جناب آقای رییسی
جناب آقای قالیباف
جناب آقای اژهای
⬅️ در دوران مسئولیتهای شما در سه قوه، چقدر رهبر انقلاب و دلسوزان جبهه انقلاب به شما گفتند برای این ولنگاری فضای مجازی فکری بکنید.
🔺گفتند جریان تحریف با این وضع، یک روز خوش برای شما باقی نخواهد گذاشت…
🔺وقت و سرمایه و نیروی شما را برای مقابله با هجمه بیامان رسانهای خواهد گرفت…
🔻شما امّا حاضر نشدید برای منافع ملی آبروی خود را برای ساماندهی فضای مجازی خرج کنید؛ حالا نوش جان کنید غذایی را که پختید.
🔺جواب شهدا و امام زمان را چه خواهید داد؟
🔻با اوضاع اسفبار فرهنگی رسانهای کشور، سرمایههای اجتماعی نظام را باید عملاً از دست رفته تلقی کرد؛ افکار عمومی دیگر تاب تحمل این حجم از شبیخون تبلیغاتی خناسان و فراعنه رسانهای ندارد و به استیصال رسیده…
⭕️ حرف آخر: بفهمید یا نفهمید شما در اتفاقاتی که در حال وقوع است شریکید و ما این روزها را فراموش نخواهیم کرد.
#فتنه_مسئولین_و_خواص
#از_تبیین_تا_قیام
🇮🇷 @faannoos
📝 وقتی موصوف، صفت را به انحطاط میکشاند
این یادداشت درواقع مرزبندی با دوستان به اصطلاح عدالتخواه است، از همان ابتدا وقتی میگفتند فلانی ها جریان عدالتخواهاند، علارغم اینکه خیلی از مطالبشان را قبول داشتم و هنوز هم دارم، موضع میگرفتم چراکه تعمیم دادن اصفات به آدم ها و جریانات کاری اشتباه است، فرقی هم نمیکند چه صفتی باشد مثلاً اصولگرایی یعنی اصولمدار بودن یا به تعبیری دیگر، به اصول پایبند بودن، هرطور نگاه کنید اکثریت آدم ها اصولی درست یا غلط دارند که به آن پایبندند پس نمیشود اصولگرا بودن را صرفاً به راستی ها تعمیم داد، همانطور که مقام معظم رهبری در تعریف اصولگرایی چنین گفتند : اصولگرایی متعلق به همه کسانی است که به مبانی انقلاب معتقد، پایبند و آن را دوست دارند.
در باب اصلاحطلبی نیز [ اگر از تعریف فلسفی و جهانی رفورمیستاش بگذریم] چنین است، مگر میشود کسی اشکالی را ببیند و در صدد اصلاح آن نباشد ؟ پس الزاماً دوم خردادی ها هم فقط اصلاح طلب نیستند، اکثریت جریان ها به دنبال اصلاحاند اما آن نوع اصلاح که مدنظر خودشان است، این ها را گفتم که به این نقطه برسم، اصفات در جریانات خلاصه نمیشوند بلکه در اعمال آدم های گوناگون تعریف میشوند.
در چند دهه گذشته کدام یک از این طیفها به معنی و گرایش سیاسیاش نزدیک شده است؟ اصولگرایان کجا به اصول شأن پایبند بودند؟ در بحث مذاکرات که همنظر با رقبایشان شدند، عدالتخواهی، ساده زیستی، مردم داری، جمهوریت و... این ها مگر از اصول انقلاب نبود؟ پس چرا برایشان اهمیتی ندارد؟ یا مثلاً همین اصلاحطلبان که روزگاری با فحش به هاشمی و راستی ها رأی آوردند چگونه با او بیعت کردند ؟ چگونه از خاستگاه خود به انحراف رفتند و از یک جریان چپ تبدیل به یک جریان محافظه کار غربگرا تبدیل شدند؟
در باب جریان عدالتخواهی هم همین موضوع صدق میکند، به جای اینکه این جریان، یک جریان مکتبی باشد، بیشتر ظاهری پوپولیستی و بی مبنا پیدا کرده است، شعار عدالت خواهی میدهد اما عدالت را در عدالتخواهیاش رعایت نمیکند، از بهشتی دم میزند اما با آرمان های او نظیر قانون حجاب و گاها ولایت فقیه مخالفت میکند. از عدالتخواهی [جدای از انتقادات صحیحاش] تنها لگد زدن به جمهوری اسلامی را یاد گرفته و فقط نمود داخلی و مشترک با اصلاح طلبان و اصولگرایان دارد.
این ها را گفتم چراکه نمیخواهم صفت عدالتخواهی و این جریان مطالبهگر همانند اصولگرایی و اصلاح طلبی به خاطر عملکرد برخی چهرههایش به انحطاط کشانده شود.
✍🏻 محمد حسین طباطبائی
🇮🇷 @faannoos
🔴آیا وقت صدور بیانیه نرسیده است؟!
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جهت اطلاع آن بزرگواران و عزیزانی (آیات و فلاسفه و حضرات و سیاسیون و احزابی) که در نخستین دقایق انتشار خبر درگذشت مرحومه مهسا امینی (پیش از معلوم شدن حقیقت ماجرا) به بهانه دفاع از حقوق مردم دست به بیانیه شدند و مستقیم و غیر مستقیم جمهوری اسلامی بلکه اسلام را متهم به «قتل» آن مرحومه کردند، در دو سه روز گذشته کسانی که به تبع بیانیههای شماها به خیابانها آمدهاند:
۱. قرآن را آتش زدند؛
۲. مسجد (خانه خدا) را آتش زدند؛
۳. امامزاده را آتش زدند؛
۴. نه خلخال که چادر و روسری زن محجبه مسلمان را کشیدند و بی حرمتی علنی و آشکار کردند؛
۵. پلیس مظلوم را آتش زدند؛
۶. در مناطقی از شهرها رعب و وحشت و ناامنی ایجاد کردند؛
۷. میلیاردها تومان به بیتالمال مسلمین خسارت زدند؛
به نظرتان آیا وقت صدور بیانیه نیست؟ آیا هنوز مغز استخوانتان درد نگرفته است؟ آیا اینها فرزندان و دختران شما نیستند؟ آیا اینها پامال کردن ارزشهای شما نیست؟!
#سکولاریسم
🇮🇷 @faannoos
🔴 چرا ساکتند و بیانیه نمیدهند و پیگیری نمیکنند؟
آقایان محترم روسای سه قوه
شما که در جریان فوت مهسا در همان ساعات اولیه ،بیانیه داده و دستور دادید که تا فیها خالدون جریان را پیگیری کنند، نمی خواین در خصوص چادر از سر کشاندن داعشی های وطنی از سر یک زن مظلوم تکونی به خودتون بدید؟؟؟؟؟
یا مرغ ما فقط برای همسایه غازه؟
#غیرت_دینی
🗣میرمحمد صادق
🇮🇷 @faannoos
🔴فتنه های غربالگر دوست داشتنی/چگونه در فتنهها راه را گم نکنیم؟
🔹در حوادث فتنهگون اخیر بسیاری از دوستان سوال میکردند که این فتنه های پی در پی نشانه چیست؟ در این فتنه ها چرا بزرگان و حتی برخی انقلابی ها دچار مضلات الفتن(فتنه های گمراه کننده و اغواگر) شدند و نه تنها خودشان دچار تحیر شدند بلکه دیگرانی را نیز دچار سرگشتگی کردند، مخصوصا در روزهای پس از فتنه آبان ۹۸، سقوط هواپیما، کرونا، ژینا امینی و ...
🔸پاسخ این سوال را در آیه ۱۷۹ سوره آل عمران باید پیدا کرد، خداوند همه مهر و مهرورز می فرمایند:
مَا كَانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى مَا أَنْتُمْ عَلَيْهِ حَتَّى يَمِيزَ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُطْلِعَكُمْ عَلَى الْغَيْبِ وَلَكِنَّ اللَّهَ يَجْتَبِي مِنْ رُسُلِهِ مَنْ يَشَاءُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَإِنْ تُؤْمِنُوا وَتَتَّقُوا فَلَكُمْ أَجْرٌ عَظِيمٌ ﴿۱۷۹﴾
خدا بر آن نيست كه مؤمنان را به اين [حالى] كه شما بر آن هستيد واگذارد تا آنكه پليد را از پاك جدا كند و خدا بر آن نيست كه شما را از غيب آگاه گرداند ولى خدا از ميان فرستادگانش هر كه را بخواهد برمى گزيند پس به خدا و پيامبرانش ايمان بياوريد و اگر بگرويد و پرهيزگارى كنيد براى شما پاداشى بزرگ خواهد بود
🔹این آیات اشاره به جنگ احد دارد که خداوند میفرمایند این جهان یک محل آزمایش است و این بلاها، فتنه ها و ... وسیله آزمایش مردم بخصوص مومنان هستند
اما در قسمت نخست آیه پیامی واضح برای ما دارد که خداوند، كفّار را به حال خود رها مىكند؛ «نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدادُوا إِثْماً» ولى مؤمنان را رها نمىكند. «ما كانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ»
🔹رهبر معظم انقلاب نیز در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دیماه سال ۹۸ به امداد الهی برای ملت بزرگ ایران اشاره کردند.
بدون شک سنت الهی جداسازى پاك از پليد، از است. «حَتَّى يَمِيزَ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ» و این فتنه های اخیر به خوبی این مهم را نشان داد...
🔹قطعا در دوران آخرالزمان این فتنه ها منجر به پاکسازی جامعه اسلامی از منافقان، مفسدان و عناصر ملحد در هر لباسی که پنهان شده باشند، خواهد شد و نکته بسیار مهم آنجاست که طيب وپاكى اصالت داشته وپايدار است، ولى خبث عارضى و رفتنى است و ما در ایام اخیر این رفتار سلبریتی ها و برخی ورزشکاران حتی برخی سیاسیون را با این آیه میتوانیم تحلیل کنیم...
🔸مهم این است که ما در این دوران با صبر، بصیرت و ایستادگی راه را گم نکنیم تا ان شا الله مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب پس از شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امید آفرینی به سمت تحقق ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور، ایران اسلامی را به پیش ببریم.
💠راهکار اصلی مقابله با این فتنهها نیز تواصی به صبر و بصیرت و اقدام فردی و جمعی فرضیه قطعی و فوری #جهاد_تبیین است.
✍ #سید_علیرضا_آل_داود
🇮🇷 @faannoos
بیشرف و وطنفروش است کسی که از امروز به بعد در ارشاد و صداوسیما اجازه کار به امثال مدیری و شکیبا و... بدهد که آتشبیار معرکه ضددینی و ضدملی شدهاند
🇮🇷 @faannoos
🔻این یک «جنبش» نیست!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. قرار بود که مرگ مهسا امینی، به «زمینۀ مساعد» و «دستاویز موجّهی»ی برای شکلدهی به یک جنبشِ بهظاهر «اعتراضی» و در واقع، «ساختارشکنانه» تبدیل شود تا از این طریق، نظام جمهوری اسلامی در ورطۀ یک چالش دشوار، گرفتار شود و به زانو درآید. مهسا امینی از هر جهت، گزینۀ بسیار «هیجانانگیز» و «اجماعساز»ی بود. جریان غیرانقلابی نیز «بیدرنگ» و «جدّی» به میدان آمد و هرچه در توان داشت را بهکار گرفت تا «شور کاذب» و «حرارت تصنّعی» بیافریند و از یک حادثۀ ناخواسته و سرشار از ابهام و مبتلا به تعلیق، «بحران ملّی» پدید بیاورد. این بار، «سلبریتیها»ی نمکخوردۀ نمکدانشکسته نیز به میدان فراخوانده شدند تا بازی طرّاحیشده، نقص و کمبود مرجعیّتی نداشته باشد. همۀ این ظرفیّتها در فضای مجازی، به خطّ شدند و بهظاهر جبههای شکل گرفت که «صدای بلند» داشت و میتوانست حاکمیّت را در کوتاهمدّت، به عقبنشینی و انفعال وادارد و یک زنجیرۀ تمامنشدنی از مطالبهگریِ ساختارشکنانه و سکولار را صورتبندی کند.
۲. در مرحلۀ بعد، باید کنشگری از «فضای مجازی» به «فضای واقعی» انتقال مییافت تا هرچه بیشتر، «مشهود» و «ملموس» باشد و در نظام جمهوری اسلامی، «هراسافکنی» کند، امّا این «انتقال بسترِ چالشگری»، کار را بر جریان غیرانقلابی، دشوار کرد و برای خود آنها بحران آفرید. چرا چنین شد؟ نکتۀ نخست این است که «بسیج اجتماعی در فضای مجازی»، هیچ تناسبی با «بسیج اجتماعی در فضای واقعی» نداشت و در عمل و بهطور آشکار نشان داد که ما با یک «جنبش» روبرو نیستیم، بلکه «عدّهای اندک» بهصورت پراکنده در نقط مختلف ایران، به صحنه آمدهاند و تنش ایجاد میکنند. بهعبارتدیگر، «راهپیمایی فراگیر» و «اجتماع بزرگ» شکل نگرفت، بلکه تحرّکات بیرونی و عینی به «حضورهای تکهتکۀ سی نفری تا سیصد نفری» منحصر ماند! چه نسبتی است میان این «جماعتِ نزدیک به صفر» با «ایران هشتادوپنج میلیونی»؟! این یعنی نسنجیدهکاری در ملاحظۀ محدودیّتهای انتقالِ حرکت اعتراضی از فضای مجازی به فضای واقعی. همین که حرکت اعتراضی از پوستۀ فضای مجازی بیرون آمد و در خیابان، «مشاهدهشدنی» و «عینی» گردید، رسوا نیز شد و تمام اندوختۀ خود را یکجا و ناگهان باخت. بهبیاندیگر، مشخص شد که «صدای بلند در فضای مجازی» به معنی «کثرت جمعیّت در فضای واقعی» نیست و میان این دو، تفاوت فراوان وجود دارد. پانهادن به «سیاست خیابانی» و «کنشگری میدانی»، جریان غیرانقلابی را زمینگیر و فلج کرد و به خاک سیاه نشاند؛ آنها در خیابان و میدان، فقط «کشف حجاب» نکردند، بلکه «کشف کمّیّت» نیز کردند و به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که «عقبۀ مردمی» و «بدنۀ اجتماعی» ندارند و با وجود همۀ فریادها و نعرهها و جوّسازیها، ناتوان در بسیج اجتماعی هستند.
۳. نکتۀ دیگر اینکه کوشیدند این ضعف راهبردی و رسواکننده را با کنشهای گفتاری و رفتاریِ «ساختارشکنانه» جبران کنند و «فقر اجتماعیِ» خود را با «توانمندی تخریبیِ» خویش بپوشانند، درحالیکه این امر نیز آنها را بیشتر منفعل و ضربهپذیر کرد؛ چون هم مردم را از «پیوستن» به آنها بازداشت و هم به نظام مجال داد که مسیر «مواجهۀ جدّی و بیتعارف» را در پیش بگیرد. شعارهایی که در خیابان سر داده شدند، کمترین ارتباطی با مطالبۀ (بهانۀ) نخستین نداشتند، بلکه نشان دادند که جریان غیرانقلابی در پسِ این اعتراض، هدفهای دیگری را دنبال میکند و میخواهد از طریق فضاسازی و غوغاسالاری، بدنۀ اجتماعی بیافریند و «فشار از پایین» را رقم بزند. سخن اوّلیّه این بود که برخی از رفتارهایی که از سوی پلیس امنیّت اخلاقی صورت گرفته، از جمله دربارۀ مهسا امینی، صواب و صلاح نیستند و باید در «روشها» تجدیدنظر شود و بر «سهم فرهنگ» و «وزن اخلاق» افزوده شود. بگذریم که همین مطالبه نیز درست است یا نه و پلیس امنیّت اخلاقی، مواجهۀ غیراخلاقی نداشته و نباید از «خطاهای محتملِ موردی»، نتایج وسیع و کلّی گرفت، امّا مسأله این است که در عرض چند روز، این مطالبه به شعار «حجاب اختیاری» ارتقا یافت و سپس به سطح متهمساختن نظام جمهوری اسلامی به «دیکتاتوری» کشیده شد. این اندازه ناشیگری و ندانمکاری در «تشدید مطالبهها» و «حرکت به سوی ساختارشکنی» و «تقابل سخت و غیرقانونی»، هیچ توجیهی ندارد جز حماقتِ جریان غیرانقلابی.
۴. جالب اینکه پس از مرگ مهسا امینی، آیتالله خامنهای دو سخنرانی عمومی داشت، امّا با وجود فشارها، کمترین اشارهای به این ماجرا نکرد؛ گویا هیچ حادثهای رخ نداده و اگر هم رخ داده، پای «مسألۀ مردم ایران» در میان نیست، بلکه مسأله، «مسألۀ خواص اغواگر» و «مسألۀ اقلّیّتِ تجدّدی» است که آن هم درخور پرداختن نیست.
🇮🇷 @faannoos
🔴 متهمین و بانیان پنهان فتنه اخیر
✍آل داوود:
بارها گفتیم و نوشتیم که دشمن در بازه میان مدت و بلند مدت جنگ شناختی-ادراکی در بستر فضای مجازی ول هویت، شرافت، انسانیت و ارزشهای نسل آینده را نشانه گرفته است و توجهی نشد.
این روزهای فتنه مشخص میشود که نوجوانان دههی هشتادی چطور روبروی ارزشهایشان ایستاده اند
خدا آنهایی را لعنت کند که با آمارسازیهای غلط برای مسئولان اختلال محاسباتی ساختند تا این فضای مجازی ول همچنان ول بماند و به بستر اصلی فتنه تبدیل شود.
👤 در مورد خود مسئولین چه باید گفت؟
🇮🇷 @faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺غربال خواهید شد...!
🇮🇷 @faannoos
🔴«مدیریت امیال» راهی برای «مدیریت افعال»؛
🔹بحثی بنیادین درباره ضرورت کنترل فضای مجازی
🖊احمدحسین شریفی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتخابهای آدمیان به شدت متأثر از «شوقها» و میلها و مطلوبات آنهاست. حتی برخی از فیلسوفان مثل علامه مصباح یزدی(ره) معتقدند علت غایی انتخابها و افعال آدمیان، «میل و علاقه به نتیجه مطلوب» است!
بنابراین کسی که بتواند امیال فرد، گروه یا جامعهای را مدیریت کند، در واقع انتخابها و رفتارهای آنها را نیز مدیریت میکند.
دنیای غرب با ابزارهای رسانهای مدرن، از فیلمهای هالیودی گرفته تا شبکههای ماهوارهای و شبکههای مجازی مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و ... به صورتی پیوسته در حال شکلدهی و جهتدهی به «امیال» و «مطلوبات» مخاطبان جهانی خود است.
قدرت شگفتآور این رسانهها در میلسازی را میتوان در تعدادی از جوانان ایرانی به عنوان قربانیان این ابزارها مشاهده کرد. عفت و حیا و غیرت و حجابی که نه تنها «اقتضای فطرت پاک انسانی» است؛ که ریشههایی هزاران ساله در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نیز دارد، در طول سه دهه چنان تغییراتی پیدا کرده است که عدهای علناً میل به «بیغیرتی» و «بیحیایی» و حتی «بیناموسی» پیدا کرده و با افتخار از برهنگی خود یا دختران و همسران و خواهران خود برهنه خود فیلم و کلیپ هم تهیه میکنند و در گسترهای جهانی منتشر میکنند!
راه درست مواجهه با چنین فضایی و احیای فطرت پاک الهی در دلها، «صرفاً» تبلیغ و ترویج عفت و حیا و غیرت و حجاب نیست؛ بلکه عوامل مخرب و انحرافی را هم باید تحت کنترل خود گرفت. بلکه کنترل راههای انحرافی منطقاً و عقلاً مقدم بر تبلیغ و ترویج و ارشاد است. به تعبیر اخلاقیان و عارفان، «تخلیه» مقدم بر «تحلیه» است:
ما در این انبار گندم میکنیم
گندم جمع آمده گم میکنیم
می نیندیشیم آخر ما بهوش
کین خلل در گندمست از مکر موش
موش تا انبار ما حفره زدست
و از فنش انبار ما ویران شدست
اول ای جان دفع شر موش کن
وانگهان در جمع گندم جوش کن
🔻به باور این بنده:
تا مدیریت فضای مجازی کشور ما در اختیار سختافزارها و نرمافزارهای غربی باشد، نه تنها شاهد بهبودی در اخلاق اجتماعی و شهروندی مردم نخواهیم بود که روز به روز با اوضاعی بدتر و آشفتهتر و مدیریتناپذیرتر مواجه خواهیم شد.
🔻مع الاسف علیرغم تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب، دستگاههای مسؤول تاکنون آنگونه که شایسته است وظیفه خود را در صیانت از حقوق عامه و صیانت از دین و اخلاق و عفت عمومی در #فضای_مجازی انجام ندادهاند؛ اکنون بهترین فرصت برای این کار است. راههای نشر و انتشار بیحیایی و بیغیرتی و بیدینی را یک بار برای همیشه قاطعانه مسدود کنید. دستکم هزینهکرد بیتالمال مسلمین را برای تسهیل فعالیتهای دینستیزانه دشمنان ممنوع کنید.
🔷به جوانان انقلابی و مراکز دانشبنیان میدان دهید، خواهید دید که در کوتاهترین زمان، ابزارهایی به مراتب بهتر و کارآمدتر از واتساپ و اینستاگرام و امثال آن تولید خواهند کرد و مردم ما و بلکه بسیاری از کشورهای دیگر از منافع انسانی این ابزارها بدون مبتلا شدن به اصناف آسیبها، بهرهمند خواهند شد.
#اخلاق
🇮🇷 @faannoos
🔴بدون تعارف با روسای سه قوه :مدیریت فضای مجازی یا مدیریت شدن توسط فضای مجازی؟
⏪مدتهاست دوگانه ای در کشور شکل گرفته،نگاهی که می خواهد فضای مجازی از مدیریت دشمن خارج گردد؛ و نگاهی که می گوید فضای مجازی باید رها باشد و برآیند کنشها هر تاثیری که خواست بگذارد.
🔺آنچه واضح است رهبر انقلاب با تشکیل شورای عالی فضای مجازی و دیگر بیاناتشان نگاه اول را به عنوان خط مشی کلان کشور تبیین کرده اند. اما آنچه توسط سران قوا -که رئوس شورا هم هستند-نشان داده شده، تصویری از تأثیرپذیری شدید و وادادگی نسبت به مدیریت شدن توسط شبکه های خارجی(بخوانید آمریکایی)است.
🔺روسای قوا نه تنها از توییتر فیلتر شده به عنوان روابط عمومی و اتوماسیون اداری استفاده می کنند بلکه بسیاری از واکنش های اجتماعی سیاسی خود را هم بر مبنای کنش های آن صورت می دهند.
🔺سه واقعه که برای مهسا امینی، شیلر رسولی و امیرحسین خادمی در روزهای اخیر رخ داد واجد ویژگی هایی جهت برجستگی خبری بودند ولی تنها ماجرای مهسا امینی خوراک مناسبی برای توییتر برانداز و به تبع آن توییتر صورتی_انقلابی منفعل است. لذا تنها این موضوع است که پیگیری می شود و دو موضوع دیگر مطرود می مانند.
🔺سران سه قوه نیز همین خط را پیگیری کرده، نقشی را که در این پازل برایشان تعریف شده، ایفا می نمایند. آش این وادادگی و عدم مدیریت آنچنان شور می شود که آقای رییسی از اجلاس شانگهای در ازبکستان دستور رسیدگی می دهد که همین موجب ضریب گیری بالای موضوع شده، ناخواسته پاس گل به معاندین می دهد. این درحالی است که هیچیک از روسای قوا نسبت به دو حادثه دیگر واکنشی نشان ندادند.
@bidariymelat
🔴 حجتالاسلاموالمسلمین #ماندگاری:
خون کشتهشدگان این فتنه بر گردن آنهایی است که در این سالها برای رفع ولنگاری فضای مجازی کاری نکردند…
#⃣ #از_تبیین_تا_قیام
🇮🇷 @faannoos
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مقصران آشوبهای اخیر به روایت دکتر کوشکی
🇮🇷 @faannoos
📝 عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب:
🔻رژه نظامی عظیم در ایران و دیگری در صنعا، بسیج عمومی در روسیه و وضعیت فوق العاده شدید در چین که متاسفانه نشان از جنگ های قریب الوقوع است و جهان ما در آستانه یک بدبختی قرار دارد و از همه مهمتر. دلیلش تجاوز آمریکاست و خدا کمک کند
👤 درست تشخیص دادید جناب عطوان ولی یه چیز رو از قلم انداختید و اونهم ققنوسی که قراره از این خاکستر سر بلند کنه. حاکمیت مستضعفین و اهل تقوا در راه است بعون الله.
🇮🇷 @faannoos
نخبگان بیبصیـرت
🌀| آدم گاهی می بیند که متأسفانه بعضی از #نخبگان خودشان هم دچار بی بصیرتی اند؛ #نمیفهمند؛ اصلا ملتفت نیستند!
➖یک حرفی یکهو به نفع دشمن می پرانند؛ به نفع جبههای که همّتش نابودی بنایِ جمهوری اسلامی است به نحوی!
نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدم های بدی هم نیستند، نیّت بدی هم ندارند؛ اما این است دیگر! #بی_بصیرتی است دیگر! این بی بصیرتی را به خصوص شما جوان ها با خواندنِ آثار خوب، با تأمّل، با گفتگو با انسان های مورد اعتماد و پخته، نه گفتگوی تقلیدی -که هر چه گفت، شما قبول کنید. نه، این را من نمی خواهم - از بین ببرید.
۱۳۸۸/۵/۵ امامخامنهای
🇮🇷 @faannoos
🔻نباید گمان کنیم که فتنهای بر پا شد و خنثی شد و دیگر تمام شد؛ فتنهها هر روز پیچیدهتر میشود. هنوز نه ابلیس مرده و نه شیاطین إنس و جن از بین رفتهاند. احتمال دارد ما در آینده فتنههایی سختتر و پیچیدهتر داشته باشیم که امروز نمیتوانیم آنها را تصور کنیم.
🇮🇷 @faannoos
29.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆🏻این کلیـپ را تا آخـر ببینید👆🏻
💢| سلام فرمانده قطره ای از دریای ارادتمندان و سربازان امام زمان (ارواحنا فداه) و نائب الامام حضرت سید علی (مدظله العالی)
🎙️| روایت بین المللی اقوام و ملل مسلمان و آزادی خواه از سلام فرمانده ، روایتی که از طرف شبکه اختاپوسی رسانه های یهود ، وارونه روایت می شد.
🌀| پشتوانه ای که برای درهم شکستن اردوگاه جبهه باطل و استکبار جهانی کافیست و شاید تنها مانع حرکت امت اسلامی ، نسل نوین مدیران محافظه کاری است که مانیفست و مرامنامه های حزبی، بر نظام ارزشهای انقلاب برایشان مقدم است.
#سلام_فرمانده
#جنگ_روایتها
جهادتبیین
🇮🇷 @faannoos
📸 #عکس_نوشت | در فتنهها اگر فتنهجویان زود شناخته شوند و مقاصد آنها معلوم شود، مردم حساس میشوند و از خود مراقبت میکنند؛ اما اگر مثل آتش زیر خاکستر آرام آرام کار خود را انجام دهد و حساسیتی در جامعه ایجاد نکند، بالاخره ضرر خود را به جامعه وارد میکند و مردم هم حساس نمیشوند، به خصوص در فتنههای فرهنگی که ارزشها آرام آرام کمرنگ میشود...
🔺مجموعه بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی پیرامون فتنه و فتنهانگیزی
#غبار_فتنه ۱
🏴 @mesbahyazdi_ir
🚨 تجمع بزرگ مردم و هیئات مذهبی کرج
💠 مکان : فلکه دوم رجایی شهر
⚠️ #نشر_حداکثری
🇮🇷 @faannoos
❓چرا عده ای خطای یک مسئول را بپای اصل نظام می نویسند؟!
امام خامنه ای مد ظله :
▪️این درست است که تا در یک گوشه، مختصر نابسامانیای به عقیده و سلیقه کسی پیدا شود ... تا یک مشکل در ادارهای برایش پیدا شد، یا یک مأمور دولتی، چپ نگاهش کرد، یاوه بسراید که: حالا هم مثل زمان فلان است!؟ این ناشی از #نفهمیدن آنچه که واقع شده است نیست!؟ این، ناشی از عدم معرفتِ نعمتِ خدا نیست!؟ یا خدای ناکرده، ناشی از #انکار_نعمت خداست؟ «یعرفون نعمتالله ثم ینکرونها» این جفا نیست به این حرکتِ به این عظمت!؟
▪️ مگر وقتی حکومت درست شد، صحیح شد، موازین حکومت موازین کاملی شد؛ در سراسر این حکومت همهی کارها درست خواهد بود!؟ از کجا چنین چیزی ثابت شده است!؟ در زمان امیرالمؤمنین (ع) که مثال عدل و تقواست دیگر شما از امیرالمؤمنین که کسی را عادل تر و با تقواتر سراغ ندارید مگر حُکّامی که بر ولایات مسلّط بودند و خودِ امیرالمؤمنین (ع) فرستاده بود، همه «ابوذر» و «سلمان» بودند!؟
▪️ این، تاریخ است. یکی از استانداران امیرالمؤمنین «زیادابن ابیه» بر منطقهی وسیعی حاکم بود. بسیاری از این قبیل، در اطراف و اکناف بلاد اسلامی بودند. امام حسن مجتبی (ع)، سردار بزرگ جنگش «عبیدالله بن عباس» بود که میدانید چه کار کرد. شبانه رفت با «معاویه» که آن طرف بود، مذاکره کرد. پول گرفت، لشکرگاه خودش را ترک کرد و به دشمن پناهنده شد! امروز اگر یک سرباز شما به دشمن پناهنده میشود، چگونه دربارهاش قضاوت میکنید؟
▪️ این چه توقّع بیجایی است که اگر یک رئیس، یک مرؤوس، یک قاضی، یا مسؤول بخش خاصی از کشور، از تشکیلات حکومت اسلامی، پایش را کج بگذارد، آن آقایی که با او مواجه میشود، فوراً شروع میکند به #اصل_نظام_اسلامی، اصل جمهوری اسلامی، اصل حکومت اسلامی اهانت کردن! ... این ناشی از چیست؟ ناشی از نشناختن #قدر_جمهوری_اسلامی است.
👌 امروز هر کس با جمهوری اسلامی سرسنگین باشد، #کافر به نعمت الله است. البته کافر به نعمت الله، به معنای کافر بالله نیست. کافر نعمت است و کفر نعمت در مقابل ذات مقدّس باریتعالی، یکی از #گناهان_بزرگ است.
📚 بیانات معظم له در ۱۳۷۲/۰۵/۰۵
🇮🇷 @faannoos
📸 #عکس_نوشت | از بین رفتن احکام اسلام و رواج بدعت ها از هر نوع آتش سوزی بدتر است؛ خسارت آتش سوزی نهایتاً به زندگی دنیایی ما ضرر میزند، اما عذاب آخرت محدود نیست. چگونه وجدان انسان میتواند ببیند کسی نزدیک است دینش را از دست بدهد و آرام بنشیند؟
🔺مجموعه بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی پیرامون فتنه و فتنهانگیزی
#غبار_فتنه ۲
🇮🇷 @faannoos