eitaa logo
اعتقادات ، اثباتی
14 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مغز خاکستری
12.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✘ اهل بیت علیهم‌السلام رو با اسم کوچیک صدا کن! | انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
هدایت شده از مغز خاکستری
17.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول افزایش مشارکت بعد انتخاب خوب انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
هدایت شده از مغز خاکستری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاخام یهودی: عج شیعیان با ما خواهد جنگید، باید با مشغول کردن شیعیان به سرگرمی های روز مثل فوتبال کاری کنیم که به امام زمانشان فکر نکنند! انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
افشاء سر ولايت توسط عايشه (10 ق) ✍در اين روز در سال دهم هجرت در حجه الوداع پيامبر (صلى الله عليه و آله ) به عایشه سرى را بيان فرمود و به او تذكر داد كه اگر اين سر را به كساى بازگو كنى ، لعنت خدا و ملائكه و تمامى مردم بر تو باد. 🔸عایشه بلافاصله آن سر را به حفصه گفت . و هر کدام 🔸ان سر را به پدارنشان بازگو کردند. و ابوبکر هم عمر را در جریان قرار داد. كار به جايى رسيد كه آن چهار زن و مرد تصميم گرفتند پيامبر (صلى الله عليه و آله ) را مسموم كنند. (1) 🔸جبرئيل پيامبر (صلى الله عليه و آله ) را باخبر كرد و آن حضرت آنها را از توطئه و افشاء سر خبر داد. سپس حفصه را طلاق دادند، ولى بعدا به اصرار بعضى رجوع فرمودند و آيات سوره تحريم نازل شد 🔸اين دو زن چه كرده بودند كه خداوند در سوره تحريم (آیه 10) آنها را به زن نوح و لوط (عليهم السلام ) تشبيه نموده است ؟! 🔸در آخر آيه 4 اين سوره آمده است : اگر شما دو زن ياور هم شويد براى قتل آن حضرت ، خداوند و جبرئيل و صالح المؤ منين يعنى امير المؤ منين (عليه السلام ) و ملائكه ياور پيامبر (صلى الله عليه و آله ) هستند (2) ((تظاهرا)) در آيه شريفه خطاب به عايشه و حفصه است ، و معنايش اين است كه آنان تعاون بر اذيت پيامبر (صلى الله عليه و آله ) نموده سر آن حضرت را فاش كردند و زنان آن حضرت را اذيت نمودندعمر مى گويد: مراد از اين دو زن كه در اذيت پيامبر (صلى الله عليه و آله ) هم پيامبر (صلى الله عليه و آله ) هم پيمان بودند عايشه و حفصه است (3)
1- ارشاد القلوب ج2 ص330، بحارالانوار ج28 ص97 و... 2- الغدیر ج1 ص394، غایة المرام ج4 ص83 و... 3- بحارالانوار ج22 ص232، صحیح بخاری ج6 ص69، صحیح مسلم ج4 ص189، مسند احمد ج1 ص48، مسند ابن راهویه ج4 ص21، کنزالعمال ج2 ص533، و...
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺کی فکرشو میکرد روزی برسه که جوانان امریکایی بعد از نامه رهبری، عکس رهبری رو اینجوری بالا ببرن و بگن؛ ای رهبر بزرگ «ما دختر و پسرای امریکایی ازت ممنونیم»؟ ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
👳‍♂رسول خدا (ص) در هنگام دفن فاطمه بنت اسد می فرمایند :خدایی که زنده می کند و میمراند و خودش زنده است و نمی میرد . خدایا مادرم فاطمه بنت اسد را بیامرز و حجت او را تلقین کن و قبر ایشان را وسیع گردان به حق رسول تو که من هستم و به حق انبیائی که قبل از من بودند . همانا تو ارحم الراحمین هستی . 📗شوکانی ، محمد بن علی ، درّ السحابه فی مناقب القرابه و الصحابه ، ص 539 ، باب مناقب فاطمه بنت اسد 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
💢شرک ربوبی مشرکین از دیدگاه ابن کثیر (1) خداوند متعال در سوره یاسین آیه 74 در مورد مشرکین می فرماید : وَاتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ آلِهَةً لَعَلَّهُمْ يُنْصَرُونَ و به جای خدا معبودانی انتخاب کرده اند به امید اینکه [به وسیله آنها] یاری شوند 👈ابن کثیر ذیل این آیه می نویسد: يقول تعالى منكرا على المشركين في اتخاذهم الأنداد آلهة مع الله، يبتغون بذلك أن تنصرهم تلك الآلهة و ترزقهم وتقربهم إلى الله زلفى». 📚 (ابن‎كثير، اسماعيل، تفسير القرآن العظيم، ج6، ص 528) 🔷خداوند متعال این سخن را از روی انکار بر مشرکان می‎گوید که آنان شریک‏هایی را همراه و در کنار خداوند قرار داده بودند و انتظار یاری از آن آلهه داشتند تا به آنان رزق دهند و به خداوند نزدیکشان کنند. 🔰یاری رساندن و خواستن رزق از شوونات ربوبی است که مشرکین از بت هایی که شریک خدا قرار داده بودند، می خواستند، لذا مشرکین در ربوبیت هم مشرک بوده اند. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
💢تبرک علی بن عبدالکافی سبکی شافعی به فرش زیر پای نووی 👳‍♂عبدالوهاب بن علی بن عبدالکافی سبکی شافعی در شرح حال ابوزکریا یحیی بن شرف نووی شافعی می‌نویسد: هنگامی که پدرم (علی‌بن عبدالکافی سبکی) در سال ۷۴۲ هجری قمری در دارالحدیث اشرفیه ساکن شد، شب‌ها برای تهجد و شب‌زنده‌داری به ایوان دارالحدیث می‌رفت و روی فرشی که در ایوان دارالحدیث انداخته بودند، به تهجد می‌پرداخت. این فرش توسط شخصی به نام اشرف وقف شده بود و اسم واقف نیز روی آن نوشته شده بود. نووی هنگام تدریس روی همین فرش می‌نشست. پدرم صورت خود را (به عنوان تبرک) روی فرش می‌کشید. 📗سبکی شافعی، طبقات الشافعیه الکبری: ج ۸، ص ۳۹۵-۳۹۶٫ شرح حال یحیی بن شرف نووی، ش ۱۲۸۸٫ 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂ابن جوزی فقیه حنبلی می گوید: عبد الله بن موسی نقل می کند که من و پدرم در یک شب تاریک از خانه برای زیارت احمد بن حنبل ، خارج شدیم . هوا بسیار تاریک شد و پدرم گفت : پسرم بیا برویم به این عبد صالح خداوند توسل کنیم تا این که خداوند راه را به ما نشان دهد . من سی سال است که فقط به احمد بن حنبل توسل می کنم و اتفاق نیفتاده که من توسل کنم و حاجتم را نگیرم . که بعد پدرم دعا کرد و من آمین گفتم . آسمان چنان نورانی شد مثل این که شب چهاردهم ماه است ، که ما راه را پیدا کردیم و رسیدیم . 📗مناقب الإمام أحمد ، ابن الجوزي، ج1ص400
انس بن مالک می‌گوید: شخصی حضور مبارك پيامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)،رسید و گفت: من در قلبم حيات و فروغ و نوری احساس نمی‌کنم، از عبادت لذت نمی‌برم و خلاصه دل‌مرده‌ام، فرمود:زيارت قبور [و ياد قيامت] خيلی كمك می‌کند. 📗ارشادالقلوب، دیلمی، ص12 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂ابن قتیه دینوری در مورد استدلال منکرین سماع موتی به آیه «انک لاتسمع الموتی »«و ما انت بمسمع من فی القبور » می گوید : هیچ اشکالی در اینجا وارد نیست زیرا در خداوند در اینجا از موتی ،جاهلان را اراده کرده است و آنان نیز اهل قبور اند 📗 ابن قتیبه دینوری ،تاویل مختلف الحدیث ،ص228،229 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii