✍آیت الله مجتهدی:
اگر دیدی نمازتان به شما لذت نمیدهد
قبل از تکبیر و شروع نماز بگویید :
"صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)"
آن نماز دیگر عالی میشود...❤️
🏴 لینک کانال👇
@yavarannamaz_saveh
در سوگ مسلم بن عقیل.mp3
4.33M
▪️مداحی حاج میثم مطیعی در سوگ مسلم بن عقیل
🌷شهداء را یاد کنید با ذکر صلوات🌷
#کانال_یاوران_نماز_قرآن_ساوه
#فروشگاه_محصولات_شهدائی_چ
#ساوه، روبروی دانشگاه آزاد بین شهید بهشتی ۹ و۱۱
09014093275
@yavarannamaz_saveh
#چ_مثل_چمران
#ساوه
4_6006066998117665625.mp3
8.44M
✍بعد از هر نماز ۳۳تا از نعمت های خدا رو بشمار...
مجموعه فوق العاده زیبا ڪه درمان ریشه اے بسیارے از افسردگے ها و سردرگمے هاے انسان هست.
🏴 لینک کانال👇
@yavarannamaz_saveh
هدایت شده از 🌿جبهه فعالان فرهنگی ساوه🇮🇷
🌷شهداء را یاد کنید با ذکر صلوات🌷
#کانال_یاوران_نماز_قرآن_ساوه
#فروشگاه_محصولات_شهدائی_چ
#ساوه، روبروی دانشگاه آزاد بین شهید بهشتی ۹ و۱۱
09014093275
@yavarannamaz_saveh
#چ_مثل_چمران
#ساوه
✍#موانع_قبولی_نماز
⛔️انجام نماز براى خودنمايى
قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -:من صلى صلوة يرائى بها فقد اشرك ؛
كسى كه براى خودنمايى نماز بخواند، مشرك است .
(تفسير قرطبى ، ج 10، ص 71)
⛔️مال حرام مانع قبولى نماز
عن النبى - عليه السلام -:ان الله ملكا ينادى على بيت المقدس كل ليلة : من اكل حراما ما لم يقبل الله منه صرفا و لاعدلا و الصرف ، النافلة و العدل ، الفريضة.
همانا براى خداوند (از جانب ايشان ) فرشته اى كه هر شب بر بيت المقدس پيام مى دهد، آن كسى كه حرامى (اندك مال حرامى ) بخورد، خداوند از او نه صرفى و نه عدلى را قبول خواهد كرد.صرف نماز نافله است و عدل ، نماز واجب.
📚بحارالانوار، ج 103، ص۱۶
🏴 لینک کانال👇
@yavarannamaz_saveh
002.mp3
2.56M
السلام علیک یا اباعبدالله
💠روضه شب ۲ #محرم 💠
#استاد_میرباقری
📕روضه ورودیه کربلا 📕
#ماه_محرم
#شب_دوم_محرم
✍امام صادق علیه السلام:
وَ مَنْ ذُکِرَ اَلْحُسَیْنُ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ عِنْدَهُ فَخَرَجَ مِنْ عَیْنِهِ [عَیْنَیْهِ] مِنَ اَلدُّمُوعِ مِقْدَارُ جَنَاحِ ذُبَابٍ کَانَ ثَوَابُهُ عَلَی اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ لَمْ یَرْضَ لَهُ بِدُونِ اَلْجَنَّةِ.
کسی که یادی از حضرت حسین بن علی علیه السّلام نزدش بشود و از چشمش به مقدار بال مگس #اشک خارج شود اجر او بر خداست و حق تعالی به کمتر از بهشت برای او راضی نیست.
📚کامل الزیارات، جلد ۱، صفحه ۱۰۰