دلواپس گذشته مباش و غمت مباد
من سالهاست هیچ نمیآورم به یاد
بی اعتنا شدم به جهان بیتو آنچنان
کز دیدن تو نیز نه غمگین شوم نه شاد
من داستان آن گل سرخم که عاقبت
دلسوزی نسیم سرش را به باد داد
گفتی ببند عهد و به من اعتماد کن
نفرین به عهد بستن و لعنت به اعتماد
این زخم خورده را به ترحم نیاز نیست
خیر شما رسیده به ما مرحمت زیاد
- فاضل نظری
در آتشِ خیالِ تو با خود قدم زدم
دورانِ عاشقی به همین سادگی گذشت
روزی ز چشمِ مردم و روزی به پای تو!
عمرِ مرا ببین که به افتادگی گذشت...
#فاضل_نظرى
هدایت شده از ᴛᴀʙʟɪɢʜᴀᴛ
اورثینک؟
نه ممنون تیکهکتابای اینجارو میخونم:
https://eitaa.com/joinchat/3567255787Caa0b092240
هدایت شده از ᴛᴀʙʟɪɢʜᴀᴛ
به جایی هست که همین قدر قشنگ نوشتن ُ بهت یاد میده✍
اینم لینکش 👇
https://eitaa.com/joinchat/938214712C6cbda39477
همراهیِ خوبی با هنرجو داره👌