eitaa logo
و اما بعد... ✅
1.5هزار دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
3.5هزار ویدیو
63 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم❤️ خوش اومدی به کانال تحلیلی _ خبری ما😎 شروعمون:۱۳۹۷/۱/۳۱ پایانمون:انشاالله ‌شهادت🥲 ارتباط با مدیر: @majid_nikkhoo لینک گروه ختم قرآن کانال: https://eitaa.com/joinchat/4034724293C629eb8327d
مشاهده در ایتا
دانلود
تسنیم: هزینه حج آینده ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان است رئیس سازمان حج: 🔹زائران پس از انتخاب کاروان، ۵ روز فرصت دارند مابه‌التفاوت هزینه را واریز کنند. 🔹کاروانبندی حج ۱۴۰۳ از یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان آغاز می‌شود. پ.ن: با این ارقام چه کسانی مستطیع هستند؟؟!! به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
عموم مردم از داوطلبین نمایندگی مجلس درهر کجای استان سئوال کنند آیا حاضرند میثاق نامه ای را امضا کنند که بر اساس آن در صورت انتخاب در امور اجرایی و انتصابات دخالت نکنند و به فرمان صریح رهبر معظم‌ انقلاب و اصل ۵۷ قانون اساسی موضوع تفکیک قوا احترام‌ کامل و بدون قید و شرط بگذارند؟؟ به " و اما بعد " بپیوندید 👇👇 @engineer_majid_nikkhoo
و اما بعد... ✅
عموم مردم از داوطلبین نمایندگی مجلس درهر کجای استان سئوال کنند آیا حاضرند میثاق نامه ای را امضا کنند
به کاندیدایی که وعده ی پست میدهد رای ندهید... به کاندیدایی که شام و ناهار میدهد رای ندهید‌... شام‌ و ناهار هیچ کاندیدایی را نخورید... از کاندیدا محل تامین هزینه های انتخاباتیش را سئوال کنید... به کاندیدایی که وعده ی دخالت در امور اجرایی را میدهد رای ندهید... به کاندیدایی که گذشته ی خودش را برای رای لجن‌مال میکند رای ندهید... به کاندیدایی که احساس میکنید صداقت در سخنانش وجود ندارد رای ندهید... به دو قطبی سازان رای ندهید... برای رای خود حجت داشته باشید... به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
براساس اصول ۷۱ تا ۹۰ قانون اساسی،وظیفه‌اصلی نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت است نه دخالت در امور اجرایی و انتصابات!کدامیک از نامزدهای انتخاباتی در استان، برنامه ی جدّی و کارشناسی در "سطحِ حوزه ی انتخابیه" و در "سطح ملی" ارائه داده اند؟ایضا نگاه کنیدکدامیک به تبلیغات ‌ پوپولیستی روی آورده اند؟! به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از کانالهای اصفهان‌ نوشته این اظهارات نماینده فریدونشهر و فریدن ، اصفهان ستیزانه است...اما واقعیت آنست که شاید بخشی از این اظهارات یکی از نمایندگان استان اصفهان واقعیت آنچه در مورد آب زاینده رود اتفاق افتاده را عیان میکند: تابستون ما آب نداریم شماها خوش نشین ها کنار سی و سه پل و جاهای دیگه عیش و نوش می کنند. به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
8.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
√ ویژگی‌های بارز آدم حسابی‌ها و افراد صاحب منصب در دولت امام مهدی علیه‌السلام. به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
مصداق تعارض منافع در قوه مقننه(برای رئیس محترم قوه مقننه) قسمت اول: با پایان انتخابات ریاست جمهوری ، تکاپو برای جایگزینی مدیران اجرائی و اجزای آنها در نقطه اوج قرار میگیرد . رئیس جمهور منتخب بدنبال انتخاب وزیران و آنها برای انتخاب مدیران کل ، استانداران ، فرمانداران ، بخشداران ، مدیران شهرستانی و بخش ها میباشند اگر انتخابات در شرایط قطبی برگزار شده باشد و دعوای جناح و حزب هم چاشنی آن باشد تا رده آبدارچی ادارات هم باید منتظر تغییر و تحول باشند . از دخالتها و شراکتها در این گونه انتصابات انتخاباتی که توسط ستادهای انتخاباتی صورت می پذیرد بگذریم بخش دیگری از این شراکتها و دخالتها توسط برخی نمایندگان محترم مجلس صورت می پذیرد و نکات این گفتار متوجه این بخش از کار است : اول: در اصل شصت و هفتم قانون اساسی با موضوع قسم نامه نمایندگان مجلس آمده است : " من در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعال سوگند یاد میکنم و با تکیه بر شرف انسانی خود تعهد می نمایم .....  درانجام وظائف وکالت امانت و تقوی را رعایت نمایم ." قسم به خدای متعال ، قرآن مجید و تکیه بر شرف انسانی در قبال انجام وظائف وکالت ، امانت و تقوی راهی برای خروج نماینده مجلس از حوزه وظایف نمایندگی باقی نمیگذارد . دوم: همیشه رفتارهای خلاف قاعده و قانون در هر مجموعه ای توسط برخی افراد صورت میپذیرد ولی دامنه اثر اینگونه رفتارها همه مجموعه را در برمیگیرد و برای ما روشن است اکثریت نمایندگان مجلس مراقبت و انضباط لازم در رفتارهای نمایندگی را رعایت مینمایند و اقلیتی هم بدون توجه به اثرات سوء رفتارهای خلاف قانون اقداماتی را انجام میدهند و آن رفتار بدعت گونه برای مدتهای طولانی در روابط اداری کشور جا خوش می نماید و همگان را آزار میدهد و سلامت نظام اداری و رسمی کشور را به چالش می کشد. سوم: وظائف نمایندگی و حدود اختیارات نمایندگان مجلس در اصول قانون اساسی ، قانون و آئین نامه های مربوطه به خوبی روشن گردیده است . در حد اصل هفتاد و یک تا اصل نودم قانون اساسی که مربوط به حدود وظائف آنها میشود هیچگونه اشاره ای مبنی بر مداخله در تعیین مدیران اجرائی کشور نشده است . مباحثی نظیر رای اعتماد / استیضاح/ سئوال و یا هربندی ازقانون  که به مشترکات کاری قوه مجریه و مقننه برمیگردد دارای حدود تعریف شده و مشخص میباشد. چهارم: اگر بخواهیم حدود و صغور وظایف نمایندگی و تداخل آن در امور اجرائی را دقیق تر بگوییم لازم است به نظریه تفسیری شماره ۴۴۳۹ شورای نگهبان پیرامون اختیارت نمایندگان اشاره نماییم :"به هر حال از این اصول و سایر اصول قانون اساسی استفاده نمی شود که نماینده مجلس شورای اسلامی بتواند در امور اجرائی مربوط به انتخاب کنندگان خود دخالت کند و برای انجام آنها با ارگان های دولتی قرارداد یا موافقتنامه ای ...." همانطورکه دیده میشود راههای بهانه برای ورود به ترتیبات اجرایی توسط نمایندگان اصولا بسته است و نمایندگان فاقد اختیار قانونی برای دخالت در امور اجرائی هستند طبیعی است هنگامی که این منع متوجه شخص نماینده میباشد ، اشارتهای او و یا معرفی پیمانکار و مجری و مدیر با هیچ شاخص قانونی همخوانی ندارد. پنجم: رهبر معظم انقلاب، در دیدار سال جاری به نمایندگان مجلس گفتند که «یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است؛ فرض بفرمایید وارد شدن در اینکه مدیرکل فلان تشکیلات در شهر ما یا در استان ما مثلاً فرض کنید که چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار و از این قبیل. حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهد که آن موارد استثنایی را من کاری ندارم، امّا به طور معمول نمایندگان محترم از این مسائل اجرایی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرایی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال این‌ها خطراتی دارد؛ از این بایستی اجتناب بشود.(۶/۳/۱۴۰۰ دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی) ششم: شورایعالی اداری کشور درهشتادمین جلسه خود بنا به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت کشور بمنظور متناسب کردن اختیارات استانداران و فرمانداران با مسئولیتهای محوله دراستان و تعیین نحوه ارتباط آنها با مقامات مرکزی و نحوه نظارت برعملکرد مدیران محلی و چگونگی عزل ونصب آنان وهمچنین تعیین وظایف استانداران و فرمانداران و نحوه عزل و نصب آنها و چگونگی ارتباط آنها با مسئولین دستگاههای اجرائی ، شرح دقیقی از نحوه انجام اینگونه تصب و انتصابات را مشخص نموده است .بر همین اساس انتصاب فرمانداران و بخشداران ، مدیران استانی،‌ روسای سازمان‌ها و ادارات یک استان، از وظایف ذاتی قوه مجریه و دولتی است. و  ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این گونه انتصابات، خلاف اصل "تفکیک قوا" و خلاف آشکار قانون و تجاوز به حدود صلاحیت قوه مجریه است. ادامه دارد... https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
مصداق تعارض منافع در قوه مقننه(برای رئیس محترم قوه مقننه) قسمت دوم هفتم : ماده ٤ آئین نامه داخلی مجلس میگوید : "سوء استفاده از اختیارات نمایندگی و أخذ هر نوع امکانات و امتیازات از بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی به هر عنوان و هر شکل، توسط نماینده به نفع خود و اقربای وی به ناحق و اعمال نفوذ و استفاده از سمت نمایندگی برای این منظور و سوء استفاده از اطلاعات و اسناد در دسترس وی ممنوع و مرتکب مستوجب اعمال مجازات ماده (٦) این قانون است." هشتم: یکی از شاخص ترین وظائف نمایندگی بحث نظارت میباشد و اعمال صحیح این نقش میتواند سبب محو بسیاری از مفاسد و مشکلات در سازمان اجرائی کشور باشد ، بسیاری از مشکلات مردم را به هنگام و به موقع حل نماید و از کهولت و سستی دستگاههای اجرائی در انجام وظیفه خدمت رسانی بکاهد . اعمال اصل ٧٦ قانون اساسی(حق تحقیق و تفحص)اصل ٨٤ (اظهار نظر درباره مسائل داخلی و خارجی) اصل ٨٧ (رای اعتماد به هیئت وزیران ) اصل٨٨(سئوال از رئیس جمهور و وزراء) اصل ٨٩ (استیضاح وزیر ،هیئت وزیران و رئیس جمهور) و اصل مهم ٩٠(رسیدگی به شکایات از قوا) در راستای همین وظیفه نظارتی است . نهم: غلبه منافع و ترجیحات فردی (منافع خود) بر وظائف و ترجیحات سازمانی و رسمی همان اصل تعارض منافع است . آنچه که در این فرآیند غلط و بد سرانجام بطور حتمی قربانی میگردد منافع عمومی و ترجیحات رسمی و قانونی میباشد و اهمیت این موضوع هنگامی دوصد چندان میشود که اصل تعارض منافع در دستگاه نظارتی سیستم های اجرائی (مجلس) جا باز کند و روز به روز وسعت یابد و بر مناسبتهای رسمی و قانونی غلبه یابد .  دهم: ویروس کشنده تامین منافع شخصی ، طائفه ای و قومی اسباب زایش ادبیات جدیدی در مکالمات و مطالبات مدیریتی سطح کشور شده است .  آبدارچی منتخب من ، فرماندار من ، مدیران سهم من ، مدیران حوزه انتخابیه من، مدیران استان من ، و در یک قدم بالاتر وزیر سهم استان من و.... بطور متناوب بعد از هر انتخاباتی به گوش می خورد و دامنه آن هر روزه گستره بیشتر و علنی تری را به خود می گیرد . یازدهم: اینکه چرا بحث تعارض منافع برای نمایندگان مجلس حساس تر از دیگر مجموعه هاست به جایگاه نظارتی آن برمیگردد . بطور طبیعی وزیر و مدیر و مسئولی که خارج از روال قاعده مند قانونی و با روشهائی که در بالا بدانها اشاره شد بر روی کار میآید از حوزه نظارتی مجلس خارج میگردد و روابط خاص جایگزین ضوابط اجرایی و نظارتی میگردد . مسئول و مدیر دارای رانت دیگر ترس و واهمه ای  از قانون ندارد و چرخه روابط ناسالم اداری کلید می خورد . دوازدهم: کدخدائی عضو حقوقدان شورای نگهبان با صراحت ضمن اشاره به موضوع تفکیک قوا در اصل ۵۷ قانون اساسی به طرح یک سئوال اساسی می پردازد : به لحاظ قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق دخالت در انتصابات استانی را ندارند اما متاسفانه برخی از نمایندگان اصل همکاری قوا را با دخالت در قوا اشتباه گرفته اند. مثلاً فردی که روسای آموزش و پرورش و ارشاد و مدیر چند مدرسه در یک شهر را با اعمال نفوذ از میان لیدرهای انتخاباتی خویش منصوب کرده، شاید در هیچ دادگاهی محکوم نگردد اما چنین فردی شایسته نمایندگی است؟  در ادامه در صورت لزوم به مصادیق اشاره خواهد شد... "ادامه دارد" https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
مصداق تعارض منافع در قوه مقننه قسمت سوم ۱-رهبر معظم انقلاب در دیدار چهارم خرداد ماه سال ۴۰۱ با نمایندگان مجلس : "نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند...یک سفارش مؤکد هم بکنم، البته آقای قالیباف حالا که می‌آمدیم، به من گفتند که «شما یکی از این سال‌ها راجع به اینکه نمایندگان درمورد انتصاب‌ها و این‌ها دخالت کنند یک چیزی گفتید، بعضی از همکاران ما ناراحت شدند»؛ بنده ناراحتی شما را که اصلاً نمی‌خواهم و نمی‌پسندم، اما شما را هم خیلی دوست دارم، مصلحت شما را می‌خواهم؛ واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات! شما وقتی که فرض کنید راجع به فلان مدیرکل، راجع به فلان فرماندار و حتی راجع به استاندار چه مثلاً به آن وزیر مربوط پیشنهاد می‌کنید یا احیاناً مثلاً خدایی ناکرده فشار وارد می‌کنید این موجب می‌شود که اگر چنانچه آن مأمور بد عمل کرد، آدم نداند یقه‌ چه کسی را باید گرفت، نه مردم بدانند، نه دستگاه قضایی بداند، یقه‌ آن وزیر را باید گرفت که چرا این را گذاشتید؟ یقه‌ این نماینده را باید گرفت که چرا فشار آورده؟ چرا این کار را بکنید؟ یکی از مسائل مهم قانون اساسی همین مسئله‌ تفکیک قوا است یعنی شما بگذارید او کار خودش را بکند، شما کار خودتان را بکنید، البته من توصیه‌ام به دولتی‌ها هم این بوده همیشه قبلاً هم همیشه توصیه کردم حالا هم توصیه می‌کنم از نظرات نمایندگان استفاده کنند." ۲- رهبر معظم انقلاب، در دیدار ششم خرداد ماه سال ۴۰۰ به نمایندگان مجلس گفتند که «یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است؛ فرض بفرمایید وارد شدن در اینکه مدیرکل فلان تشکیلات در شهر ما یا در استان ما مثلاً فرض کنید که چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار و از این قبیل. حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهد که آن موارد استثنایی را من کاری ندارم، امّا به طور معمول نمایندگان محترم از این مسائل اجرایی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرایی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال این‌ها خطراتی دارد؛ از این بایستی اجتناب بشود.(۶/۳/۱۴۰۰ دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی) ۳-رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با اعضای هیات دولت در ششم شهریورماه سال۱۴۰۰ فرمودند: الف: همّتتان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ی عرصه‌های مدیریّتی ان‌شاءالله به وجود بیاید؛ یعنی حرکت بر روی ریل انقلاب، در بخشهای مختلف مدیریّتی‌ای که در کشور هست. رهبر معظم‌انقلاب در این دیدار به دو نکته ی دیگر تاکید کردند: ب: همیشه بایستی در نظر باشد که البتّه تحوّل به سمت پیشرفت، وابسته است به قانون‌گرایی، ارتقاء شفّافیّت، انضباط مالی، برطرف کردن زمینه‌های فساد، جلوگیری از تعارض منافع و جدّیّت در اِعمال تصمیم‌ها و مصوبّه‌ها. ج: یک نقطه‌ی مهم در باب تحوّل، استفاده‌ی از خِرد جمعی است و تکیه‌ی بر عقلانیّت که استفاده بشود. از نخبگان خارج از دولت استفاده کنید. ۴--شاخص هشتم در عهد نامه مدیران دولت مردمی که در چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰ در جلسه ی هیات دولت سیزدهم به امضای اعضای هیات دولت رسید بر شایسته‌سالاری در انتخاب خدمتگزاران مبتنی بر معیارهای انقلابی بودن، کارآمدی،‌ پاک‌دستی و فسادستیزی، مردم‌محوری تاکید دارد. در ابتدای عهد نامه آمده است: "شعارها و برنامه دولت مردمی که با حماسه انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ مورد اقبال عمومی قرار گرفت؛ برآمده از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه‌های دولت است، انتظار می‌رود همه خادمان مردم در این دولت، اصول و ارزش‌های دهگانه را سرلوحه تصمیم‌گیری‌ها و اقدام‌های خود قرار داده و به آن ملتزم باشند." براستی مخاطب سخنان و تاکیدات رهبر معظم‌ انقلاب چه کسانی هستند؟؟ https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صوت لو رفته مسیح علینژاد با یک مقام آمریکایی ▪️ساعاتی پیش کانال تلگرامی نزدیک به رضا پهلوی یک صوت محرمانه از مکالمه مسیح علینژاد و یک مقام آمریکایی منتشر کرد و نوشت: مسیح علینژاد از اساس و بنا مبارزه برای زن زندگی آزادی را قبول ندارد و صرفا برای پول حرف می زند! به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
آقای دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بر عملکرد دندانپزشکان ، تعرفه های دندانپزشکی و وضعیت رعایت حجاب توسط منشی ها‌ در مطبهای دندانپزشکی چه کسی نظارت میکند؟! به "و اما بعد" بپیوندید👇 @engineer_majid_nikkhoo
هدایت شده از و اما بعد... ✅
و البته این شعار که مربوط به یک زمان‌ خاص نیست... به "و اما بعد" بپیوندید👇 https://eitaa.com/engineer_majid_nikkhoo