برخی از نمایندگانِ مخالف واکسن اجباری در مجلس شورای اسلامی
همچنین بیست نفر از نمایندگان طی تذکری کتبی به وزیر بهداشت درباره ضرورت تجدید نظر در اجباری کردن واکسن کرونا تأکید کردند.
#نشر_حداکثری
#نه_به_واکسن_اجباری
#نمایندگان_مجلس
#مطالبه_گری
👆برخی از متخصصان خارجی مخالف واکسن (گروه دوم)
#نشر_حداکثری
#نه_به_واکسن_اجباری
👈منابع :
https://b2n.ir/h41185
yun.ir/r0ga5d
https://b2n.ir/d45455
https://b2n.ir/u11739
http://yun.ir/b6yz9f
https://www.aparat.com/v/dFl8z
📌https://www.aparat.com/v/FOc28
https://www.aparat.com/v/ubo0G
https://www.aparat.com/v/GAc16
yun.ir/xodt0c
https://b2n.ir/281255
29.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خامنه ای: آیا نظر کارشناسی مخالف با نظر رهبری، مخالفت و ضدیت با رهبری و ولایت است؟
@wwwsadeghyas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سوال : واکسن بزنیم یا نزنیم ؟
♻️ اگه بخوایم بزنیم چه واکسنی بزنیم؟
#حکیم_حسین_خیراندیش
#سوالات_کرونایی
@wwwsadeghyas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر بهداشت در جلسه اخیر با نماینده منتقدین واکسن کرونا در حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری پذیرفت که مسئله کرونا یک "جنگ بیولوژیک" است اما سوال اینجاست که اگر این حقیقت را مسولان نظام سلامت کشور قبول دارند، چرا صرفا در مقابل کرونا به یک سری اقدامات درمانی ابلاغی از WHO بسنده کرده اند و تا به امروز هیچ گاردی متناسبت با جنگ بیولوژیک برای صیانت از جان مردم کشور گرفته نشده است؟!!
حتما ببینید ...
@wwwsadeghyas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطر واکسننزدهها بیشتر است یا مسئولان تناقضگو
🔹تناقض، انتشار اکاذیب یا تشویش اذهان عمومی؟ صدا و سیما و وزارت بهداشت چه پاسخی دارید؟
🔸چگونه به چنین وزارت بهداشت و صدا و سیمایی اعتماد کنیم؟
🔹فهم این تناقضات نیاز به تخصص پزشکی ندارد که هیچ، هر بیسوادی هم متوجه میشود.
@wwwsadeghyas
❗️«اجبار» هست ولی خبری از «جبران» نیست!
#نه_به_واکسن_اجباری
🔺اجبار با «باید و حتما و الزامیست» اتفاق نمیافتد؛ بلکه آنچه عملا سبب اجبار میشود، ضمانت اجراست.
🔺 آنچه باعث شده عدهای نیز سلامتی خود را تسلیم سرنگهای مجهولالعوارض کنند، ترس از ضمانت اجراهای بخشنامههای اخیر است!
🔺فرض کنیم واکسن کرونا مادهای کاملا بیضرر و حتی سودمند است! حال پرسش اساسی اینست: «آیا قانوناً میتوان تزریق مادهای بیضرر را با ضمانت اجرای اخراج از کار یا پلمب واحد کسبی، اجباری کرد؟»
🔺 ستاد کرونا، صلاحیت وضع مقررات کیفری را ندارد و اگر بناست برای مقابله با کرونا چنین قوانینی وضع شود، باید از مجرای قوه مقننه صورت پذیرد؛ این نکته مهم در مصاحبهٔ دکتر طحان نظیف حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی و سخنگوی آن در تارنمای رسمی شورای نگهبان منعکس است (۲۹ مرداد۹۹ ):
«مجازات و تصویب مجازات در ستاد ملی مقابله با کرونا وجهی ندارد و اگر قرار است مجازاتی در نظر گرفته شود، نیازمند قانون است و باید از مسیر قوه مقننه طی شود.»
گرچه ستاد مزبور برای افراد فاقد کارت واکسن پیشبینی حبس یا شلاق و مواردی ازین دست ننموده اما مجازات نیز صرفا منحصر به این موارد نیست؛ ماده ۲۳ قانونمجازات اسلامی مواردی از قبیل «منع از اشتغال» و «انفصال از خدمات دولتی» را نیز در زمره مجازاتها میداند! و مگر نه اینست که «پلمب اصناف فاقد کارت واکسن» مصداق منع از اشتغال بوده و «درج غیبت غیر موجه برای کارکنان دولت» نیز نهایتا منجر به اخراج و انفصال از خدمت ایشان میشود؟! این ضمانت اجراهای غیرقانونی طی بخشنامههای صادره از وزارتکشور و سازمان اداری و استخدامی کشور، دو پرسش بیپاسخ را پدید میآورد، که اگر ستاد کرونا صلاحیت وضع این مقررات را ندارد، وزیر محترم و رییس سازمان مزبور چگونه واجد این صلاحیتاند؟ و اگر این دو مسئول چنین صلاحیتهایی داشتند، دیگر چه نیازی به تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است؟
❌اصل۲۲ قانون اساسی میگوید حقوق ملت مصون از تعرض است مگر به حکم قانون؛ همچنین اصل ۳۶ میگوید «حکم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق “دادگاه” صالح و به موجب “قانون” باشد.» از طرف دیگر طبق ماده ۲ قانون مجازات اسلامی، اگر برای عملی مجازاتی در نظر گرفته میشود، ابتدا میبایست قانون آن عمل را جرمانگاری نموده و به عنوان عمل مجرمانه شناسایی کرده باشد. آیا جرمی تحت عنوان «خودداری از تزریق واکسن کرونا» وجود دارد که حقوقدانان از آن بیخبرند؟! بر فرض که واکسن نزدن جرم هم بود(!)، آیا وزیر کشور، قاضی «دادگاه صالح» است که طبق اصل ۳۶ حکم به مجازات و اجرای آن دهد؟! متاسفانه صادرکنندگان بخشنامههای فوق، یکتنه، هم به جای قوه مقننه اقدام به جرمانگاری عمل واکسن نزدن نمودهاند(!)، هم به جای قوه قضاییه به این اقدام مجرمانه رسیدگی و مجازات صادر نموده و هم در کسوت قوه مجربه اقدام به اجرای مجازات نمودهاند! آیا اصل ۵۷ قانون اساسی نمیگوید که در جمهوری اسلامی، قوا مستقل از یکدیگرند؟! آیا اصل ۱۲۱ که طی آن رییس محترم جمهور سوگند به پاسداری از قانون اساسی خورده است نیز قرار است توسط خود رییس جمهور نقض شود؟
⁉️ اما سوال دیگر اینست که «آیا دولت از غیرقانونی بودن این فرایند بیخبر است که لایحهای قانونی برای واکسیناسیون اجباری تقدیم مجلس نمیکند؟ » یا «تصویب برجامگونهٔ این اجبار در کسری از ساعت برای مجلس دشوار است؟» خیر! دلیل اصلی انتخاب «فشار و تهدید غیرقانونی» به جای «اجبار قانونی»، اینست که اگر اجبار توسط مجلس، قانونی شود، دولت ضامن دیهٔ کشتهشدگان واکسن و همچنین مسئول پرداخت بیمه بیکاری کارکنان و اصناف فاقد کارت واکسن خواهد بود؛ و این یعنی هزاران میلیارد تومان هزینه اضافی برای دولت! دولت باید در قبال تصمیمات خود رفتاری مسئولانه داشته باشد تا اگر در نتیجه تصمیماتش کمترین آسیبی به مردم وارد آمد، آن را جبران کند. متاسفانه در حال حاضر اجبار هست ولی خبری از جبران نیست... و این یعنی #اجبار_غیرمسئولانه !
🖌به قلم: محمد درریز، وکیل پایه1 دادگستری
@wwwsadeghyas
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ چطور می شود که شما سه دوز #واکسن تزریق کردید سه عدد هم #ماسک زدید آنوقت از واکسن نزده ها می ترسید!!!
#واکسن_های_ناکارآمد
#دکتر_مرتضی_عبداللهی
@wwwsadeghyas