eitaa logo
و اما بعد... ✅
1.5هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
3.4هزار ویدیو
62 فایل
کانال خبری-تحلیلی- تبیینی ارتباط با مدیر: @majid_nikkhoo
مشاهده در ایتا
دانلود
💠نماز شب 🔹مرحوم آیت الله قاضی رحمه‌الله علیه: اگر می شنید کسی به دنبال سلوک و معنویت است ولی اهل نماز شب نیست، خیلی تعجب میکرد. یک جا برای شاگردانش نوشته بود: اما نمازشب، پس هیچ چاره و گریزی برای مومنین از آن نیست. تعجب است از کسی که میخواهد به کمال برسد ولی برای نماز شب بیدار نمی شود. ما نشنیدیم کسی بتواند به آن مقامات دست پیدا کند مگر به وسیله نمازشب. مرحوم آیت الله رحمه‌الله علیه به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
4_6048565927144853963.mp3
20.67M
صوت کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
39.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
4_6048565927144853961.mp3
19.15M
روضه‌خوانی آقای حاج محمود کریمی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
14.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قاب‌های متفاوتی از مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
4_6044199508772918230.mp3
19.19M
صوت کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
4_6044199508772918228.mp3
23M
روضه‌خوانی آقای حاج سیدرضا نریمانی در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
37.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
48.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه‌خوانی آقای حاج سیدرضا نریمانی در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
13.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت عرض می‌کنیم. هوای این خونه به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبرفرزانه ی انقلاب نیز فرموده اند: " بعد از رحلت امام، هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛ هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم. این یک واقعیت است." به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو دلیل برای این سوال که چرا امیرالمؤمنین دست به شمشیر نبرد؟ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ... کانال تبیینی در راستای فرامین رهبر فرزانه ی انقلاب دوستان خود را به کانال "و اما بعد" دعوت کنید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
33.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸قیمت گذاری نرخ ارز فقط باید به دست سرمایه داران باشد! 🔸در گفتگو با یاسر جبرائیلی 📺 youtu.be/6hdfj_tWjLE به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۳ فردا دوشنبه به مجلس می‌رود/ رأی گیری در خصوص کلیات لایحه در روز چهارشنبه ۲۹ آذر در صحن علنی مجلس به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
بخش اول: به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامرضا در مراسم «تقدیر از اقدام انقلابی و بخشنامه انقلابی معاون سیاسی سابق وزیر کشور» که امروز ۲ شهریورماه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: من هرگز استعفا ندادم، اما در چند روز گذشته ترجیح دادم که در این باره صحبت نکنم. معاون سیاسی سابق وزیر کشور در این نشست بیان کرد: من نخواستم با حضور در مجالس مختلف و صحبت درباره این بخشنامه بین قوا اختلاف ایجاد کنم. بنابراین دعوت تشکل‌های دانشجویی را قبول نمی‌کردم. غلامرضا بیان کرد: من وظیفه خودم را در وزارت کشور انجام دادم و از ابتدا به دنبال تشکیل کارگروهی برای حفظ سلامت انتخابات بودم.  معاون سیاسی سابق وزیر کشور عنوان کرد:  بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور کاملا بر اساس قانون بود. حتی ما گفتیم یک گروه حقوقدان هم بررسی کنند که آیا تخلفی در این بخشنامه بوده است یا نه. وی افزود: این قضیه پشت‌صحنه‌هایی دارد که الان نمی‌‌توان آنها را گفت چون موجب اختلاف می‌شود. الان در ایام اربعین هستیم، شروع سال تحصیلی را در پیش داریم، سپس انتخابات داریم، پس فضای کشور باید آرام باشد، به همین خاطر من سکوت کردم. غلامرضا مطرح کرد: بنده در وزارت کشور فقط قانون را در قالب بخشنامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی متذکر شدم. پس این بخشنامه، اقدامی انقلابی نبوده و فقط در چارچوب وظیفه و قانون تدوین و ابلاغ شده بود. حقیقتا یک سری بدیهیات در بخش‌نامه مطرح شده بود، مثلا اگر یک مسئول کشوری برود در استانی و جایی را افتتاح کند باید استاندار در جریان باشد. در واقع ما یک امر بدیهی را متذکر شدیم. کما اینکه غیر از آن یک بخشنامه دیگر هم به دولت زده‌ایم، آنجا هم به روسای دستگاه‌های اجرایی‌ متذکر شدیم مثلا که استعفاها نباید استعفاهای صوری باشد. نشود که اسم یک نفر حذف شود ولی کماکان از همه مواهب برخوردار باشد. بنابراین کاری که انجام دادم یک کار معمولی بود، قانون را متذکر شدم؛ پس اقدام من انقلابی نیست و این‌صفت انقلابی نظر لطف شماست. معاون سیاسی سابق وزیر کشور گفت: من دیدم در بعضی از توییت‌ها، گفتند بنده در شب شهادت حاج‌قاسم جلسه‌ای با ایشان بودم‌ من اصلاح میکنم من آن شب در آن جلسه نبودم. من اسطوره نیستم و به دنبال اسطوره سازی هم نیستم. پس اینکه عبارت "شهید راه حق" را به من نسبت داده‌اند، درست نیست.  وی اضافه کرد: زمانیکه بخواهیم فردی را برای ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس انتخاب کنیم، باید انتخاب اصلحی داشته باشیم. این انتخاب هم شاخص‌هایی دارد. پس با اسطوره سازی نامناسب، شاخص‌ها را تغییر ندهیم. یکی از مشکلات ما همین است که یک نفر را بیش از اندازه بزرگ می‌کنیم و بالا می‌بریم و آن فرد را اسطوره می‌کنیم‌ در این صورت اگر آن فرد خطایی بکند آن وقت آرمان‌هایمان فرو می‌ریزد؛ بنابراین روی معیارها بایستید نه آدم‌ها. غلامرضا مطرح کرد: من همواره سرباز انقلاب بوده‌ام و در آینده هم خواهم بود. پس نیاز به تقدیر نیست، من فقط وظیفه خودم را انجام دادم.  معاون سیاسی سابق وزیر کشور اظهار کرد: اعتقاد دارم که دست تقدیر الهی من را به این نقطه رساند تا تشکل‌های دانشجویی و انقلابی مرا لایق تقدیر دانستند.  وی افزود: توصیه من به تشکل‌های دانشجویی این است که مسیر مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی را دنبال بکنند، زیرا به این فعالیت‌ها نیاز است. اگر جایی این قطار از مسیر خارج می‌شود، کسی باید باشد که حواسش باشد و تذکر بدهد. غلامرضا با بیان اینکه صدای جریان انقلابی باید رسا و بلند باشد، خاطرنشان کرد: جزیره جزیره بودن در جریان انقلابی یکی از اشکالات اساسی است. ما یاد نگرفتیم که به صورت حلقه‌های زنجیر بهم متصل باشیم.  معاون سیاسی سابق وزیر کشور با تاکید بر اینکه بنده از هیچ‌کسی هراسی ندارم و اگر آبرویی داشته باشم برای انقلاب وسط گذاشته‌ام. در پایان فشارهایی که به من وارد شد کم نبود اما در عین حال آرامشی که خداوند در این شرایط به من عطا کرد نیز چیز غیرقابل توصیفی است.  خضریان: آقای غلامرضا می‌خواست جلوی برخی از رفتارهای نادرست را بگیرد همچنین در این مراسم علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع آقای غلامرضا مربوط به یک بخشنامهٔ داخلی بود و مطلب عمومی نبود که عمومی شد. اول باید بررسی شود که چه کسانی در وزارت کشور این مطلب را منتشر کردند. https://t.me/engineer_majid_nikkhoo
بخش دوم: خضریان افزود: آقای غلامرضا با روحیه عدالتخواهانه قصد داشت تا جلوی برخی از رفتارهای نادرست را بگیرد.  خضریان گفت: نمایندگان مجلس همه یک موضع ثابت ندارند. موضع مجلس در رأیش معلوم می‌شود. این جای تأسف دارد که پیش از مشخص شدن رأی مجلس، وزیر محترم کشور به سمت تغییر معاون سیاسی رفته. خطای اول آنجایی ضورت گرفت که وزیر کشور بندهایی از بخشنامه را باطل کرد. این چرخه، چرخهٔ خطرناکی است. اگر جلوی این منطق را کسی نگیرد و بخواهد ادامه پیدا بکند، این چرخه تا دهیارها هم ادامه پیدا می‌کند. بعد از کنار گذاشتن آقای غلامرضا، این نداها از درون مجلس دوباره بلند شد و ماجرای استیضاح وزیر کشور مجددا توسط برخی نمایندگان مطرح شد. وی افزود: وزیر کشور برای آرامش کشور اقدام به برکنار معاون خود کرد اما به نظر من باید مقابل منطق نادرست، ایستادگی می‌کرد.  خضریان عنوان کرد:  شاید برخی افراد بگویند که من با  حضور در این مراسم، به دنبال تبلیغات هستم. اما اصلا اینگونه نیستم. من خودم را از جریان دانشجویی می‌دانم. این نماینده مجلس اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی با روحیه عدالتخواهی و مطالبه گری که دارند، از سیاست‌های نادرست جلوگیری می‌کنند.  وی اضافه کرد: در این مراسم حاضر شدم که با شجاعت بگویم برخی از همکاران من در مجلس و برخی از دوستانم در دولت اشتباه کردند. من به دنبال دامن زدن به اختلاف بین قوا نیستم. خضریان ادامه داد: من بارها گفتم که اگر وزیر کشور معاون سیاسی خود را عزل کند، دیگر وزیر کشور نیست.  این نماینده مجلس تصریح کرد: پافشاری برخی از نمایندگان در مخالفت با این بخشنامه را درک نمی‌کنم. به آنان پیشنهاد می‌دهند دوباره بخشنامه را بخوانند. وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ادامه داد: از دانشجویان تقاضا میکنم، برای انتخاب نماینده اصلح در  انتخابات آتی بیشتر مطالعه کرده و به منظومه فکری امامین انقلاب بیشتر توجه کنند.  خضریان خاطرنشان کرد: خیلی از نمایندگان مجلس فعلی انقلابی بوده، اما بهترین افراد انقلاب نیستند. از سوی دیگر نمی‌دانم که کاندیداهای آینده تا چه میزان انقلابی هستند. پس فقط باید با مطالعه و تحقیق اقدام به انتخاب کرد.  این نماینده مجلس گفت: نماینده‌ای که از منافع شخصی خود نمی‌گذرد، چگونه می‌خواهد بر حفاظت از منافع مردم نظارت کند.  جعفری: بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور یک پله فرهنگ سیاسی و انتخاباتی کشور را بالا برد در ادامه این مراسم، علی جعفری فعال اجتماعی، سیاسی در این مراسم اظهار کرد: بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور یک پله فرهنگ سیاسی و انتخاباتی کشور را بالا برد. وی افزود: جریان انقلابی در جمهوری اسلامی آنقدر عقب نشینی کرده که بخشنامه‌ای قانونی، عنوان اقدام انقلابی می‌گیرد.  جعفری گفت: متاسفانه در حال حاضر مسئولانی که مشکلات دولت را نمی‌پذیرد یا انقلابی نیستند، در دولت حضور دارند. من در اعتراض به این موضوع هفته گذشته از شغل خود استعفا دادم. این فعال سیاسی تصریح کرد: قانون ابزاری برای حل مشکلات کشور است، نه اینکه ابزاری برای فشار باشد.  وی افزود: از مجلس انقلابی و شخص قالیباف ریاست مجلس انتظار چنین مخالفت‌هایی نداشتیم. البته عملکرد دولت هم چندان مناسب نیست؛ چراکه غلامرضا شبانه عزل می‌شود اما سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی علی رغم تمام مخالفت‌ها در سمت خود باقی مانده است. جعفری عنوان کرد: عدالت انتخاباتی حکم می‌کند که کاندیداهای آینده مجلس، باید از بسترهای انتخاباتی مساوی برخوردار باشند.  این فعال اجتماعی بیان کرد: اداره کشور با توصیه عمه و خاله امکان پذیر نیست. در این جریان هم دولت می‌گوید که نمایندگان فشار وارد کردند، نمایندگان هم عنوان می‌کنند ما نبودیم. این یعنی نبود شفافیت.  وی افزود: نمایندگان در هر موضوعی می‌گویند که کسی به ما نقد نکند؛ چرا که این مجلس، مجلس انقلابی است. جعفری مطرح کرد: این موضوع در تاریخ سیاسی انقلاب ماندگار خواهد شد. شاید غلامرضا نتوانست این بخشنامه را اجرایی کند، اما فانوسی روشن شده تا دیگر کسی جرات نکند سوری در انتخابات شرکت کند. http://snn.ir/004aTO https://t.me/engineer_majid_nikkhoo
قالیباف: تغییر معاون سیاسی وزیر کشور تصمیم آقای وحیدی بود | در غیرقانونی‌بودن بخش‌نامه هیچ شکی نیست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در جمع دختران تشکل‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور: دربارۀ اقدام معاون سیاسی وزیر کشور باید بگویم آن بخش‌نامه قطعاً غیرقانونی بود. وزیر کشور همان روز این موضوع را تشخیص دادند که بند ۲، ۴، ۶ و ۷ غیرقانونی بود و آن را حذف کرد و به بنده نامه زد و دراین‌باره توضیح داد. وزیر کشور دربارۀ جابجایی معاون سیاسی خود خودش به ما قول داد و فرصت دوهفته‌ای خواست. این تصمیم وزیر کشور بود؛ سایر صحبت‌ها در این بخش بی‌اساس است. پ.ن: رئیس مجلس برای غیر قانونی تلقی نمودن بلاشک بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور ، باید مستند قانوتی یا استفساریه قانونی ارائه دهد... اما استفاده از حربه استیضاح انقدر در تعریف روابط قوه مقننه و اجرائیه پر رنگ است که با تاسف بطور آشکار در مقابل حرف قانونمند معاون سیاسی وزیر این حربه، اعلامیه می شود و بالغ بر دویست نماینده بر متن ان تاکید می نمایند و وزیر محترم مقتدرترین وزارتخانه دولت نیز فورا طی مکاتبه ای در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ به استانداران سراسر کشور بندهای ۲،۴،۶ و ۷ مکاتبه ی مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ را ملغی و بلااثر می کند و البته در متن مکاتبه وزیر کشور به چیزهایی مانند ضرورت تداوم تعاملات سازنده با نمایندگان و استفاده از نقطه نظرات مشورتی در پیشبرد امور مناطق[!!!] نیز تاکید میشود!!! اما اینکه منظور از تعامل سازنده و استفاده از نقطه نظرات‌ مشورتی نمایندگان دقیقا به چه معناست ، شاید پیشینه ی این به اصطلاح تعاملات موید همه چیز باشد!!! اما بندهای ۲،۴،۶،۷ متن بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور(در آستانه ی انتخابات) دقیقا چه بوده که مبنای واکنش نمایندگان و مکاتبه ی وزیر کشور برای الغای آنها شد؟؟ الف: در بند دوم میزبانی و تسهیل سفرهای مسئولان ارشد کشور و دستگاههای اجرایی ملی به شهرستان صرفا در صورت هماهنگی سفر از طریق استانداران صورت میپذیرد...و اجتناب فرمانداران از حضور و همراهی در برنامه هایی با اهداف خاص و یا هماهنگ نشده با استانداری توصیه شده است. ب: در بند چهارم به فرمانداران ، بخشداران و معاونین فرماندار توصیه شده ضمن پیگیری جدی امور شهرستان، برای جلوگیری از هرگونه شائبه و سوء برداشت ، در روابط با نمایندگان فعلی تا زمان برگزاری انتخابات از همراهی و معیّت با آنها در جلسات شائبه‌دار، دقت لازم را داشته باشند. ج: در بند ششم دلالت و هدایت هر گونه تماس مستقیم از حوزه پارلمانی وزارت کشور یا حوزه پارلمانی سایر وزارت خانه ها با فرمانداران به معاون سیاسی با توجه به اسیبهای مترتب بر این‌موضوع از وظایف مهم‌معاونان سیاسی خواهد بود. د: در بند هفتم ممنوعیت مطلق هرگونه انتصاب مدیران و بکارگیری نیرو بر اساس سفارش نمایندگان فعلی یا سابق مجلس و کاندیداهای انتخابات به جدیت‌مدنظر معاونان سیاسی قرار گرفته و شایسته گزینی بر مبنای گفتمان انقلاب و رویکرد مردمی و جهادی دولت به عنوان شاخصه اصلی مد نظر باشد. ‏بخشنامه ی معاون سیاسی وزیر کشور دقیق و درست و در راستای فرامین رهبر معظم‌ انقلاب و و مطابق اصل ۵۷ قانون اساسی موضوع تفکیک قوا و استقلال آنها از یکدیگر است. من بار دیگر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار چهارم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با نمایندگان مجلس تاکید میکنم : "نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند...یک سفارش مؤکد هم بکنم، البته آقای قالیباف حالا که می‌آمدیم، به من گفتند که «شما یکی از این سال‌ها راجع به اینکه نمایندگان درمورد انتصاب‌ها و این‌ها دخالت کنند یک چیزی گفتید، بعضی از همکاران ما ناراحت شدند»؛ بنده ناراحتی شما را که اصلاً نمی‌خواهم و نمی‌پسندم، اما شما را هم خیلی دوست دارم، مصلحت شما را می‌خواهم؛ واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات! شما وقتی که فرض کنید راجع به فلان مدیرکل، راجع به فلان فرماندار و حتی راجع به استاندار چه مثلاً به آن وزیر مربوط پیشنهاد می‌کنید یا احیاناً مثلاً خدایی ناکرده فشار وارد می‌کنید این موجب می‌شود که اگر چنانچه آن مأمور بد عمل کرد، آدم نداند یقه‌ چه کسی را باید گرفت، نه مردم بدانند، نه دستگاه قضایی بداند، یقه‌ آن وزیر را باید گرفت که چرا این را گذاشتید؟ یقه‌ این نماینده را باید گرفت که چرا فشار آورده؟ چرا این کار را بکنید؟ یکی از مسائل مهم قانون اساسی همین مسئله‌ تفکیک قوا است یعنی شما بگذارید او کار خودش را بکند، شما کار خودتان را بکنید، البته من توصیه‌ام به دولتی‌ها هم این بوده همیشه قبلاً هم همیشه توصیه کردم حالا هم توصیه می‌کنم از نظرات نمایندگان استفاده کنند." بندهای بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور را مقایسه کنید با رهنمودها و تاکیدات موکد رهبر فرزانه ی انقلاب... میماند نظر عجیب رئیس مجلس که مستند قانونی آن باید ارائه شود. https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
بیان نکات زیر چیزی از حجم خدمات دولت ها و مجلس قانونگذاری جمهوری اسلامی کم نمی کند ودر جریان پرتلاطم تمدن سازی امر نقد و بررسی عملکردها لازم و ضروری است. حجم خدمات درخشان مجلس حاضر در انجائیکه در حوزه وظائف قانونی خود عمل کرده است در سخنان مقام معظم رهبری روشن و مبرهن است و قطعا ثواب آن نزد خداوند مترتب...و البته مسیر نقدها و اشکالات نیز باید عملکرد تنقیحی و صحیح خود را داشته باشد . •آیا‌ عملکرد نمایندگان در برخی از استانها مبنی بر دخالت آشکار و پنهان خود در امور اجرائی و مدیریتی و بروز بسیاری از مشکلات در مدیریت امور اجرائی ناشی از همین دخالت ها منجر به کلاف درهم پیچیده ای نشد که مقام‌معظم رهبری در مقام تذکر برآمدند... رهبر معظم انقلاب در دیدار چهارم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با نمایندگان مجلس به صراحت فرمودند : "نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند...یک سفارش مؤکد هم بکنم، البته آقای قالیباف حالا که می‌آمدیم، به من گفتند که «شما یکی از این سال‌ها راجع به اینکه نمایندگان درمورد انتصاب‌ها و این‌ها دخالت کنند یک چیزی گفتید، بعضی از همکاران ما ناراحت شدند»؛ بنده ناراحتی شما را که اصلاً نمی‌خواهم و نمی‌پسندم، اما شما را هم خیلی دوست دارم، مصلحت شما را می‌خواهم؛ واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات! شما وقتی که فرض کنید راجع به فلان مدیرکل، راجع به فلان فرماندار و حتی راجع به استاندار چه مثلاً به آن وزیر مربوط پیشنهاد می‌کنید یا احیاناً مثلاً خدایی ناکرده فشار وارد می‌کنید این موجب می‌شود که اگر چنانچه آن مأمور بد عمل کرد، آدم نداند یقه‌ چه کسی را باید گرفت، نه مردم بدانند، نه دستگاه قضایی بداند، یقه‌ آن وزیر را باید گرفت که چرا این را گذاشتید؟ یقه‌ این نماینده را باید گرفت که چرا فشار آورده؟ چرا این کار را بکنید؟ یکی از مسائل مهم قانون اساسی همین مسئله‌ تفکیک قوا است یعنی شما بگذارید او کار خودش را بکند، شما کار خودتان را بکنید، البته من توصیه‌ام به دولتی‌ها هم این بوده همیشه قبلاً هم همیشه توصیه کردم حالا هم توصیه می‌کنم از نظرات نمایندگان استفاده کنند." سخنان رهبر فرزانه ی انقلاب دقیق است و به طور حتم دستگاه های ناظری وجود دارند که می توانند بگویند دامنه این دخالت ها چقدر است و اگر عزمی برای سامان بخشی وجود داشته باشد می شود از این حجم اطلاعات استفاده کرد . • اگر حاشیه امنی وجود داشته باشد و حربه استیضاح و برکناری ، میز مسئولیت افراد را تهدید ننماید ، وزیر و استاندار و غیره خواهند گفت که میزان این دخالتهای بی مبنا تا چه حد واندازه ای است وچه دل پر درد و خونی از این موضوع دارند . • استفاده از حربه استیضاح آنقدر در تعریف روابط قوه مقننه و اجرائیه پر رنگ است که با تاسف بطور آشکار در مقابل حرف قانونمند معاون سیاسی وزیر این حربه ، اعلامیه می شود و بالغ بر دویست نماینده بر متن ان تاکید می نمایند و وزیر محترم مقتدرترین وزارتخانه دولت نیز فورا اعلامیه بعدی را می دهد که اشتباه شده است و البته این داستان ادامه دارد!!! • نمایندگان محترم در این نوع داستان ها انقدر بی ملاحظه پیش می روند که رئیس مجلس نیز تاب نمی آورد و در مقابل سخنان دقیق و قانونی رهبر معظم انقلاب درباره عدم دخالت نمایندگان در نصب و انتصابات حرف از ناراحتی نمایندگان می زند از لحاظ من اینکه نمایندگان ناراحتند همان حربه استیضاح است که البته به لحاظ روشن بودن مرزهای قانون در این مورد این حربه ناکارآمد و غیر قابل استفاده است و تاکید مجدد رهبری در همان جلسه مبنی بر عدم دخالتها و بیان دلائل کارشناسانه آن نشان از رفتار غیر متعارف برخی از آنان دارد . • ریاست محترم مجلس گزارش دقیق و مستندی از صدا و سیما بخواهد که گزارشات خبری نمایندگان در صدا و سیمای استانها در این روزها به چه میزان‌است!؟ بررسی شود در کجاها نماینده ، وزیر یا عوامل اجرائی آنها بعضا برای تهیه گزارشات تبلیغاتی کامل به خط میشوند و متاسفانه مدیران محلی صدا وسیما در استان ها نیزتسلیم شرائط موجود شده اند و مشخص شود در کجا محتوای این گزارشات آنقدر نشان دار میشودکه نماینده محترم هم به عنوان قانون نویس ، بودجه نویس، مجری ، پیمانکار وکارپرداز پروژه اظهار نظر می فرماید و گزارش میدهد و بعضا کلنگهاست که در سال پایانی مدام‌پایین می آیند وجالب تر اینکه مسئولین اجرائی کنار دست لام تاکام اظهارنظری ندارند؟؟ • بازگشت همه به مدار قانون می تواند راه حل مشکل باشد در این باره بیشتر خواهیم گفت. https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
مجوز دولت به فراجا برای واردات ۲۰۰۰ خودرو بر اساس مصوبه دولت، نیروی انتظامی مجوز واردات ۲۰۰۰ دستگاه خودرو سواری با سود بازرگانی ۱ درصد را دریافت کرد. به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
وزیر امور خارجه فرانسه وقتی خواستار آتش بس فوری و پایدار در غزه شد که از مرگ یک دیپلمات این کشور که در حمله اسرائیل به غزه زخمی شده بود خبر داد. پ.ن : حدود ۱۹ هزار شهید و بیش از پنجاه هزار نفر در غزه باعث چنین در خواستی از طرف فرانسه نشد...اینها همینقدر نژاد پرست و ظالمند... به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
و اما بعد... ✅
فیلم کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌ال
این سخنرانی را حتما بصورت کامل ببینید... خلاصه: اگر از ظالم دفاع کردید از " انعمت علیهم " خارج میشوید و به " مغضوب علیهم " یا "الضالین" وارد میشوید... در برخورد با ظالم : ۱- از چرایی ظلم به مظلوم پرسشگری دقیق کنید. ۲-ظلم ظالم و مظلومیت مظلوم را تبیین کنید. ۳- در برخورد با ظالم حرکت کنید. ۴- در مبارزه با ظالم باید هزینه داد. ۵-از ظالم در جهت دفاع از مظلوم اظهار تبری فراگیر کنید. به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید یاسر جبرائیلی: اگر بخواهم یک اولویت برای کشور ذکر کنم، احیای اقتدار از دست رفته دولت است. دولتی که توان مالی نداشته باشد، اقتدار ندارد. و دولت فاقد اقتدار، قادر به هیچ گونه برنامه‌ریزی برای پیشرفت کشور نیست. به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
" اما توسعه ی استانهای زاگرس نشین!! " ۱- استاندار استان: اختصاص درصدی از درآمد آب به استان‌های زاگرس‌نشین باعث تحول در این مناطق می‌شود. ۲- معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری : گردشگری، بوم‌گردی، اشتغال و تکمیل طرح‌های بالای ۸۰ درصد از جمله مسائلی است که باید در ساختار پیشنهادی به دبیرخانه ستاد استان‌های زاگرس‌نشین تحویل داده شود. ۳- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری : هدف نهایی تشکیل ستاد استان‌های زاگرس‌نشین افزایش سرعت کاهش نرخ بیکاری است. پ.ن: اختصاص درصدی از درامد آب ،تحویل مسائلی چون گردشگری و بوم گردی و... اشتغال و تکمیل طرح های بالای ۸۰ درصد در ساختار پیشنهادی به دبیر خانه ، افزایش سرعت کاهش بیکاری... باشد تا بعد!!! به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
درگیری خبرگزاری مجلس و رجانیوز همچنان ادامه دارد... به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
"مناطق زاگرس نشین و مدل توسعه مکران !!!" توسعه مکران از سال ۱۳۸۶ با سخنرانی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفت. ملاک هم‌ توجه به اقتصاد دریاست... بطوریکه یکی از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه ، اقتصاد دریامحور است که باید سالی یک واحد درصد به سهم اقتصاد دریا از اقتصاد ملی اضافه شود که البته لازمه این اهداف ، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها مانند بندرگاه، توسعه شبکه ریل، جاده و فرودگاه و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک در سواحل مکران شامل منطقه جنوب شرق کشور است. به رغم وجود اسناد خوب بالادستی برای ایجاد راهکارهایی برای توسعه دریا دبیرخانه‌ای در سال ۱۳۹۱ شکل گرفت...اما چه اتفاق مهمی افتاد؟ سمینارهای متعدد منجر به کدامین راهکار شد؟ کدام جذب سرمایه‌گذاری با یک مدل مدیریت خاص و متمایزتر از پهنه عمومی کشور اعمال شد؟ زمین‌های باارزش و فراوان مکران‌ با کدام‌ مدل مدیریتی باعث ایجاد تحول در این‌ منطقه شد؟ آیا منطقه ی مکران قادر یا اجازه ی تصمیمات بزرگ را داشت؟ تغییر در سبک حکمرانی و محدودیتها و بروکراسی اداری در اخذ بعضی مجوزها اجازه سرمایه‌گذاری غیر از دولت را در این‌ مناطق داد؟ فراغت از اعتبارات دولتی برای توسعه این مناطق محروم به چه میزان محقق شد؟ کدام زیر ساختها با اعتبارات غیر دولتی در این منطقه تحقق پیدا نمود؟ نگاه کنید در همین استان چهار محال و بختیاری علی رغم ۶۹۰ پروژه نیمه تمام ملی و استانی و لزوم‌ تامین اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل این‌ پروژه ها شاهد کلنگ زنی های جدید هستیم چرا که هنوز به یک مدل توسعه مدون در این استان دست نیافته ایم... اما در راستای تحقق طرح توسعه ی همین مناطق زاگرس نشین موانع و ساختارهای مختلفی نقش دارند. اولین موانع همین وزارتخانه های مرتبط از جمله صمت ، راه و شهرسازی و وزارت نیرو و البته برخی دیگر از وزارت خانه ها هستند که در تکمیل زیرساختهای اصلی ، افزایش پروازها و مثلا استفاده از منابع آب برنامه عادلانه ای ندارند...در حوزه های واگذاری اختیارات ، محل مقاومت هستند... سازمان ها و نهادهایی چون محیط زیست نقش اساسی را در مخالفت با پروژه های غیر قانونی انتقال آب‌ را دارند که گاهی تحت فشار لابی قدرت قرار میگیرند... ابعاد اجتماعی و فرهنگی خاص مناطق زاگرس نشین همچون وجود انواع محرومیت های شدید اجتماعی ـ اقتصادی و نادیده گرفته شدن پیوست های فرهنگی محلی مهمترین مانع برای توسعه محسوب میشود. واگذاری اختیارات به استانداران و فرمانداران محل چالش است...حتی برخی معتقدند که برای پیشبرد بهتر امثال پروژه مکران تنها در قالب قوانین منطقه آزاد قابلیت تحقق وجود دارد. گستره و قدرت نفوذ مناطق زاگرس نشین برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی اهمیت ویژه دارد. اقدامات و سیاست گذاری شفاف جهت بهره گیری از موقعیت خاص و فراهم ساختن زیرساخت های عمرانی باهدف ایجاد اشتغال، درآمدزایی و امنیت اجتماعی و ملی دراین مناطق اهمیت فوق العاده دارد. بعد از ۱۶ سال سمینار و غیره ذالک موفقیتهای مدل توسعه ی مکران کدام‌ است ؟ طرح استانهای زاگرس نشین بر اساس کدام نقاط قوت این طرح اقدام به رونمایی از آن‌ نموده است؟ آیا کار در کارشناسی اولیه متوقف خواهد شد...خواهیم دید... اینکه اولویت اصلی برنامه های مشترک است سخن خوبی است اما اشتراک‌بلاوجه محرومیت این استانها ، نبود مدل و انسجام مدیریتی و عزم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و جذب سرمایه گذاری است..اینکه گفته شده : " مبنای اصلی کار فعلا تکمیل طرحهای با پیشرفت بالای ۸۰ درصد وهمچنین تدوین بسته سیاستی ویژه استان‌های زاگرس نشین است" هم خیلی خوب است اما تجربه ۲ سال اخیر در استان نشان داده چنین عزمی وجود ندارد و عزمها در حد سخن‌ باقی میماند....باید ابتدا برای تشتت مدیریتی و افتراق موجود فکری نمود...این توجه به "سرعت پروژه ها " با اعتبارات دولتی امکان ندارد و نیاز به جذب سرمایه گذار خارج از رانتهای منجر به ناترازی و عزم جدی برای مبارزه با فساد را می طلبد... این مشوقهای سرمایه‌گذاری، مالیاتی، زیرساختی نیاز به پیگیریها و مصوبه های تقنینی و دولتی با آیین نامه های خاص خود را دارد که عزم منطقه ای با مدیران کارامد خود را طلب میکند...و البته باید منتظر ماند و دید دوستان چه خواهند کرد و این پیشنهادات در حد سخن باقی خواهد ماند یا خیر!؟؟ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
میزان جوجه ریزی در سامانه رهتاب و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی استان و ایضا تعاونی تولیدی مرغداران برنامه ریزی و کنترل میشود و گزارش آن در ستاد تنظیم بازار به ریاست شخص استاندار( در صورت حضور ) ارائه میگردد . این میزان جوجه مشخصا با مدیریت و نظارت معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به سه کشتارگاه استان منتقل و کشتار میگردد لذا افزایش قیمت و کمبود میزان مرغ کشتار شده بعلت بحث قاچاق مرغ کشتاری به استان همجوار بعد از ماهها با وجود سامانه رهتاب غیر قابل قبول و جای تامل جدی دارد. مرغ امروز در بازار با قیمت بیش از ۹۱۰۰۰ تومان به مردم فروخته میشد شاهد بودم بعضی از مردم بدنبال مرغ با وزن کمتر و البته استاندارد در بازار بودند که قابلیت خرید این مرغ برای آنان بعلت عدم وجود مرغ با وزن متعارف و نتیجتا قیمت کمتر وجود نداشت ، دقیقا دلیل آن نیز ناتوانی مردم از خرید مرغ با وزن سنگین و با این قیمت بود. سئوال اینکه مشکل قاچاق مرغ در استان در چه زمانی حل خواهد شد؟!! چگونه ممکن است با این تعداد مرجع و سامانه نظارتی با کشتارگاههای مشخص ، قاچاق مرغ به استان همجوار اتفاق بیفتد؟ و امکان مدیریت آن وجود نداشته باشد؟ قیمت متعارف و کارشناسی مرغ کشتار شده در استان به چه میزان است؟ به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
و اما بعد... ✅
میزان جوجه ریزی در سامانه رهتاب و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی استان و ایضا تعاونی
نمونه اش این مورد که گفته شد و پاسخگویی هم نیست!!! یک عدم توانایی از جلوگیری از "قاچاق مرغ " محل چالش و ظلم به مردم‌استان شده است!!! به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo