eitaa logo
اطلاع رسانی روزآمد(رواق ناحیه یک قم)
7.4هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
4.2هزار ویدیو
1.2هزار فایل
💠 کانال روابط عمومی و اطلاع رسانی اخبار، بخشنامه ها و اطلاعیه های آموزش و پرورش ناحیه یک استان قم 📲 پل ارتباطی همراهان ارجمند و گرانقدر با روابط عمومی ناحیه یک 🆔 @ali_moghadamzadeh 🔰 کانال فعالیت های مدارس ناحیه یک 🆔 @Qomedu_N1ravagh
مشاهده در ایتا
دانلود
با سلام .خبرهای مدارس خود را دراینجا پیگیری کنید👇 ✍️ کانال اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس استان قم @qommedu ✍️ ارتباط با ما: 👤 @rezaeibafran 👤 @ariadata 👤 @moho1398 ⁦☎️⁩ ۰۲۵_۳۲۹۳۸۰۱۷ 🌐 www.qom.medu.ir
کار انسان دوستانه یکی از دانش آموزان رشته خیاطی هنرستان کار دانش شهید امیرحسینی که دوخت تعدادی از لباس بیمارستان فرقانی را درمنزل انجام میدهد
انجام تکالیف و ارسال فایل صوتی حفظ قرآن سوره مطففین. در ادامه طرح ملی حفظ جزء ۳۰ کلاس پنجم آموزشگاه ابتدایی صدیقه گیوه چیان
💢 معجزه سخن و کلام روش برخورد درست با افراد ناراضی! ◀️ چندی پیش که به مطب یک دکتر مراجعه کردم روش درست برخورد با افراد ناراضی را به طور عملی دیدم. حدودا یک ساعتی بود که به همراه چند نفر دیگر در اتاق انتظار نشسته بودیم و خبری از دکتر نبود. مردی که روبروی من نشسته بود از منتظر بودن کلافه شده بود و تمام مدت یک سری مجله ی پاره پوره را ورق می زد و دائما در صندلی اش وول می خورد. بی صبرانه پاهایش را تکان می داد و هر چند دقیقه یک بار به ساعتش نگاه می کرد. بالاخره صبرش تمام شده و به طرف متصدی پذیرش رفت و محکم به شیشه ی اتاقکش ضربه زد. او در را باز کرده و گفت: بله آقا؟ می توانم کمکی کنم؟ مرد با تحکم گفت: این چه وضعش است؟ من ساعت سه وقت داشتم. الآن ساعت چهار است و هنوز دکتر را ندیده ام! ◀️ متصدی به جای هر گونه توضیحی گفت: مرحله ۱ (موافقت): حق با شماست آقا. شما ساعت سه وقت دکتر داشتید. مرحله ۲ (عذر خواهی): متاسفم که این قدر معطل شدید. مرحله ۳ (بیان دلیل): دکتر درگیر عمل جراحی شده. مرحله ۴ (اقدام): اجازه دهید به بیمارستان تلفن کنم و بپرسم چقدر طول می کشد کارشان تمام شود. مرحله ۵ (قدر دانی): متشکرم که موقعیت را درک می کنید و ممنونم که این قدر صبور هستید. ◀️ خشم آن مرد بعد از دیدن رفتار متصدی و شنیدن این جملات، فروکش کرد. در برابر چنین مهربانی و لطفی چه کار دیگری می توانست بکند؟ ◀️ بنابراین در برخورد با افراد ناراضی به جای تلف کردن وقتمان با توضیح و توجیه، تنها کاری که لازم است انجام دهیم روبه راه کردن اوضاع با بیان جملاتی درست و به موقع است. ✏️ کتاب "روش برخورد با افراد دشوار