eitaa logo
ازدواج های مهجور
279 دنبال‌کننده
216 عکس
35 ویدیو
1 فایل
صرفا بحث و روشنگری هست ومعرفی نداریم لطفا به هیچ وجه جهت معرفی مورد مراجعه نکنید ارتباط با بنده @Abdearbab از طریق لینک زیر میتونی برای بنده پیام ناشناس ارسال کنی 👇🏽 https://daigo.ir/secret/8730079105
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام چرا نتونه چرا مکروه باشه یه میوه(بیوه)۴۰ ساله پیدا کنید متعه کنید نوش جانتان میلف هم لذتی داره و الجمع مهما امکن اولی من الطرح اونی که مکروهه پیرزنه ۴۰ ساله در هیچ عرفی پیرزن حساب نمیشه ضمنا در این اوضاعی که مردم به حرام گرایش دارند و حلال مهجور مانده هر مومنه ای با هر سنی پیدا کردید حلالا طیبا هم به خودتون برسید هم دست اون مومنه رو بگیرید .
♦️ بسیار مهم♦️ امشب راس ساعت ۲۳ دعای فرج برای شخص حضرت صاحب روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و ظهورشون فراموش نشود. 🔴🔴طبق دستور سابق شیخ الفقهاء: به مردم هر کوی و برزن برسانید سوره یاسین هدیه به حضرت صاحب+ زیارت آل یاسین + دعای فرج در راس ساعت ۱۱ 🕚 شب نیمه ی شعبان بخوانند. 👈🏾👈🏾👈🏾به کوری دشمنان امام زمان از شیعه نمایان و غیرشیعیان تا میتوانید نشر بدهید...در گروهها ،کانالها ، سایتها،وبلاگها،برای دوستان و آشنایان....به همه بفرستید. نکته: شاید طبقِ تطبیقِ فتوای برخی مراجع برای مقلدینشان در نیمه ی ماه اختلاف شود لذا هر دو شب مختلف فیهما رو احتیاطا یا نهایتا شبی که به تشخیصِ موضوعیِ مرجعتان نیمه ی ماه است اعمال رو انجام دهید.
هدایت شده از أبوحیدر
بله بایدم تعهد و مشروعیت رو فقط از مذهبی ها ببینند زِنا و ول انگاری و چشم چرونی و سرکوب بیولوژیکی و افسردگی و بدبختی و فساد ناشی از عدم تعدد زوجات رو از غیر مذهبی ها:) اتفاقا طبق آمار و مطالعات جهانشمول مذهبی ها بیشترین خیرین هستند اما اینها اولا تنافی باهم نداره ما تعدد میکنیم خدا بهمون برکت و ثروت میده در قبال تعدد کما اینکه حتی مطالعات علمی هم به این اقرار کردن که ثروت و خوشبختی در ازای تعدده Sharing a husband may lead to greater wealth and health, study says مطالعه نشان می دهد که چندهمسری مردان(شریک شدن زنان در یک شوهر) قادر است به ثروت و سلامتی بیشتر منجر شود منبع و با برکتمون خدمت خیر هم میکنیم. ثانیا آیا چون شما به کودکان کار می خوایید برسید میشه کسی بیاد بگه وای چرا به معتادها نمیرسید؟! کار خیر همش کار خیره ازدواج مجدد خودش کمک به وضعیت اسفناک جامعه است یه ذره پای درد دل بی شوهرها بنشینی متوجه میشی داستان چیه و چقدر مهمتر از اون کودک کاره ، کودک کار داره کار میکنه اما این ها دارن دیوانه میشن و میخوان خود ک... کنن!!! ثالثا آیا میشه به شما بگیم چرا موقع تشنگی آب میخورید بجاش برید به فقراء کمک کنید؟! چرا برای ریه تون اکسیژن وارد میکنید برید به فقراء کمک کنید چرا می خوابید برید به فقراء کمک کنید دقیقا همین حرفیه که داربد به منِ ابوحیدر میگید چون همه ی اینها عناصر بیولوژیکی اند و رفع همه ی اینها التزام به عنصر بیولوژیکیه یکی از عنصرهای بیولوژیکی هم کارکرد هورمونی تستوسترونی است که سبب نیاز چندهمسریست و نباید سرکوبش کرد مثل سایر عناصر بیولوژیک بدن
هدایت شده از موسیقی آوازِ شیطان
از آنجا که امروز در جشن ها و اعیاد حتی بین مذهبی ها(مذهبی نماها) موسیقی رواج پیدا کرده در حدی که برخی مطربانِ مداح نما شروع کرده اند کارهایی همراه با غنا و موسیقی میسازند و گاها کلیپ های سخنرانیِ خطبا هم بدونِ موسیقی نمیشوند لازم دیدیم جهتِ نهی از این منکرِ منفورِ اسلام و اهل بیت علیهم السلام و واکسینه کردنِ اهلِ ایمان کانالی جداگانه در این رابطه تاسیس کنم . @avazesheytan
تصویر کانال های بدعت مسیاریابی سنی های عربستان و... فقط حلال خدا(متعه) براشون خار داره اینکه به اسم مسیار عقد دائم میکند اما نیت موقت میکنند و به مونث بدبخت هم نمیگویند و آن زن و دختر را دیوانه ی خود کرده و بعد ناگهان مثل تفاله ای رهایش میکنند چنین عدالت و بی شرافتی ای فقط از پیروان قاتلین حضرت ام ابیها صلوات الله و سلامه علیها بر می آید و لاغیر✋🏾 ✍🏾پ.ن: این را در جواب تمسخر بناحق متعه توسط آن زادگانِ خطاء بفرستید.
راجع به متعه ی دختر باکره گاهی عده ای گمان میکنند در دین وجود ندارد لذا عده ای از روایات رو اینجا اشتراک میذاریم نظر قطعی را مرجع تقلید میدهد این روایات رو که میفرستم معارض هم دارن و جمع بین اینها کار فقیه هست لذا باید به مرجع رجوع کرد بین فقها هم اختلاف هست از حرمت تا احتیاط تا جواز ▪️1_عَنْ زِيَادِ بْنِ أَبِي الْحَلَّالِ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ يَقُولُ لَا بَأْسَ أَنْ يَتَمَتَّعَ الْبِكْرَ مَا لَمْ يُفْضِ إِلَيْهَا مَخَافَةَ كَرَاهِيَةَ الْعَيْبِ عَلَى أَهْلِهَا. 🔸زیاد گوید:شنیدم امام صادق صلوات الله علیه می فرمود:اشکال ندارد که شخص،دختر بکر را به ازدواج موقت درآورد تا مادامی که او را افضاء نکند(بکارت او را نبرد)از ترس کراهت داشتن عیب بر خانواده آن دختر! 📚 الكافي ج۵ص۴۶۲ ▪️2_عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ فِي الْبِكْرِ يَتَزَوَّجُهَا الرَّجُلُ مُتْعَةً قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَفْتَضَّهَا 🔸امام صادق صلوات الله علیه در مورد دختر بکر که مردی او را به ازدواج موقت درآورد فرمود : اشکالی ندارد به شرطی که بکارت او را نبرد! 📚 الكافي ج۵ص۴۶۲ ▪️3_عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عُذَافِرٍ عَمَّنْ ذَكَرَهُ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ التَّمَتُّعِ بِالْأَبْكَارِ فَقَالَ هَلْ جُعِلَ ذَلِكَ إِلَّا لَهُنَّ فَلْيَسْتَتِرْنَ منه وَ لْيَسْتَعْفِفْنَ. 🔸شخصی گوید : از امام صادق صلوات الله علیه در مورد ازدواج موقت با دختران بکر سوال کردم؛پس فرمود : آیا جز برای اینها قرار داده شده است؟! پس باید آن را مستور و پنهان نمایند و (با استفاده از آن) خود را از حرام حفظ کنند و عفت خویش را نگه دارند! 📚الفقيه ج۳ص۴۶۶ ▪️4_ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ قَالَ: سُئِلَ أَبُو عَبْدِ اللَّه عَنِ التَّمَتُّعِ مِنَ الْأَبْكَارِ اللَّوَاتِي بَيْنَ الْأَبَوَيْنِ فَقَالَ لَا بَأْسَ وَ لَا أَقُولُ: كَمَا يَقُولُ هَؤُلَاءِ الْأَقْشَابُ 🔸ابو سعيد گوید:از امام صادق صلوات الله علیه در مورد ازدواج موقت با دختران بکر که در بین پدر و مادر هستند سؤال ‌شد؛امام فرمودند:اشکالی ندارد و من مانند آنچه این مردان پستی که خیری در آنها نیست (یعنی فقهای عمری) می‌گویند نمی گویم! 📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴ ▪️5_عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْقَمَّاطِ عَمَّنْ رَوَاهُ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ جَارِيَةٌ بِكْرٌ بَيْنَ أَبَوَيْهَا تَدْعُونِي إِلَى نَفْسِهَا سِرّاً مِنْ أَبَوَيْهَا فَأَفْعَلُ ذَلِكَ قَالَ نَعَمْ وَ اتَّقِ مَوْضِعَ الْفَرْجِ قَالَ قُلْتُ: فَإِنْ رَضِيَتْ بِذَلِكَ قَالَ وَ إِنْ رَضِيَتْ فَإِنَّهُ عَارٌ عَلَى الْأَبْكَارِ. 🔸شخصی گوید:به امام صادق صلوات الله علیه گفتم:دختر بکر که در بین والدین خود می باشد،پنهان از پدر و مادر خود مرا به (ازدواج موقت) با خود دعوت می کند. آیا این کار را انجام دهم؟فرمود : بله! و از موضع فرج پرهیز و دوری کن!گوید : گفتم : اگر به آن (یعنی دخول به فرج) راضی شد چطور؟! فرمود : هر چند به آن راضی شود زیرا این یک ننگ برای دختران بکر است! 📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴ ▪️6_عَنِ الْحَلَبِيِّ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ التَّمَتُّعِ مِنَ الْبِكْرِ إِذَا كَانَتْ بَيْنَ أَبَوَيْهَا بِلَا إِذْنِ أَبَوَيْهَا قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَقْتَضَّ مَا هُنَاكَ لِتَعِفَّ بِذَلِكَ 🔸حلبی گوید : از (امام صادق صلوات اللَّه علیه) در مورد ازدواج موقت با دختر بکر که بین پدر و مادر خود می باشد بدون اذن آنها سؤال کردم :فرمود : تا مادامی که آنچه آنجاست (یعنی بکارت) را نبرد اشکالی ندارد تا بتواند به وسیله آن عفت خود را نگه دارد! 📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴ ▪️7_عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ رِجَالِهِ مَرْفُوعاً إِلَى الْأَئِمَّةِ مِنْهُمْ مُحَمَّدُ بْنُ مُسْلِمٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ : لَا بَأْسَ بِتَزْوِيجِ الْبِكْرِ إِذَا رَضِيَتْ مِنْ غَيْرِ إِذْنِ أَبِيهَا 🔸امام صادق صلوات الله علیه فرمود : ازدواج (موقت) با دختر بکر بدون اذن پدرش اشکالی ندارد، در صورتی که راضی گردد! 📚 رسالة المتعة للمفید 📚 البحار ج ۱۰۳ ص ۳۰۸ ح ۲۶ ▪️8_مُحَمَّدِ بْنِ حَمْزَةَ قَالَ: قَالَ بَعْضُ أَصْحَابِنَا لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْبِكْرُ يَتَزَوَّجُهَا مُتْعَةً قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَفْتَضَّهَا 🔸یکی از اصحاب به امام صادق صلوات الله علیه گفت : آیا شخص دختر بکر را به درآورد؟ فرمود : اشکالی ندارد به شرطی که بکارت او را نبرد! 📚نوادر أحمد بن محمّد بن عيسى ص ۶۶ ▪️9_جَمِيلِ بْنِ دَرَّاجٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ عن الرجل يَتَمَتَّعُ مِنَ الْجَارِيَةِ الْبِكْرِ قَالَ لَا بَأْسَ بِهِ مَا لَمْ يَسْتَصْغِرْهَا
هدایت شده از أبوحیدر
بماند که از این شاخه به اون شاخه میپری که نشان از لجاجت ذاتیه ولی به عنوان آخرین پیام و اتمام حجت جواب این هم میدم البته میدونم کسی که انگشت در گوش کرده نمیشنوه اگر مشکل شما با نداشتنِ عدالت مردان است چرا زن امام صادق علیه السلام چموشی میکند⁉️ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع فُسْطَاطَهُ وَ هُوَ یُکَلِّمُ امْرَأَةً فَأَبْطَأْتُ عَلَیْهِ فَقَالَ ادْنُهْ هَذِهِ أُمُّ إِسْمَاعِیلَ جَاءَتْ وَ أَنَا أَزْعُمُ أَنَّ هَذَا الْمَکَانَ الَّذِی أَحْبَطَ اللَّهُ فِیهِ حَجَّهَا عَامَ أَوَّلَ کُنْتُ أَرَدْتُ الْإِحْرَامَ فَقُلْتُ ضَعُوا لِیَ الْمَاءَ فِی الْخِبَاءِ فَذَهَبَتِ الْجَارِیَةُ بِالْمَاءِ فَوَضَعَتْهُ فَاسْتَخْفَفْتُهَا فَأَصَبْتُ مِنْهَا فَقُلْتُ اغْسِلِی رَأْسَکِ وَ امْسَحِیهِ مَسْحاً شَدِیداً لَا تَعْلَمُ بِهِ مَوْلَاتُکِ فَإِذَا أَرَدْتِ الْإِحْرَامَ فَاغْسِلِی جَسَدَکِ وَ لَا تَغْسِلِی رَأْسَکِ فَتَسْتَرِیبَ مَوْلَاتُکِ فَدَخَلَتْ فُسْطَاطَ مَوْلَاتِهَا فَذَهَبَتْ تَتَنَاوَلُ شَیْئاً فَمَسَّتْ مَوْلَاتُهَا رَأْسَهَا فَإِذَا لُزُوجَةُ الْمَاءِ فَحَلَقَتْ رَأْسَهَا وَ ضَرَبَتْهَا فَقُلْتُ لَهَا هَذَا الْمَکَانُ الَّذِی أَحْبَطَ اللَّهُ فِیهِ حَجَّکِ.» ترجمه: محمد بن مسلم میگوید: (در مراسم حجّ) به محضر امام صادق علیه‌السلام که در خیمه‌شان بودند، وارد شدم، در حالی که او با زنی صحبت می‌کرد. کمی این و آن پا کردم. امام صادق علیه السلام (که حال مرا دیدند) فرمودند: نزدیک بیا. این (همسرم) ام‌ّاسماعیل است و من یقین دارم که این مکان، مکانی است که خدا حج اول او را تباه کرد. (و این قضیه مربوط است به) آن زمانی که قصد اِحرام (برای حج) داشتم و گفتم که برایم در خیمه‌، آب قرار دهید و کنیز آب را برد و آنجا گذاشت. با آن کنیز خلوت کردم و سپس به او گفتم که سرت را بشوی و خوب خشک کن که اُمّ‌اسماعیل متوجه نشود و زمانی که قصد احرام داشتی، بدنت را بشوی و سرت را نشوی، که خانم به تو شک نکند. (توضیح: در غسل برخلاف وضوء، موالات لازم نیست و می‌توان سر و گردن را شست و شستن بدن را با تاخیر انجام داد)، آن کنیز (پس از شستن سر و خشک کردن آن) داخل خیمه اُمّ‌اسماعیل شد تا چیزی بردارد. در این هنگام اُمّ‌اسماعیل سر او را لمس کرد و تَری آب را احساس کرد و (غیرت زنانه موجب شد) موی سر کنیز را تراشید و او را کتک زد. من (که این صحنه را دیدم) به او گفتم که این مکانی است که خدا در آن حج تو را تباه کرد.» اگر مشکل از عدالت مردان است چرا زنان رسول الله اینچنین میکنند👇🏽 وَ إِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّـهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ ﴿سورة التحريم ٣﴾ و هنگامی که پیامبر، رازی را به یکی از همسرانش گفت و او آن راز را [نزد زن دیگر] فاش کرد، و خدا پیامبر را از افشای آن آگاه نمود، پیامبر بخشی از آن [راز افشا شده] را به آن زن گوشزد کرد و از گفتن بخشی دیگر [برای آنکه فاش کننده بیشتر شرمنده نشود] خودداری نمود. آن زن گفت: چه کسی فاش کردن راز را [به وسیله من] به تو خبر داده است؟ پیامبر گفت: دانای آگاه، به من خبر داد. قَالَ وَ رَوَى الْفَضْلُ الشَّيْبَانِيُّ بِإِسْنَادِهِ إِلَى الْبَاقِرِ (صلوات الله علیه) أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَطَاءٍ الْمَكِّيَّ سَأَلَهُ عَنْ قَوْلِهِ تَعَالَى وَ إِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ الْآيَةَ فَقَالَ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله) تَزَوَّجَ بِالْحُرَّةِ مُتْعَةً فَاطَّلَعَ عَلَيْهِ بَعْضُ نِسَائِهِ فَاتَّهَمَتْهُ بِالْفَاحِشَةِ فَقَالَ إِنَّهُ لِي حَلَالٌ إِنَّهُ نِكَاحٌ بِأَجَلٍ فَاكْتُمِيهِ فَأَطْلَعَتْ عَلَيْهِ بَعْضَ نِسَائِه‏ عبد الله بن عطاء از امام باقر صلوات الله عليه درباره آيه شريفه «و إذا أسر النبي...» (آيه 3 سوره تحريم) پرسيد؟ پس امام باقر صلوات الله عليه جواب داد: رسول خدا صلي الله عليه و آله با حره ازدواج موقت كرد، بعضي از زنان رسول خدا از اين ازدواج مطلع شدند و به پيامبر نسبت زنا دادند. (نعوذ بالله) پيامبر در جواب آنها فرمود: اين كار بر من حلال است اين يك ازدواج موقت بود درنتيجه آن را مخفي كردم ولي برخي از زنان پيامبر بر آن اطلاع پيدا كرد. 📚وسائل الشيعة، ج‏21، ص: 10 📚خلاصة الإيجاز، ص: 24 📚جامع أحاديث الشيعة، ج‏26، ص: 76 ❎نخیر مشکل از ایمان نصف و نیمه ی شما زنان است نه عدالت مردان این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید