هدایت شده از پس کوچههای انقلاب (محمد صادق کوشکی)
⭕️ یک مقایسه با معنی!
🔹 بر اساس آنچه در چند ماه اخیر دیده ایم سران سه قوه و زیردستانشان جرات اجرای حکم خدا ( حجاب) در جامعه را ندارند و با وقت کشی و بهانه تراشی ( بهانه هایی مانند این که : بگذارید اوضاع آرام شود، فعلا وضعیت برای جدی گرفتن مسئله حجاب مساعد نیست و ممکن است دوباره موجب شورش و ناآرامی شود و ...) این مهم را به تاخیر می اندازند تا امت حزب الله از مطالبه خسته شده و بی حجابی عادی شود!
❇️ خوب است این موضع مسئولان ارشد نظام را با موضع حضرت امام در ماههای نخست پس از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم ،زمانی که در چهار گوشه کشور تجزیه طلبی ، آشوب ، شورشهای مسلحانه و آشفتگی های ناشی از انقلاب موج می زد و کشور هر روز با فتنه تازه ای روبرو بود. در آن شرایط حضرت امام خواستار اجرای حجاب اسلامی در ادارات دولتی و ...شده بودند و برخی اجرای این دستور را به آرام شدن اوضاع حواله می کردند. ایشان در پاسخ به این عده فرمودند:
امروز روزی است که اسلام باید تحقق پیدا کند. این حرف ها که گفته می شود، نظیر همان حرف ها بود که گفته شد که حالا زود است، صبر کنید. ما اگر اسلام را و احکام اسلام را پیاده نکنیم، کی پیاده خواهیم کرد؟ اگر ما امروز قوانین اسلام را اجرا نکنیم، کی اجرا بکنیم؟ آقایانی که می گویید نمی شود، پس کی می شود؟ پس بگوئید هیچ وقت !
اگر احکام اسلام را مو به مو جاری نکنید، دیگر نخواهد شد.
صحیفه نور، ج ۷، ص۵۶
@pas_kouchehaie_enghelab
نهج البلاغه
نامه 27 - سفارش به محمد بن ابى بكرهنگام عزیمت برای حکومت مصر
وَ لَقَدْ قَالَ لِي رَسُولُ اَللَّهِ صلىاللهعليهوآله إِنِّي لاَ أَخَافُ عَلَى أُمَّتِي مُؤْمِناً وَ لاَ مُشْرِكاً أَمَّا اَلْمُؤْمِنُ فَيَمْنَعُهُ اَللَّهُ بِإِيمَانِهِ وَ أَمَّا اَلْمُشْرِكُ فَيَقْمَعُهُ اَللَّهُ بِشِرْكِهِ
پيامبر اسلام صلّى اللّه عليه و آله و سلّم به من فرمود: «بر امّت اسلام، نه از مؤمن و نه از مشرك هراسى ندارم، زيرا مؤمن را ايمانش باز داشته، و مشرك را خداوند به جهت شرك او نابود مىسازد
وَ لَكِنِّي أَخَافُ عَلَيْكُمْ كُلَّ مُنَافِقِ اَلْجَنَانِ عَالِمِ اَللِّسَانِ يَقُولُ مَا تَعْرِفُونَ وَ يَفْعَلُ مَا تُنْكِرُونَ
من بر شما از مرد منافقى مىترسم كه درونى دو چهره، و زبانى عالمانه دارد، مطابق ارزشهای شما سخن میگوید ولی برخلاف آنها عمل میکند.
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔻ضمن تشکر و خداقوت به عزیزانی که برای اقدامات دیشب وقت گذاشتند
🔹️ اميرالمؤمنين(علیهالسلام) :
رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَيْثُ جَاءَ، فَإِنَّ الشَّرَّ لَا يَدْفَعُهُ إِلَّا الشَّر.
سنگ را به همان جا كه از آن بر آمده برگردانيد، چرا كه شر را جز شرّ دفع نمىکند.
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
.
به در میگوییم که دیوار بشنود؟ با زدن عراق و شام، اسرائیل میگرخد؟ یا چه...
ردوا الحجر من حیث جاء؛ آن جا را باید زد که پهپاد حملهکننده به جنوب بیروت از آن جا بلند شده بود و جنگندهی حملهکننده به جنوب دمشق. اگر نه دشمن را مطمئن میکنید که سنگی به طرف خانهی شیشهییش نمیآید، هر قدر هم که سنگپرانی کند...
ما صبح به صبح با مراجع فقهی شیعه احتجاج میکنیم؛ آنها به حجت خودشان و ما به حجت خودمان. دلیلی ندارد که سال به سال با سردارهای سپاه اسلام احتجاج نکنیم...
در زدن کیان جعلی اسرائیل از خاک ایران اسلامی نگران حقوق بینالملل نباشید؛ حقوق بینالملل دست کم صد روز است پشت دیوارهای غزه مرده است...
✍️ محمد مهدی فاطمی صدر
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خامنه ای:
ملت یمن و دولت انصارالله انصافاً کار بزرگی انجام دادند.
کار آنها مصداق جهاد فی سبیلالله است.
امیدواریم این مجاهدتها تا پیروزی ادامه پیدا کند.
📛 اعلام رضایت عمیق رهبر انقلاب از ملت یمن و دولت انصارالله فقط، بدون هیچ اشاره ای به عملیات دیشب سپاه...
#یمن
#سربازان_امام
#مردان_میدان
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ هشدار به برخی افراد و کانالها:
باز هم اشتباه کردید!!!
برخی افراد و کانالها، از سحرگاه امروز تاکنون دو اشتباه راهبردی را برای چندمین بار تکرار کردهاند.
اشتباه اول: ذوق زدگی بیش از حد و زدن تیترهایی مثل "فراتر از انتقام سخت"
اشتباه دوم: حملهی ناجوانمردانه به مطالبهگران انتقام سخت
به یاد هیجانزدگیها و تیتر زدنهای بعد از مذاکرات وین و ماجرای عین الأسد افتادم.
در اولی، آقا به همهی تبریک گویان، کارت زرد داد و در دومی، به کسانی که آن سیلی را "انتقام سخت" جا زدند.
امروز هم درست وقتی که سادهلوحها انتظار داشتند آقا بگوید انتقام سخت گرفته شد، ایشان نه تنها هیچ اشارهای به اقدام سپاه نکردند بلکه برعکس تعریف جانانهای از انصارالله یمن کردند!!!
این موضع حکیمانهی آقا، برای اهل بصیرت، یک دنیا معنا دارد، هرچند در ساعات و روزهای آینده، شاید دست پدرانهای هم بر سر سپاه بکشند و تشکری هم بکنند.
✍🏻 عیسی پور
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارشناس تلویزیون: تا زمانی که سردار سلیمانی زنده بود اسرائیل پیش از هر عملیاتی به ایران خبر می داد و شهید هم نمی دادیم!
👤 وقتی میگیم عملیات باید بازدارنده باشه یعنی همین که حاج قاسم انجام داد...
اگه عملیات بازدارنده نباشه میشه کار نمایشی هرچقدر هم که تمیز و جذاب باشه...
بازدارندگی جز با زدن مستقیم اسرائیل به دست نمیاد...
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
@faannoosTahlile Siasi - Negahi kalan be fentneye jari dar keshvar - 1402-10-24_1.mp3
زمان:
حجم:
46.2M
🔰 تحلیل سیاسی (۳) - نگاهی کلان به فتنه جاری در کشور - حجت الاسلام دکتر سید احمد هاشمی - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
❓ فتنه جاری در کشور چیست؟
❓ دوگانه صحیح و درست چیست؟
#تحلیل_سیاسی
#تحلیل_کلان_فتنه_جاری_در_کشور
#فتنه_جاری_در_کشور
#دوگانه_صحیح_و_درست
#استاد_هاشمی
#کانال_فانوس
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
⭕️ عَنِ اَلْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي حَمْزَةَ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَقُولُ: ... وَ مَنْ لَمْ يَمْشِ فِي حَاجَةِ وَلِيِّ اَللَّهِ اُبْتُلِيَ بِأَنْ يَمْشِيَ فِي حَاجَةِ عَدُوِّ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ. الوافي ج ۱۰، ص ۴۸۸
📛 امام صادق علیهالسلام فرمود: هرکس در راه اجرای خواسته ولی خدا قدم برندارد به این مبتلا خواهد شد که در راه خواسته دشمن خدا قدم بردارد.
#مقاومت_در_مدار_نافرمانی_وخیانت
#از_انتقام_سخت_تا_پاسخ_سخت
#فرماندهان_سپاه_رئیسی
#هواپیمای_اوکراینی
#عملیات_فیک
#کار_نمایشی
#سیلی_خدا
#پاکستان
#امنیت
#توبه
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔴 موشک خوردن وسط جنگ طبیعی است و ترس و گریزی هم ندارد. اما اگر اسرائیل را نزنی تا موشک نخوری، ممکن است از پاکستان موشک بخوری...
✍ فاطمی صدر
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
چه چیز شیرین تر
بهتر
و دلچسب تر از این برای #اسرائیل
ک دو کشور مسلمان
دو کشوری حامی فلسطین
دو کشوری که اسرائیل را تهدید کرده بودند
به جان هم بیفتند؟
حال چه کنیم ؟
به حملات پاکستان پاسخ بدهیم
یک گرفتاری است
پاسخ ندهیم
یک گرفتاری دیگر است.
این اشتباه استراتژیک محصول همان چیزی است
که حضرات با عناوین پر طمطراق و دهان پرکنی مانند صبر استراتژیک
عقلانیت
عقل سرد
نیفتادن در نقشه دشمن
و... به جامعه پمپاژ میکردند
و هر آنکس غیر خودشان را احساساتی
و امنیت نفهم و... خطاب می کردند.
محصول این عقلانیت آن شده که در عرض ۱۵ روز
یکی از بزرگترین حادثه تروریستی بعد انقلاب؛
و اولین حمله کشوری دیگر به خاک ایران بعد ۳۰ و چند سال رخ داده است.
حقیقت آن است که با تجربه ها
و پیرمردها خیلی به درد کار نظامی میخورند
اما در حد مشاور
تصمیم گیری و اقدام و فرماندهی را
باید ب جوان ترها سپرد
ک با محافظه کاری بازنشستگان
تکرار این #خطاهای_استراتژیک دور از انتظار نیست.
آنجایی که باید میزدیم را نزدیم
حالا از آنجایی که نباید میخوردیم، داریم میخوریم.
پ.ن: آقایان بازدارندگی، اقتدار و امنیت را
از ارتش پاکستان یاد بگیرند
که ۴۸ ساعت نشده
پاسخ داد ....
✍ جعفری
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔰 شهید نواب، الگوی مقابله با دشمنان
🔹️شهيد نواب صفوى قدس سره [که] يكى از الگوهاى برجسته انقلابِ كشورِ ماست، چه کار کرد؟! [جز این که نسبت به دشمنان خشونت نشان داد؟!] چنين نيست كه در اسلام مطلقا هيچ خشونتى نداشته باشيم و مثل برّه، نهایتاً یك بَعى بگوييم. در مقابل گرگ و پلنگ بايد حمله كرد، بايد شير بود. بله در مقابل مؤمنين رام باشيد! اين تعبير قرآن(مائده/۵۴) است امّا برابر دشمنان، باید شير باشيد تا جرأت حمله نداشته باشند.
۱۳۷۸/۰۵/۰۷
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos