eitaa logo
جمهوری/ محمد صادق شهبازی
3.1هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
848 ویدیو
65 فایل
بازخوانی انقلاب مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
طرفدارهای محکم شدند، در میان آن‌هایی که تصمیم نگرفته بودند تبدیل به گزینه‌ای جدی شد و طرفداران دیگر نامزدها او را جدی‌تر خواهند گرفت. چه اینکه داخل و خارج در حال حمله به او هستند.
میکند و بقیه در ادامه او همان حرفها را میزنند انضباط مالی جهش تایید تصحیح تکمیل سامان دهی بانکهای خصوصی اقتدار بانک مرکزی هدر رفت نفت
میخواهد به جنگ اصلی‌ترین عامل تورم و کوچک شدن سفره مردم برود. طبیعی است ذی‌نفعان ‎ بر او بتازند. ‎
میخواهد همه مردم فرصت و امکان داشته باشند؛ او میخواهد فرصت‌های برابر ایجاد کند و با عدالت، فرصت مشارکت مردمی برای همه ایجاد کند. تا منابع کشور به ضرر همه و سود عده‌ای معدود به کار گرفته نشود. ‎
کسی که اجرا را میفهمد عملگرایی کور نمیکند. اول مسئله‌ای مثل گران شدن لاستیک را ریشه‌یابی میکند و بعد می‌افتد دنبال لایه‌های مختلف اجرا حتی دو ساعت پشت در مرکز فروش لاستیک دولتی می‌ایستد که چک کند لایه‌های مختلف اجرا کارمی‌کند یا نه. اینست فرق مدیر اجرایی نقطه‌زن با عملگرایی کور.
برخلاف برخی، تنها راه مقابله با تحریم را مذاکره برای رفع تحریم یا دور زدن تحریم نمی‌بیند؛ او می‌گوید تحریمها را خنثی و بی‌اثر کنیم و بالاتر با دست گذاشتن روی تکنولوژی‌های پیشرفته، به ساختار تحریمها هجمه کنیم.
از اسنپ به ستاد! مانده بودم چه کاری از دستم بر می‌آید. چشمم به ماشین که افتاد ایده‌ای به ذهنم رسید: «اسنپ!» با رفقا درمیان گذاشتم. حالا هر روز چند سرویس اسنپ قبول می‌کنیم و درآمدش را می‌زنیم برای کمک به ستاد آقای جلیلی. 📲 شما هم روایت‌های‌تان را برای ما به آیدی زیر ارسال کنید: 🆔️ @zfarhadisadr 🔺️به کانال روایتِ «یک ایران جهش» بپیوندید: ➕️@revayatejalili
هدایت شده از pezhmanarab
⭕️ چرا نگاه جلیلی به روستا متفاوت است؟
هدایت شده از pezhmanarab
⭕️ چرا نگاه جلیلی به روستا متفاوت است؟ 🔸دکترجلیلی همزمان با حضور در عالی‌ترین سطوح حکمرانی و تصمیم‌گیری کشور، بیش از یک دهه است که برای شناخت صحیح ظرفیت‌ها و ایرادات حکمرانی، به شهرستان‌های مختلف سفر کرده و در هر سفر، مسائل روستاها را نیز به‌طور مستقل موردتوجه قرار داده است. عمق راهبردی نگاه او نه بر مبنای کلیات طرح‌ها و تصاویر هوایی از کشور، بلکه از نفس‌به‌نفس شدن با هزاران جوان و مرد و زن روستایی کشور و مشاهدهٔ از نزدیکِ تجربیات موفق و شکست‌خوردهٔ روستاهاست. 🔸اینکه سعید جلیلی در وسط مناظرات اقتصادی و آن دقایقی که هر ثانیه‌اش حکم‌ طلا دارد، از ظرفیت بالای روستا و مردمش می‌گوید، نه از سر «جذب رأی و خوشامد اقشار مردم»، بلکه حاصل نگاه عدالت‌محورش به فرصت‌های کشور است. او عمیقا باور دارد که ۲۵ درصد جامعه، باید در تریبون انتخابات سهمی داشته باشند و خودشان را در آینهٔ رسانه و از زبان کاندیداهای جمهور ببینند و بشنوند. 🔸او همانطور که یک روز بی‌برقی روستای توگبری در کهگیلویه و بویراحمد را مایه شرمندگی اعلائم کرده روز دیگر پیگیر فروش و صادرات گوجه‌های روی زمین‌ماندهٔ روستاییان آبدان بوشهر شده است، به دنبال الگوهای صحیح و تلاش در جهت تکثیر آنها نیز بوده است. یک روز برای تشکر از بچه‌های روستای کریم‌آباد رشتخوار خراسان که سند پیشرفت روستای خودشان را نوشته‌ و باعث مهاجرت معکوس شدند، حاضر شده و تشویقشان کرده است و روز دیگر تلاش کرده تا الگوی موفق باشگاه کشاورزان جوان را در خارج از خراسان ترویج کند. 🔸جلیلی قبل از اینکه شعار «همه ایران سرای من است» را بدهد، جغرافیای ایران را شهر به شهر و روستا به روستا چرخیده است؛ از روستاهای مرزی بلوچستان تا مزرعه مولوی ... تا حاشیه چابهار و زهک زابل و چاه‌نیمه‌ها. او با نشستن در چادر عشایر گیلانغرب و جلسه تفصیلی و مستقیم با کولبران کردستان، مسائل و مشکلات روستاییان را شنیده است.‌ 🔸مواجهه‌ی مستقیم با مسائل و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره است که دکتر جلیلی را به این اطمینان در تشخیص رسانده است که با صدای بلند بگوید:« مجوزهای متعدد و دست‌وپاگیر دولتی است که نفس تولید و فرآوری در روستا را گرفته‌ و هر روز، جوان روستایی را بیشتر به سمت شهر و حاشیه‌نشینی می‌کشاند.» 🔸به‌خاطر حضور میدانی است که باور دارد با کشاورزی و دامداری می‌شود شغل و درآمد پایدار و مناسب ایجاد کرد. از سر لمس واقعیت‌هاست که معتقد است اگر بچه‌های روستاهای حوالی خرمشهر و بقیه روستاهای مرزی، خودشان کارت بازرگانی داشته باشند و صادرارت کنند، یا اگر وزارتخانه‌ها زمین‌های بلااستفادهٔ دولتی را آزاد کنند، روستاها جایگاه واقعی خود در تولید ثروت را پیدا کرده و به دور از شعارگویی، به سلول‌های جهش کشور تبدیل می‌شوند. پژمان عرب