eitaa logo
مرکز ارتباطات دولت و روحانیت
5.3هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
168 فایل
✔️ کانال رسمی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ▫️اخبار و رویدادهای مرتبط با دولت و روحانیت ، مراجع معظم و حوزه های علمیه 🗨ارتباط با مدیریت رسانه و روابط عمومی: @REZAEI_lR 📨درخواست ها: @Dolat_rohaniat
مشاهده در ایتا
دانلود
تصاویری از دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه با رهبر انقلاب 🌐مرکز ارتباطات دولت و روحانیت 🆔 https://eitaa.com/joinchat/414449849C8f315b0445
📸 | تصاویری از دیدار جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با رهبر انقلاب. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 💻 تصاویر به مرور تکمیل میشود، در👇 khl.ink/f/53328
11.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب اسلامی هم‌اکنون در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 🌐مرکز ارتباطات دولت و روحانیت 🆔 https://eitaa.com/joinchat/414449849C8f315b0445
نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد رهبر انقلاب اسلامی هم‌اکنون در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: با اطلاعاتی که به من میرسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم. این قدر ظرفیت تبلیغ در این کشور انبوه و متراکم و گسترده است که ما اگر چندین برابر آن مقداری که کار میکنیم هم کار کنیم، به نظرم این ظرفیت پر نمیشود. هم به تبلیغ احتیاج داریم، هم به موعظه احتیاج داریم، هم به تحقیق احتیاج داریم. امروز نگاه رائج در حوزه‌های علمیه این است که تبلیغ در مرتبه‌ی دوم قرار دارد، مرتبه‌ی اول چیزهای دیگر است مقامات علمی و امثال اینها؛ مرتبه‌ی دوم تبلیغ است و ما از این نگاه باید عبور کنیم؛ تبلیغ مرتبه‌ی اول است. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 🌐مرکز ارتباطات دولت و روحانیت 🆔 https://eitaa.com/joinchat/414449849C8f315b0445
📩 امروز سطح فکر و آگاهی جوان و نوجوان ما افزایش پیدا کرده اما در تکثر رسانه‌ای، صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی در انزوا قرار گرفته است رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: امروز سطح آگاهی عمومی جوان و غیرجوان با گذشته قابل مقایسه نیست. بنده همه‌ی عمرم تقریباً، عمر تبلیغی‌ام شصت سال، بیشتر با جوانها گذشته. آن روز هم فکر بچه‌ها خوب بود، جوانها خوشفکر بودند، اما با امروز قابل مقایسه نبود. سطح فکر بالا رفته. علاوه بر اینکه سطح فکر جوان ما، نوجوان ما، مخاطب ما بالا رفته یک آفتی هم وجود دارد و آن اینکه در این آشفته بازار صداهای مختلف فضای مجازی و تکثر رسانه‌ای که وجود دارد این تکثر رسانه‌ای در این صداهای گوناگون، یک صدا در انزوا قرار گرفته و آن صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی است. پدرها، مادرها خیلی چیزها را به بچه‌هایشان یاد می‌دادند. در این غوغای تکثر رسانه‌ای این صدا ضعیف شده. ۱۴۰۲/۴/۲۱ 🖼 🌐مرکز ارتباطات دولت و روحانیت 🆔 https://eitaa.com/joinchat/414449849C8f315b0445