اشنایی با سواد رسانه ☠️دشمن شناسی رسانه ای 🎯ارائه مصاديق جنگ شناختی 💻تحلیل های شناختی در حوزه رسانه تبلیغ @adminita0 ادمین @Yafard ادمین اموزش @AdminJang
مشاهده در ایتا
دانلود
جداول فوق تاکتیک ها و تکنیک های تولیدی برای تاثیرگذاری شناختی در رسانه هست. بسیار قابل استفاده
♨️اسیر پیش‌فرض‌های خود نباشیم 📍رﻭﺯﯼ ﭘﺴﺮﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺩ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﻣﺎشینی ﺩﺭ ﺟﺎﺩﻩ‌ﺍﯼ ﭘﺮﭘﯿﭻ ﻭ ﺧﻢ در حال ﺣﺮﮐﺖ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭ ﺧﺎﺭﺝ می‌شود و ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺳﺨﺖ، ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﻪ ﺩﺭﻩ ﺳﻘﻮﻁ می‌کند. 📍ﭘﺪﺭ ﺩﺭ ﺟﺎ ﻓﻮﺕ می‌کند ﺍﻣﺎ ﭘﺴﺮ ﺗﻮﺳﻂ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﻣﺪﺍﺩﯼ ﻧﺠﺎﺕ می‌یابد ﻭ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ منتقل می‌شود. 📍ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺭئیس ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﺑﻪ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺍﻭ می‌رود، ﺑﻪ یک‌باره ﻭ ﺑﺎ ﺷﮕﻔﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ‌می‌شود ﮐﻪ ﺁﻥ ﮐﻮﺩﮎ، ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﻭﺳﺖ! 📍ﺳﻮﺍﻝ: ﺍﮔﺮ ﭘﺪﺭ ﮐﻮﺩﮎ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﺭئیس ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ!؟ 💡چند ثانیه فکر کنید سپس بخوانید. 📍ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ‌ﺻﻮﺭﺕ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﮑﺎﺭﯼ ﭼﻨﮓ می‌زند ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﭘﺸﺘﻮﺍﻧﻪ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻧﺪﺍﺭد. ﺁﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﺎﺷﺪ!؟ 📍ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﺳﯿﺮ ﺗﻔﮑﺮﺍﺕ ﻗﺎﻟﺒﯽ ﺧﻮﺩ ﻫﺴﺘﯿﻢ که به ما جرئت قضاوت کردن بدون چیدن پازل‌های اتفاق را می‌دهد، مثلا فلان قوم و نژاد رفتارشان این شکلی است یا همیشه حق باید با اطرافیان ما باشد نه با دیگران و ... ✍مراقب تفکر قالبی خود باشیم... به این نوع انگاره سازی ها سوگیری شناختی می‌گویند
2.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️تلنگر شهیدمطهری به کسانی که هرچه را می‌شنوند بدون تحقیق بازگو می‌کنند؛ یا هرچه بدستشان می‌رسد فوروارد می‌زنند! 📖رسانه‌های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی
انتقام قطعی است. این اتش که در قلب های ما شعله ور شد، همه ی کفر را میسوزاند. اگر آنها(فرمانده سپاه و ارتش) انتقام نگیرند، ما هنوز زنده ایم و آماده... بالاخره یک روز طعم سیلی ما را خواند چشید
5.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تکنولوژی مِتاوِرس چیست؟ 📍ماجرای ارتباط تکنولوژی مِتاوِرس با عوض شدن اسم شرکت فیسبوک به متاورس
بنظر میرسد مهمترین خلا رسانه ای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در قامت ام القری جهان اسلام، حمایت از شبکه‌های ماهواره ای خاکستری با رویکرد شناختی است. چنانچه در تحقیقات معلوم میشود مهمترین مانع این حرکت رسانه ای، اولا ترس از ورود به حوزه شناختی کلان و ثانیا درآمد های اقتصادی شبکه ملی است.