eitaa logo
جنگ شناختی ترکیبی
28.3هزار دنبال‌کننده
15.7هزار عکس
10.1هزار ویدیو
115 فایل
#جنگ_شناختی (اصلی) تخصصی ترین کانال آموزش و ارائه محتوا در راستای #جهادتبیین 🎬اشنایی با سواد رسانه ☠️دشمن شناسی رسانه ای 🎯ارائه مصاديق جنگ شناختی 💻تحلیل های شناختی در حوزه رسانه تبلیغ @adminita0 ادمین @Yafard ادمین اموزش @AdminJang
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 دو دهم درصدی ها‼️ برآوردهای آماری نشان می دهد کمتر از دو دهم درصد جمعیت کشور، دست به اعتراضات مخرب زدند. اصلا میگوییم، دو درصد... ✅ جالب اینجاست که اِمریکن نیوزها، فقط مردم ایران را در این دو درصد دیده اند و شاید هم می‌خواهند که اینطور ببینند... آنها به حمایت از دو درصدی ها، عادت دارند، خواه در آمریکا باشد، خواه ایران... ❌ ۹۸٪ مردم ایران تحریم اقتصادی هستند، بخاطر دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم تحریم پزشکی هستند، بخاطر دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم، جانشان بی اهمیت است( حوادث شاهچراغ، ترور های منافقین، ۸سال دفاع مقدس و...) بخاطر روی کار آمدن دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم به دلیل فیلتر پلتفرم ها، ناآگاه و بی معرفت مانده، خطاب شدند، بخاطر قطع ارتباط بین دو درصد... ⭕️ یک نفر نیست خطابشان کند: این سنگی که برای مردم ایران به سینه می زنید، سنگ دوستی نیست، سنگ پای قزوین است⁉️ @emswar
29.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسئولیت نوجوان و جوان ایرانی . سخنان رهبر انقلاب در ۱۱ آبان ۰۱۴۰۱ اینو یکی از مخاطبان محترم کانال برای من فرستاده. کار خودش هست. ازشون سپاسگزارم @emswar
بایدن: ایران را آزاد میکنیم 😛😆🤣 @emswar
‏آنچه اپوزیسیون از درک مفهوم انقلاب عاجز است. ۱- هیچ گروه مردمی برای شاه به خیابان نیامد. ۲- مخالفین شاه، فحش ناموسی به شاه ندادند (دانشگاه که حرفش را نزنید). ۳- تنها نیروی مقابل مردم ارتش بود. ۴- تنها یک شعار بود و عدم آسیب رسانی به سربازان ارتش، حتی هنگام تصرف پادگان ها 👇 ‏۵- ارتش بالاخص سربازان از پادگان ها گریختند ۶- ضعف و عدم توانمندی گفتمانی شاه در برابر معترضین ۷- اتحاد حداکثری زیر فرمان “یکنفر” ۸- استفاده نکردن معترضین از چرند گویی و توهم ۹- وابسته نبودن مردمِ معترض به بیگانه ‏۱۰- عدم کمک رسانی کشورهای منطقه و غربی به معترضان برای پیشبرد انقلابشان ۱۱- مقابله معترضین با حکومت شاه بدون کمک سلبریتی ها ۱۲- موفقیت و پیروزی معترضین بدون داشتن اینترنت و ترول های مجازی ۱۳- و نهایتاً انچه انقلاب را بثمر نشاند، گوش بفرمانیِ فقط یکنفر: ۱۴- رهبریتِ خمینی @emswar
🔪 اینستاگرام مثل یک چاقوست!!!! میتوان در آن هم فعالیت خـ😍ـوب کرد و هم فعالیت نامنـ🔞ـاسب! بستگی به نوع استفاده کاربر دارد! حتی میتوان از ابزار دشمن بر علیه خودش استفاده کرد! 🔍 (۱) ساده ترین پاسخ ها به این شبهه اینچنین است ؛ 1⃣آن عاملی که نوع عملکرد چاقو را تعیین می‌کند ، کسی است که چاقو را در دست دارد و مدیریت ابزار در دست اوست و او مشخص می‌کند که این چاقو باعث کشتن کسی شود یا باعث خدمت رسانی گردد. به فرض اینکه بپذیریم اینستاگرام مانند یک چاقوست [که به این تشبیه اشکالاتی وارد است] ، نباید این مورد را فراموش کنیم که دسته‌ی این چاقو در دست مارک زاکربرگ [مالک اینستا] و آدام موسلی صهیونیسم [رئیس اینستا] است! عکس شماره یک☝️ 2⃣ حقیقتاً خیلی سهل اَندیشانه است اگر فکر کنیم به سادگی‌ِ گرفتن یک چاقو یا اسلحه از دشمن ، می‌توانیم حاکمیت اینستاگرام را نیز از دستان مدیرش خارج کنیم و آن را به ابزاری در راستای تحقق اهداف مثبت خودمان و ضربه زدن به دشمن تبدیل سازیم! [از لحاظ فنی این عمل غیر ممکن است چون حاکمیت مطلق نرم افزار و سخت افزار اینستا دست مدیر آن است] 3⃣ باید دانست مدیریت این شبکه‌‌ی اجتماعی قطعا و یقینا در راستای اهداف صهیونیسم جهانی گام بر‌می‌دارد [عکس شماره دو]☝️ و کاربر نیز تا زمانی که مزاحمت جدی برای این راهبرد ایجاد نکند ، یک نسبی دارد! با این تفاسیر اکثریتِ قریب به اتفاق فعالیت‌های اینستاگرامی [حتی فعالیت های خوب] ، در پازل راهبردی این پیامرسان جای می‌گیرند و باعث تولید سود برای آن می‌شوند! @emswar
بزودی ان شاء الله @emswar
📸 افشاگری ریحانه پارسا از کاسبی جدید احسان کرمی و برزو ارجمند از نا آرامی‌های ایران @emswar
20.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 میهمان قم 🏴 ویژه وفات شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، تسلیت باد @emswar
4.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتون میشکنه. میدونم دلتون درد میاد عوضش نفرت بیشتر میشه و مصمم برای انتقام @emswar
↙️ در نبردهای ترکیبی، چریک رسانه‌ای باشیم فتنه امروز یک نبرد ترکیبی تمام عیار است و بدون شک، بیشترین سهم از اثرگذاری را رسانه‌ها دارند. دشمن به خوبی متوجه این مسئله شده و این روزها رسانه‌هایش در خط مقدم نبرد، بیشترین نقش را ایفا می‌کنند. بنابراین اگر تا دیروز به فکر تربیت افسران جنگ نرم بودیم، با پیچیده تر شدن ابعاد ماجرا، باید به فکر تربیت چریکهای رسانه‌ای باشیم! ⬇️ اما ملزومات چریک رسانه‌ای چیست؟ 1️⃣ دشمن شناسی (شناخت دشمن، پی بردن به اهداف و روش‌هایش در ضربه زدن، آگاهی از نقاط قوت و ضعف و...) 2️⃣ اهل مطالعه بودن (مطالعه منابع مهم، معتبر و به روزِ کتب و مقالات، چه همسو و چه غیرهمسو) 3️⃣ مسلط به سواد رسانه‌ای (شناخت رسانه‌ها، قالب‌های رسانه‌ای، کارکردها، حوزه‌های اثرگذاری و...) 4️⃣ مسلط به مبانی دینی و انقلاب اسلامی 5️⃣ نقطه زنی در نبردهای رسانه‌ای 6️⃣ آینده پژوهی در رابطه با واکنش‌های بعدی دشمن (این مهم با رصد و تحلیل توأمان رسانه‌های دشمن اعم از فیلمها، انیمیشنها، بازی‌های رایانه‌ای، شبکه های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و... به‌دست می‌آید.) 7️⃣ نباختن بازی در نبرد روایتها 8️⃣ تربیت نیروهای دارای دغدغه و استعداد 9️⃣ زمانه شناسی (توجه به مقتضیات، شرایط و اوضاع و احوال زمانه) 🔟 اهل قلم بودن (قلم، اسلحه ممتازی است که در نبردهای رسانه‌ای هیچ پیش‌نیاز و تکلفی برای مقابله با هجمه‌های دشمن ندارد و از قدرت تخریب بسیار بالایی به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی برخوردار است.) @emswar
46.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سقوط تهران در فیلم ها و انیمیشن های آمریکایی توهمی که هیچ وقت به واقعیت تبدیل نخواهد شد... @emswar