♨️ مخالفت علنی رهبر معظم انقلاب با سند توسعه ی پایدارِ سازمان ملل در مقاطع مختلف
❌زهرا شیخی نماینده مجلس :
به برخی نهادها مراجعه کردم و دیدم دفتر توسعه پایدار دارند و مشغول اجرای سند ۲۰۳۰ هستند😱❌
🇮🇷@faannoos
8.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا برگرد یا آن دل را برگردان...❤️
و انتقامی که گرفته نشد....
و داغی که بر دل ماند....
و تاوانی که باید پس داد...
و...
#حاج_قاسم
#فتنه_اکبر
🇮🇷 @faannoos
9.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆🏻لطفاً با دقت به این سخنان امام جامعه، در خصوص سند توسعهء پایدار 2030، توجه کنید.
👆🏻دیدن و شنیدن این کلیپ، برای آنانی که سند توسعه پایدار 2030 را محدود به یک سند آموزشی میدانند، و یا کسانی که گمان میکنند «توسعه پایدار» یک لفظ عام و بدون جهتگیری خاص است، بسیار ضروری و کمک کننده خواهد بود. رهبری حتی استفاده از این لفظ را مردود میدانند و به طور کلی، این سند را غلط میدانند (دقت کنید، ایشان به هیچ روی اشاره نمیکنند که ممکن است این سند، نکات خوبی داشته باشد، پس به نکات خوب آن بپردازیم، کلاً آن را مردود میدانند!)
🇮🇷 @faannoos
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شهید بهشتی: فردی که روحیه انقلابی ندارد، ضعف نفس دارد، محافظهکار بار آمده است، اگر تمام ویژگیهای دیگری را که در کتابها برای مجتهد برمیشمریم داشته باشد واجد شرایط اجتهاد نیست.
🇮🇷 @faannoos
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
﷽
🖼 #گزارش_تصویری
💥دوره آموزشی مصباح ولایت💥 تبیین عقلانی و نظام مند اندیشه های بنیادین اسلام
✅️ویژه دانش آموزان
برای اولین بار در کشور
دوره جامع فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان
👤مدرس:استاد سید احمد هاشمی
🚩قم، جمکران
🗓تیر ماه ۱۴۰۲
#اندیشکده_ققنوس_انقلاب
#استاد_سید_احمد_هاشمی
#علامه_مصباح_یزدی
#سند_تحول_بنیادین
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مصباح_ولایت
#مذاکره_علم
#استاد_فکر
#گام_دوم
#نوجوان
#تهران
اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷@Ghoghnousenghelab
20.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقلب کردن و رفتن دانشگاه باهاشون برخورد نمیکنن که یوقت دچار آسیب روحی روانی نشن!!!🧐
#جوالدوز
📝 پاورقی
📌 شنبه تا چهارشنبه
🕗 ساعت ۱۹:۴۵
📺 شبکه دو سیما
🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2
🇮🇷 @faannoos
«مگر ما گفتیم به جنگلهای آمازون بروید و تبلیغ کنید!؟ آقایان نمیروند؛ میگوییم چرا نمیروید، میگویند میخواهیم درس بخوانیم! برادران! من این روش را قبول ندارم؛ ... من واللَّه این را الهی نمیدانم! چند نفرتان بیایید از مرجعیت و از ریاست و از مدرّسی و از فضل و سوادِ در آن حد بگذرید ... تبلیغ که اولیترین کار ماست، حوزهی علمیهی قم این کار را نمیکند!»
(در دیدار فضلای حوزه، ۱۳۷۰/۱۱/۳۰)
مشاهده در:
https://khl.ink/f/2587
،،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
۱. تبلیغ در دانشگاه، «استثناء» بود و در حوزه، «قاعده». رندانه و موذیانه، «حوزه» را از «جامعه» گرفتند تا بتوانند در این غیبتِ عالمانه (!)، از ساختار ذهنیِ جامعه، ایدئولوژیزدایی کنند. آنچه از مصائب فرهنگی مشاهده میکنیم از نتایج انفکاک حوزه از جامعه در اثر «تحقیر تبلیغ» است. تبلیغ، حلقۀ وصل بود.
۲. در اثر تشبّه خودخواستۀ حوزه به دانشگاه، ذهنیّت تودهای و عمومی، آغشته به «علوم انسانیِ تجدّدی» شد، نه متبرک به «الاهیات اسلامی». دین را راندند و تجدّد را خواندند. طلبه را گرفتار جزئیات ذهنی کردند و اصحابِ علوم انسانیِ تجدّدی را تصمیمسازِ تدبیر جامعه.
🇮🇷 @faannoos
📢 اگر از تبلیغ غفلت بکنیم دچار استحاله فرهنگی میشویم
✏️ بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مبلغین و طلاب حوزههای علمیه سراسر کشور ۱۴۰۲/۴/۲۱
🇮🇷 @faannoos