#ضرورت «فرهنگ سازی تعدد زوجات»:
در کشور ما و جامعه فعلی خودمان حدود 1.7 میلیون دختر #مجرد بالای 35 سال وجود دارد که دیگر خواستگار ندارند.
این در حالی است که اخیرا یک میلیون دختر ازدواج نکرده #یائسه شدند.
با توجه به نیازهای روحی-عاطفی، عشق به فرزند و #مادر شدن و غرایز جنسی ضربه های سنگینی به ایشان وارد می شود و اگر #سکوت کرده و فریاد #اعتراضشان خاموش است به خاطر #حیا و جو #منفی جامعه نسبت به #تعدد_زوجات است.
اگر عرف و فرهنگ جامعه با فرهنگ دینی منطبق شود، مشکل اکثر ایشان حل خواهد شد.
دفع #شبهه
ایجاد فرهنگ #تعدد_زوجات به این معنی نیست که همه مردان را امر به ازدواج دوم و سوم و ... کنیم.
خیر
بلکه منظور از فرهنگ سازی این است که همه مردم:
#اولا ضرورت این امر را دریابند
#ثانیا وقتی در جامعه این امر واقع شد، مرد و زن دوم را تقبیح نکنند و زن اول را دچار نقص و اشکال نپندارند و نگاه ترحم آمیز نسبت به وی نداشته باشند.
#ثالثا با ایجاد فرهنگ ناب اسلامی، کسانی که شرایط ازدواج مجدد را دارند به راحتی اقدام به این امر کنند، بدون اینکه #عرف آن ها را #تقبیح کند.
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
وَ إِنْ خِفْتُمْ أَلا تُقْسِطوا فى الْیَتَمَى فَانکِحُوا مَا طاب لَکُم مِّنَ النِّساءِ مَثْنى وَ ثُلَث وَ رُبَعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلا تَعْدِلُوا فَوَحِدَةً أَوْ مَا مَلَکَت أَیْمَنُکُمْ ذَلِک أَدْنى أَلا تَعُولُوا
(آیه ۳، سوره نساء)
و اگر مى ترسید از اینکه (به هنگام ازدواج با دختران یتیم) عدالت را رعایت نکنید،(از ازدواج با آنان، چشم پوشى کنید و) با زنان پاک (دیگر) ازدواج نمایید، دو یا سه یا چهار همسر، و اگر مى ترسید عدالت را (درباره همسران متعدد) رعایت نکنید تنها یک همسر بگیرید، و یا از زنانى که مالک آنها هستید استفاده کنید.
به نام خدا
چاپ اثر گرانسنگ علامه طباطبایی با عنوان:
🔺تعدد زوجات و مقام زن در اسلام🔺
🔺 با عنایت الهی و تلاش دوستان واحد پژوهش موسسه حیات حسنی، این اثر فاخر از علامه طباطبایی در مرحله اول و با تعداد محدودی به چاپ رسیده است.
🔺در اهمیت این اثر باید گفت در شرایط تاریخی دوران پهلوی که حکومت به دنبال محدودیت و ممنوعیت قانونی تعدد زوجات بود، علامه طباطبایی و شاگردان ایشان همچون شهید مطهری با نوعی مجاهدت دینی و اجتماعی به دفاع علمی و منطقی از نظام خانواده و احکام الهی آن برخاستند.
مجاهدت علمی و تبیینی این بزرگواران توانست تا حدود زیادی جلوی ممنوعیت اجرای این فرهنگ را بگیرد و اگر این نبود اکنون در کشور ما نیز همچون بسیاری از کشورهای اسلامی متاثر از قوانین غرب، تعدد زوجات ممنوع بود.
🔺مخاطبان محترم برای تهیه کتاب میتوانند فیش واریزی به همراه آدرس دقیق پستی را به ادمین ارسال فرمایند.
هزینه کتاب به همراه بسته بندی و ارسال ۵۵هزار تومان میباشد که به شماره:
6037997750003346
صندوق دفتر تبلیغات با عنوان کانون فرهنگي تبليغی حیات حسنی پرداخت شود.
🔺مهلت ثبتنام تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و ارسال از بعد شبهای قدر صورت خواهد گرفت.
#اقامه_خانواده_توحیدی
#کتاب_تعددزوجات
#آثار_علامه_طباطبایی
ارتباط با ادمین:
Eitaa.com/HayatHosna
آدرس پایگاه اطلاع رسانی:
hhosna.ir
instagram.com/hhosna.ir
T.me/hhosna_ir
eitaa.com/hhosna_ir
Sapp.ir/hhosna_ir
https://youtube.com/hhosna_ir
هدایت شده از ازدواج آسان اصفهان 🏞🏡
💞بهترین ازدواج، آسان ترین ازدواج است.💞
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم
💞ازدواج آسان اصفهان 💞
@ezdevajesfahan14
ازدواج آسان برای همه ✅💓😍
هدایت شده از آقای مشاور ۱۱۴
✅تنها راه ،آخرین راهکار👇
✅تعدد زوجات با شرائط خاص خودش
✅ازدواج موقت بلند مدت با ثبت رسمی محضری تا زمانی که امکان ازدواج دایم براشون فراهم بشه
نجات و احیای
۶ میلیون زن مطلقه و بیوه که
بهیچ وجه
امکان ازدواج دایم ندارند
و در معرض گناه و افسردگی و تنهایی و مشکلات روحی و روانی و جنسی و مالی هستند و یک میلیون دختر دهه شصتی نزدیک به سن یائسگی
✅این کار فرهنگی ،جهاد است
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حسن عباسی
🔺کاپلان و سادوک دو روانپزشک غربی در کتاب درسیِ دانشگاه های دنیا:
۱۰۰٪مردان آمریکا بعد از ازدواج ،روابط آزاد جنسی دارند یعنی تعدد زوجات دارند❌❌❌
حالا تو ده هزار مرد ایرانی دو نفر هم زن دیگه گرفتند؛ وااااااای که چه فریاد ها
✅خداوند حکیم ،ذات مرد را تعدد طلب آفریده
✅ذات مرد را باید
با قوانین سخت تعدد زوجات
در مسیر صحیح، مدیریت کرد نه سرکوب
❌نتیجه سرکوب، روابط پنهانی است.
💚عدالت بین زنان ؟⁉️
✅در مورد عدالت باید گفت عدالت دو گونه است.
الف: اختیاری؛ مثل این که در همخوابگی و خریدن اسباب و لوازم و رعایت حقوق آنان عدالت را رعایت کند.
ب: غیر اختیاری؛ مثل این که هر دو را به یک اندازه دوست داشته باشد که در اختیار خود آدمیان نیست؟
آیه شریفه که ما را مکلّف به عدالت در بین زنان می کند [ii] مقصودش همان عدالت نوع اول است که در مورد رعایت حقوق زنان بوده و امری کاملاً اختیاری است. اما آیه ای که خبر می دهد که شما نمی توانید عدالت همه جانبه را با همسران داشته باشید [iii] معطوف به عدالت نوع دوم می باشد که رعایت نکردن آن ضرری به ما نمی زند چون اختیاری نیست و ما به آن مکلف نیستم.