eitaa logo
اندیشکده اصطناعت
1.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
38 فایل
اندیشکده اصطناعت دوره حکمت و استراتژی را زیر نظر اندیشکده یقین برگزار میکند: ۱.تربیت مربی کودکان تمدن‌ساز ۲.پرورش مدیران آینده ساز تمدن مهدوی ۳. آموزش سواد رسانه ونگاه راهبردی به کودکان ۴.آموزش تفکر،تصمیم گیری و تصمیم ساز تعیین وقت جهت مشاوره @MTarokh
مشاهده در ایتا
دانلود
مژده به کسانی که سطح ۱ را گذرانده اند 📣 تابستان خود را متفاوت تجربه کنید‌. (محمد شهر) 💡شروع کلاس : خرداد ۱۴۰۳ 💰هزینه کلاس: ماهیانه 150 هزار تومان ⏰روز کلاس: یک شنبه صبح 🕌مکان برگزاری کلاس: طبقه دوم مسجد الرضا، روبروی مخابرات کریم زاده 🗓آیدی ثبت نام: خانم جلال زاده @Jalalzadeh با ما همراه باشید 😊 @koodakanetamadonsaz
گزارش تصویری کانون های تبلیغی شهر کرج با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز حجت الاسلام ولایی برحق و معرفی فعالیت های اندیشکده اصطناعت در استان البرز توسط نماینده اندیشکده @koodakanetamadonsaz
9.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی ماز گروهی که باهدایت مربی توپ به مقصد میرسه✅ یعنی همه در سرنوشت هم موثر هستند مفهوم اهدنا الصراط المستقیم هم نوعی درخواست جمعی برای هدایت هست 💫 @koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
پروانه شو 🦋🦋🦋🦋 دخترای ایران زمین سلام✋ یه دوره داریم براتون ، خاصِ دخترای نوجوون بالای سیزده سال😉 تو این‌ دوره چه اتفاقی رقم میخوره ؟ ☀️قراره نقشه زندگیتُ پیدا کنی و جایگاه مخصوص خودت رو تو پازل خلقت خدا کشف کنی 🧩🙃 و به جواب این سوال برسی که آیا افقِ زندگیت ، با اونچه که خدا در هندسه ی خودش برات در نظر گرفته همسوست‌ ؟🛤و برای رسیدن به اون جایگاه چه مسیری در پیش داری ؟ پروانگی ات را تصور کن 🦋 🤷‍♀تاااااا کِی میخوای تو پیله های ذهنیت بمونی⁉️ ☀️مدیریت آرزو هاتو خودت انجام بده 🎯راز و رمز و نسخه زندگی خودتو یادت بگیر 🕶 ☀️دوره پروانه شو..‌. تو رو از احساس پوچی و بی هدفی به اوج معنی حقیقی زندگیت می‌رسونه 🌏 و کمکت میکنه پاسخ شبهاتی که از کودکی یه گوشه ذهنت تلنبار شده رو پیدا کنی ✅ ☀️نقطه کور زندگیت چه مادی و چه معنوی برات روشن و آشکار میشه . 🦋اگه دوست داشتی تو مسیرِ پروانه شدن همراهمون باشی‌ ، اینجا منتظرتیم‌ 💌@koodakanetamadonsaz آیدی ثبت نام. @Jaaffarri_110
🔈🔈🔈 اندیشکده اصطناعت باهمکاری موسسه شمیم گلواژه های وحی برگزار می کند: 🦋🦋🦋🦋 سطح ۱و۲ 🌟 🤩🤩 دوره حضوری میباشد ،همراه با عکس ، فیلم ، بازی و نقاشی🎨 ✅ آموزش مسائل توحیدی و راهبردی ، و استراتژیک آینده نگری، همه جانبه نگری، کلان نگری با توجه به خلقت خداوند ✅ تفهیم مفاهیم توحیدی با رویکردهای آیت مدار. محضر مدار، چاره مدار و....... ✅ آموزش تفکر و مقاوم سازی کودکان و نوجوانان در برابر هجمه های آخرالزمان ✅ آموزش تصمیم گیری و تصمیم سازی ✅ مقابله با نفوذ سند 2030 و مدارس طبیعت گرا به کودکان تمدن ساز بپیوندید👇👇 https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
16.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است خدایا چنان کن سرانجام کار ، که تو خشنود باشی و ما رستگار https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
18.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روز آزمون و آماده سازی دانش آموزان برای جشن پایانی کلاس حکمت و استراتژی عاشقتونم 😘 https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
7.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری از گل‌های کمیاب را ببینید و از عظمت خلقت خداوند لذت ببرید @koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
گزیده بیانات | «جای خالی فکرمحوری» «فلسفه شکل دادن فکر است، یاد دادنِ فهم کردن است، ذهن را به فهمیدن و تفکر کردن عادت دادن است؛ این از اول باید به وجود بیاید.» این عبارات بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی جایگاه و اهمیت مقوله‌ی تفکرورزی و آموزش فلسفه بهکودکان در مدارس است. این مسئله از سالیانی پیش یکی از دغدغه‌های آیت الله العظمی خامنه ای بوده و در برهه‌های مختلف توسط ایشان مطرح شده است. آموزش فلسفه به کودکان از دوره‌ی دبستان از جمله مطالبات ایشان از آموزش و پرورش و معلمان است. آنچه در ادامه می آید گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی این مسئله است https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
با تائید و خواست امام خامنه‌ای مبنی بر لزوم فلسفه ورزی برای کودکان گروه‌هایی در حوزه آموزش‌وپرورش و فلسفه به تحقیق دراین‌باره پرداختند و باگذشت چند سال از آن و اجراهای آزمایشی و با صحبت‌های دست‌اندرکاران این حوزه ابعاد بیشتری از چگونگی پرداختن این گروه‌ها به این موضوع برای معلمان و علاقه‌مندان این حوزه روشن می‌شود؛ و به‌تبع آن کنجکاوی‌ها نگرانی‌های بیشتری را ایجاد می‌کند. شروع رسمی کار با تدوین کتابی برای آن در پایه‌ی ششم ابتدایی نگاه‌ها را به سمت این موضوع پیش می‌برد که محصول و میوه این اقدامات چه خواهد بود؟ آیا مسئولان امر منظور و مقصود امام را دراین‌باره به‌خوبی دریافته‌اند؟ یا اینکه با مواجه‌شدن با درخواست رهبر کشور و این امر که مورد بازخواست افکار ملت، درباره اجرای اوامر امامشان، قرار خواهند گرفت بلافاصله آن‌ها را به سمت راحت‌ترین کار یعنی ترجمه منابع اجراکننده قبل (غرب) و برداشت از آن‌ها و اجرای آن در مدارس کشور سوق خواهد داد؟(همچون علوم ترجمه‌ای گذشته؛ جا انداختن آموزش‌وپرورش فرانسه، خدا گونه دانستن افکار جان دیویی و اخیراً کشش به سمت کشورهای شرق آسیا) تجربه تلخ برداشت آن‌هم به‌صورت ناقص از منابع غربی و علنی وعیان شدن نقص علوم انسانی غرب و سیر و روند قهقرایی که برای تابعین خود رقم میزند ایجاد می‌کند تا نگرانی‌هایمان را با نگاهی دقیق‌تر به خواست امام و رهبر جامعه به حوزه قلم و زبان بیاوریم. امام خامنه‌ای در سخنرانی مهر سال ۸۲ فرمودند یک مسئله که بنده هم خیلی ذهنم متوجه به او هست همواره این است که ما در درجه اول به ساختن و پرداختن شکل روحی کودکانمان اهتمام بورزیم اگر توانستیم هویت انسانی این کودک را از آغاز کودکی شکل دهیم و خلقیاتی را در او به وجود بیاوریم برای همیشه به درد خواهد خورد. معمولاً عوارضی وجود دارد عوارض اخلاقیات را تحت تأثیر قرار می‌دهد اما اگر چنانچه شخصیت کودک از آغاز ساخته شد عوارض تأثیراتش کمتر خواهد بود و عوامل کمک‌کننده نیز در بین راه کمک خواهد کرد. فرض بفرمایید اگر چنانچه ما در کودکانمان خردورزی را (نهادینه کنیم) تعبیر فلسفیدن که این خانم اشاره کردند تعبیر بسیار درستی است فلسفه شکل دادن فکر است یاد دادن فهم کردن است ذهن را به فهمیدن و تفکر کردن عادت دادن است قالب مهم است اگرچه محتوا هم مهم است اما عمده شیوه است یعنی کودک از اول کودکی عادت کند به فکر کردن به خردورزی خیلی مهم است… نگاهی به کلمات کلیدی سخنان ایشان این موضوع را نشان می‌دهد که اگرچه ایشان در این سخنرانی ظاهراً اسمی از شیوه‌ی اسلامی نبرده‌اند ولی مقصود ناگفته پیداست نیازی به گفتن نبوده. اما تجربه‌های گذشته وعدم توجه دقیق به خواست زعمای ملت چنان ما را ترسانده که وادارمان می‌کند چیزهایی را یادآور شویم. اول توجه امام به شکل دادن، وقتی بخواهیم تمثالی بسازیم خمیر را در قالبی می‌ریزیم تا شکل بگیرد شکل دادن دارای هدف است و رها کردن نیست تا خود به‌صورت دلخواه درآید چنانچه در برخی جلسات می‌گذارند بحث پیش برود و کودکان خود به جوابی که ماهم نمی‌دانیم چیست برسند یا نه اصلاً موضوع رها شود، هدف شکل‌دهی از قبل مشخص است که شما تمثالی را می‌خواهید یا گل یا نه ظرفی را این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که ورد زبان مسئولان، فلسفه برای کودک شده و ما میدانیم که فلسفه یک واژه خنثی است برای همین ما دو گونه فلسفه مادی داریم و فلسفه الهی والی ماشاالله فلسفه مضاف و امیدواریم به این موضوع توجه شود که از امری خنثی نمی‌توان انتظار جهت داشتن و شکل دادن را داشت. درخواست رهبری آموزش فلسفیدن به کودکان است. دوم شکل روحی و هویت انسانی: خوب میدانیم که انسان غرب چگونه انسانی است، انسانی که حتی خدا نیز باید در خدمت او باشد. در آموزش فلسفیدن به کودکان جایگاه عبدالله‌ی انسان (خود کودک، در پرسش از خود) بسیار حائز اهمیت است. که خود روانشناسان کودک غرب گفته‌اند دوره دبستان دوره خودشناسی دوم کودک است. توجه به بعد روحی و روحانی (نه روانی روانشناسی که آن‌هم علمی است از دیار فروید آمده) و وادار کردن کودک به تفکر در این حوزه چگونه صورت خواهد گرفت؟و اخلاقیات، اخلاقیات با فلسفه چه ارتباطی دارد؟ و با فلسفیدن چه ارتباطی؟ و یاد دادن درست فهمیدن، اگر انسان از روز اول مسائل را درست فهمیده بود حق و باطل از هم جداشده بود، مصائب انسان از همان آغاز در نطفه از بین می‌رفت. درست فهمیدن یعنی بصیرت. و اما استراتژی: متخصصین این علم آن را علم بقا تعریف کردند. شاید به نظر برسد استراتژی هم مثل فلسفه جهت ندارد. و ما استراتژی مادی گرایانه داریم و استراتژی دینی. اما اگر به تعریف استراتژی پایبند باشیم. شارع مقدس تکلیف را یکسره کرده. «و یبقی وجه ربک» پس استراتژی مادی گرایانه غرب چیست؟ جواب به نظر ما مکر است آن‌ها مکر می‌ورزند و فرمود «ومکروا ومکرالله والله خیر الماکرین» و باز استراتژی را تعریف می‌کنیم:
12.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 شرح نسل‌کشی مردم غزه توسط آمریکا و اسرائیل در یک دقیقه 🔻 ۱۶ هزار کودک 🔻 ۱۱ هزار زن 🔻 از ۳۶ هزار شهید غیرنظامی ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ قرارگاه جهادتبیین🔽 https://eitaa.com/joinchat/3851551039C3b9c6c7790