eitaa logo
اعتقادات ، اثباتی
15 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مغز خاکستری
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 خاخام حرامزاده صهیونیستی : چرا نمی شود مسلمانان را شکست داد؟ دلایل جالبی نام می بره ۱_نماز و دعا خواندنشون باعث میشود ارتباط با حضرت ابراهیم خلیل پیدا کنند و با این کار قلبشان پر از معنویت میشود ۲_ چون از مرگ نمیترسند و اعتقاد به شهادت دارند ۳_زنانشان حجاب دارند و بی حجابی را نوعی خروج از معنویت و ورود به فساد و گمراهی میدانند. پس با این جماعت نمیشود ازطریق نظامی و جنگ مبارزه کرد .فقط باید کارفرهنگی کرد و زن ومرد و پیر و جوانشان را از معنویت دور کرد تا به پیروزی یهود بر دنیا دست یافت ✍ببینید این حرامیان برای انحراف ما از راه خدا چه برنامه ها دارند.... 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
👳‍♂️شیخ احمد صاوی مالکی می گوید: ... و آنان فرقه ای هستند در سرزمین حجاز به نام و هابیت که گمان میکنند کسانی هستند ، آگاه باشید که آنان همان دروغ گویانند که شیطان بر آنان غلبه کرده و یاد خدا را به فراموشی انداخته اند و آنها حزب شیطان اند. آگاه باشید که ، حزب شیطان همان زیان کارانند از خدای کریم میخواهیم که ریشه آنان را قطع کند». مراه النجدیه، ص۸۶ ❌وهابیت با تأویل نادرست و سطحی‌نگرانه از آموزه‌های اسلامی، به ایجاد تفرقه و جدایی در جامعه اسلامی پرداخته است. همان‌طور که شیخ صاوی مالکی اشاره می‌کند، این جریان با تحریف معنای واقعی قرآن و سنت، خون و مال مسلمانان را حلال می‌شمارد و این رویکرد شبیه به عملکرد خوارج در صدر اسلام است که به نام دین، جنایات و خشونت‌های بی‌رحمانه‌ای مرتکب شدند.🥷⚔ 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂مولوی محمد عمر سربازی می گوید: بدان که از بعضی از اولیاء بعد از موت هم تصرفات و کرامات عجیب و غریب سر می زند و این نمونه بسیار واقع شده است؛ چرا که ولایت بعد از موت گرفته نمی شود؛ بلکه همراه ولی است 📗سربازی، محمد عمر، خلاصه التصوف ص۱۸۷ 🥷در مقابل، وهابیت به شدت این باور را رد کرده و معتقد است که اولیا در برزخ قدرت تصرف در این دنیا را ندارند. در فتاوی اللجنه الدائمه، تصریح شده که هر کسی به تصرف اولیاء در عالم برزخ اعتقاد داشته باشد، کافر است. 📗فتاوی اللجنه الدائمه ج۱ص۵۷۴ 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
📜 ابن‌ابی‌شیبه باسند صحیح از مالک الدار، نقل می‌کند: در زمان خلیفه دوم قحطی سختی مردم را گرفتار کرد. مردی نزد قبر پیامبر آمد و عرض کرد: ای رسول خدا! برای امتت آب طلب کن که همانا از شدت قحطی هلاک شدند.۱ از میان محدثان اهل‌سنت گروه کثیری آن را تصحیح کرده‌اند از جمله ابن‌حجر عسقلانی و ابن کثیر.۲ محمد بن عبدالوهاب می‌گوید: استغاثه به پیامبر بعد از وفات و نزد قبر ایشان، استغاثه شرکی است و هیچ‌گاه از سلف اتفاق نیفتاده و آنان حتی خواندن خداوند را نزد قبر پیامبر ممنوع می‌دانستند چه برسد به اینکه کسی خود پیامبر را بخواند.۳ ❌تضاد این سخن وهابیان با اعتقاد اهل‌سنت و سلف، آشکار است؛ زیرا طبق این حدیث، نه‌تنها استغاثه به پیامبر بعد از وفات و نزد قبر ایشان، شرک نیست، بلکه از سلف نیز صادر شده و مورد تایید آنان بوده است. ۱. فتح الباری، ج ۲، ص ۴۱۲. ۲.همان؛ البدایه و النهایه،ج ۷، ص ۱۰۱؛ ابن تیمیه در اقتضاء الصراط المستقیم، ص ۳۷۳ آن را نقل کرده است. ۳. کشف الشبهات، صص ۱۳۶ _ ۱۳۸. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
🥷🥷شورای فتوای وهابیان می‌نویسند: «توسل به ذات پیامبرصلی الله علیه وآله و غیر او (از انبیا و صالحان) جایز نیست؛ همچنین توسل به جاه پیامبرصلی الله علیه وآله و غیر او حرام است … 📗البدع و المحدثات و ما لا اصل له، ص ۲۶۵ و ۲۶۶ 👳‍♂️زینی دحلان می‌گوید: «هر کس که ذکرهای پیشینیان و دعاها و اوراد آنان را دنبال کند، در آن‌ها مقدار زیادی از توسل به ذوات مقدسه می‌یابد. و کسی هم بر آنان ایراد نگرفت، تا این که این منکران (وهابیان) آمدند. و اگر قرار باشد که نمونه‌های توسل را جمع کنیم کتابی عظیم می‌شود … ». - 📗الدرر السنیة، زینی دحلان، ص ۳۱. ✅دیدگاه وهابیت درباره توسل با سنت و سیره تاریخی مسلمانان در تضاد است. علمای اهل سنت مانند زینی دحلان تأکید می‌کنند که منکران توسل از سنت پیشینیان فاصله گرفته‌اند. توسل یکی از راه‌های تقرب به خدا و بهره‌مندی از شفاعت اولیای الهی است. نقد اساسی بر وهابیت این است که با بدعت‌انگاری این عمل، ارتباط مسلمانان با پیامبر (ص) و اولیاءالله را مخدوش کرده و باعث ایجاد تفرقه میان مسلمانان شده است. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂ناصرالدین البانی در پیشنهادش به آل سعود برای تخریب گنبد سبز پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می‌گوید: «از جمله اموری که جای تأسّف دارد این که: مدت زیادی است که بر روی ساختمان قبر پیامبرصلی الله علیه وآله گنبدی سبز ساخته شده است … به اعتقاد من اگر دولت سعودی می‌خواهد داعی توحید داشته باشد، باید مسجد نبوی را به حالت سابقش برگرداند». 📗 تحذیر المساجد من اتخاذ القبور مساجد، البانی، ص ۶۸ و ۶۹. 📝در حالی که در منابع اصیل و تاریخی اهل سنت عکس این مطلب اشاره شده است به عنوان نمونه: ✅همچنین ابن شبه نقل می‌کند که: عقیل بن ابی طالب در خانه خود چاهی کند. در آن هنگام به سنگی برخورد کرد که در آن نوشته بود: این قبر حبیبه دختر صخر بن حرب است، عقیل چاه را پر از خاک کرد و روی آن اتاقی بنا نمود» 📗تاریخ المدینة المنورة، ج ۱، ص ۱۲۰ 👳‍♂بخاری نقل می‌کند که بعد از وفات عبدالرحمن بن ابوبکر، عایشه دستور داد تا سر قبر او خیمه ای زده شود و کسی را نیز موکّل بر آن قبر نمود … 📗صحیح بخاری، ج ۲، ص ۱۱۹ . با مراجعه به تاریخ مسلمین بعد از ظهور اسلام پی می‌بریم که بنای بر قبور، سیره عملی مسلمین در طول تاریخ بوده و مورد اعتراض هیچ یک از صحابه و تابعین تا این زمان واقع نشده است، تنها گروهکی به نام وهابیان در عمل و گفتار با این کار مخالفت نموده اند. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂از دیدگاه برخی از علمای دیوبندی ایران مانند مفتی خدانظر، جشن گرفتن سالروز تولد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) به‌عنوان عملی مستحب و موجب ثواب تلقی می‌شود، به شرطی که از بدعت به‌دور باشد. در کتاب محمود الفتاوی، مفتی خدانظر در پاسخ به سؤالی دربارهٔ برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص)، بیان می‌کند که پخش شیرینی و تشکیل جلسات مذهبی ساده در این مناسبت، اگر با نیت احترام به پیامبر و بدون نوآوری‌های نامناسب باشد، مورد تایید است و موجب رضای خداوند خواهد بود. 📗محمود الفتاوی ،خدانظر،ج4ص335 🥷این دیدگاه با رویکرد وهابیت که برگزاری هرگونه جشن دینی را بدعت و انحراف از سنت پیامبر می‌داند، تفاوت چشمگیری دارد. از نظر علمای دیوبندی مانند مفتی خدانظر، بزرگداشت ولادت پیامبر (ص) با تأکید بر خلوص نیت و رعایت اصول دینی، نه تنها مشکلی ندارد، بلکه باعث نزدیکی بیشتر مسلمانان به سیره پیامبر می‌شود. این موضع باعث شده است که دیوبندیان در ایران، برخلاف وهابیت، به برگزاری این جشن به عنوان نشانه‌ای از عشق و ارادت به پیامبر بنگرند و آن را فرصتی برای یادآوری ارزش‌های انسانی و دینی ایشان بدانند. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
9.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽تفاوت تکفیری با اهل تسنن ❌️فرزندان اینگونه به باباشون خدمت میکنند. تا آخر ببینید تا بفهمید با چه موجوداتی طرفیم... 👈پاسخ‌های دندان‌شکن یک عالم اهل‌تسنن به شیوخ وهابی؛ بروید از کودکان عقاید ناب اسلامی را بیاموزید. 💥ببینید و انتشار دهید 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
🥷وهابیان خود را از اهل‌سنت می‌دانند در حالی که اهل‌سنت را تکفیر و عقایدی بر خلاف آنان اتخاذ کرده‌اند. از اموری که وهابیان برای تکفیر مسلمین و ابطال توحیدشان استفاده می‌کنند تطهیر مشرکین از شرک ربوبی است. آنان معتقدند که مشرکین، همه، ربوبیت را منحصر در خدای متعال می‌دانستند. ۱ 📜 این در حالی است که چنین عقیده ای بر خلاف قرآن و مبانی اهل‌سنت است. طبری به عنوان یکی از دانشمندان بزرگ و به نام اهل‌سنت و مفسر مورد وثوق وهابیان، علت شرک مشرکین و بنی‌اسرائیل را انکار ربوبیت خدا می‌داند و می‌گوید: ((بنی‌اسرائیل و دیگر مشرکین، ربوبیت پروردگار را انکار کردند لذا از این جهت غیر او را پرستیدند)). ۲ ۱.کشف الشبهات، ص ۸۰ . ۲.تفسیر طبری، ج ۱۰، ص ۲۹۲. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
👳‍♂️فضیلت دفن اموات در ڪنار قبور افراد صالح... ◾️ قرطُبی می گوید: ڪه علمای ما می فرمایند: سنت است ڪه مرده را نزد قبور افراد صالح و در محل دفن اهل خیر و صلاح به نیت تبرڪ و توسل به حق تعالی دفن ڪرد، تا رحمت حق تعالی شامل حال میت گردد. و از دفن مرده در ڪنار غیر افراد صالح دوری ڪنید، تا مبادا به دلیل همجواری با افراد گناه ڪار و مشاهده احوال آن ها مطابق آن چه در روایات آمده، مورد اذیت واقع شود 📗التذڪرة، قُرطُبی، ج۱ص۳۱۵ 👳‍♂براساس دیدگاه علمای بزرگ اهل سنت همچون قرطبی، تبرک به صالحان و دفن مردگان در کنار قبور نیکان سنتی پذیرفته شده و عاملی برای جلب رحمت الهی است. قرطبی تصریح می‌کند که این عمل باعث نزول برکات و رحمت بر متوفی می‌شود و هدف آن احترام و بهره‌گیری از دعای خیر و مقام معنوی نیکان در نزدیکی به خداوند است، نه شرک یا انحراف که وهابیت به آن معتقد است در نتیجه، دیدگاه وهابیت در مورد تبرک و توسل به دلیل نگرانی از ایجاد بدعت، برخلاف سنت‌های اسلامی مورد تأیید علمای اهل سنت است. 💠مشکات «رسانه ای برای رد افکار وهابیت تروریستی تکفیری» 🌐شبکه های اجتماعی @sonnatenabavii
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
او اختلال داشت ولی جریان ضد ایران لخت خودش را نشان داد! 🔹ماجرای خانمی که دو روز پیش در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات عمل عجیبی نشان داد و خود را برهنه کرد، با واکنش‌های متعددی روبرو شده است. 🔹به نظر می‌رسد بویژه با توجه به سخنانی که همسر سابق ایشان گفته و گزارش‌هایی که درباره اختلالات روحی این خانم وجود دارد، بهترین واکنش، شفقت و دلسوزی باشد. باید به او کمک کرد که از این شرایط روحی خارج شود؛ با هر سلیقه‌ای که دارد. هر کسی حتی اگر مخالف حجاب باشد ولی از سلامت روحی کامل برخوردار باشد، حداقل به این شکل رفتار نمی‌کند. ضمن اینکه گزارش های متعددی وجود دارد که اصلاً مسئله‌ی واقعی در این ماجرا، اعتراض سیاسی یا اجتماعی بخصوصی نبوده است. 🔹این از اصل ماجرا؛ امّا واکنش‌های جریان ضدایران به این اتفاق، یعنی همان جریانی که در سال ۱۴۰۱ پابرهنه به وسط معرکه‌ی مهسا امینی در ایران آمد، بسیار پندآموز است. برخی از آنها را خلاصه‌وار می‌گوئیم: ۱- حقیقت؟ نه من فقط روایت مطلوب خودم را می‌خواهم: 🔹تصاویر این صحنه‌ی ناراحت‌کننده که منتشر شد، جریان مخالف ایران که از قضا حالا درباره نسل‌کشی اسرائیل از زنان و کودکان در غزه هم سعی می‌کند طرف رژیم صهیونیستی را بگیرد و با جمهوری اسلامی مخالفت کند، بدون اینکه اندک اطلاعات موثقی درباره موضوع منتشر شده داشته باشد، بلافاصله شروع به شادی و پایکوبی کرد! یک خانم در وسط دانشگاه برهنه شده؛ و این جریان اصلاً از واکاوی این داستان، حقیقت نمی‌خواهد! او روایت خودش را می‌خواهد. بدون اندک تحقیقی. 🔹و سریعاً آغاز می‌کند به این داستان گویی که او قهرمان ماست، چون لخت شده. اینکه اصلاً ماجرا چیست و چه اتفاقی پیش از این موضوع رخ داده و آن خانم چه وضعیتی داشته، اساساً محلی از اعراب ندارد. برای جریان ضد ایران، بنیاناً «حقیقت» موضوعیتی ندارد، آنچه آنها می‌خواهند، صرفاً یک «روایت» است؛ روایتی که به کارشان در «تجارت» با سیاست و زن ایرانی بیاید! ۲-«انسان»؟ چه می‌گویی، من فقط «ابزار» می‌خواهم: 🔹خانمی که آن حرکت ضداخلاقی را به هر دلیل مرتکب شده، چه حال و روزی دارد؟ از چه صدمه روحی رنج می‌برد؟ بعد از این ماجرا چه بر سر آبرو و شخصیتش می‌آید؟ خانواده او چه حسی از انتشار عمومی این عکسها پیدا می‌کنند؟ فکر می‌کنید اینها برای جریان ضد ایران کوچکترین اهمیتی دارد؟ اساساً آیا برای آنها «انسان» موضوعیتی دارد؟ خیر؛ تنها امر مهم در این ماجرا آن است که می‌توان از این انسان، چند روزی به عنوان ابزار استفاده کرد. 🔹آیا کسی از جریان ضدایران برای حال روحی او غصه می‌خورد؟ ابداً؛ این جریان می‌خواهد سود خود را ببرد و تجارت خود را بکند؛ اگر انسان موضوعیتی داشت، آن زن فلسطینی هم انسان بود یا خیر؟ آیا خانواده‌ی این خانم هم انسان هستند یا نه؟ اصلاً خود او آیا به واسطه‌ی انسان بودنش، نیازمند دلسوزی هست یا خیر؟ ۳- تو اختلال داشتی؟ مهم نیست، ما لخت خودمان را نشان می‌دهیم! 🔹در کوران حوادث سال ۱۴۰۱، زنی به نام نیلوفر فولادی در آمستردام هلند رسماً برهنه شد؛ آن زمان ابتدا جریان ضدایران برایش سوت و کف زدند و در رسانه‌هایشان او را برجسته کردند؛ بعد که مشخص شد چقدر همین مسئله به ضررشان است و قوت استدلالهای طرفداران ایران را نشان می‌دهد که می‌گویند مسئله فقط به یک روسری ختم نمی‌شود و جریان کاملاً مشکوکی پشت قصه است، برخی‌شان چند ماه بعد شروع کردند به این داستان‌سرایی که اصلاً آن خانم، مامور خود نظام بوده است! 🔹حالا در این ماجرا هم باز جریان ضدایران، از هول حلیم، به دیگ افتاد و لختِ خود را نشان داد. زبانِ حالِ این معاندان ایران به این نحو بود که درباره آن خانم می‌گفتند اگر تو اختلال داری، اهمیتی ندارد، ما به واسطه‌ی این صحنه،‌ لخت و برهنه‌ی ذات کمپین‌مان را نشان می‌دهیم و فریاد می‌زنیم که روسری بهانه است، ما نهایتاً از این سر و صداها برهنه شدن را می‌خواهیم. 🔹قطعاً زن ایرانی با چنین کمپین‌هایی، نسبتی ندارد. اینکه برخی در کشور مخالف حجابند یا به آن اعتراض دارند، مسئله‌ای است که باید واشکافی شود؛ از این جهت که باید سنجید چه میزان از آن ناشی از شکاف فرهنگی است، چه مقدارش نمادی از اعتراض به مسائل اقتصادی و سیاسی است. 🔹اکثریت آنها که سال ۱۴۰۱ اعتراض کردند، نسبتی با این کمپین‌های مشکوک پشت صحنه ندارند؛ امّا جریان ضدایران پشت ماجرا، حتماً حکایت دیگری دارند؛ جریانی که در بزنگاه‌ها، عیار خود را عریان نشان می‌دهد. @TasnimNews
هدایت شده از مغز خاکستری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پسر بچه‌های غزه اینگونه‌اند... گریه نمی‌کنند، حرفی نمی‌زنند، آن صحنه‌های مصیبت، در درونشان آتش مهیبی از انتقام شعله‌ور می‌کند؛ و یک روز این آتش بیرون می‌زند و اسرائیل را به آتش کشد، دقیقاً مثل سنوار... 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar